Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 78  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 13:01 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:

haha vette aftermovie, ik ga los samen met Gangsterdwerg & Nazale op 0:29.. op 0:37 tot 0:39 ga ik zelf los op 1:19 t/m 1:21 doen we weer ons mooie dansje (G, P & N) op 1:24 gaat gangsterdwerg nog even helemaal los :D

Haha wat een dikke aftermovie ja, en vooral dat laatste met de orginele vocals van The Demand :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 13:01 

Hardtraxx Veteran

B2s kan terug kijken op een super geslaagd festival! Wat een kneiter! Het klopte gewoon :woot:

Ook dikke + voor:
Frontliner
The R3bels
Titan
Headhunterz
Crypsis
Gunz 4 Hire < Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt!! BAM BAM :lol: :bomb:
Heel de Pussy Lounge
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 13:21 

Gerome schreef:
robkuh1990 schreef:
Gerome.... Het gaat om het feit dat het groepje voor ons wel foto en praatje kan maken... En wij niet

Ja maar als iemand zegt dat hij hem aan kijkt alsof die 142344 pillen op had kan ook zeggen dat hij anti drugs is of gewoon niet met mensen wil praten die dan aan de drugs zitten. Dat is wat anders als arrogantie.

1. Ik gebruik niks
2. Het was na de eindshow... Dus dan heeft ie toch tijd zat
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 13:27 

robkuh1990 schreef:
2. Het was na de eindshow... Dus dan heeft ie toch tijd zat

Was ie na de eindshow weer terug?
Apart, want volges PF zou ie om 10 uur draaien @ Dieka :P https://partyflock.nl/party/205765:Crossbase.html
en dat is 50 min rijden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 13:46 

Hardtraxxer

Mellow schreef:
Bahaha ik sta zelfs nog op dat filmpje hier boven, op het einde links als ze die dudes met die instrumenten filmen xd Had het echt niet door. Dat deuntje erbij, ik ga stuk! :lol:

Die dudes met die instrumenten, dat zijn vrienden van mij. We hadden een compleet opblaasorkest meegenomen :lol: leuke reacties op gehad haha! :thumbsup:

Ik heb een geweldige editie van Decibel gehad. Mijn 4e keer vanaf 2007 (2010 niet geweest) en het was weer genieten!!! Vanaf het begin van de dag al een enorme scheur in mn broek geragt (zo'n 25 cm aan de achterkant:p), maar dat kan ook door het lachen gekomen zijn! Kostelijk vermaakt de gehele dag, begin even Euphoria geweest bij Stereotuners en een stukje Frequencers, lekker inkomen hoor!

Daarna op naar de Loudness waar Titan lekker aan het beuken was :) Daarna ff rondgestruind en stukje Frontliner en The R3bels meegepakt. Weer een stukje gelopen, ff op de main klein stukje Brennan Heart en B-Front gezien/gehoord. Was ook wel fijn! om vervolgens naar de Loudness te gaan en daar niet meer weg te gaan op een welbekend dwaalrondje na. Blijft toch altijd geinig om ff lekker rond te wandelen xd Zatox was niet zo boeiend, Gunz 4 Hire was full gass, AVIO completely mental en Crypsis zaagde echt alles onder me vandaag, grandioos, hulde en bedankt!! :worship:

Van de HT's hier alleen SvonD ontmoet. Volgende keer maar eens een meeting meepakken denk ik. Aan de flauwe humor te horen/lezen pas ik hier naadloos tussen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 13:50 

Donateur

yayy eindelijk tot leven gekomen :)

Decibel was een mooi maar een zwaar weekend... teveel meegemaakt eigenlijk ^^ Van bijna dood ervaring tot extreem gelukkig zijn :lol:

Helaas heb ik op het feest alle acts gemist die ik wou zien :thumbdown: baal ik wel van. Maar alsnog wel vermaakt. Alleen rond 6 uur in de Loudness area toen er een gevecht was, verpeste het wel even mijn feest... Sfeer was toen zo weg dat ik niet meer in de Loudness area ben geweest erna... dood zonde van de acts die nog moesten komen, maar ik kon me er niet meer vermaken helaas :thumbdown: Hierna werd het feest niet echt beter meer.. tot 21:00 niet meer kunnen vermaken..

Helaas :cry:

Verder het weekend was wel vet, maar zal wel even verslagje maken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 13:51 

Bierkoning

Haha fucking droog die opblaasinstrumenten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 13:58 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Haha fucking droog die opblaasinstrumenten xd

Jammer dat het keyboard, de gitaar en de andere saxofoon op dat moment ergens anders waren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 14:14 

Hardtraxx Addict

Gunz for hire LIVE, niet normaal blij dat ik daar naartoe gegaan ben. Jammer van het geluid tijdens het eerste gedeelte van Gangsters don't dance, iedereen fluiten, waarna het geluid eindelijk open ging. Heel die tent los! Super vet.

Op 1.40 begint het fluitconcert..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 14:27 

Donateur

jezus hoeveel vechterijen zijn er geweest :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 14:30 

ware fags, zie 1:03
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 14:32 

Hardtraxx Veteran

Goed dat ze meteen even kunnen afkoelen in het water. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 15:06 

Hardtraxxer

roberttt schreef:

Kerel op 1:10, die getinte, stond die ook niet op het filmpje van Ramirez vooraan bij die vechtpartij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 15:49 

Donateur

nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 16:12 

Bierkoning

styl0w schreef:
Gunz for hire LIVE, niet normaal blij dat ik daar naartoe gegaan ben. Jammer van het geluid tijdens het eerste gedeelte van Gangsters don't dance, iedereen fluiten, waarna het geluid eindelijk open ging. Heel die tent los! Super vet.

Op 1.40 begint het fluitconcert..

Epic :lol: :worship:
Ik zat zelf ook eerst van wtf is dit van voor geluid, en toen het weer harder ging fucking blij net als iedereen op dat filmpje daar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 16:20 

Hardtraxxer

flevoboys schreef:
Ja ok ik zou het heel misschien doen, maar lijkt me als dj wel vervelend echt continu aangesproken te worden.
In het begin lijkt het me nog leuk als upcomming dj, maar na een tijdje ben je het wel beu.
Tuurlijk kan je backstage staan en heb je geen last, maar is toch ook wel leuk om gewoon onder de mensen te zijn?

Ik denk dat als je het echt niet leuk vindt je met een zonnebril+hoedje heel ver kunt komen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 16:29 

roberttt schreef:

Allemaal op Pussy Lounge
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 16:33 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

00.09 .. Neerliggen en een KO trap krijgen door een kneus fantastisch gewoon :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 16:40 

Hardtraxx Elite

1 van de betere feesten van de zomer voor mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 16:57 

Hardtraxxer

Almighty schreef:
roberttt schreef:

Allemaal op Pussy Lounge

Ben daar een aantal keer doorheen gelopen en vond de sfeer daar meteen een stuk grimmiger dan op welke andere plek dan ook op het terrein. Mijn vriendengroep zei precies hetzelfde. De sfeer die in de Loudness hing was echt geweldig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 17:01 

Hardtraxx Addict

Decibel vertrekt uit Hilvarenbeek
HILVARENBEEK - Waar zaterdag nog 50.000 mensen hun feestje in een strakke beat vierden, was het maandag opruimen geblazen. Decibel verlaat, na een succesvolle jubileumeditie, de Beekse Bergen.

http://bd.nl/nieuws/hilvarenbeek/decibe ... bled=false

Neem aan dat ze bedoelen dat alles wordt opgeruimd en afgebroken?? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 17:03 

Het lijkt daar wel een lompe ravage zo xd
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 17:05 

Hardtraxx Veteran

Koene schreef:
Vanaf het begin van de dag al een enorme scheur in mn broek geragt (zo'n 25 cm aan de achterkant:p),:

Dan heb ik jou denk gezien in de loudness :lol: je stond toen je scheur te showen beetje achterin ? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 17:07 

Hardtraxxer

Hoofdcoach schreef:
Koene schreef:
Vanaf het begin van de dag al een enorme scheur in mn broek geragt (zo'n 25 cm aan de achterkant:p),:

Dan heb ik jou denk gezien in de loudness :lol: je stond toen je scheur te showen beetje achterin ? :lol:

Haha dat zou heel goed kunnen! Was een rood/roze 3kwartbroek met soort motiefje. Ik was telkens een beetje aan het checken of ie niet volledig aan gruzelementen lag. Hij was nog wel te dragen, dus wilde het voor de rest van de dag graag zo houden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 17:10 

Hardtraxxer

Kettingzaag schreef:
Decibel vertrekt uit Hilvarenbeek
HILVARENBEEK - Waar zaterdag nog 50.000 mensen hun feestje in een strakke beat vierden, was het maandag opruimen geblazen. Decibel verlaat, na een succesvolle jubileumeditie, de Beekse Bergen.

http://bd.nl/nieuws/hilvarenbeek/decibe ... bled=false

Neem aan dat ze bedoelen dat alles wordt opgeruimd en afgebroken?? :P

Dit jaar is ook het contract afgelopen, dus laten we het hopen dat ze het weer met 5 jaar kunnen verlengen :)

b2s heeft in 2006 flink geinvesteerd in het terrein maar wilde wel de garantie dat ze dan de komende jaren konden blijven. Die deal was voor 5 jaar.
Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 78  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten