Wat een feest! Zeer goed vermaakt.
Crypsis......wat heb ik toch diep respect voor deze man. Ongelofelijk wat hij voor een kanonnenvoer voorschotelde!

Zelden zo goed geamuseerd. Wat een perfecte afsluiter.
Verder veel leuke setjes gezien, al vond ik wel dat er wisselvallig gedraaid werd. Titan draaide goed, AVIO ook. Verder voornamelijk in de Loudness, Pussy Lounge en Euforia gestaan. Goed geamuseerd!
Rond 6 uur ging ik nog even helemaal out, wat minder was

(geen drugs gebruikt, puur alcohol). De hitte, het harde losgaan, de alcohol en iets te weinig gegeten zorgde ervoor dat ik bijna de dood in de ogen heb gekeken

Ergens in de bosjes naast de main in de stuiken plat gegaan, waar een Duitser mij nog rechtop heeft geholpen en water in m'n gezicht heeft gegooid en dergelijke

Overal koude zweet, was helemaal doorweekt, zag zwart voor ogen en ik had een hartslag van +200 ofzo. Toen 45 minuten bij de EHBO gezeten om af te koelen, na wat dextro en water ging het al redelijk. Nadat mijn hartslag weer dermate was gedaald mocht ik weer gaan. Bizar om te zien hoeveel mensen zwaar van de kaart waren bij de EHBO...best eng
Verder nog op de foto gegaan met Wildstylez, Headhunterz en Winne! Relaxte gozer. HHZ was zoals ik verwachte erg arrogant en zag een kodak-momentje duidelijk niet zitten.

Al met al een top dag gehad! De mainstage zag er erg bruut uit, al heb ik hier weinig tijd doorgebracht omdat de muziek mij gewoon niet aanspreekt. Loudness was duidelijk de place to be! Nogmaals, Crypsis.....diep respect
Oja, wat liepen er belachelijk veel lekkere wijven rond zeg