Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Bericht Geplaatst op 13 aug 2025 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond begin camping 2 altijd heel chill. Dichtbij rave cafe / beach area en prima loopafstand van de City hall.

Zin begin wel te komen voor de zaterdag, 25 graden en licht bewolkt. Helemaal goud :woot:
Bericht Geplaatst op 13 aug 2025 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben er op zondag bij! Wel super chill dat veel festivals tegenwoordig zowel op zaterdag als op zondag zijn.
Dit ivm mijn werk op zaterdag en ik niet altijd vrij kan krijgen, dus is de zondag een welkome oplossing :loving: .

Waarschijnlijk de hele dag bij de Hardstyle stage te vinden met uitstapjes naar de main voor Aversion en D-Sturb, en uiteraard de opening van GU op de main :clap: .

Zin in!!!! Ook chill dat het qua weer ook mee gaat vallen, 25 is prima te doen. :clap:
Bericht Geplaatst op 13 aug 2025 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had eigenlijk Pukkelpop staan, maar gezien iedereen heeft afgezegd wordt het toch maar een weekendje Decibel. Lang geleden. Zin in!
Bericht Geplaatst op 13 aug 2025 17:54 
 
Hardtraxx Elite

Zie zou juist panic aankondigen dat hij en Vince op zaterdag van 14:30 tot 16:30 een breakbeat set doen op de City Beach op het festival terrein(wat weer iets anders is dan de beach club op de camping)
Bericht Geplaatst op 14 aug 2025 07:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik zag van het weekend een post dat zaterdagtickets voor 75% verkocht zijn.


Inmiddels een post met 90% van de zaterdagkaarten verkocht. Wordt er echt nog zo veel last minute aan kaarten verkocht? Kan het me haast niet voorstellen, wel fijn voor b2s dat ze dan gewoon (bijna) helemaal uitverkopen.
Bericht Geplaatst op 14 aug 2025 08:05 
 
Hardtraxxer

chas1n schreef:
Remi schreef:
Ik zag van het weekend een post dat zaterdagtickets voor 75% verkocht zijn.


Inmiddels een post met 90% van de zaterdagkaarten verkocht. Wordt er echt nog zo veel last minute aan kaarten verkocht? Kan het me haast niet voorstellen, wel fijn voor b2s dat ze dan gewoon (bijna) helemaal uitverkopen.

Kan me wel voorstellen dat er altijd nog wel een run op kaarten is vlak voor tijd, omdat Decibel erom bekend staat dat het niet of heel laat uitverkoopt. Ik heb mijn (weekend)tickets ook pas maandag gehaald.
Bericht Geplaatst op 14 aug 2025 08:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Remi schreef:
Ik zag van het weekend een post dat zaterdagtickets voor 75% verkocht zijn.


Inmiddels een post met 90% van de zaterdagkaarten verkocht. Wordt er echt nog zo veel last minute aan kaarten verkocht? Kan het me haast niet voorstellen, wel fijn voor b2s dat ze dan gewoon (bijna) helemaal uitverkopen.


Dit is echt de meest bekende manier van marketing om te zorgen dat mensen FOMO krijgen en nog snel een kaart gaan kopen. Dikke kans dat het nog steeds 75% is.
Bericht Geplaatst op 14 aug 2025 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hypeje komt wel op gang. Aan het weer en de line-up zal het in ieder geval niet liggen. :bomb:
Bericht Geplaatst op 14 aug 2025 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lunatic schreef:
chas1n schreef:
Remi schreef:
Ik zag van het weekend een post dat zaterdagtickets voor 75% verkocht zijn.


Inmiddels een post met 90% van de zaterdagkaarten verkocht. Wordt er echt nog zo veel last minute aan kaarten verkocht? Kan het me haast niet voorstellen, wel fijn voor b2s dat ze dan gewoon (bijna) helemaal uitverkopen.

Kan me wel voorstellen dat er altijd nog wel een run op kaarten is vlak voor tijd, omdat Decibel erom bekend staat dat het niet of heel laat uitverkoopt. Ik heb mijn (weekend)tickets ook pas maandag gehaald.


Mensen beslissen tegenwoordig erg laat. Vooral bij een event achteraan in het seizoen vermoed ik, wanneer ze eerder geneigd zijn afwegingen te maken als aan het eind evan de zomer de beurs gekrompen is.
Bericht Geplaatst op 14 aug 2025 18:13 
 
Hardtraxxer

75% is wel weinig, komt denk ik toch echt door de stages, line up en timetable
Bericht Geplaatst op 14 aug 2025 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had ook echt verwacht door de fratsen van defqon dat Decibel juist zou groeien dit jaar. Maargoed, ben blij dat het geen 2e defqon met belachelijk veel buitenlanders is.
Bericht Geplaatst op 14 aug 2025 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3 jaar geleden voor het laatst hier op de camping geweest en had toen al het gevoel dat minimaal 50% buitenlands was hoor :P
Bericht Geplaatst op 14 aug 2025 23:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kriebeltjes :yay:
Bericht Geplaatst op 15 aug 2025 05:29 
 
Hardtraxx Elite

Kunnen we na 15 jaar feesten nou gvd een keer goed slapen de nacht voor een weekend festival :lol:

GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Bericht Geplaatst op 15 aug 2025 08:28 
 
Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Kunnen we na 15 jaar feesten nou gvd een keer goed slapen de nacht voor een weekend festival :lol:

GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME


Zelfs na droomsap in mijn huig gejaagd is dit niet gelukt :mad: inclusief stress kak 06.00
Bericht Geplaatst op 15 aug 2025 10:26 
 
Hardtraxxer

ik heb nog een vrijdag kaart over, mag tegen elk aannemelijk bod weg :) PM maar bij interesse
Bericht Geplaatst op 15 aug 2025 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel plezier weekendgangers, weer is wel eens slechter geweest op Decibel :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 15 aug 2025 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel plezier, amigo’s.
Bericht Geplaatst op 15 aug 2025 17:55 
 
Artiest
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Zie zou juist panic aankondigen dat hij en Vince op zaterdag van 14:30 tot 16:30 een breakbeat set doen op de City Beach op het festival terrein(wat weer iets anders is dan de beach club op de camping)

En ik draai van 21:00 - 22:15 zaterdag nog een extra trance classics setje bij deze stage :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 16 aug 2025 19:15 
 
Hardtraxxer

Ik was gisteren aanwezig en alles zag er strak uit :thumbup: . Een enorm leuke dag gehad met overal een geweldige sfeer, dankzij de vele liefhebbers die aanwezig waren. Volgend jaar ben ik er zeker weer bij op vrijdag ,vooral als de line-up weer zo sterk is!

Het onverwachte hoogtepunt voor mij was de set van Coone. Die wist echt te verrassen en begreep wat de liefhebbers wilde horen (L) .
Bericht Geplaatst op 17 aug 2025 02:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat blijft Decibel toch een topfeest. Echt overal waar ik heb gestaan was de sfeer goud, voelde echt als een intiem klein feestje overal
Bericht Geplaatst op 17 aug 2025 10:07 
 
Hardtraxxer

Het blijft een geweldig feest. Sfeer echt super geweest hele dag. Ik was vooraf bang voor de classics stage waar ze deze hadden gedropt, maar was eigen best prima zo en heerlijk geluid. Audiotricz, BM en Jones fijne setjes.

Eerder bij sound Rush nog op de main geweest, maar die ben ik al tijdje kwijt en ook nu weer vond ik het zeer matige tracks ( was laatste 3 kwartier van de set)

Vond het geluid op main ook zeer matig/zacht, was pas vanaf Ran-d goed op orde. Sfeer zat er goed in bij Freq, mooie afsluiten, ze maakte nog wel aardig foutje, maar top van die gasten hoe ze het hebben afgesloten. We komen ze vast nog wel een keer tegen op Classics feest.

Afgesloten bij Estatic, was ook meteen de set van de dag! En het geluid was echt flink verbeterd met vorig jaar. Was stond ff snoei hard zeg. Maar wat een tracks, echt goud ! Zou hem toch wel eens op een mainstage Defqon of Decibel willen zien, verdiend hij gewoon, dan bedoel ik ook als solo. Ik hoop wel dat volgend jaar ze een betere plek gaan vinden voor die stage. Het heeft zijn charmes tussen die bossen maar ook fucking irritant. Alleen maar lopen stof happen daar. Was overigens over heel terrein stoffige bende. Het is fijn dat Decibel ook wel geluisterd heeft classics of Euphoric langer doorgaat zodat je eigenlijk de hele dag je muziek smaak kunt kiezen, jaren ervoor aantal keer gehad dat de dag 23 of 00 welk klaar was.

Al met al top editie en kan me niet voorstellen dat dit niet haast uitverkocht was, vond het behoorlijk druk overal
Bericht Geplaatst op 17 aug 2025 10:32 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Pantermaat schreef:
Het blijft een geweldig feest. Sfeer echt super geweest hele dag. Ik was vooraf bang voor de classics stage waar ze deze hadden gedropt, maar was eigen best prima zo en heerlijk geluid. Audiotricz, BM en Jones fijne setjes.

Eerder bij sound Rush nog op de main geweest, maar die ben ik al tijdje kwijt en ook nu weer vond ik het zeer matige tracks ( was laatste 3 kwartier van de set)

Vond het geluid op main ook zeer matig/zacht, was pas vanaf Ran-d goed op orde. Sfeer zat er goed in bij Freq, mooie afsluiten, ze maakte nog wel aardig foutje, maar top van die gasten hoe ze het hebben afgesloten. We komen ze vast nog wel een keer tegen op Classics feest.

Afgesloten bij Estatic, was ook meteen de set van de dag! En het geluid was echt flink verbeterd met vorig jaar. Was stond ff snoei hard zeg. Maar wat een tracks, echt goud ! Zou hem toch wel eens op een mainstage Defqon of Decibel willen zien, verdiend hij gewoon, dan bedoel ik ook als solo. Ik hoop wel dat volgend jaar ze een betere plek gaan vinden voor die stage. Het heeft zijn charmes tussen die bossen maar ook fucking irritant. Alleen maar lopen stof happen daar. Was overigens over heel terrein stoffige bende. Het is fijn dat Decibel ook wel geluisterd heeft classics of Euphoric langer doorgaat zodat je eigenlijk de hele dag je muziek smaak kunt kiezen, jaren ervoor aantal keer gehad dat de dag 23 of 00 welk klaar was.

Al met al top editie en kan me niet voorstellen dat dit niet haast uitverkocht was, vond het behoorlijk druk overal


Welke fout maakte freqz?
Bericht Geplaatst op 17 aug 2025 10:51 
 
Hardtraxxer

KrekelK schreef:
Pantermaat schreef:
Het blijft een geweldig feest. Sfeer echt super geweest hele dag. Ik was vooraf bang voor de classics stage waar ze deze hadden gedropt, maar was eigen best prima zo en heerlijk geluid. Audiotricz, BM en Jones fijne setjes.

Eerder bij sound Rush nog op de main geweest, maar die ben ik al tijdje kwijt en ook nu weer vond ik het zeer matige tracks ( was laatste 3 kwartier van de set)

Vond het geluid op main ook zeer matig/zacht, was pas vanaf Ran-d goed op orde. Sfeer zat er goed in bij Freq, mooie afsluiten, ze maakte nog wel aardig foutje, maar top van die gasten hoe ze het hebben afgesloten. We komen ze vast nog wel een keer tegen op Classics feest.

Afgesloten bij Estatic, was ook meteen de set van de dag! En het geluid was echt flink verbeterd met vorig jaar. Was stond ff snoei hard zeg. Maar wat een tracks, echt goud ! Zou hem toch wel eens op een mainstage Defqon of Decibel willen zien, verdiend hij gewoon, dan bedoel ik ook als solo. Ik hoop wel dat volgend jaar ze een betere plek gaan vinden voor die stage. Het heeft zijn charmes tussen die bossen maar ook fucking irritant. Alleen maar lopen stof happen daar. Was overigens over heel terrein stoffige bende. Het is fijn dat Decibel ook wel geluisterd heeft classics of Euphoric langer doorgaat zodat je eigenlijk de hele dag je muziek smaak kunt kiezen, jaren ervoor aantal keer gehad dat de dag 23 of 00 welk klaar was.

Al met al top editie en kan me niet voorstellen dat dit niet haast uitverkocht was, vond het behoorlijk druk overal


Welke fout maakte freqz?


Begin of halverwege de plaat drukte ze hem uit per ongeluk of zoiets.
Bericht Geplaatst op 17 aug 2025 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Camping nog beetje grimmig dan of niet?
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten