Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 78  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:24 

Hardtraxx Veteran

Haha ja, dat vertelde je xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:24 

Hardtraxxer

Wat een feest! Zeer goed vermaakt.

Crypsis......wat heb ik toch diep respect voor deze man. Ongelofelijk wat hij voor een kanonnenvoer voorschotelde! :woot: :love: :worship: Zelden zo goed geamuseerd. Wat een perfecte afsluiter. :bomb:

Verder veel leuke setjes gezien, al vond ik wel dat er wisselvallig gedraaid werd. Titan draaide goed, AVIO ook. Verder voornamelijk in de Loudness, Pussy Lounge en Euforia gestaan. Goed geamuseerd!

Rond 6 uur ging ik nog even helemaal out, wat minder was :( (geen drugs gebruikt, puur alcohol). De hitte, het harde losgaan, de alcohol en iets te weinig gegeten zorgde ervoor dat ik bijna de dood in de ogen heb gekeken :P Ergens in de bosjes naast de main in de stuiken plat gegaan, waar een Duitser mij nog rechtop heeft geholpen en water in m'n gezicht heeft gegooid en dergelijke :thumbup: Overal koude zweet, was helemaal doorweekt, zag zwart voor ogen en ik had een hartslag van +200 ofzo. Toen 45 minuten bij de EHBO gezeten om af te koelen, na wat dextro en water ging het al redelijk. Nadat mijn hartslag weer dermate was gedaald mocht ik weer gaan. Bizar om te zien hoeveel mensen zwaar van de kaart waren bij de EHBO...best eng :P

Verder nog op de foto gegaan met Wildstylez, Headhunterz en Winne! Relaxte gozer. HHZ was zoals ik verwachte erg arrogant en zag een kodak-momentje duidelijk niet zitten. :thumbdown: Al met al een top dag gehad! De mainstage zag er erg bruut uit, al heb ik hier weinig tijd doorgebracht omdat de muziek mij gewoon niet aanspreekt. Loudness was duidelijk de place to be! Nogmaals, Crypsis.....diep respect :worship:

Oja, wat liepen er belachelijk veel lekkere wijven rond zeg :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:28 

Hardtraxx Veteran

Crypsis sets kan ik ook nooit genoeg van krijgen, tracklists zijn toch wel vaak ongeveer hetzelfde, maar zijn de tracks van MiM trekken mij echt enorm aan, is wel echt mijn favoriete label :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:41 

El Mare schreef:
Haha ja, dat vertelde je xd

'
Huh... waar heb ik met jou gebuurt? was jij met Mel mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:41 

Hardtraxx Veteran

Juist ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:46 

voor degene die het nog willen zien: het kaartje van decibel:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:46 

El Mare schreef:
Juist ja.

oh, dus jij was de hamburger eet man... Heheheh

Sorry voor de ongelooflijke flauwe humor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:47 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
FOTO

Nog bedankt dat je hem ff wou doorsturen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:48 

Hardtraxx Elite

robkuh1990 schreef:
Ik heb er ook echt een hoop gezien van HT.

Het HT hoedje mannetje, Daniel, Roberttt, nog een met paar piercings, pommer, nog paar andere (tetris man adidas)

Kswoosh, ik stond bij B-front bij Frontliner, ff buiten wat chillen xD

Vergeet mij niet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:48 

hardaddict schreef:
KSwoosh schreef:
FOTO

de ticket ja :P die foto is de kaart van decibel, dus de plattegrond :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:50 

Danny H schreef:
robkuh1990 schreef:
Ik heb er ook echt een hoop gezien van HT.

Het HT hoedje mannetje, Daniel, Roberttt, nog een met paar piercings, pommer, nog paar andere (tetris man adidas)

Kswoosh, ik stond bij B-front bij Frontliner, ff buiten wat chillen xD

Vergeet mij niet! :D

EH.... piercings? of wie was je..

ik ben echt ongelooflijk veel namen kwijt
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:54 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
hardaddict schreef:
KSwoosh schreef:
FOTO

de ticket ja :P die foto is de kaart van decibel, dus de plattegrond :)

Ik zie jou foto weer niet :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:55 

Hardtraxx Veteran

De eindshow is echt een aanfluiting vergeleken bij vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:58 

Hardtraxxer

Almighty schreef:
Kings Of The Underground en Put It On idd, maar dat wel totaal niet storend :P

Citaat:
Er is rond 17.­45uur iemand op het strandje bij de bungyjump het water in gedoken om even af te koelen en twee dames die hem in het water zagen liggen hebben hem meegenomen naar de kant.­ Daar is hij door de reddingsbrigade en EHBO gereanimeerd.­ Om 00.­30uur vroeg ik aan de leiding van de hulpverleners hoe het met het slachtoffer was en toen kreeg ik te horen dat hij inderdaad zijn nek gebroken heeft en dat zijn toestand om 22.­00uur "­stabiel kritiek"­ was.­

Blijkt dat ie vanmorgen is overleden

ja had ook al zo iets gehoord ik dacht eigenlijk meer dat het over drugs ging :mad:
maar is dus tog wat anders hij zal wel ondiep geweest ( waar hij dan geen idee van heeft gehad) :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 15:00 

Citaat:
Topeditie Decibel: 22 aanhoudingen, weinig klachten
TILBURG - Op een topeditie van Decibel zijn zaterdag 22 mensen aangehouden, van wie achttien voor drugsbezit. Er kwamen 49 klachten binnen over geluidsoverlast, significant minder dan vorig jaar.

De jubileumeditie trok 50.000 bezoekers. Zondag is er nog de afterparty, van 11 tot 17 uur. De organisatie had alles uit de kast gehaald om het de gasten naar de zin te maken. Ook het slotvuurwerk zaterdag was extra spectaculair.

Van de aangehouden personen kregen er zes een taakstraf opgelegd. Zij mogen maandag meehelpen het festivalterrein op te ruimen. De overigen moeten voor de rechter verschijnen.

Decibel is één van de grootste en populairste dance-events van de Benelux. Meer dan 100 artiesten traden op tijdens het festival, dat voor de zesde keer op het evenemententerrein van Beekse Bergen te Hilvarenbeek plaatsvond.

De eerste hulp ontving 440 bezoekers. Het merendeel deel bestond uit insectenbeten, blaren en verzwikte enkels. 72 Mensen hadden klachten door middelengebruik: beduidend minder dan het landelijk gemiddelde op vergelijkbare evenementen, aldus de politie.

Er zijn zes personen naar het ziekenhuis verwezen. Een persoon is na een incident in het water met ernstig nekletsel in het ziekenhuis opgenomen. De medische hulpverlening sprak over een verder goed verlopen evenement.

Op de speciale klachtenlijn werden 49 meldingen geregistreerd over geluidshinder. Dit is significant minder dan vorig jaar.

Het weer kon de organisatie niet regelen, maar dat was het grootste cadeau. Het bleef zaterdag de hele dag zonnig, en dat was te merken aan de hoeveelheid goeddeels ontblote lijven.

De organisatoren en de politie spraken van een prima sfeer. Niettemin werden zeker vier mensen aangehouden wegens drugsbezit.

Of er ook volgend jaar een pre- en afterparty komt, weet organisator Vincent van der Heijden nog niet. "Decibel is eigenlijk net een groot schilderij. We vullen het elk jaar anders in. Wat gaat goed en wat minder? Ik durf te wedden dat je hier in de omgeving vrijwel geen jongeren op straat lopen. Die staan hier uit hun dak te gaan.''

Het kleinere en bravere en gratis zusje Dancetour, krijgt zondag in het Leypark mogelijk wel met slecht weer te maken.

De politie en de douane drukten 's ochtends de feestvreugde van Decibel enigszins. Bezoekers die bij parkeerplaats Westrik hun voertuig plaatsen, werden zaterdag massaal gecontroleerd. De dienders controleerden samen met de douane formeel of ze hun motorrijtuigenbelasting wel hadden voldaan.

http://bd.nl/nieuws/tilburg-stad/topedi ... n-1.106815
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 15:09 

robkuh1990 schreef:
Citaat:
De politie en de douane drukten 's ochtends de feestvreugde van Decibel enigszins. Bezoekers die bij parkeerplaats Westrik hun voertuig plaatsen, werden zaterdag massaal gecontroleerd. De dienders controleerden samen met de douane formeel of ze hun motorrijtuigenbelasting wel hadden voldaan.

das toch gewoon triest.
1 poppetje voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 15:15 

Hardtraxx Veteran

Geweldig feest gehad!

Voor een verslag check : https://partyflock.nl/report/12461:Decibel.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 15:17 

Hardtraxx Veteran

Als ik dit zo doorlees was 't niet zo heel erg geweldig blijkbaar. Heeft iemand nog de Titan Remix van het Decibel Anthem opgenomen? Ik be necht heeeeeeeel benieuwd naar die track :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 15:19 

Bierkoning

G1LL schreef:
Als ik dit zo doorlees was 't niet zo heel erg geweldig blijkbaar. Heeft iemand nog de Titan Remix van het Decibel Anthem opgenomen? Ik be necht heeeeeeeel benieuwd naar die track :P

Die is niet eens gedraaid :P Nog niet af denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 15:20 

niet gehoord...
heb eigenlijk geen remix van anthem gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 15:22 

Artiest

woot en weer support!!

Pithune - Vodka 2011 gedraait door Sasha F :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 15:26 

Bierkoning

flevoboys schreef:
Geweldig feest gehad!

Voor een verslag check : https://partyflock.nl/report/12461:Decibel.html

Dat treintje deed ik ook aan mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 15:29 

Hardtraxx Veteran

Treintjes zijn idd wel leuk bij die track, ik was er ook onderdeel van :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 15:34 

Hardtraxx Veteran

Vet feest! In ieder geval al een stuk beter als Defqon voor mij. Volgend jaar weer voor herhaling vatbaar, jammer dat ik net zoals op Defqon de laatste 2 uur totaal crashed was maar dat is meer me eigen fout.. Volgende keer maar is anders aanpakken. :)

Voor de rest heel goed vermaakt, en het eerste half uur wat ik van Headie hoorde op de main was trouwens ook niet mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 15:38 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
G1LL schreef:

Die is niet eens gedraaid :P Nog niet af denk ik

Oooh das wel jammer :(
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 78  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten