Trouwens wie was die persoon die bij Titan nogal wasted in hekken lag...
Hij had Degos en Re-Done shirt aan
Hij had Degos en Re-Done shirt aan
Digital Punk draaide 'm. Ik vind 'm helemaal niet vetwrote:Oooh das wel jammerwrote:Die is niet eens gedraaidwrote:Als ik dit zo doorlees was 't niet zo heel erg geweldig blijkbaar. Heeft iemand nog de Titan Remix van het Decibel Anthem opgenomen? Ik be necht heeeeeeeel benieuwd naar die trackNog niet af denk ik
Raar eigenlijk, dat die niet af zijn voor het feest zelf!wrote:Oooh das wel jammerwrote:Die is niet eens gedraaidwrote:Als ik dit zo doorlees was 't niet zo heel erg geweldig blijkbaar. Heeft iemand nog de Titan Remix van het Decibel Anthem opgenomen? Ik be necht heeeeeeeel benieuwd naar die trackNog niet af denk ik
Ik gok erop dat hij wel van Titan is ja.wrote:Oh sorry ik hoorde hem niet bij Titan, en bij DP ben ik niet geweest, dus ik dacht dat ie niet gedraaid was.
Maar is de remix dan wel van Titan en niet van DP?
Vind je?wrote:Ik gok erop dat hij wel van Titan is ja.wrote:Oh sorry ik hoorde hem niet bij Titan, en bij DP ben ik niet geweest, dus ik dacht dat ie niet gedraaid was.
Ik denk dat Digital Punk dat anthem niet zo remixen.
Het is namelijk zo ruk en Digital Punk maakt alleen mooie plaatjes
Wut se fuckkkk?wrote: Vind je?![]()
Ik kan geen een goeie solo plaat opnoemen van hem (Chosen Path is aardig, maar eigenlijk gewoon Dark Symphony 2)
Komt zeker door Chris Twee, die leek wel verliefd op jouwrote:Toch maar ff een accountje hier aangemaakt, ben nieuwsgierig geworden dankzij andere mensen
Wat een mooi feestje was het!
LASTIG dat die kerel was!wrote:Komt zeker door Chris Twee, die leek wel verliefd op jou
Hij wilde je wel heeeeeeel graag mee naar Sickest Squadwrote:LASTIG dat die kerel was!wrote:Komt zeker door Chris Twee, die leek wel verliefd op jou
TSS... jazeker, baal ervan dat ik Radium gemist heb, schijnt super set geweest te zijnwrote:Hij wilde je wel heeeeeeel graag mee naar Sickest Squadwrote:LASTIG dat die kerel was!wrote:Komt zeker door Chris Twee, die leek wel verliefd op jou
Verder ist wel een toffe goos hoor, hij was alleen overdonderd door je bizar lekkere kontje
Hahawrote:![]()
Sorry.... wist niet dat je neit van zulke flauwe humor hield hahaha
Ik heb echt zo gelachen dat wel.
FF een deel uit gesprek.
Ik: Ik kwam net Chris One tegen, en zelfs hij zei dat ik op hem leek
Mel: Nou je het zegt *verschiet* Jij lijkt wel HEEL erg veel op Chris One
![]()
Ook gewoon random personen die met mij op de foto willen (paar duitsers)... ik had echt van WTF.. dus uitgelegd dat ik niet hem was
Ojawel hoor, maar Johnny Hoogerland? Dat soort dingen moet je niet tegen me zeggen!wrote:Sorry.... wist niet dat je neit van zulke flauwe humor hield hahaha
Deze anthem remix van hem vind ik anders goud waard!wrote:Vind je?wrote:Ik gok erop dat hij wel van Titan is ja.wrote:Oh sorry ik hoorde hem niet bij Titan, en bij DP ben ik niet geweest, dus ik dacht dat ie niet gedraaid was.
Ik denk dat Digital Punk dat anthem niet zo remixen.
Het is namelijk zo ruk en Digital Punk maakt alleen mooie plaatjes![]()
Ik kan geen een goeie solo plaat opnoemen van hem (Chosen Path is aardig, maar eigenlijk gewoon Dark Symphony 2)
Tsja, dan zie je waar de liefhebbers op afkomen, als je ziet dat het bij Zatox over de mensen heen lopen was.
Zeker, als ik weet dat je op zelfde feest bent probeer ik je meestal wel ff te zien en mee te buurten!wrote:Hahawrote:![]()
Sorry.... wist niet dat je neit van zulke flauwe humor hield hahaha
Ik heb echt zo gelachen dat wel.
FF een deel uit gesprek.
Ik: Ik kwam net Chris One tegen, en zelfs hij zei dat ik op hem leek
Mel: Nou je het zegt *verschiet* Jij lijkt wel HEEL erg veel op Chris One
![]()
Ook gewoon random personen die met mij op de foto willen (paar duitsers)... ik had echt van WTF.. dus uitgelegd dat ik niet hem was
Ik vond het iig weer gezellig om je gezien te hebben
Leuke tijden met jou
Ok, Maar ben je nou een Nederlandse of Belgische Limburgerwrote:Ojawel hoor, maar Johnny Hoogerland? Dat soort dingen moet je niet tegen me zeggen!wrote:Sorry.... wist niet dat je neit van zulke flauwe humor hield hahaha
![]()
Beterschap met je poot trouwens, lekker niet-feesten voor een jaar jij!
Het feit dat Geck-O veel eerder op de dag draaide, heeft hier ook wel enigzinds een invloed op denk ik!wrote:Tsja, dan zie je waar de liefhebbers op afkomen, als je ziet dat het bij Zatox over de mensen heen lopen was.
Hahawrote:
Zeker, als ik weet dat je op zelfde feest bent probeer ik je meestal wel ff te zien en mee te buurten!
Je bent een super kerel (net als roberttt, ook 3x gesproken gisteren)
En ik zal je niet meer bespringen!
Maar wel lekker samen los gaan! Hehe, beuk erin
Jeeej!wrote:blablabla
Heerlijk stampen met Wouco, Daniel, Bart, Pommer en nog een hoop andere hardtraxxers. Op het einde ging het nog lekkerder. Avio & Crypsis Helden van de dag! Eig al de tijd dat ik in de Loudness aanwezig was heb ik me super vermaakt! Echt een topfeest voor mij!
Het naar huis rijden verliep iets minder door de grote drukte. Nadien nog naar de Mac geweest om hamburgers te eten. En dan de Discotheek in me dorp nog binnengestapt om de vrije plaats in mijn buikje te vullen met nog meer pils.
Dankje B2S & De Hardtraxxers die het zo gezellig maakte in de Loudness!