Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2025 04:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fkes opwarmen!

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2025 08:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LucG schreef:
Ik vind het toch wel èrrug lang duren voor de timetable bekend gemaakt wordt. Normaal komen ze daar een stuk vroeger mee.

Hoe zit 't überhaupt met de hype? Voorgaande jaren was die véél meer gaande heb ik het idee maar ik vind het dit jaar maar erg stil, behalve ticket-reclames.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2025 08:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens inderdaad. Ook op het dooie forum leeft het weer amper.

Leeft bij mij zelf ook wat minder, maar dat is meer omdat ik geen weekend meer ga maar alleen de zaterdag . Leeft het toch wat minder ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2025 08:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
LucG schreef:
Ik vind het toch wel èrrug lang duren voor de timetable bekend gemaakt wordt. Normaal komen ze daar een stuk vroeger mee.

Hoe zit 't überhaupt met de hype? Voorgaande jaren was die véél meer gaande heb ik het idee maar ik vind het dit jaar maar erg stil, behalve ticket-reclames.


Hype begint hier wel te komen, kaartje voor de zaterdag en wel bijzonder benieuwd naar de timetable. Vind het een sterke en gevarieerde line up dus hoop dat de clashes een beetje meevallen. Enige zekerheidjes zijn Phuture Noize en Frequencerz op de main en hopelijk kan Ecstatic - The Essence daar sowieso nog bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2025 09:56 
 
Hardtraxx Elite

Remi schreef:
LucG schreef:
Ik vind het toch wel èrrug lang duren voor de timetable bekend gemaakt wordt. Normaal komen ze daar een stuk vroeger mee.

Hoe zit 't überhaupt met de hype? Voorgaande jaren was die véél meer gaande heb ik het idee maar ik vind het dit jaar maar erg stil, behalve ticket-reclames.

De hype lijkt over het algemeen minder. Ook als je ziet hoe ver de 2 campings uitverkocht zijn en hoe vooral veel reclame gemaakt wordt voor de zondag
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2025 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
LucG schreef:
Ik vind het toch wel èrrug lang duren voor de timetable bekend gemaakt wordt. Normaal komen ze daar een stuk vroeger mee.

Hoe zit 't überhaupt met de hype? Voorgaande jaren was die véél meer gaande heb ik het idee maar ik vind het dit jaar maar erg stil, behalve ticket-reclames.

Misschien moeten ze hier een bandjes-systeem introduceren, dat levert toch zo'n 30 extra pagina's discussie op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2025 10:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LucG schreef:
Ik vind het toch wel èrrug lang duren voor de timetable bekend gemaakt wordt. Normaal komen ze daar een stuk vroeger mee.

Gok dat ze hem vandaag online gooien
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2025 10:43 
 
Hardtraxx Elite

Zo juist is de app wel geupdate. Deze werkt alleen nog niet echt vlekkeloos, moest mn cache legen om ij te kunnen loggen bijvoorbeeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2025 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Leeft bij mij zelf ook wat minder, maar dat is meer omdat ik geen weekend meer ga maar alleen de zaterdag . Leeft het toch wat minder ofzo :P

Hier ook. Andere jaren hadden we een huisje of sliepen we in de buurt en gingen we (minstens) 2 dagen. Nu ook alleen de zaterdag. Ik ben ook benieuwd naar de timetable alhoewel ik grotendeels toch al wel weet wat ik wil zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2025 12:05 
 
Hardtraxx Elite

Time table online
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2025 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clashfinder please.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2025 13:59 
 
Hardtraxx Elite

Toch knap dat dat weinig dingen die ik wil zien de zondag precies overlappen.
Ach we maken er wa van
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2025 14:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Clashfinder please.

Die is er al
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2025 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sven-O schreef:
Remi schreef:
Clashfinder please.

Die is er al


Klopt geen reet van, Adjuzt closing session om 13:00 zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2025 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zie het inderdaad net ook. Wij gaan de vrijdag dus had alleen daar naar gekeken en die klopt wel. Zal wel aan gewerkt worden atm
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2025 18:22 
 
Hardtraxxer

Enkel een ticket voor de vrijdag! De hele dag naar The Sound of Decibel ,wat een dikke line-up en timetable daar :clap: . Chapeau, B2S! Vooral benieuwd naar de set van Radical Redemption.

Ik verlaat de stage enkel voor B-Front LIVE (L) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2025 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Huts
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2025 18:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hoppa matjes zie jullie vrijdag op de Future District, 17:15 tot 18:00 even rammelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2025 21:37 
 
Hardtraxx Elite

Net even de FAQ door gekeken en vanaf dit jaar geen tokens meer maar gewoon met je bankpas aan de bar betalen (of cash op een speciale pas zetten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2025 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sven-O schreef:
Remi schreef:
Clashfinder please.

Die is er al

En nu werkt 'ie.
Lastige clashes, ik ga er nog eens goed voor zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2025 10:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijke lineup die vrijdag.
Enige dag die we gaan.
Zin in!
Weer is ook echt topppp
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2025 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijdag van 18:00 - 20:30 niet echt iets wat ik moet zien, en dan vervolgens een overlapmarathon van Element, D-Block & S-Te-Fan, B-Front Live, Faceless, Vasto, Kruelty en Radical Redemption :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2025 08:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigen timetable voor extra hype, wordt veel stappen zetten maar wil me hier wel veel aan houden:

13:00 - 14:30 Lovely Launch: Geck-o: Get on the train
14:30 - 15:00 Jay Reeve
15:00 - 15:30 Jay Reeve & Adrenalize
15:30 - 16:30 Speciaalbier @ The Beach
16:30 - 17:30 Audiotricz
17:30 - 18:00 Bass Modulators
18:00 - 18:15 Icons
18:15 - 19:15 Phuture Noize
19:15 - 19:45 Mad Dog of Unlocked
19:45 : 20:15 Eten, Kakken & nakken
20:15 - 21:00 Frequencerz: The Final
21:00 - 22:00 Miss K8
22:00 - 22:10 Anthem Show
22:10 - 22:45 Ran-D Live
22:45 - 23:15 Chapter V Live
23:15 - 00:15 Ecstatic: The Essence
00:15 - 00:45 Sefa Closing Session
00:45 - 01:00 Endshow
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2025 10:25 
 
Hardtraxxer

Ik zat nog te twijfelen om de vrijdag de gaan in plaats van zaterdag maar denk dat ik beide dagen toch ga overslaan, lijkt erop dat het of te soft of te hard is voor mijn smaak. Geen enkele dag springt er echt iets uit. Radical had ik wel weer eens zin in, maar als laatste set kan ik die dan niet bijwonen i.v.m. terugreis. Zal je net zien... Jammer, ben toch een stuk of 10 a 15 keer naar decibel gegaan maar het moet een keer ophouden. De muziekstroming met die extreme raw van tegenwoordig dat is gewoon helemaal niks meer voor mij. Ik zit wat namen te checken wat je op die raw stage hebt want ik ken oprecht niemand en het is allemaal gewoon extreme raw bagger muziek wat allemaal op elkaar lijkt dat ik na een paar seconde uit zet. Jammer dat het of te soft is (noisecontrollers en coone en dbsft is wel leuk, maar niet meer echt iets om een hele dag bij te staan) of van die extreme raw tegenwoordig. Een beetje hardstyle wat niet of te soft is of te extreme raw dat ontbreekt gewoon. Ik vond de decibel line up van een paar jaar geleden echt gewoon zoveel beter, toen had je nog begin van de avond B-Front of Radical in de raw en kreeg de extreme raw een aparte stage zo. Maar nu is het gewoon allemaal kut of veel te soft of veel te hard en ja als de time table dan ook nog niet aansluit....
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2025 12:49 
 
Hardtraxxer

Ik vind op beide dagen juist dat de klassieke raw toch best wel mooi vertegenwoordigd is, met name in de avonduren. Hardstyle classics op zaterdag zal vermoedelijk ook wel leuke sfeer zijn. De raw stage laat ik het liefst ook links liggen als ik het zo zie, op een paar namen na.
Overdag kan de timetable mij wat minder bekoren, wellicht wat andere opties proberen..

Gewoon weer volledig weekendje aanwezig op camping, heerlijk. :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten