Wat zijn al die 'Journey' sets van veel DJ's?wrote:
Uit de ticket verkoop post kan je halen dat de journey sets op de "sound of decibel" stage zijn op vrijdagwrote:Wanneer krijgen we te horen welke artiest op welke dag staat?
En hoe groot is kans dat Radical mainstage staat omdat die er ook al tijdje niet is geweest en zn eigen ding wilde doen en nu dus misschien met concerten shit iets gaat doen of zetten ze hem gewoon in de loudness?
Dus Radical staat alleen op vrijdag?wrote:Uit de ticket verkoop post kan je halen dat de journey sets op de "sound of decibel" stage zijn op vrijdagwrote:Wanneer krijgen we te horen welke artiest op welke dag staat?
En hoe groot is kans dat Radical mainstage staat omdat die er ook al tijdje niet is geweest en zn eigen ding wilde doen en nu dus misschien met concerten shit iets gaat doen of zetten ze hem gewoon in de loudness?
Dat kan ik natuurlijk niet zeggen. Misschien staat hij er vaker.wrote:Dus Radical staat alleen op vrijdag?wrote:Uit de ticket verkoop post kan je halen dat de journey sets op de "sound of decibel" stage zijn op vrijdagwrote:Wanneer krijgen we te horen welke artiest op welke dag staat?
wrote:Het is mij niet duidelijk waar je dat precies vandaan haalt
Introducing: FANATIC FRIDAY! The first day of Decibel outdoor You either get a taste or go FULL FORCE into the weekend. Either way, it's the day you've been waiting for!wrote: Uit de ticket verkoop post
Hoezo zou dat niet kunnen?wrote:Het is mij niet duidelijk waar je dat precies vandaan haalt,
Maar ik twijfel dat DBlock&SteFan en Radical op de Sound of Decibel stage staan.

Echte insider jijwrote:gezellige uptempo op de camping
Goeiesmogges Jos gheghewrote:Echte insider jijwrote:gezellige uptempo op de camping

Tsja, veel haalden dat er gek genoeg nog niet uitwrote:Echte insider jijwrote:gezellige uptempo op de camping
wrote:Echte insider jijwrote:gezellige uptempo op de camping

Weer de main, mannen gaan dik deze dagen!wrote:wrote:Echte insider jijwrote:gezellige uptempo op de camping
Maar de zei ik ook nietwrote:wrote:Echte insider jijwrote:gezellige uptempo op de camping
Helder verhaal Amigo!wrote: Maar de zei ik ook niet
Dat haalden uit de phases