Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Decibel Outdoor 2025
Past

Decibel Outdoor 2025

Price
€149,95 (Weekend)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Vond begin camping 2 altijd heel chill. Dichtbij rave cafe / beach area en prima loopafstand van de City hall.

Zin begin wel te komen voor de zaterdag, 25 graden en licht bewolkt. Helemaal goud :woot:
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 13 days ago
Ben er op zondag bij! Wel super chill dat veel festivals tegenwoordig zowel op zaterdag als op zondag zijn.
Dit ivm mijn werk op zaterdag en ik niet altijd vrij kan krijgen, dus is de zondag een welkome oplossing :loving: .

Waarschijnlijk de hele dag bij de Hardstyle stage te vinden met uitstapjes naar de main voor Aversion en D-Sturb, en uiteraard de opening van GU op de main :clap: .

Zin in!!!! Ook chill dat het qua weer ook mee gaat vallen, 25 is prima te doen. :clap:
Hardtraxx Veteran
3484 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
Had eigenlijk Pukkelpop staan, maar gezien iedereen heeft afgezegd wordt het toch maar een weekendje Decibel. Lang geleden. Zin in!
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
Zie zou juist panic aankondigen dat hij en Vince op zaterdag van 14:30 tot 16:30 een breakbeat set doen op de City Beach op het festival terrein(wat weer iets anders is dan de beach club op de camping)
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Remi wrote:Ik zag van het weekend een post dat zaterdagtickets voor 75% verkocht zijn.
Inmiddels een post met 90% van de zaterdagkaarten verkocht. Wordt er echt nog zo veel last minute aan kaarten verkocht? Kan het me haast niet voorstellen, wel fijn voor b2s dat ze dan gewoon (bijna) helemaal uitverkopen.
L
Hardtraxxer
216 posts member since 2021
last seen 24 days ago
chas1n wrote:
Remi wrote:Ik zag van het weekend een post dat zaterdagtickets voor 75% verkocht zijn.
Inmiddels een post met 90% van de zaterdagkaarten verkocht. Wordt er echt nog zo veel last minute aan kaarten verkocht? Kan het me haast niet voorstellen, wel fijn voor b2s dat ze dan gewoon (bijna) helemaal uitverkopen.
Kan me wel voorstellen dat er altijd nog wel een run op kaarten is vlak voor tijd, omdat Decibel erom bekend staat dat het niet of heel laat uitverkoopt. Ik heb mijn (weekend)tickets ook pas maandag gehaald.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
chas1n wrote:
Dit is echt de meest bekende manier van marketing om te zorgen dat mensen FOMO krijgen en nog snel een kaart gaan kopen. Dikke kans dat het nog steeds 75% is.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 14 hours ago
Hypeje komt wel op gang. Aan het weer en de line-up zal het in ieder geval niet liggen. :bomb:
Hardtraxx Veteran
3484 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
Lunatic wrote:
chas1n wrote:
Kan me wel voorstellen dat er altijd nog wel een run op kaarten is vlak voor tijd, omdat Decibel erom bekend staat dat het niet of heel laat uitverkoopt. Ik heb mijn (weekend)tickets ook pas maandag gehaald.
Mensen beslissen tegenwoordig erg laat. Vooral bij een event achteraan in het seizoen vermoed ik, wanneer ze eerder geneigd zijn afwegingen te maken als aan het eind evan de zomer de beurs gekrompen is.
I
Hardtraxxer
316 posts member since 2019
last seen Aug 2026
75% is wel weinig, komt denk ik toch echt door de stages, line up en timetable
Hardtraxxer
63 posts member since 2024
last seen 5 days ago
Had ook echt verwacht door de fratsen van defqon dat Decibel juist zou groeien dit jaar. Maargoed, ben blij dat het geen 2e defqon met belachelijk veel buitenlanders is.
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
3 jaar geleden voor het laatst hier op de camping geweest en had toen al het gevoel dat minimaal 50% buitenlands was hoor :P
Hardtraxxer
57 posts member since 2024
Kriebeltjes :yay:
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
Kunnen we na 15 jaar feesten nou gvd een keer goed slapen de nacht voor een weekend festival :lol:

GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
P
Hardtraxxer
376 posts member since 2009
last seen 17 days ago
heggenschaar wrote:Kunnen we na 15 jaar feesten nou gvd een keer goed slapen de nacht voor een weekend festival :lol:

GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Zelfs na droomsap in mijn huig gejaagd is dit niet gelukt :mad: inclusief stress kak 06.00
P
Hardtraxxer
last seen 17 days ago
ik heb nog een vrijdag kaart over, mag tegen elk aannemelijk bod weg :) PM maar bij interesse
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Veel plezier weekendgangers, weer is wel eens slechter geweest op Decibel :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4446 posts member since 2023
last seen 2 days ago
Veel plezier, amigo’s.
Artiest
1973 posts member since 2009
heggenschaar wrote:Zie zou juist panic aankondigen dat hij en Vince op zaterdag van 14:30 tot 16:30 een breakbeat set doen op de City Beach op het festival terrein(wat weer iets anders is dan de beach club op de camping)
En ik draai van 21:00 - 22:15 zaterdag nog een extra trance classics setje bij deze stage :thumbsup:
T
Hardtraxxer
345 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Ik was gisteren aanwezig en alles zag er strak uit :thumbup: . Een enorm leuke dag gehad met overal een geweldige sfeer, dankzij de vele liefhebbers die aanwezig waren. Volgend jaar ben ik er zeker weer bij op vrijdag ,vooral als de line-up weer zo sterk is!

Het onverwachte hoogtepunt voor mij was de set van Coone. Die wist echt te verrassen en begreep wat de liefhebbers wilde horen (L) .
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Wat blijft Decibel toch een topfeest. Echt overal waar ik heb gestaan was de sfeer goud, voelde echt als een intiem klein feestje overal
P
Hardtraxxer
last seen 17 days ago
Het blijft een geweldig feest. Sfeer echt super geweest hele dag. Ik was vooraf bang voor de classics stage waar ze deze hadden gedropt, maar was eigen best prima zo en heerlijk geluid. Audiotricz, BM en Jones fijne setjes.

Eerder bij sound Rush nog op de main geweest, maar die ben ik al tijdje kwijt en ook nu weer vond ik het zeer matige tracks ( was laatste 3 kwartier van de set)

Vond het geluid op main ook zeer matig/zacht, was pas vanaf Ran-d goed op orde. Sfeer zat er goed in bij Freq, mooie afsluiten, ze maakte nog wel aardig foutje, maar top van die gasten hoe ze het hebben afgesloten. We komen ze vast nog wel een keer tegen op Classics feest.

Afgesloten bij Estatic, was ook meteen de set van de dag! En het geluid was echt flink verbeterd met vorig jaar. Was stond ff snoei hard zeg. Maar wat een tracks, echt goud ! Zou hem toch wel eens op een mainstage Defqon of Decibel willen zien, verdiend hij gewoon, dan bedoel ik ook als solo. Ik hoop wel dat volgend jaar ze een betere plek gaan vinden voor die stage. Het heeft zijn charmes tussen die bossen maar ook fucking irritant. Alleen maar lopen stof happen daar. Was overigens over heel terrein stoffige bende. Het is fijn dat Decibel ook wel geluisterd heeft classics of Euphoric langer doorgaat zodat je eigenlijk de hele dag je muziek smaak kunt kiezen, jaren ervoor aantal keer gehad dat de dag 23 of 00 welk klaar was.

Al met al top editie en kan me niet voorstellen dat dit niet haast uitverkocht was, vond het behoorlijk druk overal
Hardtraxx Newbie
29 posts member since 2023
Pantermaat wrote:Het blijft een geweldig feest. Sfeer echt super geweest hele dag. Ik was vooraf bang voor de classics stage waar ze deze hadden gedropt, maar was eigen best prima zo en heerlijk geluid. Audiotricz, BM en Jones fijne setjes.

Eerder bij sound Rush nog op de main geweest, maar die ben ik al tijdje kwijt en ook nu weer vond ik het zeer matige tracks ( was laatste 3 kwartier van de set)

Vond het geluid op main ook zeer matig/zacht, was pas vanaf Ran-d goed op orde. Sfeer zat er goed in bij Freq, mooie afsluiten, ze maakte nog wel aardig foutje, maar top van die gasten hoe ze het hebben afgesloten. We komen ze vast nog wel een keer tegen op Classics feest.

Afgesloten bij Estatic, was ook meteen de set van de dag! En het geluid was echt flink verbeterd met vorig jaar. Was stond ff snoei hard zeg. Maar wat een tracks, echt goud ! Zou hem toch wel eens op een mainstage Defqon of Decibel willen zien, verdiend hij gewoon, dan bedoel ik ook als solo. Ik hoop wel dat volgend jaar ze een betere plek gaan vinden voor die stage. Het heeft zijn charmes tussen die bossen maar ook fucking irritant. Alleen maar lopen stof happen daar. Was overigens over heel terrein stoffige bende. Het is fijn dat Decibel ook wel geluisterd heeft classics of Euphoric langer doorgaat zodat je eigenlijk de hele dag je muziek smaak kunt kiezen, jaren ervoor aantal keer gehad dat de dag 23 of 00 welk klaar was.

Al met al top editie en kan me niet voorstellen dat dit niet haast uitverkocht was, vond het behoorlijk druk overal
Welke fout maakte freqz?
P
Hardtraxxer
last seen 17 days ago
KrekelK wrote:
Pantermaat wrote:Het blijft een geweldig feest. Sfeer echt super geweest hele dag. Ik was vooraf bang voor de classics stage waar ze deze hadden gedropt, maar was eigen best prima zo en heerlijk geluid. Audiotricz, BM en Jones fijne setjes.

Welke fout maakte freqz?
Begin of halverwege de plaat drukte ze hem uit per ongeluk of zoiets.
Hardtraxx Veteran
4446 posts member since 2023
last seen 2 days ago
Camping nog beetje grimmig dan of niet?