Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2025 18:57 

Hardtraxx Newbie

Zaagkick schreef:
Camping nog beetje grimmig dan of niet?

Vannacht kapitein doedelzak gezien. Speelde een matroos helemaal klein jan
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2025 08:15 

Hardtraxx Addict

Vrijdag was top. En wat was vrijdag het geluid goed.
Als ik lees over zaterdag dan kan ik me er niets bij voorstellen.
De main was echt perfect en de journey stage was genieten geblazen.
Weer echt een top ervaring gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2025 09:29 

Hardtraxxer

Alleen de zaterdag geweest, maar echt een heerlijke dag gehad!

Eerst even half uurtje op de main gestaan en vervolgens naar Nightcraft gegaan. Echt een heerlijke set, jammer dat ik het geluid in die zaal op dat moment echt belachelijk slecht vond. Geen enkele melodie of screech kwam naar mijn idee goed door en dat terwijl ik ook zonder oordoppen rondloop. We stonden denk halverwege de tent en dan ook nog in het midden, zou het wat mij betreft wel gewoon goed moeten zijn.

Vervolgens richting de pussy Lounge gegaan en nog stukje Hans Glock gezien, daarna stuk van Deepack, maar damn wat stond het geluid op die stage hard. Dit was echt het andere uiterste ten opzichte van de main en de raw tent.
Daarnaa even half uurtje gaan eten om daarna naar Jones te gaan. Ook echt een heerlijke set en ook daar gruwelijk goed geluid! Outsiders en Darkraver daarna is altijd een feestje. Wel halverwege daar weggegaan omdat we naar de Frequencerz wilde. Stonden daar denk ik op een meter of 20 van het podium en we konden gewoon rustig praten met elkaar omdat het geluid gewoon nog steeds niet hard genoeg stond naar mijn mening. Wel mooi afscheid van de mannen op het einde met The Unknown en al die DJ's die erbij kwamen op het podium :thumbsup:

D-Block & Stefan al een tijd niet meer gezien op een feest dus vond ik best een leuke set.
Anthem show en Ran-D was wel oke. Ik heb niet zo veel meer met Ran-D de laatste tijd door de lange breaks en melodieen waar soms mijn nekharen van overeind gaan staan (Run from Reality) :whistle: Het geluid was sinds de Anthem show wel goed op orde vond ik.

Unresolved was dan wel weer fantastisch, dat is gewoon ouderwets doorknallen zonder veel breaks, anti's enz. Gewoon hoe Raw voor mij hoort te zijn.

The Purge nog 20 minuten gezien en toen lekker huiswaarts gegaan want Sefa heb ik ook helemaal niks mee.

Als met al heerlijke dag gehad en Decibel blijft toch altijd wel een speciaal feestje :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2025 11:29 

Hardtraxx Veteran

Heerlijke dag gehad zaterdag, ik vind de setting van Decibel toch echt briljant.

Binnenkomen ging aardig vlot, direct naar Geck-O gelopen voor een fijne binnenkomer (Harvest Sky Remix :loving: )
Daarna de speciaalbierproeverij gedaan (weinig bijzonders, maar we klagen niet) en her en der even wat praatjes gemaakt om door te gaan naar Audiotricz en Bass Modulators. Beide acts draaiden sets zoals verwacht, maar daar kwam ik ook voor. Daarna door naar Phuture Noize, stukje Mad Dog gezien om daarna weer terug te gaan naar de mainstage. Frequencerz was een flinke hitjesparade, maar ook dat was wel te verwachten. D-Block & S-te-fan een leuke afwisseling tussen ouder werk en de nieuwste platen, anthemshow stak dik in elkaar en ik vond Ran-D Live ook weer eens leuk om mee te pakken. Daarna kwamen voor mij de sets van de dag: Chapter V bleef maar lompe kicks op ons afvuren en hadden echt een ongekende drive in hun set. Daarna door naar Ecstatic maar dit was op dat moment een fijne stap terug en een lekkere setting in de bossen zo, sfeer was hier ook erg goed. Toen nog een poging gewaagd om naar de main te gaan voor een stukje Sefa en de endshow, maar hier was het zo druk dat we nog maar ff wat hebben gehaald bij het foodcourt en vanaf daar hebben gekeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2025 12:28 

Hardtraxx Veteran

Frikandel schreef:
Zaagkick schreef:
Camping nog beetje grimmig dan of niet?

Vannacht kapitein doedelzak gezien. Speelde een matroos helemaal klein jan

Heus? De kapitein????
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2025 14:31 

Hardtraxx Addict

Decibel!!

Het feestje dat standaard op de festivalagenda prijkt en pfoe wat heb ik een topdag gehad. De locatie en de sfeer, elk jaar pakt het me weer!

Voorheen gingen we altijd een heel weekend, maar sinds er kinderen in het spel zijn, pakken we alleen nog de zaterdag mee.

Ditmaal reden we met een busje vanuit Friesland richting Hilvarenbeek. Ideaal, zo’n bob; hierdoor konden we de ochtend mooi rustig opstarten. Rond het middaguur de eerste biertjes in de bus genuttigd en mede door de voorspoedige reis, priority parking en een rustige doorgang bij de entrance stonden we rond 14.45 uur al op het terrein.

Het was even wennen om geen munten te hoeven halen en alles gewoon met pin te betalen, maar uiteindelijk verliep dat prima. Ook nooit heel lang hoeven wachten bij de barren.

Rustig opgestart met een biertje bij de mainstage tijdens Sound Rush. Daarna een tijdje bij de classic Hardcore gestaan. Het geluid vond ik daar wat magertjes en Critical Mass is niet helemaal mijn ding. Vervolgens richting South gelopen om daar de sfeer te proeven. Ik vind het altijd geweldig om over dat lange pad te struinen en zoveel verschillende types mensen voorbij te zien komen.
Nog een kort bezoek aan de Pussy Lounge gebracht, waarna onze groep uit elkaar viel. Wij kozen ervoor om de Icon Show bij te wonen, tof gedaan! Phuture Noize kreeg de sfeer er linksvoor goed in. Over het algemeen vond ik de sfeer echt top: veel mensen om me heen die helemaal losgingen, vrolijke koppies overal.

Daarna nog een klein rondje langs wat andere stages gemaakt en wat gegeten.

Frequencerz stond groot omcirkeld in de agenda en wat een afscheid zeg; Iedereen om me heen zong mee en ging los op hun bekendste tracks. Dit was echt goud, en ja: afsluiten met The Unknown :loving:.

We hadden allerlei opties daarna vooraf bedacht, maar daar kwam weinig van terecht. Langzaam werd het donker, wat ik altijd een vet moment vind bij Decibel: die donkere uurtjes horen erbij. D-Block & S-te-Fan meegepakt, een heerlijke combi tussen oud en nieuw. Ran-D Live kon me ook zeker bekoren, maar vooral Unresolved… dikke shit, rechttoe rechtaan rammen!

Tijdens The Purge nog lekker lopen dwalen over het terrein en een klein stukje van Sefa meegepakt, maar toen werd het al behoorlijk druk. Zoveel plannen vooraf, maar door de gezelligheid en het :beer: kwam daar niet veel van terecht.

Topdag gehad. Decibel 2025: eentje voor in de boeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2025 17:10 

Hardtraxx Veteran

Wat een weekend weer :loving: Ik blijf Decibel heerlijk vinden op basis van de locatie en het geluid en sfeer bij de meeste stages (Hardstyle Classics zondag was echt lomp hard en zuiver bij Thera!). Hadden ook voor het eerst een huisje op de Lakeside en dat beviel ook top. Heerlijk uitzicht over het water om vanaf daar naar de eindshow te kijken en daarnaast heb je met een huisje ook een stuk meer rust en privacy. Wel iets verder lopen maar dat neem ik voor lief.

Heel veel leuke sets gehoord, maar de standaard hardstyle (classics) sets beginnen wel erg voorspelbaar te worden zoals bij de Sound Of Decibel vrijdag. Balistic was wel echt heerlijk binnenkomen met heel veel Early en ook Radical Redemption was voor een groot deel top, maar buiten dat op een stukje Coone na er niet echt geweest. The Pitcher & B-Front op de main waren daarentegen wel genieten en Element bij de Raw en Kruelty bij Hardtechno waren zeer welkome afwisselingen. Verder nog gehangen bij de City Beach bij Atmozfears en Adaro en gebruik gemaakt van de mooie bieren bar :beer:

Zaterdag overal en nergens geweest. Gestart bij Geck-o op de Pussylounge (die man stelt echt nooit teleur!) Beetje wat classics meegepakt bij NSCLT en Waverider waarbij vooral Waverider echt een leuke set neerzette met ook een hoop Max Enforcer platen (Dilemma en Damned (L)). Verder beetje bij de Industrial gehangen, Solstice geweest en Zany op de classics (beter dan ik van hem ben gewend de laatste jaren, maar nog steeds een paar missertjes). Geck-o Trance Classics bij de City Beach was echt genieten geblazen i.c.m. de setting en Chapter V was ook top om nog ff halfuurtje te rammen als afsluiter van de dag.

Zondag gestart bij Vandalism op de Uptempo en daarna veelal Millenium geweest (Catscan, stukje Panic, Noize Suppressor) waar het goed te vertoeven was. Uitstapjes gehad naar Degos & Re-Done wat leuk was, Wildstylez wat dan weer wat tegenviel en ook nog naar Thera geweest. Wat heerlijk dat Thera 1,5 uur de tijd had want hij heeft lekker lopen graven en een hoop nummers gedraaid die ik al jaren niet meer gehoord had. In combinatie met het top geluid was dit voor mij de set van het weekend :D. De dag uiteindelijk heerlijk afgesloten bij DJ Dione op de Millennium.
Daarna nog wel ff naar Rave Café geweest voor Medved en weer kreeg Geck-o het voor elkaar om een heerlijke set neer te zetten :thumbsup: Daarnaast vond ik de after plek ook heel leuk opgezet.

Volgend jaar zijn we er weer bij! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2025 09:45 

Hardtraxx Veteran

Dit jaar zijn we alleen de zaterdag geweest. Andere jaren vond ik het érg druk maar daar had ik dit jaar eerlijk gezegd weinig last van.
Gestart met Jay Reeve en Jay Reeve & Adrenalize op de main. Dat is sowieso al top. Nieuwe OST van Melodic Madness is heel fijn (L) .
Daarna een beetje rondgehangen, wat speciaalbiertjes gedaan en Audiotricz Classics gezien. Dat is altijd top en de sfeer zat er goed in. Vervolgens richting de euforische stage gewandeld met een tussenstop bij Trasher en Starving Insect. Samen met RickZ even vluchtig gekeken bij de speciaalbierbar om daar in een vreemde setting voor een proeverij terecht te komen: The Purge en EZG die onder begeleiding van Steenwolk bier aan het recenseren waren terwijl ze niet van bier houden. :thumbup:

We konden nog het laatste stuk van Solstice meepakken wat heel goed was, bij Cyber liep het redelijk leeg omdat veel mensen naar Frequencerz gingen en dat deed de sfeer wel goed. Iets meer ruimte en het ging wat meer los. Lekker lopen zweven tussen de bomen met het zonnetje wat al langzaam zakte, dat was goud.

Na Cyber richting de partystyle vertrokken voor de vrienden van Gezellige Uptempo. Tarkan - Şımarık Şımarık (Kiss Kiss) was een hoogtepunt inclusief swingende Jos.
Terug naar het bos voor Galactixx die een dikke set draaide. Sfeer en drive zat er goed in (Hurt (L)), genoten! Vooraf besloten om af te sluiten bij Ecstatic en daar absoluut geen spijt van gehad. Het album zit goed in elkaar, Bomb Breaker kwam lekker door en om 00:00 was mijn vriendin jarig dus die had een lekker setjeeeee voor haar verjaardag.
Daarna lekker richting de auto vertrokken en tegen 02:00 al thuis, dat viel niks tegen.

Van te voren íets meer gepland te willen zien: ik ben nu helemaal niet bij de raw, Pussy Lounge, uptempo, hardcore en hardcore classics geweest. Eigenlijk is het terrein te groot voor één dagje. Maar ach, wat we gezien hebben was heel tof dus genoten. Volgend jaar ongetwijfeld weer (minstens) een dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2025 11:06 

Hardtraxx Veteran

Ook maar even een kleine recap:

We kwamen rond 12:30 aan op de parking, vanaf daar naar ingang gelopen.
Dat viel toch wat tegen qua afstand vond ik, wel fijn dat er nog een dixie onderweg stond waar ik mijn zenuwpoepje/plasje kon doen.

Vervolgens naar binnen, de security was echt een lachertje. 3x voelen en ik mocht met m'n tas en trui zo naar binnen.
Hup munten halen dachten we, bleek alles gewoon met pin te betalen zijn. Ziek chill!
Ik wist dat Gezellige Uptempo moest starten op de main en ik hoorde bij binnenkomst Uptempo, dus daar direct heengelopen.

Staan we daar 5 minuten zegt een maat van mij: "Hee ik zie helemaal geen drollenmaskers". Staan we gvd bij de Uptempo stage ipv de Main :lol: .

Wij kijken op de plattegrond, is het gvd aan de hele andere kant van het terrein.
Nou 5 minuten kunnen meepakken van GU, nou heb ik daar sowieso niet zo veel mee dus dat was wel prima.
Toen ff terrein lopen verkennen, daarna door naar de Hardstyle stage. Daar draaide Maxtreme, wat een verschikkelijke muziek zeg. Van raw naar melodieus met als dieptepunt een Headhunterz - Dragonborn edit waarbij hij een of andere zelfgemaakte anti erin gooide :sick: .
Vervolgens 6x de vocalen van zijn eigen plaat door de microfoon bléren: WE TURN THIS PLACE, UPSIDE DOWN.
Nee dat was echt dramatisch.

Vervolgens Keltek, dat was wel ouderwets genieten. Menig standaard hitje weer voorbij horen komen.
Toen een tripje naar de main voor E-Force, toch wel erg genoten van zijn oudere platen :clap: .

Toen door naar Frontliner bij de hardstyle stage, die man heeft zoveel hitjes maar draaide weer gare kick edits.
Toen de set waar ik zo'n beetje voor naar Decibel kwam:
Melo-3.

Wat blijft die muziek toch heerlijk, zoveel energie in de zaal ook :loving: .
Met als echte hoogtepunt de nieuwe Melodic Madness OST van de man himself: Jay Reeve.
Wat een heerlijke plaat weer zeg.

Vervolgens Widstylez, nou over goeie setjes gesproken zeg.. Hollow/Legends Never Die/World of Madness edit/Upside Down en met als echt hoogtepunt : Now or Never, die nieuwe Project One plaat.

Wat een gruwelijke track, alles klopt. Van die heerlijke reverse kickjes in de mid icm die vage screeches.
En dan die epische simpele doch effectieve melodie met een volle lead. Ja echt een geweldige plaat :yay: '

Toen nog uitstapjes gemaakt naar de main voor Aversion en D-Sturb. Wat blijft D-Sturb ook goed zeg, ongelofelijk.
Ik ben vaak wat meer fan van melodieus maar als het op een tikkeltje raw aankomt is hij voor mij echt de meester.
Die kicks van hem kwamen ook zo lekker door op dat geluidssysteem :thumbsup: .

Daarna de Polish Punisher voor het eerst meegemaakt. Viel me niet tegen, kicks klinken ook echt goed van hem enige nadeel vond ik:

Het lijkt alsof je 1 hele lange plaat aan het luisteren bent, heel erg repetitief qua sounds.
Toen nog beetje overal en nergens geweest. Laatste stukje Adjuzt meegepakt, nou dat is echt HE-LE-MAAL niks voor mij.
Wat een ongelofelijk lelijke kicks heb ik daar horen komen zeg.. :x .

Toen de eindshow, was ik toch wel erg benieuwd naar maar die viel me enorm tegen.
1e minpuntje was de plek van vuurwerk, die komt dan vooral boven het water rechts van het podium, dan sta je beetje heen en weer als een tenniswedstrijd met je hoofd te bewegen. Niet echt ideaal.

Daarnaast vond ik de plaatkeuze opzienbarend te noemen, Universe van D-Sturb en High Voltage was nog wel gaaf.

Toen Lazerbeams, ja zal best een leuk plaatje zijn hoor maar is toch totaal geen plaat voor een eindshow?
Toen de hardcore remix van Andy SVGE - Gravity. Tja, vond ik ook niet geheel passend..

Daarna begon de ellende, het terugslenteren naar de auto. We liepen om 23:05 weg, en zaten den kik om 23:50 in de auto. Ik weet het, het hoort erbij en zal bij andere festivals vaak ook niet anders zijn maar vind het toch altijd een kutmomentje.

Voordeel was wel dat we zo weg waren, we moesten nog al een eindje(Winterswijk) maar waren netjes om half 2 thuis. Onder de douche gesprongen en om 02:00 lekker in bedje.

Al met al echt een superleuke dag gehad, wat ook heel fijn was was dat het niet zo druk was. Je kon overal makkelijk doorheen lopen en had overal echt lekker veel dansruimte. Voordeel dat het dus niet uitverkocht was op de zondag.

Wat me wel opviel was dat de Main niet zo supergroot meer is, laatste keer dat ik geweest was was ook al weer 2011 maar de main van bijvoorbeeld Defqon was vaak te vergelijken met die van Decigel(Qua opzet en publiekgrootte). Dat was dit jaar absoluut niet het geval, weet niet of dat al jaren zo is maar dat viel me op.

+ Niet zo druk, lekkere doorloop naar andere stages.
+ Pinnen bij barren.
+ Weinig wachttijd voor drinken halen.
+ Melo-3, Wildstylez, E-force, D-Sturb.
+ Locatie van toiletten precies tussen de Main en Hardstyle stage in.

- Afstand vanaf de auto/1e stage tot aan de Main.
- Adjuzt :huh:
- Tegenvallende eindshow.

Vandaag weer aan het werk, maar enorm nagenoten van alle filmpjes en verhalen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2025 12:50 

Hardtraxx Veteran

Volgens Omroep Brabant waren er een aantal buschauffeurs die hun zaakjes/ papieren niet in orde hadden.
Eentje reed zonder rijbewijs en een ander was zelfs onder invloed van drugs.
Ook reden er een aantal bussen rond met kapotte verlichting.
En ramen van een discobus waren niet geblindeerd waardoor de feestverlichting naar buiten scheen.
Tot zover dit journaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2025 13:53 

Hardtraxxer

Voor de verandering volledig weekend nuchter, en toch weer het mooiste feest van het jaar.
Het rauwe van Decibel, tov een Defqon, blijft heerlijk. Net iets minder gelikt uitgewerkt, maar de gekkigheid van de camping, de kwaliteit van het geluid bij vrijwel iedere stage, de sfeer overal.. Voor mij ongeëvenaard. Merk ook dat ik vanwege die sfeer en geluidskwaliteit veel vaker bij de main sta/afsluit dan bij Defqon (bovenop de betonnen ondergrond bij Defqon die ik niet goed trek met al het springen).

Pluspunten:
++ Regain: voor mij eerste keer Polish Punisher, tot dan alleen nog maar classics setjes blijven bijwonen. Weer-als-vanouds!
++ Freqz. Je weet van tevoren dat dit heerlijk wordt. Overtrof niet de set van vorig jaar in de tent, maar toch.
++ Sfeer raw classics zondag. Bij 3 the hard way, of Thera bijvoorbeeld.
+ Camping. De gekkigheid, de setjes in de ochtend.
+ B-Front, Phuture Noize. Want B-Front, Phuture Noize
+ Mad Dog (zaterdag): goede set, goede sfeer.
+ Deezl (AEON set). Was een leuke ontdekking.
+ Eindshows (zat en zon): normaal boeit dit mij niet zo, maar zat goed in elkaar, zeker in combinatie met de visuals.

Minpunten:
-- Toiletten op festival blijven een drama. Douches op camping vond ik ook minder relaxed/schoon dan normaal.
- De droogte/stoffigheid: kan niemand wat aan doen, maar wat een droge bende was het op de camping en het festivalterrein.
- Kruelty (Hard techno): nee, dit was het voor mij niet.
- The Smiler vs. Infliction: het publiek wordt steeds jonger merk ik, en ik ouder.
- Indeling van de stages: had beter gekund, maar is natuurlijk kwestie van smaak. Voor mij mag de raw classics permanent bij de kleine stage zijn naast de grote tent.
- Geen papieren guide. Ik blijf erop hameren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2025 14:41 

Hardtraxx Veteran

De zaterdag geweest icm vrijgezellenfeest. Na een pittige voormiddag (en voor mij nog een vrijdag pukkelpop) achter de kiezen werden we gedropt rond 14u op de kiss and ride door de legertruck van een kennis, met aan boord 13 verkleedde secret agents. De 5 delige set van d'n temu. Na wat kleine onzin uitgehaald te hebben (ticket op A0 afgeprint, bingokaart, ...) gestart bij de main.

Enkele mannen hadden niks met hardstyle dus ik had de planning aangepast op dagjesvolk niveau, maar toch heel wat leuks meegepakt uiteindelijk omdat ze het goed vonden waar we stonden: Jay Reeve, Adrenalize, Sound Rush, Rejecta, Solstice, Cyber, rest vd avond mainstage waarbij ik nog een solo uitstapje naar Chapter V heb gemaakt.

Uiteindelijk met dronken heufd nog ergens de verkeerde afslag genomen waardoor ik plots aan de camping stond. Was weer goed...

Wel een heel leuke dag gehad, maar het is omdat de vrijgezel zelf had aangegeven dat hij "wou gaan boenken" dat we dit hadden opgesteld. Anders hadden we dit nooit op deze manier geregeld. Je mist toch heel veel van het festival zelf als de focus op wat anders ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2025 16:17 

Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Volgens Omroep Brabant waren er een aantal buschauffeurs die hun zaakjes/ papieren niet in orde hadden.
Eentje reed zonder rijbewijs en een ander was zelfs onder invloed van drugs.
Ook reden er een aantal bussen rond met kapotte verlichting.
En ramen van een discobus waren niet geblindeerd waardoor de feestverlichting naar buiten scheen.
Tot zover dit journaal.

Verbieden aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2025 17:42 

Hardtraxx Veteran

3 dagen genoten na jarenlange afwezigheid. Enorm veel (oude) bekenden gezien en gesproken. Niet vreemd in je thuisgemeente op 15 minuten fietsafstand van paps en mams. In deze context een bijzondere vermelding naar Remi die ik meerdere keren random met oude vrienden praatjes zag maken.

Niet te veel naar de line-up gekeken maar uiteraard wel verschillende leden van team eupho bezocht. Met als hoogtepunt Melo-3 en stiekem ook Galactixx op de zaterdagavond. Ook EMS verdient een vermelding als leuke zaterdag binnekomer. Zaterdag veel op de hardstyle classics gestaan. Zondags nog even uitstapje gedaan naar de uptempo met de familie om eens mee te krijgen wat hun nou bezielt.

Heerlijk terrein verder. Stoffige bende wel, maar moeten we maar mee leven. Pin betalen ook. Aan de ene kant makkelijk, aan de andere kant lastig als je over het terrein ronzwerft en over de dag wisselt van gezelschappen. Je geeft ook makkelijker wat meer uit heb ik het idee. Vrijdag met het clubje een WieBetaaltWat gebruikt en dat werkte voor die dag prima. Drukte was prima. Ook op de main was het op ook drukke momenten vrij prima te navigeren. Publiek was ook duidelijk wat ouder gemiddeld met niet te veel gekke fratsen om gezien te worden.

Zondag avond op tijd afgetaaid vlak na DJ Thera. Te veel raw. Polish Punisher kon ik niks mee. En moe uiteraard. 11 uur geslapen. Was nodig.

Op naar Melodic Madness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2025 14:00 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:

Op naar Melodic Madness.

Jeej Stefan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2025 15:49 

Artiest

Hoppa was weer genieten! Blijft een van de favoriete festivals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2025 10:32 

Hardtraxx Veteran

jaron123 schreef:

Vervolgens naar binnen, de security was echt een lachertje. 3x voelen en ik mocht met m'n tas en trui zo naar binnen.

Nou dat was bij de Lakeside camping ingang wel anders, heb daar iedere dag minstens 20 minuten in de rij gestaan omdat die gasten een drugs klopjacht aan het houden waren. Op zondag nog even half aangerand door een beveiliger die niet schroomde om daar beneden ook even heel goed te voelen.

Heb toch zeker wel om de paar minuten iemand mee zien lopen met de beveiliging om backstage te bepalen of je alleen je zooi in hoefde te leveren, of meteen met ome agent mee kon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2025 12:34 

Hardtraxx Addict

IDD, security was taai
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2025 13:10 

Hardtraxx Elite

billieb15 schreef:
IDD, security was taai

Elke keer minimaal gecontroleerd (ingang Zuid)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2025 13:49 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
billieb15 schreef:
IDD, security was taai

Elke keer minimaal gecontroleerd (ingang Zuid)

Jaaaa maar jou kennen ze
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2025 14:27 

Hardtraxx Elite

Leuke dag gehad zondag, waren er rond 12:40 en konden gelijk om 13:00 binnen. Gezellig gestart op de main en de rest van de dag vooral bij de raw classics en de millenium geweest, met wat uitstapjes naar de extra raw en hardstyle.

Set van Thera op de raw classics was toch wel een van de hoogtepunten, samen met Adjuzt op de main :thumbsup:

Volgend jaar hopelijk weer een weekend, de datum valt voor veel van onze groep in ieder geval een stuk beter eind augustus. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2025 19:19 

Artiest

Decibel vlog insane ouwe
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten