Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 78  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 16:31 

Bierkoning

Olijfboompje schreef:
Pommer schreef:
Vind je? :P
Ik kan geen een goeie solo plaat opnoemen van hem (Chosen Path is aardig, maar eigenlijk gewoon Dark Symphony 2)

Wut se fuckkkk?
Hoogverraad!

Chosen Path is fucking baas, die kicks :love:
Daarnaast vind ik Universe of Nothing ook echt bazig.
Elke collab van hem is goud waard.

Chosen Path is idd dik, maar hij lijkt nog wel fucking veel op Dark Symphony ;)
En hij heeft idd veel goeie collabs, maar ik had het ook over solo platen.

@ Maximum:
Die remix is idd wel goed, maar ook niet super ofzo

hardaddict schreef:
Na gunz of hire begon avio man wat liep die zaal leeg.
Ik moest helleaas ook gaan omda tik afgesproken had met mijn vrienden naar psyko cock suckers te gaan

Idd, je zag het echt gewoon helemaal leeglopen daar, erg triest en erg jammer voor AVIO, dat verdienen ze niet.
Maarja ik vond het zelf niet erg, we hadden lekker alle ruimte :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 16:32 

Donateur

Ik vond het niet erg, zoveelste meer plaats. Het was tijdens avio gewoon lekker druk zegmaar. Maar tijdens Gunz4hire was het me te druk...

En
Olijfboompje schreef:
Haha, je mag mij best bespringen hoor :P
Alleen tja, je weet hoe ik eraan toe was :P
Dat zal er het meeste mee te maken hebben gehad, anders ben ik ook vaak wel een stuiterballetje :P

Haha, jij helemaal naar de klote?

Olijfboompje schreef:
Jeeej! :P
Was ook erg gezellig met jou man! :)
Volgende keer sowieso weer losgaan met het groepje

Ja man! Echt gezellig, doen we meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 16:33 

Donateur

Het was leuk om enkelen van jullie weer gezien te hebben. Onder andere Chukkels en Olijfboompje. (Die ik om een of andere reden op elk feestje wel tegen het lijf loop). Op naar de volgende :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 16:34 

Hardtraxx Veteran

@ Pommer, nja aan de andere kant, liever meer echte liefhebbers dan al die mensen die bij zo'n set weglopen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 16:35 

Bierkoning

El Mare schreef:
@ Pommer, nja aan de andere kant, liever meer echte liefhebbers dan al die mensen die bij zo'n set weglopen :cool:

Jah dat wel natuurlijk, maar het lijkt me best kut als je als DJ zijnde de halve zaal ziet weglopen als jou setje begint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 16:36 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Ramirez schreef:

xd

:lol: lekker veel ruimte wel :D

Loudness was de hele tijd veel ruimte, uitzonderingen Zatox en Gunz for Hire, echt lekker om daar te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 16:37 

Donateur

Ja, ziets is wel kut... Maar hun snappen dat zelf ook wel op zo'n groot festivel met dagjes mensen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 16:42 

Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:
ik vind nog steeds dat jou manier van los gaan harder is dan die van mij Olijf...
Maar daar zijn andere meningen soms nog over verdeeld.

Gisteren stonden ze me ook al na te wijsen van kiek um goan

Haha, jaaa, achja, boeiend, zolang je maar je ding doet :P
Ik was gisteren iig flink naar de klote en stond meer te genieten van de muziek dan dat ik los wilde gaan.
Eigenlijk het precieze tegenover gestelde van wat ik altijd wil, maarja, it happens :P
Pommer schreef:

Chosen Path is idd dik, maar hij lijkt nog wel fucking veel op Dark Symphony ;)
En hij heeft idd veel goeie collabs, maar ik had het ook over solo platen.

Ik niet :P

Lowrenz schreef:
Haha, jij helemaal naar de klote?

Ja man! Echt gezellig, doen we meer :P

Viel wel mee, maar niet in staat tot veel.
Meer genieten dan dat ik mij expressief wilde uiten in lichamelijk geweld :P

Ik zei nog tegen Daan...
Ik ben stil aan het genieten ^^

@ Sunrise8
Jaaa, Sunrise!
Altijd leuk jou even te zien :D
Gewoon een bepaalde aantrekkingskracht gok ik zo :P
Sommige mensen kom ik ook eigenlijk standaard tegen :P
De meeste weten ook wel wie ik bedoel, maar die weten mij ook meestal wel te vinden.
Bijna elk feest sta op precies dezelfde plek. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 17:04 

Nou jongens, ik ga werken, met een verrotte hak..

Ff mijn baas kutten, die eerder weg moest Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 17:08 

Hardtraxxer

Whaa super feesje !!! weer leuke nieuw mensen ontmoet!! lekker samen beuken met hardaddict !! :P
Sasha F :love: heerlijk set
Titan :bomb:
Geck-o was te gek!!!
Chris one was ook heerlijk vooral de laatste track :yay:
Avio en Crypsis !! maakt het feesje goed af!!
The sickes squad! waren ook heerlijk! :bomb:

min punt : Sfeer op de main
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 17:17 

andere filmpjes vindt je op www.youtube.com/robkuh1990

zijn nog aan het uploaden, maar allemaal HD
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 17:35 

Donateur

Fototje van de sfeerbende :P.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 17:36 

Hardtraxxer

Lowrenz schreef:
Fototje van de sfeerbende :P.

Sta jij dr zelf ook op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 17:38 

Donateur

helemaal rechts ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 17:39 

Bierkoning

Lowrenz schreef:
helemaal rechts ;).

Haha jou hoofd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 17:40 

Hardtraxxer

Lowrenz schreef:
helemaal rechts ;).

Aha! Ja jou zag ik op t laatst vaak rondstuiteren kan dat kloppen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 17:45 

Donateur

Dat kan zeker kloppen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 17:45 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
foto

Gezellige boel :) Het was weer echt een vet feest, eigenlijk de hele dag bij de Loudness gestaan met een enkel uitstapje naar de Remember. De mensen hebben voor mij toch wel het feest gemaakt :D Was echt heel gezellig bij de Loudnes :) Ook aantal nieuwe hter's tegen gekomen. AVIO's set was voor mij toch wel de vetste van de dag, draaiden heel gevarieerd. Verder draaiden Chris One & Titan erg goed. Er waren ook wel twee dingen waar ik echt totaal niet over te spreken was, het geluid in de Loudness was echt vreselijk, echt zwaar bagger :( En de mensen op de main :/ Dat was echt ronduit triest, die mensen stonden constant stil en dan ging ik even los komt er een of andere gap die me gewoon wegduwt omdat hij zonodig de hele dag stil moest staan :mad: Erg jammer maar dat maakte het feest niet minder. Kortom een gezellig feest gehad :) Volgend jaar weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 17:46 

Hardtraxx Newbie

Vond het een geslaagde dag, die jonge wat zijn nek gebroken heeft zat bij ons in de bus op de heenweg. Hoe het verder met hem gaat geen idee weet ook geen naam etc.

Vetste nummer op main stage savonds

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 17:48 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Citaat:
foto

Gezellige boel :) Het was weer echt een vet feest, eigenlijk de hele dag bij de Loudness gestaan met een enkel uitstapje naar de Remember. De mensen hebben voor mij toch wel het feest gemaakt :D Was echt heel gezellig bij de Loudnes :) Ook aantal nieuwe hter's tegen gekomen. AVIO's set was voor mij toch wel de vetste van de dag, draaiden heel gevarieerd. Verder draaiden Chris One & Titan erg goed. Er waren ook wel twee dingen waar ik echt totaal niet over te spreken was, het geluid in de Loudness was echt vreselijk, echt zwaar bagger :( En de mensen op de main :/ Dat was echt ronduit triest, die mensen stonden constant stil en dan ging ik even los komt er een of andere gap die me gewoon wegduwt omdat hij zonodig de hele dag stil moest staan :mad: Erg jammer maar dat maakte het feest niet minder. Kortom een gezellig feest gehad :) Volgend jaar weer.

De main moet je voortaan gewoon vermijden :P
Dat heb ik wel geleerd sinds een lange tijd geleden haha :P

Was idd een topsfeertje in de Loudness totdat Zatox en Gunz4Hire moesten draaien >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 18:00 

Hardtraxx Beheerder

Beste festival van de zomer, mede door het goede weer denk ik. Prima vermaakt :D

Alleen tot 16:00 moeten wachten voordat ik eindelijk m'n muntjes kon halen, omdat het pin netwerk overbelast was. Had voor het eerst eens geen contant geld bij me naar een feest. Doen we dus ook nooit meer....
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 18:02 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Beste festival van de zomer, mede door het goede weer denk ik. Prima vermaakt :D

Alleen tot 16:00 moeten wachten voordat ik eindelijk m'n muntjes kon halen, omdat het pin netwerk overbelast was. Had voor het eerst eens geen contant geld bij me naar een feest. Doen we dus ook nooit meer....

altijd vooraf pinnen voordat je naar een party gaat:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 18:02 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:

Dat heb ik nu al op meerdere festivals meegemaakt en dat is echt ergerlijk.
Ik neem nooit contact mee, omdat ik bang ben het te verliezen en daarnaast nooit gelijk op het begin muntjes haal vanwege de extreme drukte dan altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 18:03 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
++ Avio (POLONAISE :worship: )

hahaha daar heb k ook nog met meegedaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 18:15 

Hardtraxxer

Mr Lellebel schreef:
Citaat:
foto

Jou ben ik ook nog tegengekomen tog :D
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 78  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten