Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 78  Volgende
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 17:22 

Op decibel [en defqon] stond ook die Pepsi Music Machine, en volgens mij komt daar echt geen enkele fatsoenlijke creatie uit xd
Luister maar eens naar bijv deze track;
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 17:28 

Hardtraxxer

Niet dat je er veel van kan maken maar wel verder als random button bashen komen ze over het algemeen ook niet nee als ik zo naar een paar van die filmpjes kijk. xd
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 18:18 

Hardtraxx Addict

Zo eindelijk eens tijd om mijn dag te omschrijven!

WAT WAS T WEER GRUWELIJK!!!!!!!

Wij kwam rond 12u aan op de parkeerplaats, helemaal achteraan dus ff een stukje lopen. Rond kwart voor 1 waren we binnen en was t eerst maar eens tijd voor een biertje. Nadat de biertjes op waren gelijk h4l maar ingedoken voor Amnesys en wat ging dat erop, heerlijke set om mee te starten. Na Amnesys kwam Evil Activities en ja hoor gelijk beginnen met BROKEN!, had er gelijk geen zin meer in, op naar euphoria om the r3bels bij te wonen. Daarvoor moesten we nog zo'n 3 kwartier wachten, dus die tijd maar naar frontliner geluisterd. Tja wat moet ik daar van zeggen, laat ik t er maar bij houden dat t niet heel boeiend was. Wat me opviel was dat veel mensen vertrokken nadat frontliner klaar was, nja care heb ik weer lekker de ruimte om los te gaan :) En bam toen kwamen the r3bels gelijk keihard aanknallen, en ja hoor gewoon een keiharde ram set! Heerlijk van genoten. Na the r3bels toch maar eens richting main gegaan om te kijken hoe het er daar uitzag en B-front draaide dus dat moest wel lekker gaan. EN toch viel het erg tegen, het geluid klonk stukken minder hard als bij euphoria en h4l.. Dus al vrij snel besloten om weer naar h4l te gaan. We wilde tenslotte toch Art Of Fighters live meemaken (2 jaar geleden heerlijk!) Aangekomen bij h4l draaide Dyprax nog, knalde er heerlijk op! Veel MoH tracks voorbij horen komen, maar was geen punt. T ging gewoon heerlijk! Na Dyprax dan eindelijk AoF live, en ja hoor weer een heerlijke set! Artwork, Nirvana of Noise, God's Fury en nog wat tracks voorbij horen komen, gewoon weer een top set! (vond 2 jaar geleden wel sterker)
Na AoF maar eens ff wat gaan eten, wat duurde dat godslang zeg. Kut friet kraam bij Darkness4life... Patat was elke keer op, heb er echt 3 kwartier moeten wachten voor een f*king patatje:S Toen maar eens ff rustig het patatje opgegeten en richting Loudness gegaan voor Gunz for Hire live! EN Ja hoor kwamen we onze collega's/vrienden tegen. Gasten hadden weer heerlijk lopen snoepen, ik lag weer dubbel :) We stonden helaas links voor het podium, geluid was daar niet super, maar de set en de show van Gunz for hire was gewoon super! Na deze fantastische show naar main gegaan, waar we een stuk van Tatanka hebben mee gepakt, was gewoon een prima set niet meer niet minder... Daarna kwamen de psyko punkz, die toch wel een dikke set hadden, paar hele toffe nummers voorbij horen komen. En dan de afsluiter, ik had zo mijn twijfels... Vond vorig jaar erg kut met al die meezing plaatjes. Gelukkig deed endymion dit minder en kwam er gewoon een prima afsluitende set voorbij. Tja en de afsluiting ging echt snel voorbij! Vuurwerk show was weer prachtig en alle 10 de anthems van alle jaren decibel kwamen voorbij, helaas niet alle area's wat ik toch het unieke van decibel vind!

Kortom ik heb me weer prima vermaakt op decibel. Volgend jaar zowiezo weer van de partij en dan maar eens kijken of we een heel weekend gaan, colega's waren er wel het hele weekend en vonden het zeer geslaagd!
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 19:31 

vooral geen gebruik maken van de enter toets :lol:
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 20:08 

Hardtraxx Veteran

Ik moet zeggen dat ik Gunz4Hire tegen vond vallen! De micstands die ernaast stonden werden niet gebruikt en het leek erop alsof niet alles helemaal ging zoals gepland. Bovendien vond ik het weer eens daverend ongezellig in de Loudness: Van de kaart gehalte op een hoog niveau en er werd een heftig spelletje "ontwijk de blote plaklichamen" gespeeld. Bah!

Lang verslag:
Omstreeks kwart over 11 binnen gekomen op het terrein. Na het muntjes halen en een toiletstop en barstop bij Isaac beland. Hij draaide zeker leuk! Wat je van een opening mag verwachten: Hardtrance en wat oudere Hardstyle. Pluspunt: het draaien van Make The Girlies Wet (Organ Donors)!
Toen het terrein area voor area verkend. Heel erg mooi gedaan! Iedere area ademde iets unieks uit en alles zag er netjes verzorgd uit. Sowieso een grote plus. Uiteindelijk een stukje Stereotuners meegepakt, was wel vrij grof voor de start maar goed!
Als tweede act Frequencerz meegepakt. Begonnen met een oudere SAIFAM Track (2007 als ik het me goed herinner), gevolgd door Lighters en daarna al meteen het hardere Fusion-werk. Na wat bekendere tracks een regen aan promo's. Een nieuwe track met reversed bass, die wel aardig klonk. Ook Rich MF, Night Colours Black en nog wat andere tracks kwamen langs, gevolgd door Euphoria. Toen bleek het beukwerk op en ging het ineens iets minder hard. Rare opbouw dus, maar wel vermakelijke tracks. Overall dus wel aardig. Tussendoor nog een remix van het anthem gehoord, wel aardig.
Na een paar tracks Frontliner gauw weggegaan tijdens The B-side om naar Technoboy te gaan. Ik had deze man een tijd niet zien draaien, dus ik had er zin in. En niet voor niets! Tracks als First Match 2011, Sicknite en Amazed - Life afgewisseld met Her Voice (Super Bass mix) en NRGizer. Leuk om die allebei weer te horen! Overall echt een prima set! Afwisselend, goede sfeer, top!
Daarna de TNT Showcase. Dit was niet meer dan 5 tracks achter elkaar op een laptop. Echter wel 5 hele lekkere! Afgesloten met Second Match remix en Countdown. Helaas bleek het publiek niet gevoelig voor de pareltjes en had het overduidelijk meer zin in Brennan Heart.
Bij Brennan Heart heel gauw weggegaan, al zag je dus dat het hele publiek WEL reageerde op Wake Up, incluis de volledige break. Jammer, maar helaas. Eigenlijk was er die tijd weinig te beleven. Even bij Chris One gestaan, maar het was zo ontzettend ongezellig in de Loudness dat we na een kwartier weer weg gingen. Vervolgens een beetje mensen gespot bij de Darkness 4 Life, erg humoristisch om te zien.
Vervolgens B-Front meegepakt. Tijdens de start gegeten en daarna naar voren te gaan. Opende met een editje van Ain't Nobody en daarna verder opbouwend. Hij heeft blijkbaar wat met de kritieken gedaan, want het ging er zeer hard aan toe op het einde. Veel eigen werk, maar ook genoeg ander materiaal. Virus is een vette track! Verder nog aan het einde een Fusion Of Sound gehoord en een oudere track, die niet afgedraaid mocht worden, helaas!
Headhunterz moest erna draaien. Er was op internet genoeg scepsis te lezen, echter vond ik Headhunterz de beste set van de dag draaien! Natuurlijk waren de verplichte kost-tracks als die Loca People edit van Make It Loud, maar waren ruimschoots goedgemaakt door onder andere Jimmy The Sound - Bow chi Bow(!), Orgineel van Rock Civilisation, de remix van Her Voice, Doomed, de A2 remix van Tonight en Dreamdust. Heel erg fijn mixwerk, leuke sfeer vooraan. Ja, top!
Daarna Zany & Max Enforcer. Opende verplicht met Lighters en het Anthem, maar daarna meteen een versnelling hoger met onder andere een nieuwe Max Enforcer (HEEL vet!), Acid Nightmare Remix, een nieuwe Zany, de nieuwe Max Enforcer/Frontliner, Pwoap Livemix en ga zo maar door. Lekkere set, echter wel iets eerder weggegaan vanwege Gunz4Hire.
De laatste track van Zatox klonk, MC Nolz (totaal niet mijn MC, even tussendoor) kondigde Zatox af en het was ineens stil. Uitelindelijk kwamen ze op en was het geluid niet al te best, met gefluit tussendoor. Gelukkig ging het volume omhoog. De act zelf vond ik eigenlijk niet zo leuk. Dit kwam niet door de tracks, maar meer het feit dat ik het niet speciaal genoeg vond om er een liveact van te maken. In het boekje stond ook iets over live-vocalen, maar de twee microfoonstandaards werden niet aangeraakt. De CO2-kanonnen waren wel orgineel en brachten wat verkoeling in de hete tent. De blote basten en klapperende kaakjes waren ook absoluut een minpunt.
Dankzij dit matige sfeermomentje maar niet naar AVIO gegaan, maar een stuk Tatanka meegepakt. Hier heb ik totaal geen spijt van gehad. Een heel erg lekker tempo in het mixen, strak gelegd, leuke sfeer, aardige tracks met een ouderwetse dikke Tatanka-dreun. Ja, gewoon prima!
Vervolgens naar de Alpha Twins gelopen in de Euphoria. Gewoon een enorm diverse zaagset op een zeer net mixtempo. Kwalitatief zijn die gasten altijd van een zeer hoog niveau, ik ben echt blij dat ik er heen gegaan ben. Onder andere Virus, For The Girls, Psycho, en wat A2-werk gehoord, leuk!
Hierna een uur Noisecontrollers meegepakt. De sfeer in de tent was erg goed, de lasers deden hun ding erg mooi op de discoballen en ja, eigenlijk was het gewoon goed. Onder andere Smack, Universe Was Born, Gimmie Love edit, Decibel 2010 anthem en You and Me remix gehoord.
Na een uur richting de eindshow. De laatste tracks van Endymion waren leuk, maar het was druk en een beetje sfeerloos. De eindshow was mooi, het vuurwerk goed, de lichten erg vet en de oude anthems deden het sfeertje goed.

Overall + en -
+ Veel prima sets gehoord, met als uitschieter Headhunterz
+ Aankleding van het geheel was dik in orde
+ Zowaar een gezellig punt op de main gevonden
+ Barren gingen aardig snel, met name achter in de main
+ Het geluid op de main was vooraan prima, wel oordoppen nodig!
+ Eindshow

- Gunz4Hire toch wel, helaas!
- Loudness was niet echt gezellig te noemen qua sfeer
- Mensen die oa Countdown niet begrijpen
- Publiek wat soms denkt overal rechtdoor te kunnen ploegen

Overall een dikke voldoende; op naar Mysteryland!

robkuh1990 schreef:
niet gehoord...
heb eigenlijk geen remix van anthem gehoord

Frequencezr hebben hem gedraaid. Hoorde hun feel er ook wel in. Misschien dus toch Freqs?
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 20:12 

Donateur

Was ik dus niet de enigste die de sfeer in de Loudness klote vond.. Ben er ook na 18:00 niet meer geweest, akelige sfeer daar....

En die ontblote bovenlijven moesten verboden worden.. xd
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 20:20 

Artiest

Khadber schreef:
Als tweede act Frequencerz meegepakt. Begonnen met een oudere SAIFAM Track (2007 als ik het me goed herinner)

Dark oscillators - nero! ;)

Was er toevallig ook bij tijdens het verkennen van het terrein
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 20:22 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:
Ik las in dit topic dat Coone arrogant is, kan iemand mij daar over vertellen.
Coone stond vlak voor mijn neus, en zoals ik het kon zien leek hij mij niet arrogant..

Coone is bijkans een van de meest relaxte artiesten die ik gesproken heb. Totaal niet waar!

Geck-o schreef:
Khadber schreef:
Als tweede act Frequencerz meegepakt. Begonnen met een oudere SAIFAM Track (2007 als ik het me goed herinner)

Dark oscillators - nero! ;)

Was er toevallig ook bij tijdens het verkennen van het terrein

Dat was hem! Ik herkende de plaat wel, maar kon niet op de naam komen!
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 20:25 

Hardtraxx Veteran

Had de sfeer in de loudness bij Crypsis ook veel beter verwacht, was een tegenvallertje....
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 20:32 

Bierkoning

Wat was er mis met de sfeer in Loudness? :/
Ik heb alleen maar vriendelijke en vooral losgaande mensen gezien... Oke mss wel wat veel vdk maar dat vond ik ook nog wel meevallen eigenlijk, iig op de plek waar ik stond wel, en ook zeker niet erger dan bij andere area's volgens mij (ook met al die vechtpartijen enzo)
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 20:37 

Donateur

Pommer schreef:
Ik heb alleen maar vriendelijke en vooral losgaande mensen gezien... Oke mss wel wat veel vdk maar dat vond ik ook nog wel meevallen eigenlijk, iig op de plek waar ik stond wel, en ook zeker niet erger dan bij andere area's volgens mij (ook met al die vechtpartijen enzo)

Was een vechterij recht voor ons, dan heb je het wel gehad met die tent.... echt die hele sfeer was toen weg..
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 20:39 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Inderdaad.

Sowieso dat als je je irriteert aan mensen die vdk zijn dat je bij jezelf na moet gaan hoe tolerant je bent tegenover andere mensen en of je misschien wat minder daarop moet letten.
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 20:40 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Ik heb eerlijk gezegd geen vechtpartij gezien.
De Loudness tent vond ik erg ongezellig door de hoeveelheid drugsgebruikers. Ik let er niet op en het stoort me ook over het algemeen niet, maar het viel me heel erg op. Iedereen is meer met zichzelf bezig en daardoor vond ik er niet echt iets van gezelligheid in die tent hangen.
Daar kwamen die vieze ontblote zweterige bovenlijven aan. Met regelmaat een plakje zweet gehad, gewoonweg smerig. Houd gewoon lekker je shirtje aan aub, stoerder word je er niet op.
Tot slot vind ik het gewoonweg minder dat er in de Loudness gewoon niet zo veel diversiteit is voor mijn gevoel. Nou ben ik er zaterdag niet al te veel geweest, maar bij het langslopen al tracks dubbel gehoord.
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 20:43 

Hardtraxx Veteran

Of sommige mensen doen hun shirtje uit, omdat het gewoon warm is?
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 20:44 

El Mare schreef:

+1 Dat is ook de enige reden dat ik mn shirt altijd bij gruwelijke hitte uit doe :P Anders sterf ik van de hitte [en krijg ik een zwaar schrale borst door dat bezweette natte shirt xd ]
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 20:46 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:

Je kan toch gewoon even afkoelen buiten? Het was prima weer daar. Ik vind het gewoon vies om zo'n plaklichaam tegen me aan te hebben. Ik vind dat helemaal niets.
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 20:47 

Donateur

Ik heb niet zo'n probleem met shirt loze gasten, wel dat het van die mooiboyz zijn die 6/7 in de fitness zitten en hun tetten willen showen. Laat zoiets, maar als je t warm hebt doe je toch lekker waar je zin in hebt. Sowiso dat ik t haat zonder shirt... alles gaan nog gekker plakken en jeuken.
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 20:49 

Hardtraxx Veteran

Das een ander verhaal dat het vies is, daar ben ik het ook volledig mee eens. Maar of mensen het doen om er stoerder door over te komen betwijfel ik, al zullen er ongetwijfeld ook mensen doen die het doen voor stoerdoenerij.
Wat Lowrenz zegt over die anabole types.
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 21:04 

Hardtraxxer

Ik doe op een feest waar ik zin in heb tuurlijk denk ik aan mijn mede-feestganger en ga niet met mijn bezweten lichaam tegen hem aan staan raggen.
Ik trek altijd mijn t-shirt uit als ik het warm heb, veeg natuurlijk wel altijd mijn zweet af aan mijn t-shirt.
ben verder nietzo vies van wat zweet van een ander.
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 21:07 

hardaddict schreef:
Ik doe op een feest waar ik zin in heb tuurlijk denk ik aan mijn mede-feestganger en ga niet met mijn bezweten lichaam tegen hem aan staan raggen.
Ik trek altijd mijn t-shirt uit als ik het warm heb, veeg natuurlijk wel altijd mijn zweet af aan mijn t-shirt.
ben verder nietzo vies van wat zweet van een ander.

dat dus.
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 21:12 

Hardtraxxer

Deed gunz for hire in het begin hun geluid nou expres zo zacht?
vond het wel vet om iedereen zien te juigen toen het geluid harder ging
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 21:19 

Tijdens Zatox stond het geluid ook al zo zacht
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 21:32 

Donateur

hardaddict schreef:
Deed gunz for hire in het begin hun geluid nou expres zo zacht?
vond het wel vet om iedereen zien te juigen toen het geluid harder ging

Ja inderdaad, dat filmpje waar het opeens harder gaat en dan die reactie -> kippenvel.
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 21:34 

Hardtraxx Veteran

Nee bij zatox was zijn hele set zo kut, gangsterdwerg had het al gezegd tegen de mc en ik had het al getwitterd naar b2s, alleen er werd geen gehoor aan gegeven.. pas toen de menigte boos werd omdat g4h wel hard geluid verdiend werd het beter. Bij chris one vond ik het ook niet cht hard, hoge tonen waren toen wel hard, maar bass was zeer matig. vanaf g4h was het knallen en was het geluid echt een heel stuk beter.
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 22:30 

Donateur

Zo, dat zit er ook weer op. Vond Decibel al met al een heerlijk feest, durfde het tot 1 uur nog niet echt te geloven maar het weer werkte helemaal mee. Dat scheelt wel een hele hoop moet ik zeggen, qua sfeer en aankleding en hoe het terrein erbij ligt. Het betreden van het terrein ging zeer soepel, in 1 grote optocht van de parkeerplaatsen naar de ingang gelopen en konden gewoon doorlopen. Fouilleren was zeer slecht maar zie het liever zo dan die onzin met ellenlange sluiscontroles en poortjes als op de Qontinent.

Titan
Wilden gelijk naar Titan maar dat bleek dus nog een hele opgaaf aangezien het een bloedeind lopen was van onze ingang naar de Loudness, toch nog een stukje van z'n set meegemaakt en daar was ik achteraf zeer blij mee. Hoop dat we nog veel van deze man gaan horen, heerlijk chille vent ook; stond weer lekker in de tent te grappen en grollen. Viel me tijdens deze set en vooral aan het begin al wel op dat het geluid niet superhard stond.

Geck-O
Geck-O viel me eigenlijk een beetje tegen, maar heb te weinig verstand en kennis van de platen om er serieus mijn mening over te kunnen geven. Alleen de 2-1 tool was weer echt een moment voor in de boeken. Mooi ook om te zien hoe mensen die die nog niet eerder hebben gehoord er helemaal in kruipen.

Brennan Heart
Vervolgens even de tent uit gewandeld om toch even naar de main te gaan kijken, op zich best leuk met het zonnetje erbij maar je moet niet fulltime willen gaan beuken. Gewoon geen ruimte en publiek voor, en daarom was het uurtje BH eigenlijk helemaal niet zo erg. Beetje hitjes mee blèren en een biertje drinken in het zonnetje, vind ik helemaal zo erg nog niet.. Het setje wat hij weggaf was mixtechnisch gezien wel echt een drama, maar het is hoe dan ook gewoon alsof hij 1 groot nummer heeft gemaakt dus al mixt hij het super in elkaar; da hellep nie.

B-Front
Viel me wederom weer tegen (Op de Qontinent was het dan wel Live) maar ook dit setje gaf niet wat ik hoopte. Die Inner Creativity edit komt echt niet in de buurt van het origineel, had die gewoon af mogen blijven wmb. Vind Open Your Mind dan wel weer een lekkere track past ook wel wat meer bij de main dan het overige werk van The R3bels. ;) Vervolgens was het weer tijd voor Kings of the Underground, high-five momentje met Hooli en er kon weer even gas gegeven worden. Dat 160bpm stukje is echt geniaal, leuk bedacht. Alleen hadden er wel wat kickrolls in gemogen op het einde vind ik.

Daarna maar eens aan de wandel gegaan, stukje naar de Pussy Lounge gelopen, moet zeggen toch wel een melig sfeertje met al die hoge bliepjes en kicks. Tis af en toe net of er een spaceship tegen je zit te ouwehoeren. Niet te lang doen ook. Vervolgens nog voor elkaar gekregen om alsnog te moeten rennen voor G4H.. wat een coördinatie.

Gunz 4 Hire
Voor mij de beste set van de dag, heerlijke live-act, onder andere door de aankleding de sfeer en het publiek dat erop af kwam. Gasten zitten echt ongelooflijk in de lift en dat hele underground gebeuren is echt een uitvinding, snap ook niet hoe je 'moe' kan worden van deze vocals. Hoort toch gewoon in het pakket van de live-act..

Aan het begin van de act na het fluitconcert al het kippenvel op m'n armen toen het volume hoger werd gedraaid. Werd alleen maar erger met als hoogtepunten; Under Attack & nogmaals Kings of the Underground. Daarnaast was het afsluiten met hardcore helemaal geweldig.. jammer alleen dat er daarna nog 2 acts moesten komen.

AVIO
Ben echt fan van de gasten geworden, zie ze na gister ook liever een DJ setje weggeven eigenlijk. Gaat na 1.5 uur nog niet vervelen, en het hoeft op deze manier ook allemaal niet zo chaotisch en vlug-vlug. Het enige mooi aan de LIVE act vind ik als ze de stukjes van 'Destination Nowhere' continu terug laten komen. Tijdens Get on the Floor nog even Lucas zijn nek op geklommen om vervolgens de tent te verlaten.

Afsluiting was niet waar ik op gehoopt had, nog nooit een Decibel meegemaakt dus waren naar de main gegaan. Drama.. continu een wijf achter me gehad die een gozer liep te slaan. Na 4 pogingen was hij er ook aardig klaar mee en stompte hij haar in 1x KO. Geheel terecht in mijn ogen trouwens, doorgesnoven wijf wist van voren niet meer dat ze van achter leefde. Erg jammer.. volgende keer gewoon in de Loudness blijven denk ik.

Plusjusss
+ De loudness, de sfeer die er hing en die ik eigenlijk overal heb meegemaakt. Alleen op het einde bij de main een beetje vechtpartij meegemaakt maar voor de rest was er helemaal niks aan de hand.
+ Na 2 maanden Nederland; DE ZON
+ Betreden van het terrein
+ Sluiproutes aanleggen; lekker wazig door een bos wandelen om vervolgens op de D4L terecht te komen aan te praat te raken met een nog wazigere Amsterdammer en zo alsnog een half uur over de route te doen. Sluipsluip.
+ Lucas - Ben z'n naam op HT allang weer vergeten maar wat een heerlijk mannetje is dat, kom ik de laatste tijd ook overal tegen met dat pretgezicht van 'm. Laten ze daar eens een masker van maken. Gaf ook nog even zijn ongezouten mening over de polonaise.

Minnetjuss
- Pinnen; duurde gewoon 3 kwartier hè.
- Ontiegelijk smerige tosti's
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 78  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten