Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals altijd weer een super tof weekend gehad waarbij de zaterdag altijd het meest 'tegenvalt'. Maar dat heb ik op Defqon ook eigenlijk altijd wel. Voor mij maken alle randactiviteiten zo'n weekend. En dat is met Decibel altijd tof. Beetje Stef Stuntpiloot spelen, met je zatte ballen in de blokhut gek doen, setje van Sound Rush naast het toiletgebouw op veld 4, dat soort dingen.
Op zaterdag, naast Delete & Mind Dimension en Main Concern, misschien wel het meest genoten in de Euphoria. Devin Wild, D-Block & S-te-Fan, stukje Audiotricz. Daar ook afgesloten bij Andy Savage en daar heb ik absoluut geen spijt van gehad. Ik vond daar de sfeer juist heel tof de gehele dag. Gewoon gezellig, vrolijk, blije gezichten. Heb dat een paar jaar links laten liggen maar tegenwoordig kan me dit veel meer bekoren dan de huidige raw.
Zondag was weer een ouderwetse sunday funday / alles mag op zondag, dat is altijd goud :love: .

O ja, wat Colin al zei: ik ben wel klaar met de nachten op de camping in een tent. Als ik in de ochtend wil slapen pompen de buren nog terror op standje maximaal. Uiteindelijk stopt dat om 10 uur 's ochtends even totdat de andere buren wakker worden en ook beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 22:23 
 
Hardtraxxer

Was iemand hier bij Prefix&Density op de camping? Ze draaiden echt een teringdikke plaat in het laatste kwartier ofzo, iets met ‘last divine’ en ‘day turns into night and back again’
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 23:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Supertof dag gehad zaterdag!!
Was mijn 5e keer Decibel en dit is denk ik mijn beste editie tot nu toe.

Waar ik met mijn groep normaal gesproken meestal de hele dag bij de Main blijf hangen, heb ik dit keer vrij veel verschillende stages bezocht en dat beviel meer dan uitstekend! :thumbsup:

We waren rond 12 uur binnen en na een klein rondje gemaakt te hebben konden we het laatste stukje van KELTEK nog even meepakken, prima binnenkomer. Vervolgens zijn we naar de Euphoria gegaan om daar een stuk Demi Kanon mee te maken.

Iets voor 2 zijn we weer terug richting Main gegaan voor Bass Modulators. Ik was erg benieuwd naar alle nieuwe album platen en dit heeft mij zeker niet teleurgesteld. Hoogtepunten waren Comeback en de B-Front remix van Shadows! :loving:

Hierna zijn we even een kijkje gaan nemen bij Frequencerz in de Loudness. Tracks als The Unknown en Renegades blijven het bij mij gewoon goed doen. Sfeertje zat er ook lekker in waar wij stonden.

Om half 3 stond 1 van de must see acts voor mij op het programma: The Pitcher presents Smack! Ontzettend van genoten, wat blijven al deze platen gruwelijk vet. Ik mis deze Pitcher sound echt :cry:
Na zijn set nog even terug naar de Loudness gegaan voor Gunz for Hire, maar vanwege de enorme drukte heb ik het daar niet langer dan een minuut of 20 volgehouden...

De rest van de dag ben ik (op een kleine eetpauze tijdens Brennan Heart na) niet meer bij de Mainstage weggeweest. NC vs Atmozfears begonnen nog wel leuk al hun Decibel Anthems in het eerst stuk, maar verder vond ik het niet heel boeiend. Headhunterz zette daarna wel een heel fijn setje neer, vooral door alle nieuwe Project One platen. Wat zijn die ongelovelijk vet!! :love:

Om het nog even door te trekken was het daarna nog volop genieten met Ran-D & Phuture Noize. Alleen maar vette platen voorbij horen komen!

Brennan Heart begon daarna met een aantal zaadplaten, maar draaide daarna nog best leuk. Het Anthem is gewoon vet en heb verder onder andere nog Pounding Senses en Don’t Get Back (als ik het me goed herinner) voorbij horen komen.

Minus Militia viel me daarna ook alleszins mee en daarna was de energie er bij mij wel een beetje uit. Aangezien ik nog dik 2 uur terug moest rijden heb ik tijden Guerillas voornamelijk stilstaand genoten van de toffe visuals op de Main. Dit zag er echt tof uit in het donker! :thumbsup:

De eindshow vond ik ook meer dan prima, er ging nog redelijk wat vuurwerk de lucht in en er kwamen een aantal dikke platen voorbij. Een nieuwe B-Front (?) track die heel vet klonk en ook nog een dikke Hardcore plaat.

Al met al weer een topdag gehad. Decibel is en blijft toch gewoon één van de dikste feesten van het jaar! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt een heel tof weekend gehad! Leuker als Defqon weekend.

+ Gezelligheid op de camping
+ Camping stage zag er goed uit
+ Schuimparty met Spitnoise
+ Feestje op het strand, lekker met de voetjes in het water
+ Sefa afsluiter zondag
+ Miss k8 & Tha Playah op de zaterdag afterparty een heerlijke set
+ Mainstage festival, eindelijk afgestapt van de beschilderde platen en meer 3d

+/- wat mij betreft mogen ze meer van die gekke dingen doen zoals de schuimparty op zondag
+/- stages buiten de mainstage vond ik er matig uitzien

- Is er nou echt geen optie om het festival terrein wat compacter op te zetten. (bijvoorbeeld de xtra raw op het ponton in een uithoek, die stage had toch echt wel ergens ander tussen gepast)
- Eindshow deed me vrij weinig
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 12:52 
 
Hardtraxx Veteran

Stinson schreef:
Echt een heel tof weekend gehad! Leuker als Defqon weekend.

+ Gezelligheid op de camping
+ Camping stage zag er goed uit
+ Schuimparty met Spitnoise
+ Feestje op het strand, lekker met de voetjes in het water
+ Sefa afsluiter zondag
+ Miss k8 & Tha Playah op zaterdag afterparty heerlijke set
+ Mainstage festival, eindelijk afgestapt van de beschilderen platen en meer 3d

+/- wat mij betreft mogen ze meer van die gekke dingen doen zoals de schuimparty op zondag
+/- stages buiten de mainstage vond ik er matig uitzien

- Is er nou echt geen optie op het festival terrein wat compacter op te zetten. (bijvoorbeeld de xtra raw op het ponton in een uithoek, die stage had toch echt wel ergens ander tussen gepast)
- Eindshow deed me vrij weinig

:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 13:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

NEEEEE beter alsss
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 13:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Marks schreef:
Henkerfist schreef:
Toen wilden we afsluiten bij de Hardcore en zijn we voor de lol eens door het Uptempo Industrial Terror bos gelopen... Mijn ogen uitgekeken :lol: :lol: Nog nooit meegemaakt wat ik daar allemaal heb gezien en gehoord haha.
+ Ogen uitkijken in het terrorbos


Wat was daar allemaal te zien dan?? xd


Haha laat ik het erop houden dat ik een ander soort publiek gewend ben bij de stages waar ik doorgaans sta xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou graag wel wat meer mogelijkheden zien om zondagnacht / maandagochtend door te gaan. Na de Pussylounge waren er uiteindelijk 3 locaties waar je nog terecht kon (Hangout en Fiësta bar en later nog een truck voor de weekendtent). Uiteindelijk stopte de Hangout om 2 uur, die truck om 3 uur en de Fiësta bar in eerste instantie ook om 3 uur. Toen werd me gezegd dat de Fiësta bar ook klaar was dus uiteindelijk zijn we terug naar de tent gegaan. Bleek dat de Fiësta bar toch nog door ging...

Wel jammer dat dan in het boekje staat dat de Fiësta bar 24/7 open is. :list: . Ik had nog wel por om door te gaan. Uiteindelijk gaan mensen zich dan vervelen bij de tent en is het overal nog een teringherrie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 15:28 
 
Hardtraxx Newbie

Er zijn soweiso een heleboel mensen die bij de tent blijven hangen en (haast) niet op het festival komen. Dus die teringherrie op de camping voorkom je ook niet. Misschien is het een idee om een deel in te richten als stilte camping, waar muziek helemaal niet toegestaan is. Kunnen de mensen die echt willen slapen daar mooi gaan staan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaar of 3 / 4 geleden zaten er bedenken iets verderop. Toen mocht je je auto nog naast je tent parkeren. Die gingen daar op vrijdagmiddag zitten en zijn inderdaad amper het terrein op geweest. Maar ze hadden wel enorme speakers, een aggregaat en een enorme voorraad pep bij dus die muziek stopte ook niet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 16:31 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Jaar of 3 / 4 geleden zaten er bedenken iets verderop. Toen mocht je je auto nog naast je tent parkeren. Die gingen daar op vrijdagmiddag zitten en zijn inderdaad amper het terrein op geweest. Maar ze hadden wel enorme speakers, een aggregaat en een enorme voorraad pep bij dus die muziek stopte ook niet :lol:

Heb paar jaar geleden op Defqon ook gezien. Zon tentje met 2 jongens die heel het weekend daar hebben gezeten met frenchcore. Dit was voor de campingingang van de blue. Die hebben volgens mij alleen maar op die stoeltjes gezeten en zijn het terrein niet opgeweest xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben in 2015 weekend Decibel geweest en toen ben ik de zondag ook niet op het ‘terrein’ (tent) geweest :lol: Camping daar was me veel te gezellig. De camping zou voor mij ook de grootste reden zijn om nog eens weekendje Decibel te pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 19:23 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi weekend gehad. Veel gedronken, zaterdag zoals gewoonlijk weer een kater, jammer dat ik daardoor 's middags best lang heel moe was, maar wel een goede dag gehad. Zondag ook een goede dag gehad, een buurman die bekend was met m'n Feel The Music setjes, altijd leuk om te horen :D 's Nachts in de fiesta bar nog m'n enkel verzwikt met het stampjumpen, bedankt nog Lennard en Paul voor de hulp, de last is bijna weg.

Muzikaal gezien ook een goede dag gehad, alleen Delete vs Mind Dimension viel me tegen, jammer dat ik daardoor Phuture Noize en Ran-D heb gemist, misschien kon ik er gewoon ff niet goed inkomen of was ik te druk bezig met lullen maar had liever Delete solo gehad denk ik, ookal vind ik MD niet verkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 23:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wederom een heerlijk weekend gehad met m’n vrienden. Voor mij blijft de gezelligheid op de camping / vakantie park het leukste van het hele weekend, de sfeer tijdens de pre en afterparty is altijd ongekend. De zaterdag valt daardoor altijd een beetje tegen. zondag was trouwens ook vet dat ze overdag nog een party organiseerde met the viper en Jason Payne bij het strandje, heerlijke sfeer hing daar ook weer. Wij gaan ons best doen om volgend jaar weer een weekend te gaan! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat het meeste inmiddels wel gezegd is over het weekend, het was weer legendarisch!
Volgend jaar hoe dan ook weer aanwezig :)

Shout-out naar alle Hardtraxxers die dit feestje nog een stukje gezelliger hebben gemaakt dan dat het al was! Mooi om ff te babbelen en wat te drinken en wat danspasjes te wagen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 11:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Van de keer weinig zin om een heel verhaal te typen. Edit: toch langer dan verwacht.

De vrijdag was weer ongelooflijk gezellig. Begonnen bij Sound Rush bij het toiletgebouw op veld 4 en daarna door naar Ecstatic en D-Block & S-Te-Fan. Vooral bij DBSTF was het sfeertje echt mega goud. Daarna lekker met Remi bij de fungrounds staan kutten. Tot iets voor het einde van Frequencerz in de grote tent gebleven om daarna lekker te gaan douchen. Had mn zakken al wel aardig vol zitten en lag lekker om half 2 op bed.

Op zaterdag voor het eerst ooit om 11 uur al op het terrein. Wilde heel graag naar Primeshock, maar Koever en zijn vriendin wilden graag naar Keltek en aangezien we de enige drie van de groep waren die zo vroeg op het terrein waren ben ik lekker met ze meegegaan. Tegen het einde van Keltek kwam mijn vriendin aan, die alleen de zaterdag aanwezig was. De rest van de dag voornamelijk met haar op pad gegaan. Eerst een grote ronde over het terrein (lekker piemels en kutten gekneden in de Zenclub), waar we nog even bij Clockartz en Chris One zijn blijven hangen (ook meteen de enige minuten in de Loudness die dag voor mij). Uiteindelijk naar The Pitcher: Smack geweest, waar ik de sfeer in het midden erg tegen vond vallen. Vervolgens nog naar Devin Wild en D-Block & S-Te-Fan geweest in de Euphoria, waar het erg gezellig was. Vervolgens wat vrienden opgezocht bij Triple T, om daarna met zijn allen naar HHZ te gaan. Erg druk, maar best prima. Stukje PN & Ran-D meegepakt, om daarna naar de hoogtepunten van de zaterdag te gaan: Delete vs MD en Main Concern. Na MC de keuze gemaakt om eens euforisch af te sluiten, dus het laatste uur bij Andy SVGE gestaan in de Euphoria. Hele goede keuze geweest: tent maar heel matig gevuld, maar heel leuk sfeertje en iedereen was nog lekker vrolijk. Wilden op tijd naar de nightparty gaan, maar o.a. met Koever even richting de fungrounds gegaan en het was op de camping zodanig gezellig dat we pas bij Peacock weer bij de grote tent waren. Uiteindelijk tegen 6en naar bed gegaan.

Zondag op tijd binnen bij Retrospect en vooral genoten van de euforische acts die dag (had nog wel wat langer mogen duren). Uurtje bij D-Verze & Infirium was genieten. Verrassingen van de dag waren Adaro & Digital Punk: anderhalf jaar geleden had ik hier echt geen reet aan gevonden, maar het was echt erg leuke set (Delete - Take It Back, Angel, nieuwe DP platen. Top). 's Nachts nog naar Sefa geweest en nog rond staan zwerven bij de blokhut en de geïmproviseerde after voor de weekendtent en vervolgens nog bij de tent blijven hangen tot een uur of half 6. Onwijs genoten van rondjes over de camping op zondagnacht/maandagochtend en nog even de bevestiging te krijgen dat de Decibel camping echt de allergrootste verzameling wauzen is die ik ooit heb gezien. Heerlijk.

Al met al drie topdagen gehad en vooral heel erg gezellig. Niets topt aan die Decibel camping. Een grote feestbende.

Wel vond ik bepaalde dingen organisatorisch echt heel raar geregeld. Zo ging de camping een half uur te laat open (geen probleem), maar werd vervolgens bij de fouillering om de haverklap bier weggegooid (maar dan ook echt veel, want oh wee als je twee sixpacks bij hebt ipv 1), terwijl boxen van meer dan een meter hoog zo naar binnen mochten (buren hadden er meerdere op een steekkar). Waar ben je dan mee bezig? Wij hebben ongelooflijk veel last gehad van debiele pure tokkie buren die heel de nacht (tot een uur of 9 's ochtends) vollebak Uptempo draaien en schijt hebben aan alles en iedereen. Daar doet de organisatie niets aan (klachtennummer bellen kan, maar zodra ze zien dat daar 40 man zit doen ze niets). Maar twee sixpackjes bier meenemen mag niet. Wel hulde voor de knul die er voor heeft gezorgd dat het wespennest bij onze campingplek snel weg werd gehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 11:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In 2015 zaten we ook langs een groep die de gehele zaterdag Decibel niet eens bezocht heeft :lol: :lol: het was gruwelijk kut weer en het 'kwam er niet van'. Bizar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 13:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.bd.nl/tilburg-e-o/decibel-o ... ~ae4f58e7/

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 13:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Echt intens zielig om die petten verwoede pogingen zien te doen om een betere CAO los te krijgen. Had je liever een paar urban-feesten in je omgeving gehad? Als je ze mag geloven is iedereen met kilo's oversneden coke naar huis gegaan omdat ze niet aanwezig waren.

Citaat:
Volgens Simmers is het dan ook voorbarig om te stellen dat mega-evenementen zoals Decibel zonder politie-inzet kunnen. ,,Want met een hogere temperatuur is er misschien ook meer agressie.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 13:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
ondanks de afwezigheid van politie de rustigste editie sinds jaren beleefde.


Top.
Laat ze in het vervolg maar lekker achter de schermen aanwezig zijn en ingrijpen wanneer het wel nodig.
De zichtbare aanwezigheid van politie werkt vaak juist averechts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 13:54 
 
Hardtraxx Veteran

LV1 schreef:
https://www.bd.nl/tilburg-e-o/decibel-outdoor-was-vrijstaat-voor-drugshandel~ae4f58e7/

xd


Iemand is bang z'n baan kwijt te raken :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 14:06 
 
Hardtraxx Newbie

Maar ik denk wel dat het waar is. Als er dit jaar zo veel minder mensen gepakt zijn met drugs, dan is er vrijer gehandeld. Je maakt mij niet wijs dat er dit jaar ook veel minder drugs aanwezig was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 14:15 
 
Hardtraxxer

Ga het kort houden, er is teveel leuks/geks/vets gebeurd dit weekend om op te noemen.

Over het algemeen was het een goud weekend. De sfeer op de camping zat er goed in. Op zaterdag begon ik bij Chris One, wat ging het daar weer los! Daarna ben ik de hele dag bij de classics gebleven. De meeste setjes waren erg lekker. The pitcher en triple T waren next level, was erg vet! Het mooiste setje van het weekend was voor mij The R3belz, wat was het geweldig om al die tracks weer eens live te horen :loving: Dit heeft me meer kippenvelmomentjes gegeven dan op 2 handen te tellen zijn.

Over het algemeen vond ik het geluid ook overal goed. Alleen tijdens het setje van Sound Rush bij het toiletgebouw viel het geluid weg, maar dat mocht de pret niet drukken.

Kortom, top weekend!
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten