wrote:Op het moment van typen onderweg in het vliegtuig naar Valencia, dus mooi de tijd om het één en ander te typen. Wederom een super gezellig weekend gehad.
Eenmaal gesetteld op de camping kwamen we erachter dat we naast een flink wespennest stonden. Zelf ook eenmaal gestoken. Gelukkig loste B2S dit snel op! Daarentegen was het startfeestje van Sound Rush op de camping bijzonder matig geregeld. Nadat het geluid tot 3 keer toe was uitgevallen besloten we maar verder te kijken. De sfeer tijdens DBSTF was me het meest bijgebleven van de vrijdag.
Zaterdag meteen om 11:00 uur naar het terrein gegaan voor Keltek, Sound Rush en Adrenalize. Lekker euforisch begonnen en overal eventjes gekeken. Nieuwe plaat van Regain/Delete is trouwens wel een pareltje. Set van de dag gaat toch weer naar D-Sturb, echt weer maximaal genieten. Helaas ging mijn vriendin door een colaflesje vol door haar enkel waardoor we bij de EHBO waren beland. Eventjes vuurwerk gekeken om vervolgens weer terug naar de tent te gaan. De muziek waren we wel een eindje beu, dus lekker met Ramon over het terrein gestruind en diepgaande gesprekken gevoerd door neus en mond.
![]()
Nadeel was dat we door de buren slechte nachtrust hebben gehad. Eén keer viel er iemand op onze tent en eigelijk het hele weekend last gehad van veel te harde (tering)muziek.
Zondag was het beste er wel af, nog wel kippenvelmomentje gehad toen Cyber de bootleg Always draaide. Prachtige plaat. Tijdens de set van PN naar huis gegaan, mede doordat het ei op de enkel van het vrouwke er niet beter op werd.
Na weekenden op de camping van Intents, DQ en DB nu toch wel een beetje klaar met sommige campinglui die gewoon niks geen rekening houden met anderen. Je kijkt elke keer weer je ogen uit, maakt een hoop leuke dingen mee, maar volgend jaar betaal ik liever wat extra om met een groepje een huisje in de buurt te boeken.
Nu lekker uitbrakken int het zonnige Spanje
Er zijn ook gewoon huisjes op het vakantie park zelf he. Stuk rustiger daar als Russen de tenten