Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2018 11:42 

Hardtraxxer

Echt een topdag gehad. Adaro op de Pussylounge was een heerlijk sfeertje. Op begin van de Loudness area al echt full house met Clockartz en Rejecta. Hoorde ook nog een remix van Control The Mind voorbij komen, heel dik. Later op de dag alleen maar bij de classic stage gestaan. Dit zou zo een derde mainstage kunnen zijn. Hopelijk leren de artiesten hier ook van en pakken ze vanaf nu in elke set ook een paar lekkere oude hits mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2018 11:49 

Hardtraxxer

Mooi dagje gehad. Set van de dag was voor mij wel Ran-D vs Phuture Noize. En wtf was er aan de hand bij die raw stage. We waren ff rondje aan het lopen toen E-Force daar aan het draaien was rond 5 uur en echt 90% ging al zo teringhard.

Ik pak tegenwoordig niet zoveel feestjes meer, maar is dit de "RAW" van tegenwoordig? 20 kicks in een nummer en zo lomp mogelijk :').
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2018 11:55 

Hardtraxxer

Svenneh schreef:
Mooi dagje gehad. Set van de dag was voor mij wel Ran-D vs Phuture Noize. En wtf was er aan de hand bij die raw stage. We waren ff rondje aan het lopen toen E-Force daar aan het draaien was rond 5 uur en echt 90% ging al zo teringhard.

Ik pak tegenwoordig niet zoveel feestjes meer, maar is dit de "RAW" van tegenwoordig? 20 kicks in een nummer en zo lomp mogelijk :').

Jaa die "extreme raw" van tegenwoordig is echt totaal vertyft. Unresolved draait zijn halve set gewoon hardcore en uptempo... Jason Payne draait zijn laatste 5 nummers hardcore. Dat was allemaal nog niet eens halverwege de dag... Het publiek is volgens mij ook gewoon hardcore publiek. Ik heb er echt helemaal niks mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2018 12:18 

Hardtraxx Veteran

Kevv1990 schreef:
Lijkt gvd de hardcore area van gisteren wel. Flink lopen maaien daar vanaf 20:00 maar zie nog steeds rode en blauwe vlekjes in m'n ogen

haha ik vind dat wel wat hebben :D blauw / groen is ook zo'n mooi combi :P

Verder een heerlijke dag gehad! Erg genoten van Sound Rush, 90 min is een +! :love: Lekkere classics erbij gedraaid en later hun nwe tracks, heerlijk! Tevens wil ik melden dat ik het top vindt dat ze zoveel tijd voor hun fans uit trekken tijdens de meeting. Bijna geen enkele andere mainsteam artiest doet dit :thumbup:
Bass Modulators begon heerlijk met hun nieuwe plaat Limitless (naam van t album), wat een plaat zeg (L)
Die gasten blijven supersterk!
Genoten van Wildstylez, zo stabiel altijd weer, heerlijk.
NC & Atmoz wel leuk maar had meer gehoopt. Weinig nieuwe Atmoz tracks gehoord helaas.
Heady was goud, heerlijke tracklist, super sfeer (iig vooraan), kippevel! :love:

Daarnatijdje Early HS geweest, Oldschool Modulators ook weer heerlijk met als afsluiter Sutra (L)
Chain Reaction & Crypsis draaiden ook super!

Daarna de rest van de avond bij Early Hardcore (Motel) gestaan. Heerlijk sets daar gehoord en mixwerk waar je je pet voor afneemt! Lekker de ruimte ook, super sfeer en geluid! Ouwe stijl is botergeil :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2018 12:24 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk daagje gehad. Hoogtepunten voor mij waren The Pitcher: Smack, Nosferatu en Unlike Others. Verder eigenlijk ook de gehele dag wel vermaakt. Veel bij de Milennium / Classics / Raw uitgehangen. Oh en genietmomentje bij Chris One, die Catalyst erbij pakte :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2018 15:47 

Hardtraxxer

Toch blijf ik mij verbazen waarom decibel niet zo’n hype is als defqon! Decibel is niet gelijk uitverkocht en stuk minder buitenlanders. Terwijl alle top dj’s zijn vertegenwoordigd! Aankleding is altijd top! En er zijn nog meer stijlen vertegenwoordigd dan op defqon! Perfecte locatie ook nog eens!

*niet dat ik het erg vind, want je hebt nu de ruimte. Genoeg tijd om kaarten te halen etc etc.

Groot pluspunt vind ik de millenium area. Mis ik op veel festivals! Meer die dit hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2018 16:11 

Hardtraxx Veteran

Main Concern die een mash-up draaiden van Digital Abuse - WTF en Enigmato - Fear, B-Front die E=NC2 erbij pakte, Clockartz met Welcome van Thera & Delete en hun eigen lompe platen zoals die Victorious edit en Defqon tool . Oja en wat ging die B-Front edit van Unknown Analoq - Blackout hard :loving: Verder hulde voor Promo (altijd dik op de millennium en ook nog eens 1,5 uur), Ophidian op die vage industrial stage en Delete vs Mind Dimension. Enige jammere achteraf is dat ik Triple T from Italy gemist heb, daar kwam leuk spul voorbij. Tegenvaller van de dag was Deepack vs Luna, eerste +/- 30 min zowat alleen maar >2011 spul en edits van oudere platen (Down Low 2014 edit ofzo, en die gare edit van Stampuh...).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2018 22:19 

Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Wat Deepack & Luna aan het doen waren blijft voor mij ook een raadsel.

Toch ook niet compleet waardeloos, zaten vette verrassingen bij zoals End of my existence, Irreplaceable en Motherfuck. Maar had er ook zeker wat meer van verwacht, hoopte op bijv Biological insanity (ligt voor de hand lijkt me toch?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 07:16 

Hardtraxx Elite

Biological Insanity heb ik sowieso nooit meer gehoord na defqon 2008
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 08:49 

Hardtraxxer

Was alweer sinds 2015 geleden dat ik nog eens naar Decibel kon gaan.
Wat heb ik dit gemist: een feest van deze grootte met zoveel verschillende stijlen en daarbij die typische Nederlandse gezelligheid.
Geen last van buitenlanders die allemaal zoveel mogelijk aandacht nodig hebben of whatever...

Heerlijke setjes van Clockartz, Promo, Triple T, Unlike Others, Delete vs. Mind Dimension & Main Concern
Half uurtje bij Luna & Deepack gestaan... wat een klucht.

+ Nog nooit zo snel van het terrein geweest met de auto (kiss & ride welteverstaan)
++ Geluidskwaliteit, wat een oorlog tijdens Delete vs. MD en Main Concern

Geen minpunten naar de organisatie toe.
Aankleding van de stages (niet het terrein) was wederom niet mijn ding maar muzikaal gezien was dit puur goud en dat overtreft alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 09:39 

Hardtraxx Newbie

Kevv1990 schreef:
Martin schreef:
hurricane schreef:
Ik zie het logo t liefst in een gifje afwisselend rood met blauwe achtergrond en blauw met rode achtergrond :D

Zoiets bedoel je?

Lijkt gvd de hardcore area van gisteren wel. Flink lopen maaien daar vanaf 20:00 maar zie nog steeds rode en blauwe vlekjes in m'n ogen

Haha heb precies hetzelfde. Wil m'n ogen niet terug zien op het moment dat die blauwe en rode lampjes verschenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 09:52 

Hardtraxxer

Wow, wat een dag. :love: Het is zo zonde dat de kaartverkoop voor Decibel al een aantal jaar terugloopt, want je moet er niet aan denken dat dit festival ooit ophoudt te bestaan.

Dikke locatie, toffe aankleding (ik vind het nieuwe thema tof :thumbup: ), overal snel geholpen, nergens te druk en mijn god wat een geluid. Vooral op de Southern Swamp werd je 's avonds echt weggeblazen.

Topsetjes gehoord van;
Clockartz - even The Machine - Rollin en Delete - Lunatick erop gooien :drool:
Chris One - altijd fijne platenkeuze
Apexx - als ik het me goed herinner minimaal 4 Phuture Noize platen :D
Regain - heerlijke drive, zoals altijd eigenlijk
Main Concern - één van de eerste platen Hatom - Strong Element, heel vet. En wat waren die mokerslagen op 't eind? Ramde door m'n oordoppen heen zo hard waren die kicks.

Maar set van de dag; Delete vs Mind Dimension. Wát een geweld en wat een sfeer op dat moment. De kicks vlogen je om de oren, heerlijke drive, lekker doorgemixed. Bi-zar. Heerlijk dat Delete Take it Back er weer eens bij pakte, maar ook die Pulse rmx, Let's do This, Louder (wat gaat die live een partij hard), Lunatick, Dark Angel, die nieuwe Regain & Delete collab... te veel om op te noemen.

Decibel; je was geweldig :worship: Tot volgend jaar :thumbsup:

O, toch nog een klein minpuntje; aangezien ik een goede plek bij Delete wilde bemachtigen heb ik verplicht de laatste 10 minuten van Caine (The Hardstyle Viking???) mee moeten maken. Een combinatie van piepjes, belletjes en terror. Serieus, wat een doffe ellende. Zijn er (behalve die 8 man met baard, Viking-pakjes + zwaard en schild vooraan) mensen die dit leuk vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 12:27 

Hardtraxxer

Stoux schreef:
Main Concern - één van de eerste platen Hatom - Strong Element, heel vet. En wat waren die mokerslagen op 't eind? Ramde door m'n oordoppen heen zo hard waren die kicks.

Thanks!! hier was ik naar opzoek :woot: Klapte er lekker op tho :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 14:46 

Hardtraxx Veteran

Wat een geweldig weekend gehad! Geen zin om een lang verhaal te typen, maar Delete vs Mind Dimension en Main Concern setjes van het weekend, heerlijk. De sfeer over het weekend heen was geweldig, al merkte ik wel dat de hoeveelheid Fransen en Duitsers flink toeneemt, erger me dood aan dat asociale tyfus volk af en toe xd .

Vond de namen op de zondag party verre van spannend, maar wel een genietmomentje wat voor een spontaan applaus Phuture Noize kreeg!

Verder nog op zaterdagnacht / zondagochtend tussen 5 en 7 bij de blokhut gehangen, wat maak je daar wat mee dan zeg. Mensen die bomen aan het knuffelen waren, met de boxen in de blokhut stonden te knuffelen en een gozer die met fiets en al de blokhut in fietste :lol: . Zelden zo gelachen.

Weekend weer dik geslaagd! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 14:59 

Hardtraxxer

Mooi dagje gehad zaterdag; nu weer hersteld dus paar kleine plus- en minpunten:

+ Main overdag, lekkere lineup!
+ Classic stage, uitschieters David Sonar, Triple T en Unlike Others
+ Snelle, vriendelijke bardienst!
+ Nieuwe indeling, stijlen liggen op deze manier wat dichter bij elkaar wat voor minder loopwerk zorgt imo.
- Overvolle raw, hooguit 10 min geweest
- (Eigen schuld:) Drukte vooraan bij de Pussy Lounge. Gvd zeg xd

Dit jaar 7e jaar op rij en ook volgend jaar weer bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 17:07 

Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Vrijwel overal de hele dag een leuke sfeer gezien. Wat Deepack & Luna aan het doen waren blijft voor mij ook een raadsel.

De sets van Deepack op de classic stage die ik heb bijgewoond slaan eigenlijk nooit ergens op, dus het verbaast me dan ook niet meer. Als je op classics hoopt heb je daar in ieder geval weinig te zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 17:21 

Hardtraxx Addict

Echt een hele goede dag hier gehad. Tweede keer Decibel, maar dit wordt een zekerheidje voor volgende edities. Geen slechte sets gehoord, mooi terrein om rond te lopen en er hangt een chille sfeer vind ik dan.
Waren redelijk op tijd gegaan, wat maar goed was, want het was best nog een stukje lopen van parkeerplaats naar ingang en van ingang naar mainstage. Op Q-Base na het mooiste terrein imo. Aankleding is top en locatie zelf is ook gaaf tussen bos en dat meer. Mainstage zag er ook erg gaaf uit, al die visuals op die LED-schermen was echt nice gedaan. Begonnen bij Sound Rush die eerste helft lekker een hoop classics erbij pakten. Heel nice. Tweede helft even bij Clockartz gekeken, Caged Edit nog gehoord :bomb: Daarna nog half uurtje Demi Kanon, wat ook lekker was. Daarna weer naar de main voor BM en Wildstylez. Ook gewoon beide prima. Shadows Remix van B-Front is wel erg goed gelukt :oh: Hierna naar The Pitcher en wat was dit een half uur optimaal genieten zeg, blijft een van de beste albums van vroeger. :loving: Na The Pitcher eventjes gerust, want de volgende was 1,5u NC & Atmozfears, ook genieten alleen had ik wel wat meer nieuwe platen van Atmozfears verwacht (Breathe, To War, Keep Your Eyes Open). Wel weer + voor eerste helft met al die Decibel Anthems. Hierna door naar Sub Zero Project waar het geluid erg hard stond. Het geluid stond overigens overal erg hard, was blij dat ik mijn oordoppen bij had. Beetje het standaard lijstje, maar alsnog prima. Die Basstrain edit is echt hard. Hierna even een heerlijke turkse pizza verorberd. Daarna weer door de main voor Phuture Noize & Ran-D, maar HHZ was zijn laatste nummer aan het draaien, dus het was nog bomvol daar. Even gewacht en daarna weer vrij veel plek in het midden. Ook een heerlijke set. Phuture Noize laatste tijd vrij vaak solo gezien, dus door Ran-D werd het niet weer zo'n standaard setje. + voor In My Mind Bootleg en - voor geen Kill The Future of We Are The Future :( Toen moeten sprinten van de main, want Brennan Heart was de volgende. Weer even gezeten, want de benen werden al erg moe aan het worden. D-Sturb was de volgende en wat een set was dit :worship: Echt een heerlijke stijltje heeft die gozer. Lekkere opbouw in de set. Nog even bij Alpha Twins gekeken en daarna afgesloten bij de Main.
Heerlijke dag gehad hier en volgend jaar zeker weer aanwezig :D

+++ D-Sturb, The Pitcher :worship:
++ Phuture Noize & Ran-D, Noisecontrollers & Atmozfears
+ Aankleding, Drukte (hele dag overal veel ruimte gehad)
+/- Geluid was met oordoppen in heerlijk, maar zonder denk ik dat m'n oren het niet heel leuk hadden gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 17:27 

Hardtraxx Newbie

Uniforce schreef:
+/- Geluid was met oordoppen in heerlijk, maar zonder denk ik dat m'n oren niet heel leuk hadden gevonden.

M'n oortjes hebben zonder oordoppen nergens last van gehad... ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 18:17 

Hardtraxx Newbie

Mijn oortjes hebben 14 jaar zonder oordoppen nergens last van gehad. En toen ineens was ik te laat met oordoppen. Geloof me, dat wil je niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 19:11 

Donateur

Grappig dat het zo varieert dan. Wij vonden het geluid de hele dag overal kut: of te zacht of verre van zuiver. Met als dieptepunt dat onverstaanbare geblèr bij Gunz for Hire. Gooi wat hoog over dat mic kanaal of laat het helemaal achterwege.. nu was het net of er een verstandelijk gehandicapte stage mocht lopen.

Millennium was voor mij echt het absolute hoogtepunt. 300 man in de tent, geen show, geen geouwehoer maar gewoon draaien. Endymion drukte het wel mooi uit toen ze de D-fence remix van Pussy Motherfuckerz draaide: "we gaan er nog eentje doen, hij past wel niet in het concept maar daar hebben we schijt aan en dat hebben we altijd gehad". Werd mede vanwege hun grandioze set met luid gejuich ontvangen.

Waar vind je dat soort shit tegenwoordig? Ik zie bij de nieuwe generatie acts voornamelijk een hele hoop storytelling, brandmanaging en marketing. Nieuw logootje, EP aankondigen met drie trailers en gratis tracks in ruil voor inschrijving voor nieuwsbrieven. Ik begrijp de commerciële waarde volledig, maar als ik vergelijk wat je daar als bezoeker voor terugkrijgt valt dat tegen. Soit, men verwacht dat een artiest zijn laatste grootste hits draait. Maar het is een lakse misvatting dat dat betekent dat je een jaar lang dezelfde 15 platen moet draaien. Überhaupt 15 platen in een uur... Of platen met 1 climax. Edit, mash-up, cut, grijp die mic maar doe gvd iets.

Nog een minpuntje waar ik me al langere tijd aan stoor. Er zijn een hele rits aan platen waarbij het laatste stuk het vetste of minstens zo vet als de andere climaxen is. Bijvoorbeeld Bring back the funk, Helpless, Strike, Space We Created outro. Als artiest heb je uren gesleuteld aan die delen van je track en vervolgens vertik je het om ze ooit nog te draaien. Crypsis is echt een absolute baas on stage, maar als je de laatste climax van Strike keer op keer wegdraait ben je tegelijkertijd ook een absolute penis.

Dat gezegd hebbende was was Decibel ook dit jaar weer mijn hoogtepunt van de zomer. Perfect festivalweer, niet te veel schapen met vlaggen en bijna overal lekker de ruimte. DB ademt echt nog het oude hardstyle festival gevoel zoals je het bijvoorbeeld terugvindt in de oude Defqon dvds. Het is een heel stuk luchtiger dan de Q-dance concepten en dat spreekt mij op het moment een heel stuk meer aan. Ik zit niet te wachten op eindeloze klote intro's over the boy who came back en blablabla. Hou je teringwaffel en begin met mixen denk ik dan.

De Remember was wederom genieten, daar ook een lekkere rits early platen gehoord. Vond het R3bels setje wel wat laf op de een of andere manier. Italianen waren gezellig en Modulators eerste stuk was ook vet.

Oh ja over dat logo: zonde, hoop niet dat het een voorbode is voor allerlei hippe concepten en vernieuwingen. Oude logo was zeer herkenbaar, stak af tegen Q-dance en was vrij tijdloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 19:18 

Donateur

Oh trouwens ik heb voorheen wat geklaagd over dat nieuwe VJ gebeuren: rood-blauw afwisselend gecombineerd met stroboscopen en lasers. Ik was de laatste twee uur Millenium echt volledig uit m'n trekschuit en dan is het net alsof je een pokemon bent. Supervet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 19:31 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Oh ja over dat logo: zonde, hoop niet dat het een voorbode is voor allerlei hippe concepten en vernieuwingen. Oude logo was zeer herkenbaar, stak af tegen Q-dance en was vrij tijdloos.

Verander even je foto naar het oude b2s logo!!!

Ben het volledig eens met je verhaal! De sfeer was ontzettend top, heel het weekend lang!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 19:56 

Hardtraxxer

Op het moment van typen onderweg in het vliegtuig naar Valencia, dus mooi de tijd om het één en ander te typen. Wederom een super gezellig weekend gehad.

Eenmaal gesetteld op de camping kwamen we erachter dat we naast een flink wespennest stonden. Zelf ook eenmaal gestoken. Gelukkig loste B2S dit snel op! Daarentegen was het startfeestje van Sound Rush op de camping bijzonder matig geregeld. Nadat het geluid tot 3 keer toe was uitgevallen besloten we maar verder te kijken. De sfeer tijdens DBSTF was me het meest bijgebleven van de vrijdag.

Zaterdag meteen om 11:00 uur naar het terrein gegaan voor Keltek, Sound Rush en Adrenalize. Lekker euforisch begonnen en overal eventjes gekeken. Nieuwe plaat van Regain/Delete is trouwens wel een pareltje. Set van de dag gaat toch weer naar D-Sturb, echt weer maximaal genieten :drool: . Helaas ging mijn vriendin door een colaflesje vol door haar enkel waardoor we bij de EHBO waren beland. Eventjes vuurwerk gekeken om vervolgens weer terug naar de tent te gaan. De muziek waren we wel een eindje beu, dus lekker met Ramon over het terrein gestruind en diepgaande gesprekken gevoerd door neus en mond. :whistle:

Nadeel was dat we door de buren slechte nachtrust hebben gehad. Eén keer viel er iemand op onze tent en eigelijk het hele weekend last gehad van veel te harde (tering)muziek.

Zondag was het beste er wel af, nog wel kippenvelmomentje gehad toen Cyber de bootleg Always draaide. Prachtige plaat :loving:. Tijdens de set van PN naar huis gegaan, mede doordat het ei op de enkel van het vrouwke er niet beter op werd.

Na weekenden op de camping van Intents, DQ en DB nu toch wel een beetje klaar met sommige campinglui die gewoon niks geen rekening houden met anderen. Je kijkt elke keer weer je ogen uit, maakt een hoop leuke dingen mee, maar volgend jaar betaal ik liever wat extra om met een groepje een huisje in de buurt te boeken.

Nu lekker uitbrakken int het zonnige Spanje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 20:23 

Hardtraxx Elite

Citaat:
onverstaanbare geblèr bij Gunz for Hire

Die lui hebben toch een plastic masker op..?
Dan ga je dat geluid echt niet goed krijgen. Dat werkt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 20:29 

Donateur

In vergelijking met andere Gunz sets was dit echt een heel stuk slechter. Maar goed je was er zelf niet bij en had gewoon zin om even de bijdehand uit te hangen met je plastic lecture. Nou klasse, bedankt zeke, fossiel

Erwiet schreef:
TiMOTHYb schreef:

Verander even je foto naar het oude b2s logo!!!

Hahah geen gek idee. Miss even Genesis afwachten voor de switch
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten