Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2025 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de zondag wel wat matig zo nu ik de timetable zie... Maargoed ga me wel redden uiteindelijk.
Vrijdag en zaterdag zijn dikke prima.

Hype begint langzaam op gang te komen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2025 14:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
LucG schreef:
Ik vind het toch wel èrrug lang duren voor de timetable bekend gemaakt wordt. Normaal komen ze daar een stuk vroeger mee.

Hoe zit 't überhaupt met de hype? Voorgaande jaren was die véél meer gaande heb ik het idee maar ik vind het dit jaar maar erg stil, behalve ticket-reclames.


Klopt ja, merk ik ook. Hier leeft het ook nog niet echt, voorgaande jaren was het al aftellen geblazen. Vanavond eens goed gaan zitten om de timetable te maken :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2025 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voornamelijk op de Hardstyle stage te vinden met uitstapjes naar Aversion en D-Sturb op de main.
Wel echt fijn dat tegenwoordig ook feesten op zondag zijn ivm mijn werk op de zaterdag, kan ik deze nog fijn meepakken.

Ohja ook nog ff de opener op de main van GU bekijken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2025 09:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben ik de enige, of mist die decibel app het belangrijkste? Namelijk een fatsoenlijke plattegrond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2025 09:20 
 
Hardtraxxer

HanM schreef:
Ben ik de enige, of mist die decibel app het belangrijkste? Namelijk een fatsoenlijke plattegrond?

Zijn ze altijd laat mee helaas. Evenals campinginfo, die mist ook nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2025 14:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Met dit zonnetje begint de hype toch wel te komen nu :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2025 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zag van het weekend een post dat zaterdagtickets voor 75% verkocht zijn. Wij hebben zelf ook nog geen tickets, ik gok op een prijsdropje op Ticketswap maar echt storm lijkt het nog niet te lopen. Hier is de hype er ook nog niet echt maar dat zal gedurende de week vast wel komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2025 11:25 
 
Hardtraxxer

Er zijn op zaterdag/zondag zondag ook twee stages minder..
Als ik die vage plattegrond op het filmpje moet geloven skippen ze de grote tent aan/op het water, en de knussere stage in het hoekje (waar vaak Classics staat).
Wel jammer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2025 12:11 
 
Hardtraxx Elite

Lunatic schreef:
Er zijn op zaterdag/zondag zondag ook twee stages minder..
Als ik die vage plattegrond op het filmpje moet geloven skippen ze de grote tent aan/op het water, en de knussere stage in het hoekje (waar vaak Classics staat).
Wel jammer..

Stage op het water was er vorig jaar ook al niet helaas.
De stage tussen de pussylounge en classics mist(botsauto baan vorig jaar) en dan die ene kleine midden op
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2025 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige week random beslist om vrijdag nog een dagje pukkelpop mee te pakken. Hopelijk daarna een paar uurtjes slaap vat'n om op zaterdag hier een vrijgezelle te houden. Wat kan er nou gebeure???

Nog een week verlof om me klaar te stomen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2025 16:18 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Ik zag van het weekend een post dat zaterdagtickets voor 75% verkocht zijn


Zo :/ , wellicht het goede weer nog zorgt voor een inhaalslag, maar 75% voor zo'n event is niet best.
En dat te bedenken dat het een aantal jaar geleden weken van te voren was uitverkocht (camping & festival).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2025 17:10 
 
Hardtraxx Elite

HardDB schreef:
Remi schreef:
Ik zag van het weekend een post dat zaterdagtickets voor 75% verkocht zijn


Zo :/ , wellicht het goede weer nog zorgt voor een inhaalslag, maar 75% voor zo'n event is niet best.
En dat te bedenken dat het een aantal jaar geleden weken van te voren was uitverkocht (camping & festival).

30 graden is aan de flink warme kant. Wil het nou geen top festival weer noemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2025 17:13 
 
Hardtraxxer

We zijn maximaal 5 berichten verwijderd van de terugblik op de verregende editie van 2016 (?) maar hoe we liever een beetje regen bij 20 graden hebben dan 30 en droog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2025 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://issuu.com/officialb2s/docs/city ... tdoor_2025
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2025 19:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker



Klein 'road to' vloggie gemaakt, in ieder geval zin aan. Mochten jullie nieuwsgierig zijn naar onze set, kom gezellig kijken vrijdag op de Future District (Area 4 - tegenover de mainstage) van 17:15 tot 18:00. :)

Na de set kunnen we biertje atten, de groeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2025 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een Milo ''Wat'' in een Divinez vlog voor GTA 6, wie had dat gedacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2025 11:59 
 
Artiest
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Een Milo ''Wat'' in een Divinez vlog voor GTA 6, wie had dat gedacht

Das wel vrij insane
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2025 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
https://issuu.com/officialb2s/docs/city_guide_decibel_outdoor_2025

Voor de zondag rave cafe gangers, in de TT staat een foutje. Ik open om 10:00 :) er komen zeker nieuwe platen van mij voorbij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2025 12:50 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
https://issuu.com/officialb2s/docs/city_guide_decibel_outdoor_2025

Camping gaat pas 12u open, was dat voorgaande edities niet eerder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2025 13:06 
 
Hardtraxx Elite

Lunatic schreef:
Delt-A schreef:
https://issuu.com/officialb2s/docs/city_guide_decibel_outdoor_2025

Camping gaat pas 12u open, was dat voorgaande edities niet eerder?

Vorig jaar in ieder geval het zelfde
Comfort 11 lake side 12

Misschien proberen ze zo het verkeer wat te spreiden
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2025 08:07 
 
Hardtraxxer

Ja wellicht, hoeven we ook niet zo onwijs vroeg die kant op..

Met name vrijdag wordt wel pittig qua temperatuur, maar de hype is hier zeker wel aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2025 08:52 
 
Hardtraxx Elite

Lunatic schreef:
Ja wellicht, hoeven we ook niet zo onwijs vroeg die kant op..

Met name vrijdag wordt wel pittig qua temperatuur, maar de hype is hier zeker wel aanwezig!

Juist ivm de temperatuur ben ik er erg vroeg. Geen zin tent op te zetten als het nog warmer is
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2025 09:28 
 
Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Lunatic schreef:
Ja wellicht, hoeven we ook niet zo onwijs vroeg die kant op..

Met name vrijdag wordt wel pittig qua temperatuur, maar de hype is hier zeker wel aanwezig!

Juist ivm de temperatuur ben ik er erg vroeg. Geen zin tent op te zetten als het nog warmer is

Als de camping pas 12u open gaat is het inmiddels alweer 30+ vrees ik.. Maar ik ben er zo vroeg mogelijk bij, mooi plekje onder de bomen uitzoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2025 09:41 
 
Hardtraxx Elite

Lunatic schreef:
heggenschaar schreef:
Lunatic schreef:
Ja wellicht, hoeven we ook niet zo onwijs vroeg die kant op..

Met name vrijdag wordt wel pittig qua temperatuur, maar de hype is hier zeker wel aanwezig!

Juist ivm de temperatuur ben ik er erg vroeg. Geen zin tent op te zetten als het nog warmer is

Als de camping pas 12u open gaat is het inmiddels alweer 30+ vrees ik.. Maar ik ben er zo vroeg mogelijk bij, mooi plekje onder de bomen uitzoeken.

En in geval van lake side ook een end van de night party tent waar je letterlijk naast kan staan lijkt me?
Of je moet tot zeker 4 niet willen kunnen slapen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2025 10:30 
 
Hardtraxxer

Ik plaats de tent meestal een stuk rechts (op de kaart) van de aftertent (nog wel op camping 1), onder de bomen dus en dichtbij de gezelligheid.

En ik slaap over het algemeen prima daar (met oordoppen), pak mijn uurtjes altijd wel heel bewust omdat ik beetje fit wil zijn de volgende dag.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten