Jor-D schreef:
Ox_Ite schreef:
Tjah, het zijn nu eenmaal zware mannen heh.
Zwaar van de anabole ja, mooi boys

Waar was ik op dat moment... ideaal moment om MooiBoys te bashen haha
flevoboys schreef:
Ik las in dit topic dat Coone arrogant is, kan iemand mij daar over vertellen.
Coone stond vlak voor mijn neus, en zoals ik het kon zien leek hij mij niet arrogant..
Dat was ik...
Na de eindshow (coone had vip-deck eindshow gekeken) kwam hij langs gelopen... Groepje voor ons kon gewoon fatsoenlijk een gesprek met hem aangaan, en even mee op de foto.
Ik wou ook graag met hem op de foto.. dus vroeg netjes. Goh, heb je nog even tijd om met mij op de foto te gaan? Zou het wel vet vinden...
Hij keek mij aan alsof ik 142344 pillen op had en liep echt meteen door, arrogante lul..
Maar goed, even kort verslagje.Lekker vroeg aangereden en daardoor rond 10.15 op de parkeerplaats. Goed vroeg en dus geen ennelang wachten (gelukkig). 1 nadeel van zo vroeg zijn is dat de zuid-ingang niet open is ivm. camping. Hierdoor moest je aardig wat lopen (lees 4km ofzo) naar de noord-ingang.
Noord ging al vroeg open 10.45 ofzo en je kon redelijk snel naar binnen. Na binnenkomst floorplan gescoord en eerst de loudness gecheckt.
Sasha F draaide al lekker warm. Muntjes bij de stand richting Darkness gehaald (zo genieten dat iedereen in begin haalt en niet daar)
Toen richting main gelopen en even
Isaac draaide heerlijk wat early plaatjes en die man zie je echt genieten.
Hierna zijn we via hoofdpad richting de zuidkant gelopen. Onderweg nog met
Ruffian gesproken over de pussy lounge (toffe mc). Via de UP! naar de Euphoria en toen via de Pussy Lounge naar de kluisjes. Kluisje gescoord, dingen ingedaan en even zonnebril gehaald (had de mijne alweer gesloopt). Toen via reactor naar dee Hardcore4life langs de refuse en daarna de remember, b2s en toen weer naar de main.
Na Isaac zijn we naar
Titan gegaan. Hij zette een heeeeeerlijke knal set weg. Na Titan naar
Frontliner gegaan. man man man, wat klinkt Dream Dust lekker, enige hoogtepuntje van de set... rest was ballen...
Hier nog even met B-Front gepraat over Thrillogy en Qlimax. Vertelde hem dat het vet zou zijn als hij en Frontliner op Qlimax stonden. Hij meteen: misschien wel wij alle 2. (Dus misschien teast hij nu, maar misschien ook niet, we shall see) Daarnaast vertelde hij ook dat hij graag Titan en JoS op Thrillogy wou hebben maar dit niet lukte door de line-up die hij al had (kon niet meer namen)
Hierna toch naar
Brennan Heart gegaan.

... ach ja, wachten op
B-front moest wel. Bob zette een goede set neer. Hierna nog
Headhunterz meegepakt.
Ja, toen kwam het heerlijke werk.
Art of Fighers LIVE. Mijn maat wist niet hoe hij dit moest plaatsen. Hij is heerlijk los gegaan al houd hij niet van Hardcore. Tijdens de set wel hakblessure opgelopen helaasch en dus even bij de EHBO binnen gewandelt. Hierdoor de set van Zany en ME gemist omdat ik door ben gegaan naar
The Sickest Squad [b]. laatste half uurtje knalde heerlijk daar. Toen Mellow (en 2 andere) meegesleurd.. Na dit setje terug naar mijn vriendne gegaan voor de rest van [b]Tatanka.. Leuke nieuwe tracks gehoord (jazzy, HB-edit, nieuwe WMF).
Het was Psyko tijd, en dus weg gegaan naar
Mental Theo. Onderweg nog mijn look-a-like Chris One tegengekomen (die blijkbaar ook al de grap kende van. Are you Chris One...)
Mental Theo draaide lekker, wat HC-edits varierend met HHC. Na tijdje zijn we naar
Noisecontrollers gegaan. Redelijk wat oud werk gehoord

en ook genoten. Besloten om vroeg naar main te gaan voor goede plek te kiezen voor eindshow. Hier nog stukje van
Endymion gehoord en de eindshow meegepakt.
na afloop langer gewacht op de main vanwege drukte en nog een mooie decibelvlag gekregen (groen, klein..)
Rustig naar kluisjes kunnen wandelen en daar nog met
Roberttt gebabbelt (zie je in Zundert?)
Spullen gepakt, alles ingeleverd en door naar buiten. Boekje ergens van de grond gehaald (want er waren er geen meer

)
Nog leuke beveiligingsactie gezien omdat mensen ergens tussendoor glipten. Vent flippen dat die beveiliging zijn vriendin paktte en die beveiliger heeft wat klappen gevangen ahd ik gezien.
hierna nog 1,5 uur parkeerplaats genot gehad en rond 3 uur thuisgekomen.
Leuke dag gehad met goed weer, lekkere sets en weer veel plezier!