Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 78  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 15:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het was trouwens inderdaad schijt irritant dat die pinautomaten eruit lagen. Van de ene naar de andere automaat gelopen maar overal was het buitenwerking. Om 16:00 kon je pas weer pinnen ofzo. Heb in totaal wel veel opgezopen.. Pff iets van 150 euro doorheen gejast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 15:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
mr_vertigo schreef:
Plaat van de dag: Brennan Heart - Running Late

Moet zeggen, toch best een leuk plaatje als je in de juiste sfeer zit. Lekker meeblèren op de main met een biertje in je hand en vooral niet te veel bewegen. Het kan ook niet de hele dag a la Titan zijn hè..


Wy stonden dus inderdaad in DE ultieme sfeer bij de Euphoria stage toen deze plaat kwam... Nou, die melo... iedereen ging uit zijn dak!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 15:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was een top feessie! :D

Paar bekenden weer gezien, helaas was de avond minder voor mij :( Vrij veel last gehad van misselijkheid rond de avond wat niet echt heel relaxed was, mjaaa! Neemt niet weg dat het een geweldig feest was :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag ik vragen waarom mensen Gunz4Hire zo vet vonden? Ik vond de tracks wel leuk (die nieuwe wat minder, voelde minder af) en de act zelf vond ik erg matig, niet speciaal genoeg om "live" te noemen. Maar goed, daar scheen ook het een en ander niet goed gegaan te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 20:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Mag ik vragen waarom mensen Gunz4Hire zo vet vonden? Ik vond de tracks wel leuk (die nieuwe wat minder, voelde minder af) en de act zelf vond ik erg matig, niet speciaal genoeg om "live" te noemen. Maar goed, daar scheen ook het een en ander niet goed gegaan te zijn.


Ik vond het ook niet heel bijzonder
Wel vet hoor, de tracks zijn natuurlijk wel dik, maar het was niet zo geweldig zoals sommige mensen het hier voor doen komen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 20:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vond euphoria zo vet :) sfeertje daar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 21:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Mag ik vragen waarom mensen Gunz4Hire zo vet vonden? Ik vond de tracks wel leuk (die nieuwe wat minder, voelde minder af) en de act zelf vond ik erg matig, niet speciaal genoeg om "live" te noemen. Maar goed, daar scheen ook het een en ander niet goed gegaan te zijn.


dit is de 1e keer dat ze live optreden, de act is uniek, de opbouw van de nummers was goed, en de sfeer was maximaal dus ik ben niet de enige die dit zo vet vond !
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 22:42 
 
Hardtraxx Veteran

Wat deden ze eigenlijk live? Padkontrol? Akai? Of was het gewoon itunes lijstje zoals zo velen dat doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Wat deden ze eigenlijk live? Padkontrol? Akai? Of was het gewoon itunes lijstje zoals zo velen dat doen?

Live vocals (gedeeltelijk), een CO2-kanon ala geweer, een kostuum met zwart overhemd en maskertje tot aan de mond en verder een laptop waarop ingestart werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 22:56 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
PierrePruuk schreef:
Wat deden ze eigenlijk live? Padkontrol? Akai? Of was het gewoon itunes lijstje zoals zo velen dat doen?

Live vocals (gedeeltelijk), een CO2-kanon ala geweer, een kostuum met zwart overhemd en maskertje tot aan de mond en verder een laptop waarop ingestart werd.

Ja ik doelde eigenlijk op het technische gedeelte, kostuums ed kunnen me gestolen worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 23:37 
 
Hardtraxx Veteran

kostuums en Co2 geweren vond ik wel een toevoeging, weer een wat nieuws... Kon het wel waarderen! Ben alleen bang dat je er zo snel op uitgekeken raakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

eerste keer live joh, volgende keer komen ze wel met een padcontrol ofzo, avio zie ik dat laatste tijd ook niet meer zo veel doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 23:45 
 

Die pakken vind ik zo vet he, ik vind hun stijl gewoon super dik, lekker energiek. Nummer 1 set van de dag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 23:46 
 

TiMOTHYb schreef:
Chukkels schreef:
Geen naar woord over Lucas! :(

Je had eens moeten horen wat er allemaal voor naars over de polonaise tijdens AVIO uit kwam!

Die polonaise was baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
eerste keer live joh, volgende keer komen ze wel met een padcontrol ofzo, avio zie ik dat laatste tijd ook niet meer zo veel doen.

Wat ik het Decibel-boekje las was dat ze van plan waren om live de vocals te doen, vandaar geen MC. Dit kan de twee microfoonstandaards op het podium verklaren. Ik zag het echter niet, dus ik gok dat er nog werk aan de winkel is. Ik geef ze op Thrillogy (als ik er dan ben EN als er geen extreem vette combi bij B-Front staat) nog een kans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ran-D zelf deed vorig jaar ook de vocals van Under Attack zelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 23:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
kostuums en Co2 geweren vond ik wel een toevoeging, weer een wat nieuws... Kon het wel waarderen! Ben alleen bang dat je er zo snel op uitgekeken raakt

Klopt, en dat icm met hun muziek moeten ze het echt niet te vaak gaan doen. Maar dat geldt eigenlijk voor bijna alle live-acts. Anders wordt het té voorspelbaar.

Maar voor een eerste live-act was het gewoon prima wat G4H liet horen. En ik vond het showtje eromheen zeker een toevoeging ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 01:35 
 

El Mare schreef:
Ran-D zelf deed vorig jaar ook de vocals van Under Attack zelf?

Op Hardbass :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 02:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Ik geniet nog na :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
El Mare schreef:
Ran-D zelf deed vorig jaar ook de vocals van Under Attack zelf?

Op Hardbass :cool:


Ehm ja idd, dat bedoel ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 12:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Official Aftermovie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 12:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke aftermovie :D!! Wil weer terug :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 12:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aftermovie zit goed in elkaar, ik vind dat het de sfeer van het feest toch goed weergeeft. DVD mag (moet) minimaal van hetzelfde niveau zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 12:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jaa aftermovie is leuk om te zien :D Op een leuke manier gebruik gemaakt van de anthem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 12:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickik schreef:
Heerlijke aftermovie :D!! Wil weer terug :cry:


toch wel weer een kippevel momentje bij het zien van de aftermovie, was echt een topfeestje voor mij persoonlijk dan. :D
Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 78  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten