Ik zal ook maar even een verslagje schrijven. Dit doe ik alleen als ik het heel erg naar mijn zin heb gehad

.
Om 12uur zijn we in belgen land vertrokken richting beekse bergen. Met de nodige drank in de auto, jawel ik moest een keertje niet rijden

. Het decibel volk was volop aanwezig waardoor het heel traag ging richting Beekse bergen. Ik begon al te stressen voor Geck-o te missen. Jawel, pas om half 3 waren we in de Loudness stage. Maarja, kwam binnen bij Done ongeveer en dat is wel een leuke plaat om de dag te openen met een en al gekheid. Goed aan de pils gezeten vanaf het begin. Alles liep lekker. Leuke sfeer bij Geck-o. Ook daar veel Hters gezien. Daarna nog even bij Chris One achteraan in de tent gestaan. Toen zeiden me vrienden godverdomme, zo'n oordoppen zijn hier wel op hun plaats, terwijl ze mij er eerst mee uitlachte

.
Daarna naar B-Front & Headhunterz op de mainstage, Waar ik heel toevallig The Lion tegen het lijf liep. Nog even staan ouwehoeren. Ik herhinner me dat Headhunterz best lekker draaide. Heel afwisselend, en dat vind ik leuk. Bij het doorgaan terug naar de Loudness nog 1 of andere zielige gozer die met zand begon te schoppen :'), wat mis ik die emoticon trouwens... die is op zo'n moment op zn plaats.
Ook nog even Bij Max Enforcer & Zany blijven staan. Maar wat ik me hiervan herhinner is dat hun best kut draaide.
Dan was het tijd voor Gunz4Hire denk ik... Ik weet dat het een helse drukte was bij Zatox, Het grootste deel bleef ook nog even hangen. Echt een geniaale set gedraaid, hoogtepunt: Under Attack! Dan was het tijd voor Avio! Heerlijk stampen met Wouco, Daniel, Bart, Pommer en nog een hoop andere hardtraxxers. Op het einde ging het nog lekkerder

. Avio & Crypsis Helden van de dag! Eig al de tijd dat ik in de Loudness aanwezig was heb ik me super vermaakt! Echt een topfeest voor mij!
Het naar huis rijden verliep iets minder door de grote drukte. Nadien nog naar de Mac geweest om hamburgers te eten. En dan de Discotheek in me dorp nog binnengestapt om de vrije plaats in mijn buikje te vullen met nog meer pils

.
Dankje B2S & De Hardtraxxers die het zo gezellig maakte in de Loudness!