heggenschaar schreef:
ijssie schreef:
Eigenlijk hebben we er niks aan als we niet weten welke dag ze staan.
Vorig jaar ook al veel gemist volgens mij ben je hyped blijken ze alleen op zondag te staan of vrijdag.
En dan is er wel 3 dagen weekend maar beter gewoon less = more. Een zaterdag van 11:00 tot 01:00 dus 14 uur lang en dan een pré en afterparty voor de campinggasten op waar nu t pussy lounge terrein is of zo met misschien nog een kleine stage. Dat zou ideaal zijn
Vind het ideaal hoe het nu is hoor.
De 1 stage pre en after zoals vroeger werkt niet echt meer ook met de grote splitsing in hardstyle/hardcore
Ja dat is wel een beetje een probleem. Misschien kan ik het als oude boomer niet geloven dat mensen echt 3 festivaldagen willen pakken. Lijkt me dat de magie er dan snel af is. Maar je kan ook moeilijk het aantal artiesten halveren. Daarom dus pre en after gewoon op een kwart of derde van het festivalterrein oid en wat ruimere openingstijden voor de zaterdag maar goed dat zal ook wel niet gaan.
Maar als nu blijkt dat Radical opeens op zondag staat of zo dan heb je dus alsnog geen ene kut aan de line up als ze niet zeggen welke dag ze staan. Hoop dat we dat wel snel gaan weten dan want dat zorgt er dit jaar wel voor dat ik nog geen kaart heb. Vorig jaar ook veel gemist.