Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2025 15:31 

Hardtraxx Elite

de zei ik ook niet, dat haalde uit de phases!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2025 15:05 

Hardtraxxer

https://www.b2s.nl/en/events/decibel/de ... 025/lineup

Hele toffe line up, vooral op vrijdag en zaterdag. Weekenden wou ik eigenlijk niet meer aan beginnen maar overweeg nu toch wel wel om te gaan ^^

Ben alleen niet zo hyped voor de namen die in de raw/hardstyle tent staan, die stage was vorig jaar lang niet zo vet en sfeervol als die oude loudness stage op het water.

Ook wel benieuwd of de euforische stage op een fijne plek komt dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2025 15:07 

Hardtraxx Elite

Goeie lineup, dikke optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2025 15:15 

Hardtraxx Addict

FransBezig schreef:
Ook wel benieuwd of de euforische stage op een fijne plek komt dit jaar.

Floorplan is er al, staat op dezelfde plek als vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2025 19:47 

Hardtraxx Addict

Jezus die zondag lineup is niet aan mij besteed..

Daarentegen is de zaterdag wel echt super :love: en vrijdag ook goed. Vind het wel prima want wilde ook geen weekend meer gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2025 22:46 

Hardtraxxer

Ik heb het idee dat er super veel mist op zaterdag. Is dit de complete line up of waar is de rest?

Er is geen enkele uitschieter eigenlijk. Unresolved Bad Blood The Final Reckoning op mainstage is dan misschien het enige waar ik een beetje naar uit kijk, maar als het de ena laatste is voor Sefa dan is dat weer helemaal kut met terugreis want meestal moet ik er rond 11 toch echt een eind aan knopen. Hoe groot is de kans dat hij ena laatste staat of staat er misschien nog iets tussen Frequencerz the Final of zo al hoewel dat ook wel vet kan zijn.

Ik vind het echt 1 van de mindere line ups. Zaterdag is echt geen kut aan eigenlijk terwijl dit juist het hoogtepunt zou moeten zijn.

- Geen Radical Redemption
- Geen B-Front
- Geen E-force

Dus alleen unresolved springt er beetje uit, DBSTF misschien in de middag in het zonnetje en een uitstapje naar Deepack op de pussy lounge. Misschien Rejecta op de raw en Zany/Crypsis/Titan op de classics en dat was het wel eigenlijk.

Nee voor de line up hoef ik het zeker niet te doen eigenlijk dit jaar, ga waarschijnlijk wel omdat het m'n zomer festivalletje is maar dit is helemaal ruk zo ik zou willen dat zaterdag weer hoogtepunt was en dit voelt echt een beetje meh
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2025 14:57 

Hardtraxx Newbie

Voor het overzicht hierbij de line-up per dag en stage.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zelf ga ik weer een heel weekend in een huisje, echt een aanrader!

Elke dag staan er wel artiesten die ik wil zien dus dat wordt vast weer een mooi weekendje. Vrijdag denk vooral te vinden bij de mainstage en sound of Decibel. Zaterdag mainstage, euphoric en hardstyle classics. Zondag mainstage, hardstyle en raw classics.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2025 15:18 

Hardtraxx Veteran

Denk wel weer de zaterdag aanwezig. Heel wat leuke namen over de stages heen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2025 10:20 

Hardtraxxer

Ben wel benieuwd welke hardstyle namen jullie er zaterdag dan uit vinden springen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2025 10:29 

Hardtraxx Veteran

ijssie schreef:
Ben wel benieuwd welke hardstyle namen jullie er zaterdag dan uit vinden springen

- Geck-O's Lovely Launch, leuke opener van de dag
- De allerlaatste set van Frequencerz

- Leuke dingen op de mainstage zoals Atmozfears, D-Block & S-Te-Fan, Jay Reeve, Refuzion, The Purge.
- Chapter V & Nightcraft bij de Raw.
- Euforische Hardstyle in het bos.
- Een aardige balans tussen euforische en wat raw classics.
- Hardcore Classics zal ik niet gauw bezoeken omdat ik Hardstyle vaak leuker vind maar die line-up is ook wel stacked.
- Misschien nog ff kijken bij Thrasher.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2025 11:08 

Hardtraxx Veteran

Laatste jaren altijd de zondag geweest, en soms de zaterdag erbij, omdat ik die line-up toffer vond echter spreekt dit jaar de zaterdag me meer aan. Even kijken welke dag het gaat worden, misschien een late beslissing, maar ik zal er sowieso wel weer zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2025 11:09 

Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
ijssie schreef:

- Geck-O's Lovely Launch, leuke opener van de dag
- De allerlaatste set van Frequencerz

- Leuke dingen op de mainstage zoals Atmozfears, D-Block & S-Te-Fan, Jay Reeve, Refuzion, The Purge.
- Chapter V & Nightcraft bij de Raw.
- Euforische Hardstyle in het bos.
- Een aardige balans tussen euforische en wat raw classics.
- Hardcore Classics zal ik niet gauw bezoeken omdat ik Hardstyle vaak leuker vind maar die line-up is ook wel stacked.
- Misschien nog ff kijken bij Thrasher.

Die opener van geck-o 2 jaar terug was wel goud. 90s dance tot hardstyle
Heb hem nog regelmatig op staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2025 16:01 

Hardtraxx Veteran

Toch maar zaterdag ticket aangeschaft met vast groepje. Als ik het floorplan bekijk heeft zaterdag nu 'nog' maar 10 stages. Het terrein lijkt niet echt ingekort? Dus dat wordt nog drukker bij iedere stage?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2025 17:31 

Hardtraxx Elite

chas1n schreef:
Toch maar zaterdag ticket aangeschaft met vast groepje. Als ik het floorplan bekijk heeft zaterdag nu 'nog' maar 10 stages. Het terrein lijkt niet echt ingekort? Dus dat wordt nog drukker bij iedere stage?

Alleen een paar kleine stages weg dus denk dat het wel los loopt
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten