Pantermaat schreef:
Het blijft een geweldig feest. Sfeer echt super geweest hele dag. Ik was vooraf bang voor de classics stage waar ze deze hadden gedropt, maar was eigen best prima zo en heerlijk geluid. Audiotricz, BM en Jones fijne setjes.
Eerder bij sound Rush nog op de main geweest, maar die ben ik al tijdje kwijt en ook nu weer vond ik het zeer matige tracks ( was laatste 3 kwartier van de set)
Vond het geluid op main ook zeer matig/zacht, was pas vanaf Ran-d goed op orde. Sfeer zat er goed in bij Freq, mooie afsluiten, ze maakte nog wel aardig foutje, maar top van die gasten hoe ze het hebben afgesloten. We komen ze vast nog wel een keer tegen op Classics feest.
Afgesloten bij Estatic, was ook meteen de set van de dag! En het geluid was echt flink verbeterd met vorig jaar. Was stond ff snoei hard zeg. Maar wat een tracks, echt goud ! Zou hem toch wel eens op een mainstage Defqon of Decibel willen zien, verdiend hij gewoon, dan bedoel ik ook als solo. Ik hoop wel dat volgend jaar ze een betere plek gaan vinden voor die stage. Het heeft zijn charmes tussen die bossen maar ook fucking irritant. Alleen maar lopen stof happen daar. Was overigens over heel terrein stoffige bende. Het is fijn dat Decibel ook wel geluisterd heeft classics of Euphoric langer doorgaat zodat je eigenlijk de hele dag je muziek smaak kunt kiezen, jaren ervoor aantal keer gehad dat de dag 23 of 00 welk klaar was.
Al met al top editie en kan me niet voorstellen dat dit niet haast uitverkocht was, vond het behoorlijk druk overal
Welke fout maakte freqz?