Zo, kort verslagje:
Station Tilburg 12.30:
Ik meet met die maat van me, en stappen op de bus, prima geregeld daar.
Toen om 13.00 aangekomen op Decibel, en via ingang noord volges mij naar binnen.
De fouillering was echt dramatisch daar

Ze voelde aan mn broekzakken, vroeg wat ik in mn hand had [zakje voor nm oordoppen], vroeg wat erin zat: ik: oordoppen, zei: ok, loop maar door
En maat van me had een rugzak bij, moest ie open doen, had ie net de rits half open, liep die kerel gewoon weg

Dus rits weer dicht een doorlopen

we hadden zo allemaal shit mee kunnen nemen

Toen hebben we rondje gelopen over het terrein, echt heel mooi allemaal, de plattegrond klopte echter van geen kanten, want sommige dingen lagen echt heel ergens anders als op de kaart

ik had samen met mn maat nog ergens een verborgen restaurantje gespot, wtf

Toen om half 2 kwamen we ff bij Frontliner kijken, en nog gekeken of ik robkuh kon vinden, maar na een paar nummers zijn we doorgelopen en de rest van het terrein bekeken. Geniaal dat reuzenrad bij de pussylounge

En om 2 uur kwamen we aan bij de Loudness, daar een zeer geslaagde hardtraxx meeting gehouden, was echt zeeer nice

eindelijk de fitnessbeer Ramirez goed kunnen meeten
Geck-O:
Hier werd me wel duidelijk dat dit toch niet echt mijn stijl was, het was imo namelijk een beetje relax nr, kut nr, en dan afwisselend steeds

Pierre en mikeee wilde nog een massa zwaai organiseren, maar dat lukte niet echt

Toen om kwart voor 3 met een maat van me door gegaan naar Technoboy [laatste 10 min va ngezien

] en toen TNT.
TNT:
Wel aardig, maar teveel breaks en te weinig stampwerk imo.
Heerlijk in het zonnetje wel, dat was echt genieten!
Na TNT doorgegaan naar de Hardcore4Life: om daar wat uren door te brengen.
Nitrogenetics:
Nondeknetter wat ging deze kerel snoeihard, echt niet normaal hoe lekker hij draaide, zeker voor herhaling vatbaar!!
Echt ge-nie-ten!
Een maat van me werd ff niet zo goed, dus gingen we ff langs de tent zitten, maar toen voelde ik me weer neit zo goed, en ging ik de tent weer in om te stampen

en het werkte

ik voelde me gelijk beter

En wederom zwaar staan genieten van snoeiharde hardcore.
Echt waar, anderhalf uur Nitrogenetics, wat een genot was dat zeg, echt niet normaal!
Toen nog een beginnetje van
Dyprax gehoord, klonk ook erg nice, en toen ginegn we door naar de main.
Ondertussen nog een waaier gekocht, heerlijk zon ding

kwam echt goed van pas
Headhunterz:
Om half 6 ofzo kwamen we hier aan, en ook hier was het echt genieten! HHZ draaide stukken beter als ik had verwacht, echt heel lekker

Verder niets speciaals gehoord ofzo

Na HHZ wilde we door gaan naar
Nosferatu, maar toen bleek
Ruffneck daar te staan, dus waren wij gelijk weer weg...
Ik vroeg nog aan iemand of die wist waarom Ruffneck hier stond, volges hem was Nosferatu ziek oid...
Toen wilde we naar
The Sickest Squad gaan, maar eigenlijk had ik daar toen helemaal geen zin in

Dus zijn we doorgelopen naar de Main, waar Zany & Max Enforcer draaide.
Zany & Max Enforcer:
Man o man, deze mannen zijn echt een geweldig duo!
Zij draaide echt niet normaaaaal lekker

Hier heb ik nog wat staan praten met wat franse dudes, die wilde zn broer persee laten zien, dus gingen we naar de Loudness, waar zijn broer was

Helaas waren we ze daar ook meteen kwijt

Van Gunz For Hire heb ik eigenlijk niet zoveel van meegekregen, hier was het eigenlijk meer zo dat ik Jorrrrit oppikte en zijn maat, en toen door naar de Main gingen
Tatanka:
Ook deze man draaide erg lekker, wederom genieten!
Helaas werd die maat van mij weer ff niet goed, dus ging ff naast de stage zitten, Jorrrit en ik waren ff erbij gebleven, maar uiteindelijk teruggegaan naar Tatanka weer, en daar flink losgegaan
Psyko Punkz:
Ook hier lekker genoten, gelukkig geen BassBoom gehoord, en wel Left With The Wrong en nog wat andere zwaar lekkere nieuwe tracks

Na Psyko Punkz heb ik weer afschijt genomen van Jorrrit en ben ik met die maat van mij door gegaan naar de H4L, daar nog fftjes gestaan, maar daar waren we opsich ook wel snel weer weg

Toen 3 kwartier bij
Endymion gestaan, wat eigenlijk niet relax was. Veel te druk, geen ruimte, etc.
We stonden ook best ver naar achter, wat best schraal was
10 Years Of Decibel afsluiter:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg vet!!
Echt geniaal om zo al die anthems achter elkaar weer te horen, en dan vooral omdat het zo ging:
eerst een 30 seconden het originele anthem, en dan de rest van het anthem met 20x zo harde bass, nondeknetter, wat was dat vet

Vuurwerk was ook wel nice, maar niet heel spectaculair.
Achteraf wel spijt dat ik niet naar Drokz ben gegaan, maarja, andere keer dan maar

Pluspunten:
+Mega lekker weer
+Veel HT'ers
+Veel bekende mensen tegen gekomen
+Goede sfeer overal
+Grappig moment: de recordpoging grootste meeting foto @ main

+Dat ik binnen een half uur weer thuis was

Minpunten:
-Grote loopafstand tussen de main en H4L
-Enorm terrein

-Hitte in de Loudness tent
-Dat ik in het begin geen berichten kon versturen