Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 78  Volgende
Bericht Geplaatst op 21 aug 2011 23:25 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
flevoboys schreef:
Ik las in dit topic dat Coone arrogant is, kan iemand mij daar over vertellen.
Coone stond vlak voor mijn neus, en zoals ik het kon zien leek hij mij niet arrogant..

Dat is maar net hoe degene dat ervaren hebben van wie je het hebt gehoord...

Coone vind ik zelf totaal niet arrogant. Maar dat is mijn ervaring, kan niet voor anderen spreken.

Dan zou iemand hem misschien wel op een verkeerd moment getroffen hebben.

El Mare schreef:
Bruine 3/4 broek + Loudness shirtje van Loudness 2011.

Ehm zegt me niks, stond je vaak bij de Loudness?
Ik had een Mickey Mouse shirtje aan.
Bericht Geplaatst op 21 aug 2011 23:27 

Hardtraxx Veteran

Ja, eigenlijk bijna de hele tijd en ook in de omgeving van HT'ers.
Bericht Geplaatst op 21 aug 2011 23:30 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Ja, eigenlijk bijna de hele tijd en ook in de omgeving van HT'ers.

Dat was volgens mij vooraan, daar heb ik geen 1x gestaan.
Bericht Geplaatst op 21 aug 2011 23:49 

Hardtraxx Veteran

Done is echt een vette track, alleen echt op stampen kan je niet.
Ik improviseerde dus gister, op die manier ging ik wel hard los!
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 00:17 

Jor-D schreef:
Ox_Ite schreef:
Tjah, het zijn nu eenmaal zware mannen heh.

Zwaar van de anabole ja, mooi boys xd

Waar was ik op dat moment... ideaal moment om MooiBoys te bashen haha

flevoboys schreef:
Coone stond vlak voor mijn neus, en zoals ik het kon zien leek hij mij niet arrogant..

Dat was ik...

Na de eindshow (coone had vip-deck eindshow gekeken) kwam hij langs gelopen... Groepje voor ons kon gewoon fatsoenlijk een gesprek met hem aangaan, en even mee op de foto.
Ik wou ook graag met hem op de foto.. dus vroeg netjes. Goh, heb je nog even tijd om met mij op de foto te gaan? Zou het wel vet vinden...
Hij keek mij aan alsof ik 142344 pillen op had en liep echt meteen door, arrogante lul..

Maar goed, even kort verslagje.

Lekker vroeg aangereden en daardoor rond 10.15 op de parkeerplaats. Goed vroeg en dus geen ennelang wachten (gelukkig). 1 nadeel van zo vroeg zijn is dat de zuid-ingang niet open is ivm. camping. Hierdoor moest je aardig wat lopen (lees 4km ofzo) naar de noord-ingang.

Noord ging al vroeg open 10.45 ofzo en je kon redelijk snel naar binnen. Na binnenkomst floorplan gescoord en eerst de loudness gecheckt. Sasha F draaide al lekker warm. Muntjes bij de stand richting Darkness gehaald (zo genieten dat iedereen in begin haalt en niet daar)
Toen richting main gelopen en even Isaac draaide heerlijk wat early plaatjes en die man zie je echt genieten.

Hierna zijn we via hoofdpad richting de zuidkant gelopen. Onderweg nog met Ruffian gesproken over de pussy lounge (toffe mc). Via de UP! naar de Euphoria en toen via de Pussy Lounge naar de kluisjes. Kluisje gescoord, dingen ingedaan en even zonnebril gehaald (had de mijne alweer gesloopt). Toen via reactor naar dee Hardcore4life langs de refuse en daarna de remember, b2s en toen weer naar de main.
Na Isaac zijn we naar Titan gegaan. Hij zette een heeeeeerlijke knal set weg. Na Titan naar Frontliner gegaan. man man man, wat klinkt Dream Dust lekker, enige hoogtepuntje van de set... rest was ballen...
Hier nog even met B-Front gepraat over Thrillogy en Qlimax. Vertelde hem dat het vet zou zijn als hij en Frontliner op Qlimax stonden. Hij meteen: misschien wel wij alle 2. (Dus misschien teast hij nu, maar misschien ook niet, we shall see) Daarnaast vertelde hij ook dat hij graag Titan en JoS op Thrillogy wou hebben maar dit niet lukte door de line-up die hij al had (kon niet meer namen)

Hierna toch naar Brennan Heart gegaan. :sick:... ach ja, wachten op B-front moest wel. Bob zette een goede set neer. Hierna nog Headhunterz meegepakt.

Ja, toen kwam het heerlijke werk. Art of Fighers LIVE. Mijn maat wist niet hoe hij dit moest plaatsen. Hij is heerlijk los gegaan al houd hij niet van Hardcore. Tijdens de set wel hakblessure opgelopen helaasch en dus even bij de EHBO binnen gewandelt. Hierdoor de set van Zany en ME gemist omdat ik door ben gegaan naar The Sickest Squad [b]. laatste half uurtje knalde heerlijk daar. Toen Mellow (en 2 andere) meegesleurd.. Na dit setje terug naar mijn vriendne gegaan voor de rest van [b]Tatanka.. Leuke nieuwe tracks gehoord (jazzy, HB-edit, nieuwe WMF).
Het was Psyko tijd, en dus weg gegaan naar Mental Theo. Onderweg nog mijn look-a-like Chris One tegengekomen (die blijkbaar ook al de grap kende van. Are you Chris One...)

Mental Theo draaide lekker, wat HC-edits varierend met HHC. Na tijdje zijn we naar Noisecontrollers gegaan. Redelijk wat oud werk gehoord (L) en ook genoten. Besloten om vroeg naar main te gaan voor goede plek te kiezen voor eindshow. Hier nog stukje van Endymion gehoord en de eindshow meegepakt.

na afloop langer gewacht op de main vanwege drukte en nog een mooie decibelvlag gekregen (groen, klein..)
Rustig naar kluisjes kunnen wandelen en daar nog met Roberttt gebabbelt (zie je in Zundert?)

Spullen gepakt, alles ingeleverd en door naar buiten. Boekje ergens van de grond gehaald (want er waren er geen meer :( )
Nog leuke beveiligingsactie gezien omdat mensen ergens tussendoor glipten. Vent flippen dat die beveiliging zijn vriendin paktte en die beveiliger heeft wat klappen gevangen ahd ik gezien.
hierna nog 1,5 uur parkeerplaats genot gehad en rond 3 uur thuisgekomen.

Leuke dag gehad met goed weer, lekkere sets en weer veel plezier!
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 00:28 

Hardtraxx Veteran

Dat was dan wel genakt van Coone ja..
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 01:48 

KSwoosh schreef:
ik heb nog wel een minpuntje: het zand overal

Ik snoot mijn neus vanmorgen, een zwarte teringbende xd
(en ik zit niet eens aan de bap)
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 01:59 

Hardtraxx Newbie

Iemand enig idee met welk nummer G4H afsloot?
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 02:02 

Iedereen van de wereld, tenminste zo word ie genoemd op de fora's. Zal wel een exclusief trackje blijven voor hun Liveact. Snoei en Snoei hard
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 02:26 

Hardtraxx Veteran

Super geniaal weekend en nog steeds! We zijn nog lang niet klaar haha! :D
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 02:32 

Hardtraxxer

robkuh1990 schreef:
Jor-D schreef:
Ox_Ite schreef:
Tjah, het zijn nu eenmaal zware mannen heh.

Zwaar van de anabole ja, mooi boys xd

Waar was ik op dat moment... ideaal moment om MooiBoys te bashen haha

flevoboys schreef:

Dat was ik...

Na de eindshow (coone had vip-deck eindshow gekeken) kwam hij langs gelopen... Groepje voor ons kon gewoon fatsoenlijk een gesprek met hem aangaan, en even mee op de foto.
Ik wou ook graag met hem op de foto.. dus vroeg netjes. Goh, heb je nog even tijd om met mij op de foto te gaan? Zou het wel vet vinden...
Hij keek mij aan alsof ik 142344 pillen op had en liep echt meteen door, arrogante lul..
[/quote]

Headhunterz was niet veel anders hoor... -.- Ik vond hem altijd al arrogant maar gister bevestigde dat nog maar eens. Ik kwam hem tegen onder bij het VIP-deck. Zag daar Winne en Heady staan en wilde Winne even complementeren voor zijn vette tracks op zijn album. Vind Hip-hop zwaar kut maar ik vind een vijftal van zijn platen erg relax! Ging met hem een gesprek aan over zijn optreden met heady op Mysteryland etc...vroeg daarna ook netjes of ik even met hem en Heady op de foto mocht. Heady was echter te druk en arrogant en liep weg, waarna Winne hem nog bij de schouder pakte en zei 'Willem, kom even met deze gozer samen op de foto'. Na dit Kodak-momentje rende Heady snel de trap van het VIP-deck op. Toch jammer dat djs zo arrogant en kapsones kunnen hebben.... :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 09:15 

Hardtraxx Veteran

haha vette aftermovie, ik ga los samen met Gangsterdwerg & Nazale op 0:29.. op 0:37 tot 0:39 ga ik zelf los op 1:19 t/m 1:21 doen we weer ons mooie dansje (G, P & N) op 1:24 gaat gangsterdwerg nog even helemaal los :D
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 10:20 

Hardtraxxer

Wat een weekend :drool:
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 10:35 

Donateur

hahaha dat einde ook!!, ze mezelf trouwens ook achter een maat van me op 1.29 :P
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 10:36 

Hardtraxx Addict

Haha zie mezelf ook heel even op dat filmpje hierboven :P
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 10:37 

Hardtraxx Addict

Ik niet, ik stond net wat te ver naar links in het midden :(
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 10:54 

Hardtraxxer

Hoogtepunten van de dag waren voor mij: Wildstylez en Guns for Hire!
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 11:00 

Hardtraxxer

Op defqon vroeg ik hem ook gewoon of ik nog effe met hem op de foto kon, de rest vroeg het ook allemaal geen probleem, daarna nog een praatje gemaakt, arrogante lul kan ik niet echt zeggen.

*Quote ging fout
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 11:17 

Gerome.... Het gaat om het feit dat het groepje voor ons wel foto en praatje kan maken... En wij niet
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 11:42 

Hardtraxxer

robkuh1990 schreef:
Gerome.... Het gaat om het feit dat het groepje voor ons wel foto en praatje kan maken... En wij niet

Ja maar als iemand zegt dat hij hem aan kijkt alsof die 142344 pillen op had kan ook zeggen dat hij anti drugs is of gewoon niet met mensen wil praten die dan aan de drugs zitten. Dat is wat anders als arrogantie.
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 11:44 

Hardtraxxer

Als hij sommige groepjes niet afslaat komt ie waarschijnlijk niet meer aan draaien toe, kan die een carriere beginnen als fotomodel....
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 11:56 

Brainweavers schreef:
Als hij sommige groepjes niet afslaat komt ie waarschijnlijk niet meer aan draaien toe, kan die een carriere beginnen als fotomodel....

Dat dus. Zo gek is het niet dat ie er ff geen zin in heeft als iedereen die hij ziet met hem op de foto wil
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 12:09 

Hardtraxxer

robkuh1990 schreef:

Denk wel dat hij de vraag niet goed zal verstaan hebben, heb hem al paar keer zien lopen, wil altijd direct op de foto.
Hij staat vaak gewoon tussen het volk en is altijd wel in voor een gesprekje. Tijdens Tomorrowland stond hij tijdens B-front volledig los te gaan naast ons (met best wel wat op :P), en ook dan ging hij met iedereen op de foto.
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 12:09 

Hardtraxxer

Bahaha ik sta zelfs nog op dat filmpje hier boven, op het einde links als ze die dudes met die instrumenten filmen xd Had het echt niet door. Dat deuntje erbij, ik ga stuk! :lol:
Bericht Geplaatst op 22 aug 2011 12:20 

Hardtraxxer

Ik vond het zelf een erg geslaagd feest!

We kwamen rond 12 uur aan bij het terrein, maar er waren wat problemen omtrent het parkeren. Met mijn gehandicaptenkaart lukte het ook niet, dus hadden we mijn auto maar ergens bij een brug neergezet. Kwamen we eenmaal aangelopen (rolstoel toch maar thuis gelaten) keek die vent me toch raar aan toen hij me voorbij zag lopen, waarop ik zei "zie je nu wel dat er wat aan de hand is!".

We kwamen binnen bij de Loudness tent (weet niet meer goed of dat nu zuid of noord was), maar Titan was net begonnen en was meteen raak ook! Heerlijk setje! Daarna wat rondgelopen via de Mainstage naar Back2School en van de early hardstyle tot aan Euphoria en Harcore4Life.

Ik wilde naar B-Front en gelukkig wilden ze allemaal met me mee. In het begin was ik bang dat de set tegen zou vallen, aangezien het einde van Brennan Heart weer POEP was. Hij begon dan met die re-amp van Ain't nobody, maar de set was wel erg gaaf! Als je toch weer Magic draait! :yay: Waar ik niet zo goed tegen kon, was het geval dat echt iedereen maar stil stond en strak stond te staan. Ging ik uit mijn dak, kijkt iedereen je aan. Tijdens de set van B-front nog iemand zien lopen met een doos op zijn hoofd met hardtraxx erop, maar hij liep nogal snel voorbij :-D

Na B-Front was het de beurt aan Headhunterz. Had er niet zoveel zin in, maar bleef maar bij de groep staan omdat ze met mij naar B-Front waren gegaan. Op zich was het ook wel een aardige set!

Daarna de set van Zany & Max. Toch wat voorspelbaar, maar goed het ging wel aardig los! De Acid Nightmare remix van Zany is toch ook echt een heel vet nummer en De grote dikke bassplaat was ook weer erg tof!

Na deze set wat gaan eten en wat in de Loudness tent rondgehangen. Bij Avio toch even keihard uit mijn dak gegaan tijdens Destination Nowhere! Die jongens gingen ook lekker tekeer achter de draaitafels.

Uiteindelijk toch naar Endymion gegaan en de eindshow gezien. Endymion was ook weer erg voorspelbaar helaas en de eindshow was opzich wel leuk. Alle Decibel anthems in de mix...van hard naar uuhm zacht. Het vuurwerk was dan opzich wel nice!

Had daarna echt geen benen meer over en we moesten helaas nog een stukje lopen naar de auto. Eenmaal in de auto nog even snel langs de Mac geweest en we waren rond 1 uur weer thuis. Gisteren heel de dag niets gedaan, want ik had spierpijn...niet normaal! Heb het toch wel even gered zonder mijn rolstoel! :clap:
Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 78  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten