Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 12 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single

Adaro & B-Front ft. Dawnfire - Touch A Star (Q196)

Label
Q-Dance Records
Catalogue number
Q196
M
Hardtraxx Veteran
14192 posts member since 2013
Adaro & B-Front ft. Dawnfire - Touch A Star (Q196)

Label: Q-Dance Records
WEB release: 12/11/2018

Tracks:
Adaro & B-Front ft. Dawnfire - Touch A Star

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Last edited by MYTZE on 18 Jun 2018 18:17, edited 4 times in total.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 20 days ago
heel vet, wist niet waar k het moest zoeken :drool:
K
Hardtraxxer
186 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Volgens de Snapchat van Adaro is het Adaro & B-Front & TBA - Touch a Star. Lijkt een opvolger van Nomanand te zijn, maar Jezus wat dik!
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Kevv1990 wrote:Volgens de Snapchat van Adaro is het Adaro & B-Front & TBA - Touch a Star. Lijkt een opvolger van Nomanand te zijn, maar Jezus wat dik!
Is het niet misschien omdat de 2-Sidez tracks nooit gereleased zullen worden dus hadden Adaro & B-Front gewoon hun eigen versie van Nomansland gemaakt en dan een andere naam aan gegeven zodat hij wel gereleased kan worden?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Dat is toch veel omslachtiger dan de originele alsnog releasen gezien B-Front (met Pulse) het origineel heeft gemaakt. Pulse lijkt me niet iemand die dat gaat tegenwerken dus aan de artiesten zal het niet liggen.

Mochten er rechten van iets in de plaat zitten dan heeft het opnieuw maken van de plaat weinig nut zo te horen omdat je dan tegen het zelfde probleem aan loopt.
Hardtraxx Veteran
14697 posts member since 2009
last seen 15 minutes ago
Dik :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 8 days ago
Broken Balance wrote:Dat is toch veel omslachtiger dan de originele alsnog releasen gezien B-Front (met Pulse) het origineel heeft gemaakt. Pulse lijkt me niet iemand die dat gaat tegenwerken dus aan de artiesten zal het niet liggen.

Mochten er rechten van iets in de plaat zitten dan heeft het opnieuw maken van de plaat weinig nut zo te horen omdat je dan tegen het zelfde probleem aan loopt.
Ik denk niet dat B-Front en Pulse dit tegenwerken, maar de originele makers van het nummer View on YouTube

Maar zoals het nu klinkt is er tekst opnieuw ingezongen en de synth zelf gemaakt, zodat het wel te releasen is (net zoals Ran-D - Zombie)
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Dan snap ik niet waarom je het origineel niet gewoon gratis weggeeft, veel minder gedoe.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 8 days ago
Broken Balance wrote:Dan snap ik niet waarom je het origineel niet gewoon gratis weggeeft, veel minder gedoe.
Ik ben geen copyright-expert, dus ik weet niet of dat mag. Maar hopen dat deze dan wel (free) gereleased wordt, want dit klinkt ook wel goed in LQ
Hardtraxx Veteran
3483 posts member since 2017
last seen 18 hours ago
Broken Balance wrote:Dan snap ik niet waarom je het origineel niet gewoon gratis weggeeft, veel minder gedoe.
Omdat het kwalitatief niet echt mee kan met deze tijd.
Hardtraxx Veteran
last seen 15 minutes ago
Omdat dit de kans is om een nieuwe hit te scoren. De oude garde gaat dit vet vinden vanwege de 2-Sidez plaat en de nieuwe hardstyle liefhebbers zullen het ook vet vinden. De oude track freerelease doen heeft weinig impact.
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
Parvuz wrote:
Omdat dit de kans is om een nieuwe hit te scoren. De oude garde gaat dit vet vinden vanwege de 2-Sidez plaat en de nieuwe hardstyle liefhebbers zullen het ook vet vinden. De oude track freerelease doen heeft weinig impact.
+ de oude past niet in een hedendaagse set dit dat. Je weet hoe ze denken.
D
Hardtraxxer
311 posts member since 2017
last seen Jan 2026
Dit is Adaro, B-Front & TBA - Touch A Star
Bron: Instagram Adaro
View on Streamable
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Volgens mij werkt dat niet meer helemaal zo gezien je uiteindelijk het meeste geld pakt op je boekingen. Free release met originele samples zorgt op die manier alsnog voor direct financieel gewin. Lijkt me wel een risico dat je loopt
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Ah ok, ja dan zie ik Parvuz zn punt wel :)
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Nomansland is zo ongeveer mijn favoriete hardstyle plaat ooit, maar die hoor je helaas vrijwel nooit (2-Sidez setjes uitgezonderd). Hopelijk dat we de melo op deze manier wat vaker gaan horen op feesten, klinkt goed in ieder geval (L)
R
Hardtraxxer
120 posts member since 2015
last seen Jun 2022
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Dit word de grootste festival hit deze zomer. Klinkt vet trouwens :) :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Gok dat de TBA artiest dan Pulse is.
Hardtraxx Veteran
last seen 15 minutes ago
iRon wrote:Gok dat de TBA artiest dan Pulse is.
Denk het ook. Anders zeg je wel gelijk wie het is. Zal wel onder nieuwe naam wat gaan doen.
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 13 days ago
Toffe update dit, de oorspronkelijke melodie blijft ooit gewoon goud natuurlijk! :loving:
Hopelijk wordt deze versie wel gereleased!
D
Hardtraxxer
643 posts member since 2012
last seen 19 days ago
Dit is toch puur goud of niet (L) (L)
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Ja, dit klinkt erg lekker! :love:
K
Hardtraxxer
186 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Zal binnenkort wel wat meer duidelijkheid komen. Vriend van me dacht misschien een nieuwe live act. Beetje 2sidez in een nieuw jasje ofzo. Weet nog niet zo goed wat ik daar eventueel van zou vinden
Hardtraxx Veteran
8657 posts member since 2013
last seen 2 days ago
Razzstep wrote:View on YouTube
Wtf zijn die gasten onderin beeld aan het doen? Beetje als de populaire harry tegen iedereen aan rossen...

OT: Deze melodie blijft zo fijn <3 Klinkt prima in het nieuwe jasje.