Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 78  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 11:33 

Hardtraxxer

Iemand een idee wat er uitgezonden wordt op de radio. Kan t niet vinden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 11:39 

En we zijn binnen. Opwarmen @ euphoria. Super lekker weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 13:03 

Hardtraxx Veteran

Damn het is mooi weer hier, ben jaloers op iedereen die nu lekker daar is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 13:21 

Hardtraxx Elite

hier ook. het zonnetje schijnt hier voor een goeie (15km van decibel)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 14:15 

Hardtraxxer

hmm op twitter staat dat nosferatu niet kan draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 15:26 

Hardtraxx Veteran

Winne is er ook hahah http://www.flowd.com/web/status_messages/show/162886
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 00:37 

Live vanaf de parkeerplaats waar het vast staat.....

Ik móet zeggen dat het een super festival was. Goed vermaakt... Leuke setje en lekker weer
Minpuntjes voor mijzelf
10 euro kwijt raken
Coone die fucking arrogant is
Door mijn hak gaan

Hoogstepuntjes
Heel veel ht gezien
Titan
Bfront
7.5 muntje gevonden
Eindshow
Decibel vlag hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 01:04 

W0000w wat een feestje mensen.Wat minpuntjes, zoals ongeveer aangevallen worden door een bewaker maar daarover morgen meer :whistle:, en je mobiel kwijtraken door het stampgeweld bij the R3bels haha. En bedankt Vik dat ik achterop je fiets mocht ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 01:20 

Hardtraxx Veteran

Het was zeer zeker een vet feestje, maar helaas niet een waardig genoeg 'festival afscheid van de harder styles in 2011'

Nee, vorig jaar vond ik het zeker vetter (en ook het jaar daarvoor), omdat er toch wel behoorlijk wat dingen 'fout' waren. Dat is dus echt zonde, zeker als je weet dat die dingen beter hadden gekund en in het verleden ook beter gedaan werden.

Voor mij is het in ieder geval duidelijk. Q-Dance mag zich met Defqon.1 voor het eerst in de geschiedenis de titel 'Best Dutch Dance Festival' aan haar palmares bijschrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 01:40 

Hardtraxx Veteran

decibel was echt te gruwelijk voor woorden!! tymon wat een baas is het ook :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 02:04 

Hardtraxxer

Dik feest :worship:

Vooral op de main en in de loudness rondgehangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 02:24 

Bierkoning

Was vet!
Jammer dat het geluid in de Loudness af en toe een stuk zachter werd gezet :/
Set van de dag (geloof het of niet) : Headhunterz :worship:
Wat een heldenset

Was weer mooi met de ht'ers! bedankt mensen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 02:30 

Wat een topdag

Jongens; gunz4hire!!!! :worship:
Die pakken, de show, de laatste track :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 02:35 

Almighty schreef:
Wat een topdag

Jongens; gunz4hire!!!! :worship:
Die pakken, de show, de laatste track :worship:

Wat een helden track was dat :worship: Iedereen is van de wereld :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 02:38 

Donateur

Zoo DECIBEL!! net veilig thuis gekomen, toch aardig zwaar om naar huis te rijden.
Dan ben je wel nuchter, maar zo voelen je benen niet. Denk wel 3x kramp onderweg

Jongens, wat heb ik spijt dat ik naar de afsluiting ben gegaan. WAT EEN KUT AFSLUITING!!!!
maarja dat even terzijde. Superfeestje geweest, heerlijk weer, goede sfeer! Heel de dag in Loudness/Euphorie gestaan. Nu maar even 3 nieuwe nummers op HT knallen. En dan richitng bedje ;)

Morgen groter verslag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 02:49 

Hardtraxx Veteran

Was een zeer vermakelijk festival, maar ik vond Defqon toch beter...

Plus:
-Titan
- Laatste 20 min van B-front
- GUNZ 4 HIRE (wtf wat was dat geweldig!)
- The R3bels

Min:
- Achterlijk publiek op de main, dat serieus voor mn neus me aan gaat zitten gapen als ik losga bij B-front xd
- Afstand tussen Loudness en Euphoria
- Raar geluid in de Loudness
- Afsluiter, we konden echt niks meer, dus beetje op heuvel bij de main gestaan vanaf half 11...

Verder was het gewoon top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 02:52 

Hardtraxxer

Topfeestje was het! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 02:59 

Heb gunz gemist... (Iemand foto's?)

Ben net thuis... 1.5 uur vast gestaan op parkeerplaats... Ik zal morgen alle filmpjes online zetten in hd
Heb er toch een hele hoop...

Tss en Titan zijn bij deze heldig
Ohja... Roberttt zal het vragen voor tbyd

Trouwens iemand die nieuwe van wild motherfuckers gehoord? Geniaaaaaal nummer
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 03:01 

Hardtraxxer

Booh wat een feest veel hardttaxxers gezien jammer dat mijn hoed het niet overleeft heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 04:18 

Hardtraxx Veteran

gunz 4 hire. 1 woord aan vuil maken... Geniaal. stonden ze daar met maskers op, adaro aan de mic(als ik het goed had) randy 1 of ander geweer in de hand dat rook afvuurde xd en dan dat laatste nummer :worship: hoezo hard gaan! het was gewoon hardcore op niveau! :D

aanfluiting van de dag: Frontliner. met name door platen als gangsta en live the moment, en dan kwam fts, toen zijn we maar de loudness op gaan zoeken.

in de loudness was chris one bezig met een uber set. van alles voorbij horen komen. bitcrusher remix is goed te doen. heb nog welcome the darkness gehoord van Zany & The Beholder. en nog veel meer waar ik de namen niet van weet. owja, sacrifice van sasha f, die zelf overigens uber hard draaide als opener(tijdens munten halen hoorden we Dark Age opklappen)
en dan als allerlaatst, crypsis.... :yay: de sfeer, de platen gewoon top set het is dat het me eerste festival is dus heb nog niet echte maatstaven om decibel aan te meten maar ik vond de wc's slecht geregeld, stonden eerst volgens mij ook verkeerd waardoor we een stuk verder moesten lopen omdat ze de hele bende moesten verplaatsen :x
de eindshow was een samenvatting van alle decibel anthems van de afgelopen 10 jaar. ondersteund door een matige lichtshow maar wel grandioos vuurwerk.

meer heb ik er niet echt over te vertellen. net thuis dus morgen zullen nog wel wat dingen te binnen schieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 05:18 

Hardtraxx Addict

Damn ben nu net pas thuis. Pech met de auto. Zie maar es in die chaos daar op de parkeerplaats iemand vd anwb bij je te krijgen... Konden pas om 3 uur weg :S

Maar t feest was wel fokkin dik. Kon nog niet tippen aan q basd vorig jaar maar wie weet gaat dat dit jaar gebeuren op qbase. Goede sfeer, heerlijke sets. Hele dag zon beetje op de loudness gestaan en nog ff bij remember geweest.

Gecko set was held vd dag, gevolgd door crypsis en daarna avio. Gunz 4 hire viel me behoorlijk tegen. Had er veel meer van verwacht.

Al met al wel een vies dik feest :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 11:37 

Hardtraxx Addict

Dit was echt een gruwelijk feest!! Bewijst maar weer eens dat Decibel 1000x beter is dan Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 11:43 

Hardtraxx Elite

Kettingzaag schreef:
Dit was echt een gruwelijk feest!! Bewijst maar weer eens dat Decibel 1000x beter is dan Defqon.

Ik vond het een regelrecht top feest inderdaad, maar moet eerlijk zeggen dat ik dat ook wel van Defqon vond, mijn beleving hangt vaak meer af van mijn vriendengroep als de rest. De muziek/show etc is namelijk wel van dezelfde kwaliteit. De beleving is echter elke keer anders, ik heb op de main hier namelijk ook echt enorm veel stilstaande mensen gezien. Maar dat maakt me ook niet uit, als ik maar mijn ding kan doen met mijn vrienden en vriendinnetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 11:56 

Hardtraxxer

Zou iemand mischien nog ff zijn kaartje kunnen sturen?
ik wil er graag ff een hebben voor de verzameling, aangezien een vriend van mij er een week nu niet is die de kaarten had besteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 12:15 

Hardtraxx Addict

Ik heb een video van G4H terwijl ze Kings of The Underground draaien, alleen zal kwaliteit geluid niet al te best zijn.

Ik vond dit festival veel beter dan Defqon.1 !! E stonden superveel mensen te spacen bij iedere stage, de stages zelf waren supernice.
Ik heb nog wat merchandise kunnen bemachtigen :D
De muziek was echt super, vooral de Early area's en Up! Area waren beter dan ik had kunnen denken. De Mainstage was gigantisch DAMN !!
Euphoria stage was ook supervet dat die drijfde op het water :D
De Loudness area was een knalparadijs, zag je al die mensen compleet doordraaien (Ik dus ook :P) en niet stoppen !!
Volges mij kon je hier wel 20 verschillende soorten aan eten krijgen, dat was ook chill. Enkel de prijs van het eten viel mij weer tegen... (behalve friet met mayo)

Het enige wat ik wat ik minder goed vond, was de parking waar die bussen verzamelden om weg te rijden. Wat een chaos was dat zeg :/

Anyway, het beste festival dat ik heb meegemaakt !! Volgend jaar zeker weer :P

Dj Skitzo schreef:
gunz 4 hire. 1 woord aan vuil maken... Geniaal. stonden ze daar met maskers op, adaro aan de mic(als ik het goed had) randy 1 of ander geweer in de hand dat rook afvuurde xd en dan dat laatste nummer :worship: hoezo hard gaan! het was gewoon hardcore op niveau! :D

Dat geweer btw, noemt een CO2 gun. (schiet CO2 de lucht in) xd
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 78  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten