Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 78  Volgende
Bericht Geplaatst op 21 aug 2011 20:52 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
flevoboys schreef:
Geweldig feest gehad!

Voor een verslag check : https://partyflock.nl/report/12461:Decibel.html

Dat treintje deed ik ook aan mee :P

Haha echt geniaal gedaan! :D
Bericht Geplaatst op 21 aug 2011 20:53 

Donateur

Nja, ik vond het ook triestig hoe de mensen erbij stonden op de mainstage. Schoppen met zand als je losgaat enz. Ben maar lekker doorgelopen en niet op gereageerd want dan kwam er toch weer onzin van. Achja, zielige ventjes zulke mensen.. Ik denk er verder ook niet bij na want dat zegt meer over hun dan over mij :P. Loudness en daar was de sfeer wel boven het gemiddelde :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 21 aug 2011 20:56 

Hardtraxx Addict

Lowrenz schreef:
Nja, ik vond het ook triestig hoe de mensen erbij stonden op de mainstage. Schoppen met zand als je losgaat enz. Ben maar lekker doorgelopen en niet op gereageerd want dan kwam er toch weer onzin van. Achja, zielige ventjes zulke mensen.. Ik denk er verder ook niet bij na want dat zegt meer over hun dan over mij :P. Loudness en daar was de sfeer wel boven het gemiddelde :thumbsup:

+1

Echt stomme fout gemaakt om afsluiting op de main te kijken, maar ja eerste keer Decibel etc etc.

volgend jaar sowieso ergens anders afsluiten of desnoods helemaal achteraan de main zodat ik iig los kan gaan :D
Bericht Geplaatst op 21 aug 2011 20:56 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
hardaddict schreef:
Als ik stil sta om ff uit te rusten ofzo ga ik wel ergens in het gras zitten op afstand, maar moeten uitgerekend iedereen dat nou in het publiek doen het is tog veel leuker als iedereen los gaat?
ik kan niet eens stil staan in het publiek

:yes: Dat vond ik bij de main heel erg ja, alleen ik merkte dat vooraan toch wel meer mensen los gingen, dus wij waren gewoon naar 5m van de dj booth gaan staan :D heerlijk raggen daar :P

+1 over het algemeen was de main vrij dood maar vooraan ging het lekker los!

me maten en ik gingen wel lekker los dus en opzich ook niet heel veel last gehad van dat dagjesvolk!
ook nog ff naar de loudness gegaan tijdens chris one maar evenlater weer terug gegaan naar de main, man wat was me het heet in die tent.

+ voor tatanka, vond het een lekker setje en die kicks van o.a Afrika dreunden lekker door!

B-front moeten ze idd in de loudness plaatsen want z'n sets worden er niet echt beter op.
alleen laatste half uur ging wel lekker!

Headhunterz had ook heerlijk setje alleen vind Doomed nou niet echt een geweldige plaat, hij pakt me gewoon niet.

Bij Endymion was m'n energie ook echt helemaal op en had ook weinig zin in hardcore dus ben maar lekker achter op die heuvels gaan zitten.

al met al een topfeest gehad! volgend jaar er zoiezo weer bij!
Bericht Geplaatst op 21 aug 2011 21:01 

Donateur

Bij mij was het ook 1ste maal Decibel. Ik heb afgesloten in de Loudness, maar dat lag ergens anders aan denk ik :P. We hebben alleen nog wat vuurwerk meegekregen omdat Crypsis volgens somigen hier vroeger stopte. Ik zelf was helemaal van de kaart dus :woot:.
Bericht Geplaatst op 21 aug 2011 21:03 

Hardtraxx Veteran

Crypsis stopte een kwartier eerder.
Bericht Geplaatst op 21 aug 2011 21:07 

Hardtraxxer

Ook voor mij eerste keer Decibel.
Nja, ik snapte eigenlijk niet altijd die opmerkingen van Hollanders die zeiden dat Belgen niet los kunnen gaan... kstond bij de main en ik dacht "nja.. als dit de manier is waarop Hollanders los kunnen gaan.. dan is hun opmerkingen over Belgen wel zeker onterrecht".. :P

Hoe dan ook zeer leuk gehad. Ff Loudness gaan kijken voor Gunz For Hire. Wat was me dat.. Echt geniaal liveset!
kHeb wel iemand (links vannachter) met een kartonne doos op zijn kop gezien.. iemand bekend? :D

Vet feestje.. en lol @ dat filmke van de vechters.. hoe triestig :)
Bericht Geplaatst op 21 aug 2011 21:08 

Hardtraxx Veteran

Wat heeft Sasha F gedraaid, want dat setje had ik gemist.
Bericht Geplaatst op 21 aug 2011 21:08 

Hardtraxx Veteran

Die kartonnen doos, briljant :lol:
Bericht Geplaatst op 21 aug 2011 21:11 

Hardtraxxer

Rayn schreef:
kHeb wel iemand (links vannachter) met een kartonne doos op zijn kop gezien.. iemand bekend? :D

Dat ben ik
Bericht Geplaatst op 21 aug 2011 21:19 

Rayn schreef:
Ook voor mij eerste keer Decibel.
Nja, ik snapte eigenlijk niet altijd die opmerkingen van Hollanders die zeiden dat Belgen niet los kunnen gaan... kstond bij de main en ik dacht "nja.. als dit de manier is waarop Hollanders los kunnen gaan.. dan is hun opmerkingen over Belgen wel zeker onterrecht".. :P

hahaha :P heerlijk :P
best jammer eigenlijk dat zoveel mensen niet los gingen op de main :(
Bericht Geplaatst op 21 aug 2011 21:23 

Donateur

Achja, genoeg gezeurt over stilstaande mensen op de mainstage. Laten we de herhinnering die ons blij maken onthouden :P en meenemen naar Decibel 2012
Bericht Geplaatst op 21 aug 2011 21:30 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:

Alles behalve wat je van een opener kunt verwachten, echt geniaal, direct gas er 100 % op. Kan niet echt veel tracks een naam geven, veel eigen werk iig. Hij sloot af met echt een bruute plaat, moet een nieuwe zijn misschien van het Spoontech label, geen idee.
Bericht Geplaatst op 21 aug 2011 21:41 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
flevoboys schreef:

Alles behalve wat je van een opener kunt verwachten, echt geniaal, direct gas er 100 % op. Kan niet echt veel tracks een naam geven, veel eigen werk iig. Hij sloot af met echt een bruute plaat, moet een nieuwe zijn misschien van het Spoontech label, geen idee.

Ok klinkt bruut dus, jammer dat ik hier niet bij was.
Bericht Geplaatst op 21 aug 2011 21:53 

Hardtraxx Addict

Lowrenz schreef:
Achja, genoeg gezeurt over stilstaande mensen op de mainstage. Laten we de herhinnering die ons blij maken onthouden :P en meenemen naar Decibel 2012

Gunz (L)
Loudness area opzich (L)
Bericht Geplaatst op 21 aug 2011 22:05 

Bierkoning

Wat betreft die sfeer op de mainstages: eigenlijk moet je gewoon met een fucking grote groep "echte" liefhebbers afspreken om op 1 plek gaan staan en fucking hard gaan stampen, als het een grote groep is zullen ze vast niks doen :D
Bericht Geplaatst op 21 aug 2011 22:05 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:

ik heb 2 tracks gehoord, Dark Age en Artificial Reality, toen hadden we de munten en liepen we richting isaac :P
Bericht Geplaatst op 21 aug 2011 22:07 

Hardtraxx Veteran

Heb ik jou eigenlijk ook gezien?
Bericht Geplaatst op 21 aug 2011 22:14 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:

Ik neem aan dat je doelt op DJ Skitzo?

Ik las in dit topic dat Coone arrogant is, kan iemand mij daar over vertellen.
Coone stond vlak voor mijn neus, en zoals ik het kon zien leek hij mij niet arrogant..
Wel misschien niet super veel tijd voor fans die hem aanspraken, maar ik dacht die wil gewoon genieten van de muziek.
Ik tik zelf eigenlijk nooit een dj aan, ik ken ze niet persoonlijk.
Bericht Geplaatst op 21 aug 2011 22:17 

Feest van het jaar hoor!

Headhunterz, B-front, The R3bels hele dikke shit! :worship:
Bericht Geplaatst op 21 aug 2011 22:19 

Bierkoning

flevoboys schreef:
El Mare schreef:

Coone stond vlak voor mijn neus, en zoals ik het kon zien leek hij mij niet arrogant..
Wel misschien niet super veel tijd voor fans die hem aanspraken, maar ik dacht die wil gewoon genieten van de muziek.

Doe ik eigenlijk ook nooit, alleen als ik in een praatbui ben, dat heb ik af en toe als ik ubervroelijk ben ofzo :P
Maar gister bijvoorbeeld ook Titan, Geck-o & Alphaverb zien lopen, maar die worden volges mij al de hele dag "lastig gevallen" (misschien niet de juiste bewoording) dus ik laat ze verder maar met rust :P
Bericht Geplaatst op 21 aug 2011 22:21 

Hardtraxx Veteran

Ja ok ik zou het heel misschien doen, maar lijkt me als dj wel vervelend echt continu aangesproken te worden.
In het begin lijkt het me nog leuk als upcomming dj, maar na een tijdje ben je het wel beu.
Tuurlijk kan je backstage staan en heb je geen last, maar is toch ook wel leuk om gewoon onder de mensen te zijn?
Bericht Geplaatst op 21 aug 2011 23:09 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:
El Mare schreef:

Idd, maar nu we toch bezig zijn, ben ik jou ook tegen gekomen? :P
Bruine 3/4 broek + Loudness shirtje van Loudness 2011.
Bericht Geplaatst op 21 aug 2011 23:20 

Hardtraxx Beheerder

flevoboys schreef:

Dat is maar net hoe degene dat ervaren hebben van wie je het hebt gehoord...

Coone vind ik zelf totaal niet arrogant. Maar dat is mijn ervaring, kan niet voor anderen spreken.
Bericht Geplaatst op 21 aug 2011 23:21 

Hardtraxx Veteran

Jij hebt de verkeerde gequote ;)

Nu niet meer ^^
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 78  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten