Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 78  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 18:17 

Hardtraxx Veteran

hardaddict schreef:
Mr Lellebel schreef:
Citaat:
foto

Gezellige boel :) Het was weer echt een vet feest, eigenlijk de hele dag bij de Loudness gestaan met een enkel uitstapje naar de Remember. De mensen hebben voor mij toch wel het feest gemaakt :D Was echt heel gezellig bij de Loudnes :) Ook aantal nieuwe hter's tegen gekomen. AVIO's set was voor mij toch wel de vetste van de dag, draaiden heel gevarieerd. Verder draaiden Chris One & Titan erg goed. Er waren ook wel twee dingen waar ik echt totaal niet over te spreken was, het geluid in de Loudness was echt vreselijk, echt zwaar bagger :( En de mensen op de main :/ Dat was echt ronduit triest, die mensen stonden constant stil en dan ging ik even los komt er een of andere gap die me gewoon wegduwt omdat hij zonodig de hele dag stil moest staan :mad: Erg jammer maar dat maakte het feest niet minder. Kortom een gezellig feest gehad :) Volgend jaar weer.

Jou ben ik ook nog tegengekomen tog :D

Dat kan heel goed ja :P Kan je alleen niet zo 123 voor de geest halen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 18:18 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Jor-D schreef:
Beste festival van de zomer, mede door het goede weer denk ik. Prima vermaakt :D

Alleen tot 16:00 moeten wachten voordat ik eindelijk m'n muntjes kon halen, omdat het pin netwerk overbelast was. Had voor het eerst eens geen contant geld bij me naar een feest. Doen we dus ook nooit meer....

Dat heb ik nu al op meerdere festivals meegemaakt en dat is echt ergerlijk.
Ik neem nooit contact mee, omdat ik bang ben het te verliezen en daarnaast nooit gelijk op het begin muntjes haal vanwege de extreme drukte dan altijd.

geen broekzak?
en neem je dan ook nooit je telefoon/camera mee? :P
en je heb toch meerdere locaties waar je muntjes kan halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 18:19 

Hardtraxx Veteran

Ik vond het geluid bij Loudness wel meevallen eigenlijk, alleen het laatste half uurtje van de set van Zatox was een stuk zachter en bij GFH plofte het er weer vol op! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 18:25 

Hardtraxxer

Mr Lellebel schreef:

Als je iemand met een kartonne doos op zijn hoofd gezien hebt dan moet je het denk ik wel weer weten haha :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 18:30 

Hardtraxx Veteran

hardaddict schreef:
Mr Lellebel schreef:

Als je iemand met een kartonne doos op zijn hoofd gezien hebt dan moet je het denk ik wel weer weten haha :thumbsup:

Haha nu weet ik het weer ja :P Zo maak je jezelf wel herkenbaar ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 18:31 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:

geen broekzak?

Jawel, maar gewoon de angst voor.

Een portemonnee kwijt raken waar wat belangrijk spul in zit, vind ik toch iets teveel vant goede.
Ik doe hem altijd in een kontzak met dichtgemaakte zakken, but still, het kan je zomaar overkomen.
Ik zie genoeg mensen die spullen opeens verliezen.
Dan ook nog eens cash, laten we zeggen 50 of 100 euro verliezen, is mij iets teveel waard.

Daarnaast is muntjes halen niet altijd het eerste waar ik aan denk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 18:35 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
The Anim0l schreef:

geen broekzak?

Jawel, maar gewoon de angst voor.

Een portemonnee kwijt raken waar wat belangrijk spul in zit, vind ik toch iets teveel vant goede.
Ik doe hem altijd in een kontzak met dichtgemaakte zakken, but still, het kan je zomaar overkomen.
Ik zie genoeg mensen die spullen opeens verliezen.
Dan ook nog eens cash, laten we zeggen 50 of 100 euro verliezen, is mij iets teveel waard.

Daarnaast is muntjes halen niet altijd het eerste waar ik aan denk :P

meestal zijn die mensen die wat verliezen gewoon te dom om iets niet goed op te bergen en dumpen alles zo los in hun zakken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 18:52 

Hardtraxx Addict

Mr Lellebel schreef:
En de mensen op de main :/ Dat was echt ronduit triest, die mensen stonden constant stil en dan ging ik even los komt er een of andere gap die me gewoon wegduwt omdat hij zonodig de hele dag stil moest staan :mad:

Als ze klotig doen, wees vriendelijk in het begin, als ze dan nog geen respect tonen, ram je hen gewoon uit de weg of stamp je tegen hun benen ofzo, zeg dan gewoon sorry en dan rotten ze wss wel op, die ***hommels. Heb dit nog maar 1 keer gedaan (op Reverze 2011)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 19:14 

Hardtraxx Veteran

Jammer dat dit nog steeds moet gebeuren:

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 19:27 

Hardtraxx Addict

Sorry dat ik dit nu vraag, maar wie was die gast die naar mij toekwam (rode shirt) en wie zelf Mark (van wat ik verstaan heb) heette ?? :P

@ dat filmpje: Tjah, het zijn nu eenmaal zware mannen heh, dat zij zo snel vechten is algemeen bekend (een bepaald aantal) in mijn streek, er is dan altijd een bende zware jongens bij...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 19:29 

Hardtraxxer

Het wordt steeds erger met die mainstages , mensen die totaal niet loosgaan waardoor ik me afvraag waarom zulke mensen nou eigenlijk naar grote feesten gaan... triest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 19:30 

Artiest

Supervette reacties, thanks! Ik heb een topfeestje gehad :)

Lyst schreef:
Geck-o begon slapjes (er ging ook een keer iets goed mis?), had gehoopt dat hij direct al hard zou draaien, ookal stond hij zo vroeg, hij stond immers wel tussen Titan en Chris One.

Ik heb expres gekozen voor een opbouw in de set, na een gegarandeerde 100% knalset van Titan, dat voortzetten vond ik een beetje overdreven. Een begin met energieke tracks die wat minder hard zijn, stevigere tracks in het midden en knallers aan het eind, that's how I like it :)

En idd op de helft van mijn eerste track viel de CD speler uit :S kon ik niks aan doen, raakte hem niet eens aan. Gelukkig was ik al met de volgende track aan het teasen zodat ik die door kon laten lopen en niet een track vanaf het begin moest instarten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 19:31 

Hardtraxxer

noem je dat zware jongens , gasten kunnen niet eens normaal een stoot uitdelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 19:32 

Hardtraxx Veteran

@ Ramirez: 1 woord, Cocaine
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 19:33 

Hardtraxx Beheerder

Ox_Ite schreef:
Tjah, het zijn nu eenmaal zware mannen heh.

Zwaar van de anabole ja, mooi boys xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 19:34 

Hardtraxx Veteran

H4rdstyleLova schreef:
Het wordt steeds erger met die mainstages , mensen die totaal niet loosgaan waardoor ik me afvraag waarom zulke mensen nou eigenlijk naar grote feesten gaan... triest!

Indeed, je betaald toch niet voor niets 70 euro voor een feest, ga dan tenminste een beetje los.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 19:39 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:

meestal zijn die mensen die wat verliezen gewoon te dom om iets niet goed op te bergen en dumpen alles zo los in hun zakken :D

Tja, misschien is dat het.
Je voelt je denk dommer als het jou overkomt :P
Al zeg je waarschijnlijk dat dat niet gebeurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 19:39 

Hardtraxx Veteran

Gelukkig ging het in de Loudness wel verschrikkelijk erg los, dat zag Crypsis ook, we zijn 3x gefilmt door hem en zijn crew haha. super vet! Ook nog op foto met Crypsis.

helden van de dag: Tymon, Headhunterz (ja lekker setje!), G4H, AVIO, Crypsis, Gangsterdwerg, Nazale & Marino.. en natuurlijk Axe en Animol :D was echt een super vet feestje!

Verschrikkelijk kansloos dat het publiek moet laten weten aan de geluidscrew dat het geluid echt te zacht stond. Bij zatox heb ik getweet naar B2s dat het geluid in de loudness wel wat harder mocht, 10 minuten later ging was het eindelijk lekker geluid, gelukkig op het juiste moment, bij G4H!

Ohshit, die hardcore track, niemand gefilmd? Zal wel niet, want iedereen ging los!

Niet zo veel hardtraxxers gesproken dit keer, alleen Roberttt en Kevin Raw en natuurlijk die ik hierboven al had opgenoemd

Wij hadden trouwens een best geinige timetable XD

- Chris One
- Tymon
- Headhunterz
- Zatox
- Gunz 4 Hire
- AVIO
- Crypsis
- Einde van Endymion en Eindshow

Na tymon hadden we wel al het hardste gehad haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 19:41 

Nou.. zo ongeveer alles wat gangsterdwerg heeft gezegd. Ik vond het echt geen vet feest, op het eind na. Ik heb echt bij AVIO de ballen uit mn broek gestampt, waar ook echt de ruimte voor was. Hoe dat kan weet ik ook niet. Avio is ALTIJD feest, strak mixwerk en dikke platen!

Maar echt, wat een paupersfeer op de main, wat een paupergeluid op de main en in de loudness.. Op de main heeft het (toen ik er stond in ieder geval) geen moment zuiver geklonken, een dikke galm. Loudness heeft ook 80-90% van de tijd de zacht gestaan. Gelukkig tijdens avio stond het perfect!

En echt een dikke min voor G4H. Nummers an sich zijn zeker leuk, maar ik heb gewoon redelijk stilgestaan bij under attack. De sounds beginnen nu ook wel al echt een beetje te vervelen. Nog wel leuk, maar als ze na KotU niet gaan vernieuwen dan gaan ze fans verliezen denk ik. Live-act was ook totaal niet boeiend. Crypsis maakt tenminste nog iets van zn live act, vocals teasen, shit vet mixen etc. Dit was gewoon puur stop/play met een masker op! Leuk idee, met die masker, maar dat is niet waar het imo om moet gaan.

Crypsis is een mooie vent, nog efkes mee staan lullen. Helaas neit meer Sonic Sabotage gehoord waar ik om had gevraagd, maar dat zei die zelf ook al wel. Kon ook echt niet meer nadat AVIO op 165bpm afsloot. Sets van crypsis zijn altijd vet door de wat oudere tracks, maar ik vind het ook soms een klein tikje eentonig worden. De nieuwe nummers die ik heb gehoord gaan allemaal zeker hard, maar ik vind dat duistere sfeertje niet supervet. Dan hoor ik liever Statement of Intent nummertjes met nackt/strike/the demand en wat chain reaction / luna stuff. Dat is wat ik het vetst vind! Mixwerk is wel altijd sterk en gaaf, niks op aan te merken!

B-Front, wtf @ noisemaker remix? Volgens mij wel leuk, maar ik moet t nog horen waar sfeer hangt en dat t geluid goed is. T geluid stond op de main precies goed voor b-fronts nummertjes, als er niet echt sub in zit klinkt t wel - maar anders wordt je overspoelt door galm. (T stond dus wel echt teringzacht toen.) Virus klonk ook wel gaaf, wat nieuwere sounds is wel gaaf!

Brennan Heart was kut. Zatox begon wel aardig- WMF nummertjes waren wel leuk, net als Another Level / The Future / Unborn / Revelations - maar verder was het echt kermis. De tering.. Coone was wel leuk, nothing more nothing less, Isaac zelfde verhaal.

Hooggespannen verwachtingen van Geck-O, maar ik was wel een beetje bang dat ie weer veel oude italiaanse nummers ging draaien. Dit gebeurde dan helaas ook.. Die nummers vind ik gewoon niet echt drive hebben! Ook n een of andere mashup van bigger better louder en magma dacht ik. Dit keer kwam 2-1 een stukje minder over. Ook omdat er daarvoor dus wat mindere tracks werden gedraaid, en ik natuurlijk t voor de 2e keer hoor ipv de 1e. Scheelt altijd. Wat gebeurde er eigenlijk bij de eerste mix? Op een heel apart moment leek de openingsplaat gewoon uit te gaan, midden in de break van Dial T for TNT. Beetje maf, ik zag m ook niet aan de faders / pioneers zitten. Het zij je vergeven! 2e helft van de set was wel echt weer ontzettend gaaf. Rotten from the Inside (Je hebt je aan je belofte gehouden! :thumbup: ), Goddamn, 2.5 kings, do the happy face, help help(waarvan de mid intro dan leuk is :)), the hard way. Uiteindelijk toch een leuke set!

Beetje maffe volgorde van vertellen, maar goed.

Oja die polonaise in de loudness bij DN, ik liep aan kop! :D

OMG ik post dit ding, 7 nieuwe reacties ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 19:43 

Hardtraxxer

Mr Lellebel schreef:
H4rdstyleLova schreef:

Indeed, je betaald toch niet voor niets 70 euro voor een feest, ga dan tenminste een beetje los.

Als ik stil sta om ff uit te rusten ofzo ga ik wel ergens in het gras zitten op afstand, maar moeten uitgerekend iedereen dat nou in het publiek doen het is tog veel leuker als iedereen los gaat?
ik kan niet eens stil staan in het publiek
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 19:49 

hardaddict schreef:
Als ik stil sta om ff uit te rusten ofzo ga ik wel ergens in het gras zitten op afstand, maar moeten uitgerekend iedereen dat nou in het publiek doen het is tog veel leuker als iedereen los gaat?
ik kan niet eens stil staan in het publiek

:yes: Dat vond ik bij de main heel erg ja, alleen ik merkte dat vooraan toch wel meer mensen los gingen, dus wij waren gewoon naar 5m van de dj booth gaan staan :D heerlijk raggen daar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 20:22 

Hardtraxx Veteran

Goed naar mn zin gehad, aardig wat man gezien en gesproken :)

Oa:

Pommer
Kswoosh
Chukkels
Nazale
El Mare
Olijfboompje
Vik
Pecolatje
Wesskeej
93wesley93
Gangsterdwerg
Mikeeee
Darkbeats

En nog een aantal maar kan het niet allemaal meer plaatsen :lol:
Zometeen foto's en filmpjes online gooien

Even snel wat + en - punten

+

+++ AVIO (1 track en al dat dagjesvolk weg en heel wat stampruimte :worship: , en natuurlijk de hele set was te gruwelijk)
++ Titan en G4H, heerlijke setjes
+ Headhunterz, draaide anders dan ik had verwacht, Scantraxx Roots draaien was al te gruwelijk (Die Kicks :love:)
+ 1e 10 minuten van crypsis, de 3/4 nummers die ik wou horen werden gewoon gelijk gedraait :D
+ Loudness
+ Reuzerad, vond het wel een leuke toevoeging :)
+ Onze 'eigen' ruimte op de loudness, constant waren er mensen van HT te vinden :D
+ Geck-O

-

- Dagjesvolk, je raar aankijken als je staat te raggen op Pattern 2 (Naja, ik lach hun meer uit als ze naar mij kijken :lol: )
- Drukte @ Main
- Zany & Max Enforcer, eerste half uur geweest en er was maar 1 track waarvan ik dacht 'Die kan ermee door'
- Frikandellen waren om half 11 al op :(
- Zatox, zet die man alsjeblieft op de main..
- Eindshow, had er meer van verwacht, wel waren die anthems wel vet :)

Toch door alles een heel lekker feestje gehad, beste feestje wat ik tot nu toe gehad heb :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 20:31 

Hardtraxxer

Wat een ongelooflijke stakkers, die gasten die een beetje staan te vechten in het filmpje hierboven. Hoe ze ook allemaal in een rijtje staan op het laatst in het filmpje > puur uit om te vechten. :thumbdown: Weg met dat volk. Wel respect dat die kerel door blijft filmen. Kan gevaarlijk zijn, je kan zo een paar klappen vangen daardoor. Ik spreek uit ervaring, net terug uit Albufeira en daar omsingelt door 4 portugezen en wat tikken gehad omdat ik hun gevecht van 20 m afstand stond te filmen. Was aan het eind van de avond dus ik was nog maar met 1 maat over dus beetje jammer was dat maar ik kon wegkomen & me telefoon (die ze wouden afpakken) ook nog in bezit. Verder baal ik nog wel dat ik niet bij Decibel was, kwam gister nl. terug van vakantie & moest deze missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 20:32 

patrickjeb schreef:

Ergens snap ik het wel, die man is bekend geworden met zn harde nustyle hardstyle, maar dat is niet hard genoeg voor de loudness :P kijk alleen al hoe deze man op andere feesten draait, zegt genoeg lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 20:45 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
patrickjeb schreef:

Ergens snap ik het wel, die man is bekend geworden met zn harde nustyle hardstyle, maar dat is niet hard genoeg voor de loudness :P kijk alleen al hoe deze man op andere feesten draait, zegt genoeg lijkt me.

Soms is zn set wel te doen, beetje bij het begin 'oke'
Maar kheb de helft meegekregen van zn set en dat hoort gewoon echt niet op de loudness :P
Door hem en Gunz4hire werd het ook echt te druk in de loudness, maar daar maakte AVIO wel een einde aan :D
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 78  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten