Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 21:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Koever schreef:
Op het moment van typen onderweg in het vliegtuig naar Valencia, dus mooi de tijd om het één en ander te typen. Wederom een super gezellig weekend gehad.

Eenmaal gesetteld op de camping kwamen we erachter dat we naast een flink wespennest stonden. Zelf ook eenmaal gestoken. Gelukkig loste B2S dit snel op! Daarentegen was het startfeestje van Sound Rush op de camping bijzonder matig geregeld. Nadat het geluid tot 3 keer toe was uitgevallen besloten we maar verder te kijken. De sfeer tijdens DBSTF was me het meest bijgebleven van de vrijdag.

Zaterdag meteen om 11:00 uur naar het terrein gegaan voor Keltek, Sound Rush en Adrenalize. Lekker euforisch begonnen en overal eventjes gekeken. Nieuwe plaat van Regain/Delete is trouwens wel een pareltje. Set van de dag gaat toch weer naar D-Sturb, echt weer maximaal genieten :drool: . Helaas ging mijn vriendin door een colaflesje vol door haar enkel waardoor we bij de EHBO waren beland. Eventjes vuurwerk gekeken om vervolgens weer terug naar de tent te gaan. De muziek waren we wel een eindje beu, dus lekker met Ramon over het terrein gestruind en diepgaande gesprekken gevoerd door neus en mond. :whistle:


Nadeel was dat we door de buren slechte nachtrust hebben gehad. Eén keer viel er iemand op onze tent en eigelijk het hele weekend last gehad van veel te harde (tering)muziek.

Zondag was het beste er wel af, nog wel kippenvelmomentje gehad toen Cyber de bootleg Always draaide. Prachtige plaat :loving:. Tijdens de set van PN naar huis gegaan, mede doordat het ei op de enkel van het vrouwke er niet beter op werd.

Na weekenden op de camping van Intents, DQ en DB nu toch wel een beetje klaar met sommige campinglui die gewoon niks geen rekening houden met anderen. Je kijkt elke keer weer je ogen uit, maakt een hoop leuke dingen mee, maar volgend jaar betaal ik liever wat extra om met een groepje een huisje in de buurt te boeken.

Nu lekker uitbrakken int het zonnige Spanje ^^




Er zijn ook gewoon huisjes op het vakantie park zelf he. Stuk rustiger daar als Russen de tenten
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 21:24 
 
Hardtraxx Veteran

Tim, je verhaal is zo herkenbaar. Vooral over dat mixen. Tegenwoordig mixt iedereen de plaat na 1 climax uit. Echt onwijs zonde... Geen goede vooruitgang als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 21:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor de geïnteresseerden, tracklist Main Concern via hun FB pagina;

01. Tomcraft - Loneliness (DJIPE Bootleg)
02. Deformer - Extreme Deformity (N-Vitral Remix)
03. Hatom - Strong Element
04. Main Concern - Game Over
05. Digital Abuse & Enigmato - What The Fear (Main Concern Mashup)
06. Acid Diaper - Likken
07. Antifact - Path Of Righteousness
08. Main Concern - Distorted Information
09. Vazard & Delete vs. Main Concern - Gone Too Far
10. Hardstyle Mafia ft. Jouni Herranen - Karma
11. Genox - Make You Fly
12. Main Concern - Thug Cookies
13. Main Concern - Busta Beat
14. Main Concern - Ultimate Reality
15. Main Concern - Time Has Come
16. Vazard - Heavolution 303
17. Vazard & Main Concern - Wonderland Destroyed
18. Main Concern - Psychological Warfare
19. Acid Diaper - Toddy (Pony Of Diarhhea)
20. Human Resource - Dominator (Sei2ure Remix)
21. Acid Diaper - Stoemp

Die laatste paar platen gingen zo mokerhard :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En D-Verze & Infirium
01. Hardstyle Mafia ft. Jouni Herranen - Send Them Down
02. D-Verze - Winds of Change
03. Infirium - Then Before Once More (Live Edit)
04. Vazard & Hardstyle Mafia - Wrong Feelings
05. Genox - Conquest
06. Southstylers - Decibel Anthem 2006
07. Infirium - Ocean Machine
08. Phuture Noize - Robots To The System
09. D-Verze, Vyral & Infirium - Emotions
10. Vazard - Zimmersion 2.0
11. Radiance - The Unforgiven (Reimagined)
12. Infirium & D-Verze ft. Yuna-X - Disappeared (Infirium Live Edit)
13. D-Verze - Submission
14. Vazard & Delete vs. Main Concern - Absolute Terror
15. Infirium - TBA
16. Vazard & Rooler - Endless Path
17. Main Concern - Busta Beat
18. D-Verze & Psyched - Rehabilitation
19. Mind Dimension - Haters
20. Infirium & Mind Dimension - Awakening (Live Edit)
21. Delete - Pulse (Mind Dimension & The Purge Remix)
22. D-Verze - Mind Released
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
En D-Verze & Infirium
01. Hardstyle Mafia ft. Jouni Herranen - Send Them Down
02. D-Verze - Winds of Change
03. Infirium - Then Before Once More (Live Edit)
04. Vazard & Hardstyle Mafia - Wrong Feelings
05. Genox - Conquest
06. Southstylers - Decibel Anthem 2006
07. Infirium - Ocean Machine
08. Phuture Noize - Robots To The System
09. D-Verze, Vyral & Infirium - Emotions
10. Vazard - Zimmersion 2.0
11. Radiance - The Unforgiven (Reimagined)
12. Infirium & D-Verze ft. Yuna-X - Disappeared (Infirium Live Edit)
13. D-Verze - Submission
14. Vazard & Delete vs. Main Concern - Absolute Terror
15. Infirium - TBA
16. Vazard & Rooler - Endless Path
17. Main Concern - Busta Beat
18. D-Verze & Psyched - Rehabilitation
19. Mind Dimension - Haters
20. Infirium & Mind Dimension - Awakening (Live Edit)
21. Delete - Pulse (Mind Dimension & The Purge Remix)
22. D-Verze - Mind Released


Uiteindelijk deze helemaal vergeten en gewoon met m'n kop bij de set van Brennan Fart gebleven, flink minpuntje van mezelf van het weekend. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 23:50 
 
Hardtraxx Addict

Top weekend gehad. Ga geen heel verhaal typen en denk dat het meeste over de classic stage wel gezegd is.

Verdere hoogte puntjes waren toch wel ruffneck live en de boot vrijdag rond een uur of 4 met the pitcher en slims shore. Lekker half uurtje varen met een top sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 09:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Tim, je verhaal is zo herkenbaar. Vooral over dat mixen. Tegenwoordig mixt iedereen de plaat na 1 climax uit. Echt onwijs zonde... Geen goede vooruitgang als je het mij vraagt.

Ja man, of gewoon 2x exact dezelfde climax. Gaat nergens over. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Waar vind je dat soort shit tegenwoordig? Ik zie bij de nieuwe generatie acts voornamelijk een hele hoop storytelling, brandmanaging en marketing. Nieuw logootje, EP aankondigen met drie trailers en gratis tracks in ruil voor inschrijving voor nieuwsbrieven. Ik begrijp de commerciële waarde volledig, maar als ik vergelijk wat je daar als bezoeker voor terugkrijgt valt dat tegen.


Ben het 100% met je eens, vind dat inderdaad mooi die instelling. Maar dat is natuurlijk per definitie het verschil tussen die ouwe rotten van Endymion die al 20 jaar mee draaien en alles al bereikt en gezien hebben, en de 95% van de scene die nog alle zeilen bij moeten zetten om IETS te vinden om door op te vallen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 10:05 
 
Hardtraxxer



Mooi dit :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 10:24 
 
Hardtraxxer

Heerlijk feestje gehad dit weekend! Setjes van het weekend waren toch wel The Pithcer :love: , D-Sturb, Main Concern en verrassend genoeg Adaro VS Digital Punk(Dikke pluspunten voor Nomansland (L) ). Verder prima vermaakt! Petje gewonnen met de Skippyballenrace, heb daar nog steeds spierpijn van :lol: Klein minpuntje was toch wel dat het geluid soms heel erg hard stond, was echt blij met mijn oordoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 10:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit was me toch een top dag op Decibel :loving: Heerlijk begonnen bij Keltek en Sound Rush, die imo een van de beste sets van de dag wegzetten. Heerlijke combinatie classics en eigen werk. De sfeer bij The Pitcher was geniaal :worship: hetzelfde geldt voor de sfeer tijdens D-Sturb. Ben nog een kijkje gaan nemen bij de Euphoria, maar daar was de sfeer toch best bedroevend :( Hebben meerdere dit ervaren?

Veel leuke verhalen gehoord over de vrijdag. Toch maar proberen om in 2019 een weekend Decibel te pakken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net ontwaakt uit een klein winterslaapje. Wat een ontzettend gezellig en vet weekend was dit zeg! :woot: Dit was m'n eerste Decibel weekend en het heeft al m'n verwachtingen overtroffen. Rond een uurtje of half 4 gesetteld op camping veld 2, wat een perfect plekje was. Lekker dicht bij alle voorzieningen en de hangout, dikke prima dus! :D

Vrijdagavond een gezellige pre party gehad. Lekker gependeld tussen de grote tent en de hangout. Niet echt veel meegekregen van de muziek en gewoon lekker een avondje gek doen en ouwehoeren, dikke prima! :) Zaterdagochtend op tijd naar het terrein gegaan en mezelf voorgenomen om vooral de groep te volgen en allemaal wel te zien waar ik beland. Stages zagen er prima uit en het geluid was over het algemeen wel prima vond ik! :D

Zelf enorm genoten van de sets van Unlike Others, The R3belz en Oldschool Modulators op de Classics en van Clockartz en B-Front op de raw. De after op de camping was ook flink gezellig, alleen wat een hitte in die tent zeg, wel een paar liter zweet kwijt geloof ik. :lol: Ook flink genoten in de Fiesta Bar, mega gezellig zooitje ongeregeld daar! :lol: Zondag vond ik persoonlijk nog wel de leukste dag eigenlijk. Het voordeel van het feit dat het pas rond 16:00 begint is dat je lekker op het gemakje kan doen en dan nog niet veel mist. :thumbsup:

Lekker ingekomen bij Bass Modulators vs Audiotricz, wat een erg vette set was. Daarna naar de Hangout voor D-Verze & Infirium, waar ik wel wat meer oudere platen had verwacht, maar was wel gewoon dik. Phuture Noize was ook erg vet, zo genoten van The Solution, vooral die tweede climax! :loving: :loving: Het muzikaal dieptepuntje van dit weekend was wel die Pussy Lounge onzin de laatste 1,5u, alleen maar van die boutplaten en carnavalsachtige flauwekul. Daarna nog flink vermaakt bij de Fiesta Bar en daarna bij de tent. Een gouden dag dus! :clap:

De camping zelf is zo veel leuker dan die op Defqon. Van een potje karaoke tot gek doen in zo'n funhouse. Maakt de hele beleving zo veel leuker! :D Ongetwijfeld volgend jaar weer een heel weekend aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 11:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn 2e weekend Decibel na de eerste keer in 2016. Camping zat toen nog op een andere plek, wat ze nu hebben is imo veel beter en gezelliger. Verschillen die ik positief vond o.a. de camping tent ook echt óp de camping (in 2016 moest je nog een eind lopen en zelfs gefouilleerd worden) en de huisjes en andere accommodaties tussen de tentvelden zodat de camping echt een geheel was :thumbsup: Verder ook echt oneindig ++ voor de douchegebouwen, heerlijk warm water en een ruim douchehokje.

Vrijdag vanaf Wildstylez in de grote tent gestaan. Standaard setje van Wildstylez, daarna Atmozfears die een aantal Decibel anthems draaide wat ik kon waarderen. Frequencerz, heerlijke drive in de set. Tijdens Paul Elstak even bij Rejecta gaan kijken in de hangout, hij draaide leuk maar vond het geluid daar slecht afgesteld staan, zeker vergeleken met de grote tent waar het in mijn ogen het hele weekend loepzuiver was afgesteld. Afgesloten bij Angerfist & N-Vitral wat ik persoonlijk niet heel bijzonder vond.

Zaterdag begonnen op de main met Keltek en Sound Rush, fijne setjes voor dat tijdstip :D Daarna stukje van Deepack & Luna meegepakt maar zoals al eerder gezegd hier sloeg dat nergens op, toen doorgelopen naar de Frequencerz. Ondanks dat we die dus vrijdag ook al gezien hadden was dit weer een heerlijke set met drive. Daarna Gunz for Hire wat ik de afgelopen maanden telkens tegen vindt vallen vanwege de vele breaks wat het hele tempo eruit haalt. Maar de groep wilde blijven dus had geen keuze :lol: Daarna zijn we naar D-Block & S-Te-Fan gegaan, geen verrassende set maar wel genieten vanwege hun heerlijke platen van de laatste 1,5 jaar. Adaro op de pussy lounge was geniaal, de sfeer zat er (zeker voor een pussy lounge stage) goed in en dus besloten om ook nog een stukje van Paul Elstak mee te pakken. Kan helemaal niks met al die Joël Beukers en JeBroer rotzooi maar zoals gezegd was de sfeer prima. Toen wilden we afsluiten bij de Hardcore en zijn we voor de lol eens door het Uptempo Industrial Terror bos gelopen... Mijn ogen uitgekeken :lol: :lol: Nog nooit meegemaakt wat ik daar allemaal heb gezien en gehoord haha. Afgesloten bij Spitnoise en daarna Peacock & Sefa. Op de nightparty erg genoten van Miss K8 vs Tha Playah die gewoon een ouderwets hardcore setje draaiden, eindelijk eens een keer geen uptempo of weetik het wat, maar gewoon hardcore van 160-190 BPM met voor mij als persoonlijk genietmomentje Walking The Line. Daarna Dr. Peacock Live, maar dat viel gruwelijk tegen.

Zondag begonnen met een aantal drankspellen bij onze tent, was te merken de rest van de dag :whistle: Daarna naar Sound Rush in de hangout geweest, waar ik wederom het geluid flink tegen vond vallen, bijna geen bass te bekennen. Daarna met ons groepje van 5 man naar de blokhut gegaan waar verder niemand was, waardoor wij de hele blokhut hadden om onszelf als een stel kleuters te gedragen :lol: was genieten. Hierna naar de grote tent gegaan vanaf Bass Modulators & Audiotricz, Prima set. Tijdens Brennan Heart uiteraard gaan eten om vervolgens de set van Phuture Noize weer bij te wonen, ook dit was prima. Maar de set van de dag gaat wat mij betreft uit naar Digital Punk & Adaro. Wat vond ik dit lekker zeg, lekkere drive erin en een loepzuiver geluid waardoor de kicks geweldig doorkwamen. Dat pussylounge gedoe was ook wel lachen. Daarna naar de hangout gegaan voor Nosferatu en daarna Sefa. Nu stond het geluid er ineens wel prima afgesteld... jammer dat dit de rest van het weekend niet zo was :thumbdown:

tl;dr

+++ Camping met alles erop en eraan
++ Setjes op zaterdag en zondag van Adaro
++ Sfeer en losgaan gehalte op het festival zaterdag, vooral t.o.v. 2016 toen ik er voor het eerst was
+ Ogen uitkijken in het terrorbos
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardstyle007 schreef:
Heerlijk feestje gehad dit weekend! Setjes van het weekend waren toch wel The Pithcer :love: , D-Sturb, Main Concern en verrassend genoeg Adaro VS Digital Punk(Dikke pluspunten voor Nomansland (L) ). Verder prima vermaakt! Petje gewonnen met de Skippyballenrace, heb daar nog steeds spierpijn van :lol: Klein minpuntje was toch wel dat het geluid soms heel erg hard stond, was echt blij met mijn oordoppen.

nieuwe-tracks-hs/adaro-b-front-tba-touch-a-star-t63964.html?hilit=touch%20star

Hoi
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 11:50 
 
Hardtraxxer

Helicaze schreef:
hardstyle007 schreef:
Heerlijk feestje gehad dit weekend! Setjes van het weekend waren toch wel The Pithcer :love: , D-Sturb, Main Concern en verrassend genoeg Adaro VS Digital Punk(Dikke pluspunten voor Nomansland (L) ). Verder prima vermaakt! Petje gewonnen met de Skippyballenrace, heb daar nog steeds spierpijn van :lol: Klein minpuntje was toch wel dat het geluid soms heel erg hard stond, was echt blij met mijn oordoppen.

nieuwe-tracks-hs/adaro-b-front-tba-touch-a-star-t63964.html?hilit=touch%20star

Hoi


Verklaard een hoop ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 12:22 
 
Hardtraxx Addict

hardstyle007 schreef:
Helicaze schreef:
hardstyle007 schreef:
Heerlijk feestje gehad dit weekend! Setjes van het weekend waren toch wel The Pithcer :love: , D-Sturb, Main Concern en verrassend genoeg Adaro VS Digital Punk(Dikke pluspunten voor Nomansland (L) ). Verder prima vermaakt! Petje gewonnen met de Skippyballenrace, heb daar nog steeds spierpijn van :lol: Klein minpuntje was toch wel dat het geluid soms heel erg hard stond, was echt blij met mijn oordoppen.

nieuwe-tracks-hs/adaro-b-front-tba-touch-a-star-t63964.html?hilit=touch%20star

Hoi


Verklaard een hoop ;)

Toch jammer dat ze zo'n onnodige track maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 12:28 
 
Hardtraxx Addict

Geen boekje aan het eind gekregen, maar stonden hier nog nieuwe feesten in toevallig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 12:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
hardstyle007 schreef:

Toch jammer dat ze zo'n onnodige track maken


Ik hoor ook liever de originele Nomansland, maar die mocht volgens mij i.v.m. rechten niet gereleased worden. Die nieuwe versie is wat aangepast (o.a. de zang) en mag wel gereleased worden. Zal wel een van de redenen geweest zijn. Desalniettemin blij om in ieder geval die melodie weer eens wat vaker te horen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 12:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ben het 100% met je eens, vind dat inderdaad mooi die instelling. Maar dat is natuurlijk per definitie het verschil tussen die ouwe rotten van Endymion die al 20 jaar mee draaien en alles al bereikt en gezien hebben, en de 95% van de scene die nog alle zeilen bij moeten zetten om IETS te vinden om door op te vallen :P

Mja als je die boeken over destijds (Multigroove, Dano) leest is het eerder dat destijds bijna iedereen gewoon knettergek was. Nu wandel je als nieuwe act binnen in een overgeregisseerd sprookje en wordt je inderdaad geacht om in de maat de dansen. Enige uitzonderingen die ik kan verzinnen zijn PP en RR.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo dat was me weer een weekend wel. Voor de 2e keer in een bungalow en ik zou eigenlijk niet eens meer anders willen. Heerlijk om je nest uit te stappen, zo de douche in kunnen lopen en daarna op je gemak een eitje kunnen bakken, super.

Vrijdag was mooi, vooral de sets van Atmozfears, Frequencerz en Rejecta in de hangout. De rest was wel leuk maar niet zo blijven hangen. Op zaterdag dit keer gelukkig niet teveel bij de Remember gestaan, alleen stukje Luna & Deepack en The Pitcher geweest. Beetje raar om platen als Reawakening daar te horen, maargoed.
De dikste sets waren Nosferatu (openen met Psychiatric Ass, vroem :bomb: ), Promo, Delete vs Mind Dimension en Main Concern. Kwamen aardige kanonskogels voorbij, de tering.
De afterparty in de tent zoals gewoonlijk aan me voorbij laten gaan omdat de camping 10x zo leuk is.

De zondag beetje voor spek en bonen in de tent gestaan, kwam er gewoon niet lekker in. Daarna uiteraard mezelf in een klapstoel op de camping geparkeerd.

Volgend jaar mag er van mij wel een leukere Cakewalk/funhouse staan, het moeilijkste van dat ding was een ticket kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 13:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
Geen boekje aan het eind gekregen, maar stonden hier nog nieuwe feesten in toevallig?


Klein boekje met enkel B2S-feesten.. de meeste data waren al bekend, volgens mij zijn alleen de nieuwe Loudness (10.11.2018) en Euphoria (01.12.2018) officieel aangekondigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 14:07 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Grappig dat het zo varieert dan. Wij vonden het geluid de hele dag overal kut: of te zacht of verre van zuiver. Met als dieptepunt dat onverstaanbare geblèr bij Gunz for Hire. Gooi wat hoog over dat mic kanaal of laat het helemaal achterwege.. nu was het net of er een verstandelijk gehandicapte stage mocht lopen.

Millennium was voor mij echt het absolute hoogtepunt. 300 man in de tent, geen show, geen geouwehoer maar gewoon draaien. Endymion drukte het wel mooi uit toen ze de D-fence remix van Pussy Motherfuckerz draaide: "we gaan er nog eentje doen, hij past wel niet in het concept maar daar hebben we schijt aan en dat hebben we altijd gehad". Werd mede vanwege hun grandioze set met luid gejuich ontvangen.

Waar vind je dat soort shit tegenwoordig? Ik zie bij de nieuwe generatie acts voornamelijk een hele hoop storytelling, brandmanaging en marketing. Nieuw logootje, EP aankondigen met drie trailers en gratis tracks in ruil voor inschrijving voor nieuwsbrieven. Ik begrijp de commerciële waarde volledig, maar als ik vergelijk wat je daar als bezoeker voor terugkrijgt valt dat tegen. Soit, men verwacht dat een artiest zijn laatste grootste hits draait. Maar het is een lakse misvatting dat dat betekent dat je een jaar lang dezelfde 15 platen moet draaien. Überhaupt 15 platen in een uur... Of platen met 1 climax. Edit, mash-up, cut, grijp die mic maar doe gvd iets.

Nog een minpuntje waar ik me al langere tijd aan stoor. Er zijn een hele rits aan platen waarbij het laatste stuk het vetste of minstens zo vet als de andere climaxen is. Bijvoorbeeld Bring back the funk, Helpless, Strike, Space We Created outro. Als artiest heb je uren gesleuteld aan die delen van je track en vervolgens vertik je het om ze ooit nog te draaien. Crypsis is echt een absolute baas on stage, maar als je de laatste climax van Strike keer op keer wegdraait ben je tegelijkertijd ook een absolute penis.

Dat gezegd hebbende was was Decibel ook dit jaar weer mijn hoogtepunt van de zomer. Perfect festivalweer, niet te veel schapen met vlaggen en bijna overal lekker de ruimte. DB ademt echt nog het oude hardstyle festival gevoel zoals je het bijvoorbeeld terugvindt in de oude Defqon dvds. Het is een heel stuk luchtiger dan de Q-dance concepten en dat spreekt mij op het moment een heel stuk meer aan. Ik zit niet te wachten op eindeloze klote intro's over the boy who came back en blablabla. Hou je teringwaffel en begin met mixen denk ik dan.

De Remember was wederom genieten, daar ook een lekkere rits early platen gehoord. Vond het R3bels setje wel wat laf op de een of andere manier. Italianen waren gezellig en Modulators eerste stuk was ook vet.

Oh ja over dat logo: zonde, hoop niet dat het een voorbode is voor allerlei hippe concepten en vernieuwingen. Oude logo was zeer herkenbaar, stak af tegen Q-dance en was vrij tijdloos.

Bedoel je de 2de climax die hard binnenkomt met STRIKE! en dan die kicks erbij waar vervolgens weer de melo bij komt.
Of de outro kick met de soort van screech erbij van de mixintro?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die laatste climax met die zieke kickrolls bedoelt 'ie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 14:31 
 
Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Die laatste climax met die zieke kickrolls bedoelt 'ie!

Die hoor ik echt bijna altijd wanneer Crypsis draait. Ik dacht al dat hij die bedoelde. Dan bezoeken we toch net andere setjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 16:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Henkerfist schreef:
Toen wilden we afsluiten bij de Hardcore en zijn we voor de lol eens door het Uptempo Industrial Terror bos gelopen... Mijn ogen uitgekeken :lol: :lol: Nog nooit meegemaakt wat ik daar allemaal heb gezien en gehoord haha.
+ Ogen uitkijken in het terrorbos


Wat was daar allemaal te zien dan?? xd
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten