Nou.. zo ongeveer alles wat gangsterdwerg heeft gezegd. Ik vond het echt geen vet feest, op het eind na. Ik heb echt bij AVIO de ballen uit mn broek gestampt, waar ook echt de ruimte voor was. Hoe dat kan weet ik ook niet. Avio is ALTIJD feest, strak mixwerk en dikke platen!
Maar echt, wat een paupersfeer op de main, wat een paupergeluid op de main en in de loudness.. Op de main heeft het (toen ik er stond in ieder geval) geen moment zuiver geklonken, een dikke galm. Loudness heeft ook 80-90% van de tijd de zacht gestaan. Gelukkig tijdens avio stond het perfect!
En echt een dikke min voor G4H. Nummers an sich zijn zeker leuk, maar ik heb gewoon redelijk stilgestaan bij under attack. De sounds beginnen nu ook wel al echt een beetje te vervelen. Nog wel leuk, maar als ze na KotU niet gaan vernieuwen dan gaan ze fans verliezen denk ik. Live-act was ook totaal niet boeiend. Crypsis maakt tenminste nog iets van zn live act, vocals teasen, shit vet mixen etc. Dit was gewoon puur stop/play met een masker op! Leuk idee, met die masker, maar dat is niet waar het imo om moet gaan.
Crypsis is een mooie vent, nog efkes mee staan lullen. Helaas neit meer Sonic Sabotage gehoord waar ik om had gevraagd, maar dat zei die zelf ook al wel. Kon ook echt niet meer nadat AVIO op 165bpm afsloot. Sets van crypsis zijn altijd vet door de wat oudere tracks, maar ik vind het ook soms een klein tikje eentonig worden. De nieuwe nummers die ik heb gehoord gaan allemaal zeker hard, maar ik vind dat duistere sfeertje niet supervet. Dan hoor ik liever Statement of Intent nummertjes met nackt/strike/the demand en wat chain reaction / luna stuff. Dat is wat ik het vetst vind! Mixwerk is wel altijd sterk en gaaf, niks op aan te merken!
B-Front, wtf @ noisemaker remix? Volgens mij wel leuk, maar ik moet t nog horen waar sfeer hangt en dat t geluid goed is. T geluid stond op de main precies goed voor b-fronts nummertjes, als er niet echt sub in zit klinkt t wel - maar anders wordt je overspoelt door galm. (T stond dus wel echt teringzacht toen.) Virus klonk ook wel gaaf, wat nieuwere sounds is wel gaaf!
Brennan Heart was kut. Zatox begon wel aardig- WMF nummertjes waren wel leuk, net als Another Level / The Future / Unborn / Revelations - maar verder was het echt kermis. De tering.. Coone was wel leuk, nothing more nothing less, Isaac zelfde verhaal.
Hooggespannen verwachtingen van Geck-O, maar ik was wel een beetje bang dat ie weer veel oude italiaanse nummers ging draaien. Dit gebeurde dan helaas ook.. Die nummers vind ik gewoon niet echt drive hebben! Ook n een of andere mashup van bigger better louder en magma dacht ik. Dit keer kwam 2-1 een stukje minder over. Ook omdat er daarvoor dus wat mindere tracks werden gedraaid, en ik natuurlijk t voor de 2e keer hoor ipv de 1e. Scheelt altijd. Wat gebeurde er eigenlijk bij de eerste mix? Op een heel apart moment leek de openingsplaat gewoon uit te gaan, midden in de break van Dial T for TNT. Beetje maf, ik zag m ook niet aan de faders / pioneers zitten. Het zij je vergeven! 2e helft van de set was wel echt weer ontzettend gaaf. Rotten from the Inside (Je hebt je aan je belofte gehouden!

), Goddamn, 2.5 kings, do the happy face, help help(waarvan de mid intro dan leuk is

), the hard way. Uiteindelijk toch een leuke set!
Beetje maffe volgorde van vertellen, maar goed.
Oja die polonaise in de loudness bij DN, ik liep aan kop!

OMG ik post dit ding, 7 nieuwe reacties ofzo