Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 78  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 13:27 

Donateur

Gewoon weer een bazig feestje. Elk jaar weer. Decibel is ondanks de enorme omvang toch een erg knus en persoonlijk feestje vind ik, de sfeer is uniek en ik hoop dat dit feest nog jaren blijft bestaan in de Beekse Bergen. Ik heb er weer van genoten.

Uitgebreid verslag komt misschien nog wel. De dikste sets kwamen van Amnesys, Geck-O en Promo. Amnesys draaide echt een hele bazige set vol met nieuwe en oude Traxtorm-nummers, Geck-O was ijzersterk met prima mixwerk en een platenkeuze die prima in de Loudness paste maar zich ver wist te onderscheiden van de rest. Voor Promo gold hetzelfde maar dan op het gebied van hardcore.

Grootste tegenvaller was Deepack in de early hs. Wat een bedroevende kutset zeg. Zegt genoeg als zelfs early-lover Lyst er geen ruk meer aan vond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 13:28 

Hardtraxx Veteran

Zo, eindelijk wakker! Nu eens tijd voor wat terugkijken!

Ik ben hier volgens mij de enige die heeft afgesloten met Noisecontrollers gisteren, haha! Ik stond met Drake-D en D'Railed (Donny en Rico) gewoon nog even heerlijk los te gaan het laatste uurtje. 5 meter voor de speakers en goaaaaan! Laatste kwartiertje vuurwerk gekeken vanaf Euphoria stage aan de zijkant. Heldig! Veel mooier dan vanaf te main, want het was lekker dichtbij!

Hoogtepunt van de dag: HEADHUNTERZ

Had al zo'n vermoeden van te voren maar hij maakte het waar ook. Beginnen met The Secret Weapon waarna die voor een commercieel Main publiek Scantraxx Rootz de cd speler ingooit! Veel energie in de set! Echt genoten. Ondertussen werd er door 100 man gevraagd of ik bij theracords zat vanwege m'n CO2 shirt met achterop; ''Theracords''. Liet het niveau wel zien van de mensen, haha!

Vóór Headhunterz rust uurtje gehad met B-Front. Sound van die kerelt heeft me nooit kunnen pakken en ook gisteren niet. Broodje gegeten enzoo. Wel tof dat die Magic draaide.

Pluspunten
++ Headhunterz
++ Geluid in Euphoria
++ Tonight A2 Remix (5x gehoord) Is misschien gek dat ik dit dan bij pluspunten neerzet maar WAT EEN TRACK!
++ Noisecontrollers die afsluiten met 'FACK THE NOISECONTROLLERS'

+ Vuurwerk
+ Tatanka
+ Decor Main

Minpunten
- Geluid op Main liet regelmatig van zich afweten
- B-Front
- Max Enforcer - Gold Original + Remix (Kon hem niet meer horen na verloop van tijd)

-- Mannetjes die niet tegen pillen kunnen en recht voor je neus gaan staan klappertanden. Trieste lui!
-- Mannetjes die breed doen en tegen je aan lopen terwijl ze je zien.

Heerlijke dag gehad! Bedankt B2S
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 13:28 

stefaneke schreef:
@ KSwoosh, was jij die dewd met dat loudness shirtje?

jawohl!
maar El Mare had em ook aan volges miij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 13:37 

Hardtraxx Crew

B-Front, wat een set :worship: :loving: Gewoon platen als Everything Changes, Charger, Dark Age, Magic :loving: For The Girls, The Fusion Of Sound, Kings Of The Underworld en hij sloot af met een of andere remix van Zatox - The Noisemaker/Ear Fucking, weet zo niet meer welke. Wel schandalig hoeveel man daar stil staat op de main, ging los als een malle bij Bob, maar dan staan ze je echt als een malloot aan te kijken van wat is die aant doen.

Op het begin van de dag bij de set van Stereotuners geweest, draaide ook echt lekker. Eigen werk afgewisseld met lekkere platen om in te komen. Ook een tijdje in de Loudness geweest maar daar was het gewoon TE warm, dus snel weer weg gegaan. Ook de Pussy Lounge was erg vet! Mental Theo & Paul Elstak :)

Wel weer een hele hoop nummers te vaak gehoord. Wake Up: 5x !! Africa een aantal keer. Ik zit totaal niet in de hardcore, dus ik vond het bij Endymion erg vet om platen te horen als Face II Face, Broken & Refly. Ook de eindshow was weer super!

Hele fijne dag gehad gister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 13:39 

Bierkoning

Ik heb wake up & africa geen 1 x gehoord haha
Sowieso heb ik heel veel platen niet gehoord die ik normaal 3 x per feest hoor (Kickin Ass, The New Shit, Let It Go, Pattern 2, Gimme Love etc.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 13:44 

Hardtraxx Veteran

Ja klopt :)

Nja, ik kan niet zo'n mooi en uitgebreid verslag schrijven als sommigen hier doen.

Ben op 3 area's geweest,
Loudness (grootste deel van de tijd)
Main
Remember
Darkness4Life

Loudness was gewoon een topsfeer, veel mensen die los gingen, was een pluspunt. Minpunt was de drukte tijdens Zatox (hoe kan het ook anders) en Gunz 4 Hire, dus zijn we heel kort geweest, maar ook meteen weer weg gegaan.
Main, ben ik even met Mikeee geweest, en later nog ff met 3 anderen, maar wat een paupersfeer zeg, tenminste op de plek waar ik ben geweest. Haast iedereen stond er stil, een groot minpunt dus
Remember, even geweest tijdens Super Marco May, ik vind het echt heerlijke muziek, als er zo'n feestje in de buurt is, overweeg ik er zeker heen te gaan. Helaas vond ik het geluid daar vrij matig, een hele tijd zat er een kraak in de boksen en dan ging het geluid zachter om de kraak te doen verdwijnen en dat gebeurde toen ook, mja toen kon je normaal met elkaar praten, zonde. De dj zelf zat af en toe ook enorm raar te kijken tijdens het gekraak, zeer jammerlijk :(
Darkness4Life, hoef ik heel kort over te zijn, paupermuziek, mja een maat van me moest ff een maat van hem zoeken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 13:44 

Kan eigenlijk weinig platen noemen die 2x gedraaid zijn :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 13:46 

Almighty schreef:

TNT - Uttawanka

3x gehoord: in het begin, tijdens TBY en TNT xd maar dat vond ik HELEMAAL niet erg! heerlijke plaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 13:48 

Bierkoning

Almighty schreef:

Future Shock, Magic, Dikke Vette Bassplaat ( :worship: ) & Put It On zijn de enige die ik nu voor me kan halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 13:50 

Almighty schreef:

Dream dust 3x
New today 2x
Decibel 2010 anthem 3x
Kings of the underground 2x

Althans, dat heb ik zover meegekregen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 13:53 

Kings Of The Underground en Put It On idd, maar dat wel totaal niet storend :P

Citaat:
Er is rond 17.­45uur iemand op het strandje bij de bungyjump het water in gedoken om even af te koelen en twee dames die hem in het water zagen liggen hebben hem meegenomen naar de kant.­ Daar is hij door de reddingsbrigade en EHBO gereanimeerd.­ Om 00.­30uur vroeg ik aan de leiding van de hulpverleners hoe het met het slachtoffer was en toen kreeg ik te horen dat hij inderdaad zijn nek gebroken heeft en dat zijn toestand om 22.­00uur "­stabiel kritiek"­ was.­

Blijkt dat ie vanmorgen is overleden
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 13:58 

Bierkoning

Triest :(
Ik hoorde eerst dat ie alleen verlamd was..

Hij kwam trouwens met z'n hoofd op een steen terecht voor de mensen die denken hoe de fuck kan dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:01 

Hardtraxx Veteran

Ik hoorde dat Deepack op een gegeven moment @ Remember nieuwe Hardstyle ging draaien Dubstep. Hoe dom kun je zijn. :/ Max B Grant was nog erger las ik, maar hoe die dat bedoelde weet ik niet ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:01 

wow... sick shit :/
maar hij sprong vanaf de kant erin?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:02 

Hardtraxx Veteran

Aargh gadver, dat is dan weer een smet op een verder geweldig feest :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:05 

Aan het typen...

Verslagje van mijn kant.
Had me al een tijdje erg verheugd op dit feest, lekker wakker worden met de harde platen van titan, geck-o en chris one om vervolgens de rest van de dag op de early te genieten. Echter viel het gister redelijk tegen..

Om 9 uur vertrokken, om via Hengelo en Veenendaal nog wat mensen op te pikken, naar Beekse Bergen. Na eerst 1,5 km gelopen te hebben van het parkeerterrein naar de ingang waren we rond 1 uur eindelijk binnen. Ik moet zeggen dat de entree echt super verliep, stond amper een rij, ik werd wel goed gefouilleerd, alles werd nagekeken, maar ja boeiend als je toch niets illegaals bij je hebt :P

Ik was dit keer met nog 2 andere kameraden en een vriendin van 1 van hen, en die wilden graag de hele dag op de mainstage vertoeven, ik had hier echt geen zin in, dus we hebben ze na 10 minuten Coone maar meegetrokken naar Titan. Dit hielden ze echter niet lang vol en hebben we maar besloten om te splitsen. Dus ben ik samen met degene die altijd meegaat gebleven. Set van Titan was wel aardig, maar op een of andere manier had ik de hele dag het gevoel alsof alles aan mij voorbij ging, zonder dat het enige indruk maakte.. Ik weet niet wat het was.

Geck-o begon slapjes (er ging ook een keer iets goed mis?), had gehoopt dat hij direct al hard zou draaien, ookal stond hij zo vroeg, hij stond immers wel tussen Titan en Chris One. Ik vond het juist wel vet dat hij die early platen er tussendoor gooide, My Little Miss Kidman On A Warptool ging weer lekker. De 2-1 track zorgde weer voor een te gekke sfeer in de Loudness. Daarna begon hij al wat beter te draaien, met als hoogtepunt toch wel Done. Die plaat blijft te lekker, heerlijk diepe kicks en even wat anders dan dat 4x4 ritme wat je de hele dag hoort. Had nog wel gehoopt op de Nothing remix, maar goed afsluiten met Members of a Gay Day met Ruff mashup is natuurlijk ook prima :D Opbouw vond ik wel een beetje vreemd maar goed, toch nog goed vermaakt tijdens deze set.

Vervolgens Chris One, waar ik me vrij weinig nog van kan herinneren, ik weet nog dat hij recruit en drop 2 your knees draaide, maar verder geen idee meer. Het ging weer compleet aan mij voorbij.. Was niet zijn fout, ik was zelf te afwezig denk ik. Tijdens de set nog even met Dawasiknie gesproken, die weer eens zijn groep kwijt was, of beter gezegd zijn groep was hem weer kwijt. Hij heeft me nog even voorgesteld aan Roberttt en 93Wesley93. Sorry robertt, het kwam er gister een beetje raar uit, maar ik had iemand op Ground Zero gezien en ik dacht dat jij dat was, en nu stond er ineens een heel ander persoon voor me neus :P Heb Olijfboompje en Chukkels ook nog wel ergens zien lopen. Halverwege de set van Chris One maar even wat eten gaan halen met Daan en een heel kort gesprekje gehad met Titan, was meer een flauwe grap, maar had gister ook niet echt zin aan diepgaande gesprekken. Van wat ik er van meekreeg was t een toffe gast.

Daarna zijn we naar Super Marco May gelopen, die had volgens mij alleen maar sigma tracks meegenomen. Nu zijn tracks als JTS - Nog een Keer etc. wel lekker, maar een hele set met die sounds was een beetje teveel van het goede voor mij. Alles was heel langdradig. Had nog wel gehoopt op Fuera de Cabeza om even lekker mee te schreeuwen maar dat zat er niet in. Geluid was ook erg slecht en werd nog slechter door een stekker die los zat of een box die opgeblazen was. Ik weet het niet, het was een groot gekraak in ieder geval, waardoor SMM midden in een plaat abrupt een nieuwe plaat erin moest gooien om te kijken of het aan zijn spul lag. Naja het was in ieder geval beter dan de muziek die elders gedraaid werd. Tel daar ook nog even gezien :)

Vervolgens zijn we toch maar even naar de mainstage gegaan, om in ieder geval nog 1 setje met z'n allen mee te pakken. Laat dat uitgerekend Headhunterz zijn. Waar voor jullie Headhunterz behoorlijk is afgezakt vergeleken met zijn beginjaren, heb ik nog nooit wat met zijn muziek gehad (alleen subsonic is een vette plaat). Ik moet zeggen zijn set was niet zo standaard als verwacht, hij gooide ook wat oude platen van hemzelf op en zelfs wat early (alweer jimmy the sound xd , dacht dat ik dat bij SMM wel eventjes genoeg had gehoord :P ) helaas kapte hij de early platen telkens vroeg af. Buiten de early platen was het voor mij gewoon handjesklap hardstyle met die afschuwelijke pitchkicks. Ben maar een beetje mensjes gaan kijken. Zij hadden het immers goed naar hun zin.

Op een gegeven moment had ik het wel gehad, heb ook een hekel aan warmte, dus zijn we met z'n allen naar Zatox gelopen, daar bleef het ook bij, want volgens mij hebben we amper een stap in de tent gezet en besloten we toen om even ergens te gaan zitten. Hoorde vanuit daar zowel platen op de mainstage als de loudness voorbij komen. Zatox draaide Psycho gevolgd door Gangsta :lol: Heb die nieuwe WMF plaat ook nog wel gehoord toen ik heel even in de tent was, maar ik vond er weinig aan. Was op dat moment de muren van bass wel een beetje zat, dus we zijn weer opgesplitst en zijn weer naar de Remember gelopen, waar Zenith zijn set aan het afsluiten was. Hij draaide een prima set, van wat we er nog van mee hebben gekregen.

Daarna begonnen de Trance Generators, of beter gezegd Generator, want zoals ik al verwacht had was er maar 1. Ik heb op diverse fora goede verhalen gehoord over deze dj('s), dus keek ook heel erg uit naar deze set. En ik moet zeggen, wow. Hij begon met The Undertaker, maar dan ook direct met een heerlijk tempo. Ik weet dat niet iedere early liefhebber er mee eens is, maar dit tempo (gok zo'n 155 bpm) was echt super. De tracks leenden zich er dan ook prima voor. De een na de ander snoeiharde reverse bassline werd naar je hoofd geslingerd. Met onder andere Wildstyle Generation en Destroy The Melody (L) . Iedereen (behalve ik natuurlijk xd ) stond helemaal kapot te gaan daar. Wat een drive. Eerste 40 minuten volgens mij geen 2 seconde zonder bass gehoord, bass liep gewoon gefilterd door in de "breaks". :worship: En wat er toen gebeurde, ik weet het niet, maar onze grote vriend gooit er in een keer een break in gevolgd door een handjesklap melodie met pitchkicks.. Waarom?? :cry: Hij was bezig om voor mij de set van het jaar neer te zetten... Dat deed hij nog 2x in zijn set, echt totaal niet passend en overbodig in een early hardstyle area.
Gelukkig kwamen tussendoor wel weer geweldige tracks voorbij, waaronder ook recentere "early" tracks als welcome to the recordshop , echt geweldig die plaat :D Origineel ook om de early-achtige stukken uit de nieuwe tracks te halen en die er bij tussendoor te mixen. Nog een keer "nog een keer" gehoord :P Blijft lekker meelallen. Veruit de beste set van de dag voor mij, helaas niet van het jaar, door de 3 handjesklap platen die hij er tussendoor moest gooien :/

Ik was benieuwd hoe Deepack daar nog weer over heen zou gaan. Had echt grootse verwachtingen van deze mannen gezien hun oude setjes (o.a. Qlimax 2003?) en hun aankondiging was dan ook groots. De rode loper op het plafond was speciaal voor hun en hun deden zoiets maar 1x in de vier jaar ofzo. Maar zo hoog als de verwachtingen waren en zo groots als de aankondiging was, zo'n teleurstelling was de set. De BPM werd weer gereset naar 140 ofzo, waardoor de hele energie gewoon in een klap weg was. De platenkeuze was afschuwelijk, was meer een setje voor de pussylounge.. Tot twee maal toe een fatale mixfout waardoor het een keer gewoon een halve minuut stil was voordat ze weer een nieuwe plaat op hadden gezet, gelukkig mc'den ze er nog wel lacherig omheen, maar eigenlijk vond ik het helemaal niet zo grappig. Ik weet ook niet wat ze met de bass hadden gedaan, maar ik heb veel van die platen eerder live gehoord en toen hadden ze geen muren van bass eronder.. Het waren vooral veel melodietjes met dus een muur van bas en zowat elke track bevatte een break.. Na drie kwartier hopen dat het nog wel beter zou worden het toch maar opgegeven na de zoveelste break en toen met Dawasiknie naar Crypsis gelopen.

Ik vind de platen van Crypsis stuk voor stuk wel oke, maar bij sets van hem begint hij me al snel te vervelen, omdat zijn sound gewoon teveel van hetzelfde is. Ook was hier in tegenstelling tot de Remember de bass bijna totaal verdwenen. Waardoor er niet veel meer van tracks als If all Fails; Cannibalism, Torture & Murder? etc. overbleef. In ieder geval op de plek waar ik stond. Maar goed de mensen stonden gewoon keihard los te gaan op punches die door het ontbreken van de bass meer op snares en claps leken dan op kicks. :P Was dus gewoon waardeloos, dus zijn we om kwart voor maar naar de mainstage gegaan om de eindshow te bekijken. De eindshow herinnerde me er weer aan hoe de anthems de laatste jaren echt waardeloos waren en in het begin echt geniaal. De lichtshow stelde niet veel voor en ook het vuurwerk was minder dan twee jaar geleden. Achteraf hadden we beter direct naar de auto kunnen lopen, want nu stonden we 1,5 uur vast op de parkeerplaats.. Uiteindelijk was ik om 4 uur een keer thuis.

Pluspunten:
++Trance Generator (op die 3 mainstream platen na dan)
+ Geck-o/Zenith
+ Aankleding, ik vond de reactor stage erg vet, dat je gewoon met een trap om de dj booth heen kon lopen en ook gewoon contact kon hebben met de Dj. Mainstage zag er ook goed uit, beter dan die baardkoning van Defqon :P En de stages op het water zijn natuurlijk ook super.
+ Snelle binnenkomst

Minpunten:
-- 100% Deepack
- Geluid op de remember en loudness, mainstage kan ik niet over oordelen gezien ik de platen daar niet echt kan waarderen
- Parkeerplaats was echt een grote chaos met auto's die links en rechts elkaar voorbij en tussen steken.
- Loopafstand van de main naar de achterste parkeerplaats op zuid, was wel ruim 2km lopen volgens mij..
- Weer, klinkt misschien gek, want het was prachtig weer, maar ik vond het veel te warm. :$
Edit: ik zie dat er gesproken werd over dubbele platen, ook dat vond ik een minpunt heb denk ik 1 op de 5 platen dubbel gehoord gister..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:06 

Hardtraxx Addict

Duiken in zo'n water is sowieso levensgevaarlijk. Zelfs in het zwembad is het soms ook gevaarlijk.
Als je je nek breekt kan het ofwel voorbij zijn of verlamd zijn.

Toch jammer dat er iemand het niet haalt :cry:

Requiescat in Pace
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:07 

Afbeelding

Biscuit was er ook... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:08 

:lol: :lol: :lol:
volgende keer moeten we echt meeten man xd heb heel die frontliner zaal naar jou afgezocht gister xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:09 

ik heb nog wel een minpuntje: het zand overal
in het begin zat 1 schoen helemaal vol met zand, dus in H4L toen maar mn schoen en sok uitgeschud :P
later ook nog een keer xd meeste kwam door een flesje dat erges ligt, ga ik er op staan >> katapult scheplading zand in mn schoen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:12 

Hardtraxx Veteran

Ohja, het vinden van de bussen van ET, wat een helse ramp zeg, dit doe ik na Q-Base niet meer, dan gewoon liever met de trein, dan is het feest voor mij maar om half 11 ofzo afgelopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:14 

KSwoosh schreef:
stefaneke schreef:
@ KSwoosh, was jij die dewd met dat loudness shirtje?

jawohl!
maar El Mare had em ook aan volges miij :P

Heb een paar mensen van htxx leren kennen. Oa Lowrenz (Eerste keer hé :P), Nixxus, Mr Lellebel en nog wat andere waar ik nu niet op kom. Ik was overigens bij The R3bels mijn mobiel kwijt geraakt, ik heb hem waarschijnlijk uit mijn zak gestampt. Mijn neef kreeg later wat smsjes van mijn mobiel dat ik hem voor 2 muntjes terug kon krijgen. Ik zei verrek hem en dus het laatste smsje wat ik kreeg was dat mijn mobieltje nu hoogstwaarschijnlijk een zeemansgraf heeft :P. Hij was half kapot en hing met tape aan elkaar dus erg vind ik het niet. Het ging trouwens erg hard daar bij The R3bels! Het mixwerk was niet alles maar de platenkeuze was goud! Het was wel zeer opvallen dat de helft van de tent leegliep na Frontliner (Die overigens echt kut nummers draaide).

En ook haat aan die mongolen die op de main met zand begonnen te gooien :mad:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:19 

Ik heb er ook echt een hoop gezien van HT.

Het HT hoedje mannetje, Daniel, Roberttt, nog een met paar piercings, pommer, nog paar andere (tetris man adidas)

Kswoosh, ik stond bij B-front bij Frontliner, ff buiten wat chillen xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:20 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
En ook haat aan die mongolen die op de main met zand begonnen te gooien :mad:.

OMG moesten die mij raken met zand gooien liet ik het hun het hele strand opeten met vuil enal :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:23 

Weet je wat ook erg hatelijk was.

Ik stond heeeeerlijk los te gaan bij Art of Fighters en heb altijd redelijke hoge Jump-kicks daarbij..
trap je vol met je hak op zo'n vitamin-water hals.. en die geven dus niet mee..

Helse pijn, dus ik naar de EHBO om te laten intapen.. Hebben ze geen TAPE :|
Koelen en vrouwtje zeggen: luister naar je lichaam en naar huis gaan.

Na 10 minuten koelen naar buiten gegaan, half uurtje rustig en toen weer vol gas
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 78  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten