Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 78  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 12:18 

Donateur

Decibel was fucking geniaal :worship:. Mede te danken aan de Hardtraxxers ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 12:27 

Hardtraxx Addict

Godverdomme Crypsis was vet. Keihard raggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 12:29 

Hardtraxx Veteran

Gruwelijk feestje!! Heerlijk vermaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 12:31 

Hardtraxx Veteran

Ik vond het echt een matig feest. Heb maar 1 set gehoord die ik écht vet vond. Verslagje:

We kwamen binnen rond 11:15 uur(Ik en mijn maatje Nazale. Marino kwam rond 12u binnen.), even door de Loudness gelopen maar ik hou van opbouw dus we wilden niet met rauwe shit beginnen.Dus naar de main bij Isaac gaan kijken. Draaide zijn bekende Early hardstyle repertoire. Motherfuck, Go Go Go, Loving You, Cocaine, enz. Was best aardig eigenlijk. Khadber nog even tegengekomen daar. Isaac sloot af met wat nieuwe nummertjes zoals Give it Up, In The Air, Exploration of Space. Was geen verkeerd setje om mee te beginnen.

Daarna kwam Coone. Die draaide weinig verrassend. Wat album werk + wat nieuwere tracks. Monstah was wel leuk! Geen setje waarop je helemaal uit je plaat gaat maar zo aan het begin van het feest in het zonnetje was het best te doen. Het geluid was overigens niet al te best. Ik stond 15 meter voor de DJ recht voor een Line Array (Oftewel de plek waar het het best zou moeten klinken) maar hoorde amper hoge tonen, de sub overheerste heel erg.

Toen was het alweer 14u en tijd voor de meeting bij Geck-O. Vorige week op The Qontinent had Geck-O zo ongeveer de beste set van het weekend samen met Thera. Gister vond ik het toch minder. Vooral het eerste half uur was echt taai. Veel oude Italiaanse nummers die echt niet meer vet zijn. Met van die lelijke plofkicks. Publiek reageerde er ook een stuk minder enthousiast op als vorige week. Mooi vond ik dat toen Wavolizer - Done gedraaid werd dat zo'n beetje iedereen stilstond behalve Dawasiknie en Vik. En dat terwijl dat volgens velen hier zo'n fabuleuze track is. Niet dus. Nummer is gewoon 1 lange break. Ik stond op het punt om terug naar de main te gaan maar bleef toch nog even staan. Geen spijt van gehad want het 2e deel van Geck-O was wel echt vet. The Hard Way, 2,5 Kings, Rotten From The Inside, Do The Happy Face. Dit was toch wel vet.

Hierna naar de main gegaan voor Brennan Heart want er draaide niks beters. Chris One had ik nog geen zin in. BH deed waar hij goed in is: Heel fancy een uur lang aan zijn knopjes draaien maar totaal niks doen. Wat een verschrikkelijke set. Echt kaaskwadraat. Weer In The Air gehoord, Gimme Love, Wake Up met hoerenbreak. Zijn nieuwste nummer Brennan Heart - Lift me Up is trouwens echt bedroevend, Melodie is weer exact hetzelfde als Face The Enemy. Ongelofelijk dat die vent nog steeds hetzelde blijft doen. Tot overmaat van ramp ook nog Just As Easy gehoord... Was aardig ingekakt in ieder geval. Overigens was het geluid nog steeds beroerd.

Na BH begon B-Front. Vanaf nu zou het vet worden, ik voelde het!!!
Niet dus. B-Front begon met de Ain't Nobody Remix die trouwens niet zo boeiend is en draaide daarna Wasted Penguinz (WTF?). Heb tijdens zijn set wel een aantal vette nummers gehoord zoals Face The Truth, Charger maar weer kwam ik er niet lekker in. Had ook te maken met het kutpubliek wat echt als een stel tamme zoutzakken voor zich uit stond te kijken. B-Front draaide verder niet echt slecht maar heb hem vaak beter horen draaien. Dit plus het publiek en het matige geluid zorgden ervoor dat dit ook niet echt geweldig was. Toen was het inmiddels 17u en dus was het feest halverwege en had ik eigenlijk nog weinig leuks gehoord.
We besloten om wat te gaan eten en de rest van het feest in de Loudness door te brengen aangezien de main weinig te bieden had qua lineup en de Euphoria ook niet.

Bij het eten heb ik me nog wel rotgelachen aangezien ik alles gratis kreeg. Ik zei gewoon: Doe mij een pizza salami, hij zo alsjeblieft ik zo dankjewel en toen liep ik weg. Hij vroeg niet eens om mijn muntjes. Dit gebeurde daarna ook bij de Wraps waar ik gewoon eten kreeg zonder dat ze om muntjes vroegen. Toch 10 euro verdiend haha!

Het was inmiddels 18u en nog steeds weinig leuks gezien dus. We gingen naar Zatox in de Loudness, die had een 1,5uurs set dus dan zou die vast wel wat minder hitjes draaien en echt een goeie set opbouwen.
Niet dus. Ten eerste was het geluid in de Loudness echt drama. Superzacht gewoon. Ik liep nog naar de MC om het aan te geven, die zei dat hij het ging regelen maar pas NA Zatox werd het harder gezet. Dat was dus 1,5u.
Zatox draaide echt heel matig. Afrika, Discorecord, To The Top, Dream Dust, allemaal platen die niet op Loudness thuis horen. Opbouw was er ook niet want hij draaide vroeg in zijn set nog Hardstyle Family. Het laatste half uur had hij volgens mij geen zin meer want toen heb ik alleen nog maar DJ tools gehoord. Supertool, Pull Tuduu Over, nog wat slechte top40 ripoffs en Pounding Senses. Enige pluspunt was Zatox & Vamper - Revolution maar het geluid klonk zo slecht dat ook dit totaal niet overkwam. Ht was trouwens ook 344 graden celsius in die tent, de tering zeg!

Tipje voor B2S: Laat Zatox voortaan lekker op de Mainstage en zet B-Front in de Loudness. Dat is zowel voor hun sets als voor het publiek beter. In de Loudness reageert niemand op die blije shit en op de main wil niemand B-Front horen.

Na Zatox begon Gunz4Hire, hier had ik wel hoge verwachtingen van. Eindelijk werd het geluid harder gezet. Het klonk nog steeds niet zuiver maar was al beter dan eerst. Hun Liveact stelde niet zoveel voor, heb geen mixwerk gehoord, het waren gewoon 6 radio edits die achter elkaar werden afgespeeld en waarbij Ran-D nonstop aan de effecten zat te kutten. Geen slechte nummers maar vond de liveact weinig toevoegen. Doe me dan maar een DJ set van hun. Zoals Ran-D en Adaro op de Qontinent deden, dat was echt vet!.

Tijd voor AVIO!!! Die begonnen daarna en dat was eigenlijk pas de eerste écht vette set van de hele dag. Het bijven gewoon bazen. Het geluid klonk nu ook eindelijk goed wat al voor een hoop blijheid zorgde. Maar ze draaien ook gewoon het beste van allemaal, nog steeds is Alphaverb mijn nummer 1 DJ en dat blijft hij voorlopig ook. Gewoon sfeer daar! En dikke tracks zoals Black, TBA, Substream, Destination Nowhere, Snatch City gewoon WTF :D. Anderhalf uur hard gegaan daar. Jammer dat ze op het eind TE hard gingen, dit ging ten koste van Crypsis. Ze eindigden met Pak een Punt en Over & Over op 165 BPM.

Nu begon Crypsis en dat was alweer de laatste act van de dag terwijl ik pas 1 vette Set had gezien. Hij opende met Strike en dat kwam dus totaal niet over omdat het BPM 10 omlaag ging, jammer want Strike is toch wel een klapper. Verder draaide hij een hoop duistere shit plus The Demand, Torture, Nackt enz. Vette set ook. Vooral het mixwerk was erg goed! Laatste half uurtje toch nog even naar de main gelopen voor het vuurwerk. Ik moet zeggen: Erg mooie show met die lichten en het enorme vuurwerkgeweld. Maar de muziek was weer naadje. Geluid ontzettend zacht, tering druk en alleen maar oude taaie nummers. Beter laten ze gewoon een DJ nog ff slopen in plaats van zo'n pre-mixed showtje.

Al met al een zeer matig feest dus.

Plussen:
AVIO, Crypsis
P-Stylez, Axe, Animol. Was gezellig heren! Ook Vik nog ontmoet, aardige vent!
... dat ik op de fiets binnen 10 minuten thuis was
....

Minnen:
GELUID!!!
SETS
Brennan Heart
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 12:37 

Zo, kort verslagje:

Station Tilburg 12.30:
Ik meet met die maat van me, en stappen op de bus, prima geregeld daar.
Toen om 13.00 aangekomen op Decibel, en via ingang noord volges mij naar binnen.
De fouillering was echt dramatisch daar xd
Ze voelde aan mn broekzakken, vroeg wat ik in mn hand had [zakje voor nm oordoppen], vroeg wat erin zat: ik: oordoppen, zei: ok, loop maar door
En maat van me had een rugzak bij, moest ie open doen, had ie net de rits half open, liep die kerel gewoon weg xd
Dus rits weer dicht een doorlopen :P we hadden zo allemaal shit mee kunnen nemen xd

Toen hebben we rondje gelopen over het terrein, echt heel mooi allemaal, de plattegrond klopte echter van geen kanten, want sommige dingen lagen echt heel ergens anders als op de kaart :P
ik had samen met mn maat nog ergens een verborgen restaurantje gespot, wtf xd

Toen om half 2 kwamen we ff bij Frontliner kijken, en nog gekeken of ik robkuh kon vinden, maar na een paar nummers zijn we doorgelopen en de rest van het terrein bekeken. Geniaal dat reuzenrad bij de pussylounge :P

En om 2 uur kwamen we aan bij de Loudness, daar een zeer geslaagde hardtraxx meeting gehouden, was echt zeeer nice :D
eindelijk de fitnessbeer Ramirez goed kunnen meeten :P

Geck-O:
Hier werd me wel duidelijk dat dit toch niet echt mijn stijl was, het was imo namelijk een beetje relax nr, kut nr, en dan afwisselend steeds :P
Pierre en mikeee wilde nog een massa zwaai organiseren, maar dat lukte niet echt xd

Toen om kwart voor 3 met een maat van me door gegaan naar Technoboy [laatste 10 min va ngezien :P] en toen TNT.

TNT:
Wel aardig, maar teveel breaks en te weinig stampwerk imo.
Heerlijk in het zonnetje wel, dat was echt genieten!

Na TNT doorgegaan naar de Hardcore4Life: om daar wat uren door te brengen.

Nitrogenetics:
Nondeknetter wat ging deze kerel snoeihard, echt niet normaal hoe lekker hij draaide, zeker voor herhaling vatbaar!!
Echt ge-nie-ten!
Een maat van me werd ff niet zo goed, dus gingen we ff langs de tent zitten, maar toen voelde ik me weer neit zo goed, en ging ik de tent weer in om te stampen :P en het werkte :D ik voelde me gelijk beter :P
En wederom zwaar staan genieten van snoeiharde hardcore.
Echt waar, anderhalf uur Nitrogenetics, wat een genot was dat zeg, echt niet normaal!

Toen nog een beginnetje van Dyprax gehoord, klonk ook erg nice, en toen ginegn we door naar de main.
Ondertussen nog een waaier gekocht, heerlijk zon ding :P kwam echt goed van pas :D

Headhunterz:
Om half 6 ofzo kwamen we hier aan, en ook hier was het echt genieten! HHZ draaide stukken beter als ik had verwacht, echt heel lekker :D
Verder niets speciaals gehoord ofzo :P

Na HHZ wilde we door gaan naar Nosferatu, maar toen bleek Ruffneck daar te staan, dus waren wij gelijk weer weg...
Ik vroeg nog aan iemand of die wist waarom Ruffneck hier stond, volges hem was Nosferatu ziek oid...

Toen wilde we naar The Sickest Squad gaan, maar eigenlijk had ik daar toen helemaal geen zin in xd
Dus zijn we doorgelopen naar de Main, waar Zany & Max Enforcer draaide.

Zany & Max Enforcer:
Man o man, deze mannen zijn echt een geweldig duo!
Zij draaide echt niet normaaaaal lekker :D
Hier heb ik nog wat staan praten met wat franse dudes, die wilde zn broer persee laten zien, dus gingen we naar de Loudness, waar zijn broer was :P
Helaas waren we ze daar ook meteen kwijt xd
Van Gunz For Hire heb ik eigenlijk niet zoveel van meegekregen, hier was het eigenlijk meer zo dat ik Jorrrrit oppikte en zijn maat, en toen door naar de Main gingen :P

Tatanka:
Ook deze man draaide erg lekker, wederom genieten!
Helaas werd die maat van mij weer ff niet goed, dus ging ff naast de stage zitten, Jorrrit en ik waren ff erbij gebleven, maar uiteindelijk teruggegaan naar Tatanka weer, en daar flink losgegaan :D

Psyko Punkz:
Ook hier lekker genoten, gelukkig geen BassBoom gehoord, en wel Left With The Wrong en nog wat andere zwaar lekkere nieuwe tracks :P

Na Psyko Punkz heb ik weer afschijt genomen van Jorrrit en ben ik met die maat van mij door gegaan naar de H4L, daar nog fftjes gestaan, maar daar waren we opsich ook wel snel weer weg xd

Toen 3 kwartier bij Endymion gestaan, wat eigenlijk niet relax was. Veel te druk, geen ruimte, etc.
We stonden ook best ver naar achter, wat best schraal was xd

10 Years Of Decibel afsluiter:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg vet!!
Echt geniaal om zo al die anthems achter elkaar weer te horen, en dan vooral omdat het zo ging:
eerst een 30 seconden het originele anthem, en dan de rest van het anthem met 20x zo harde bass, nondeknetter, wat was dat vet :P
Vuurwerk was ook wel nice, maar niet heel spectaculair.

Achteraf wel spijt dat ik niet naar Drokz ben gegaan, maarja, andere keer dan maar :P

Pluspunten:
+Mega lekker weer
+Veel HT'ers
+Veel bekende mensen tegen gekomen
+Goede sfeer overal
+Grappig moment: de recordpoging grootste meeting foto @ main xd
+Dat ik binnen een half uur weer thuis was xd

Minpunten:
-Grote loopafstand tussen de main en H4L
-Enorm terrein :P
-Hitte in de Loudness tent
-Dat ik in het begin geen berichten kon versturen :/
-Ruffneck ipv Nosferatu
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 12:38 

Bierkoning

Bij deze ook Headhunterz weer toegevoegd aan m'n favorieten op PF, wat een heldenset zette hij neer :worship:
Ouwe plaatjes als Her Voice, Scantraxx Rootz & Rock Civilization afgewisseld met lekkere promo's als Doomed & Dream Dust, echt heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 12:40 

Pommer schreef:
Bij deze ook Headhunterz weer toegevoegd aan m'n favorieten op PF, wat een heldenset zette hij neer :worship:
Ouwe plaatjes als Her Voice, Scantraxx Rootz & Rock Civilization afgewisseld met lekkere promo's als Doomed & Dream Dust, echt heerlijk!

Idd, hij draaide echt heel anders als ik had verwacht, en op de meest positieve manier mogelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 12:41 

Hardtraxx Addict

@ Gangster: Volges mij mankeer jij wat aan je oren, want ik vond het geluid al dik luid staan, behalve dan af en toe loudness wat stiller...
Zelfs met oordoppen last van fluitende oren gehad... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 12:42 

Ox_Ite schreef:
Volges mij mankeer jij wat aan je oren, want ik vond het geluid al dik luid staan, behalve dan af en toe loudness wat stiller...

Dan moet je mss betere oordoppen kopen, want bij de main, vooraan [bijna tegen de boxen] hield ik het goed vol, en 0 piep naderhand overgehouden!
ik maakte me wel wat zorgen in de main, want daar ging het zo hard dat mn bril bijna af geblazen werd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 12:49 

Alle Plus en minpunten

++ Gunz4hire
++ Avio (POLONAISE :worship: )
+ B-front
+ Sfeer in de Loudness
+ Aantal HT'ers gesproken
+ Overal vooraan gestaan :worship:
+ Loudness (incl. lekkere Spaanse/Italiaanse wijven vooraan)
+ Ruthless op Pussylounge
+ Het weer! (Enig puntje dat het in de tenten wel érg warm werd :P)

-- Sfeer op de main, mensen keken gewoon met afgunst als je los stond te gaan. En dan ook nog irritant op mijn rug lopen tikken, of het wat rustiger kan. Alleen maar motivatie om nóg lomper te staan knallen.
-- Frontliner, hier verwachtte ik heeel veel van, maar na The Sacrifice, Live The Moment e.a. ben ik maar richting Evil Activities gelopen.
- Ook behoorlijk kutvolk vooraan bij de Euphoria
- Mixtechnisch gebeuren van The Houten Kl4z3en (R3bels), alleen die Frank Ribery look a like deed wat, die ander stond maar wat te klappen :')

Hatsee geweldige dag gehad

Oja hoe heet dat hardcore nummer met die dubstep erin? EA draaide hem, en Endymion op de main nog een keer?

En er is nog een kerel verlamt geraakt toen ie het water indook en op een steen terecht kwam, tja..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 12:53 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Ox_Ite schreef:
Volges mij mankeer jij wat aan je oren, want ik vond het geluid al dik luid staan, behalve dan af en toe loudness wat stiller...

Dan moet je mss betere oordoppen kopen, want bij de main, vooraan [bijna tegen de boxen] hield ik het goed vol, en 0 piep naderhand overgehouden!
ik maakte me wel wat zorgen in de main, want daar ging het zo hard dat mn bril bijna af geblazen werd :lol:

Ja ik weet dat ik betere moet hebben, ben mijn goeie kwijtgeraakt :(
Ga binnenkort is op maat gemaakte bestellen, en daar zal ik wel goed zorg voor dragen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 12:54 

Bierkoning

Ojah en nog iets: Als je in de timetable zet dat iemand tot 23:00 draait, laat hem dan ook tot 23:00 draaien ipv van 22:45...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 12:54 

Hardtraxx Veteran

Endymion & The Viper - Smash
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 12:59 

Pommer schreef:
Ojah en nog iets: Als je in de timetable zet dat iemand tot 23:00 draait, laat hem dan ook tot 23:00 draaien ipv van 22:45...

Endymion stopte ook al een kwartier te vroeg xd
afsluiter was al bijna klaar om 22.45 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 13:03 

Bierkoning

KSwoosh schreef:
Pommer schreef:

Endymion stopte ook al een kwartier te vroeg xd
afsluiter was al bijna klaar om 22.45 xd

Jah maar toen kreeg je nog wel een eindshow volges mij van 15 minuten ofzo?
In Loudness was het in ieder geval om 22:45 al helemaal afgelopen. Ze wilden volgens mij nóg eerder stoppen, maar toen mog ie er nog 1 draaien, en dat was dan weer wel Before The Storm :loving: , dus eigenlijk hoefde er ook niks meer gedraaid te worden :D

Heeft er eigenlijk nog iemand bij Deepack of Noisecontrollers afgesloten? Hoe was dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 13:08 

Hardtraxx Veteran

Pff aardig lek gestoken daar door de muggen. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 13:11 

Pommer schreef:
Jah maar toen kreeg je nog wel een eindshow volges mij van 15 minuten ofzo?

mjah, ik weet niet, ik vond die eindshow [n bietje vuurwerk] niet zo heel geweldig :P
maar die lompe lasergolf daar, dat was echt ziek:
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 13:12 

Hardtraxxer

Top feest gehad!
Set van de dag: TITAN, wat een baas is dat!
Ook The R3bels maakte al mijn verwachtingen waar. Afsluiten met Pattern.2, zelfs de hele Euphoria tent ging los op die plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 13:18 

dit vond ik btw ook nog een vette foto: vanuit H4L genomen
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 13:19 

Hardtraxxer

H4l Vond ik egt te druk weinig geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 13:20 

hardaddict schreef:
H4l Vond ik egt te druk weinig geweest

serieus?!?
bij de H4L leek het idd alsof het super druk was, maar als je eenmaal in het midden was was er steeds echt superveel ruimte, echt heel fijn vond ik dat, totaal niet druk en heel goede sfeer! :D

btw: jij zei dat je me had gezien, waar dan? :P of hoe zie jij er uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 13:21 

Hardtraxxer

Wat een feest! :D Ik ben met Lowrenz en de rest van de HT'ers vooral in de Loudness geweest, de sfeer was daar zo geweldig en veel beter dan op de main. Fantastische setjes, heb me echt super vermaakt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 13:22 

Hardtraxx Addict

Top feest gehad!! Helemaal gesloopt :D

Gunz 4 Hire beste set van de dag, wat een sfeer, wat een platen en wat een act!

Afsluiting vond ik kut en had er misschien teveel van voorgesteld, plus dat het op de main veeeel te druk was. Dat je telkens om ver werd gebeukt als er iemand langs liep.
En ook nog een debiele vechtpartij achter ons groepje tussen een kerel en een vrouw.......

Volgend jaar in de loudness afsluiten, sowieso!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 13:24 

als iemand trouwens die massa meeting foto van de mainstage tegen komt, zeg het ff , ik wil die wel zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 13:26 

Ox_Ite schreef:
Dat geweer btw, noemt een CO2 gun. (schiet CO2 de lucht in) xd

Ik hoop toch niet dat ze CO2 in die tent hebben gespoten, het was er al heel erg warm en ik hoef niet te stikken.

Maar G4H waren echt baas ja. WANT IEDEREEN, IS DE WEG KWIJT :yay:. Ik wouw nog heel graag AVIO meemaken maar ik kreeg niemand gevonden waarmee ik m'n tijd daar kon vertoeven. Maargoed dus maar weer teruggelopen naar de main waar heel de omgeving rond hilvarenbeek ongeveer stond en me daar weer bijgevoegd. Bij de Psyko Punkz was ik het echt zat en ben ik met Timmer naar Crypsis gegaan. Wat een geweld daaro :surrender:. Jammer dat ie 10min voor het einde al stopte. Daarna nog een klein avontuurtje meegemaakt met het bemachtigen van m'n fiets maar ik ga nu eerst naar Dancetour Tilburg ;).

@ KSwoosh, was jij die dewd met dat loudness shirtje?
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 78  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten