KSwoosh schreef:
hardaddict schreef:
Als ik stil sta om ff uit te rusten ofzo ga ik wel ergens in het gras zitten op afstand, maar moeten uitgerekend iedereen dat nou in het publiek doen het is tog veel leuker als iedereen los gaat?
ik kan niet eens stil staan in het publiek

Dat vond ik bij de main heel erg ja, alleen ik merkte dat vooraan toch wel meer mensen los gingen, dus wij waren gewoon naar 5m van de dj booth gaan staan

heerlijk raggen daar

+1 over het algemeen was de main vrij dood maar vooraan ging het lekker los!
me maten en ik gingen wel lekker los dus en opzich ook niet heel veel last gehad van dat dagjesvolk!
ook nog ff naar de loudness gegaan tijdens chris one maar evenlater weer terug gegaan naar de main, man wat was me het heet in die tent.
+ voor tatanka, vond het een lekker setje en die kicks van o.a Afrika dreunden lekker door!
B-front moeten ze idd in de loudness plaatsen want z'n sets worden er niet echt beter op.
alleen laatste half uur ging wel lekker!
Headhunterz had ook heerlijk setje alleen vind Doomed nou niet echt een geweldige plaat, hij pakt me gewoon niet.
Bij Endymion was m'n energie ook echt helemaal op en had ook weinig zin in hardcore dus ben maar lekker achter op die heuvels gaan zitten.
al met al een topfeest gehad! volgend jaar er zoiezo weer bij!