HS Single

Adaro & B-Front ft. Dawnfire - Touch A Star (Q196)

Label
Q-Dance Records
Catalogue number
Q196
YouTubeAdaro & B-Front ft. Dawnfire - Touch A Star

Tracklist · 1 track

1. Adaro & B-Front ft. Dawnfire - Touch A StarYouTube
M
Hardtraxx Veteran
14,231 postssince 2013

Label: Q-Dance Records
WEB release: 12/11/2018

Tracks:
Adaro & B-Front ft. Dawnfire - Touch A Star

Samples:
View on YouTube

Bron:
Last edited by MYTZE on , edited 4 times in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago 4,492 postssince 2016
heel vet, wist niet waar k het moest zoeken :drool:
K
Hardtraxxer
last seen Dec 2022 186 postssince 2011
Volgens de Snapchat van Adaro is het Adaro & B-Front & TBA - Touch a Star. Lijkt een opvolger van Nomanand te zijn, maar Jezus wat dik!
T
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2023 1,542 postssince 2016
Kevv1990 wrote:Volgens de Snapchat van Adaro is het Adaro & B-Front & TBA - Touch a Star. Lijkt een opvolger van Nomanand te zijn, maar Jezus wat dik!
Is het niet misschien omdat de 2-Sidez tracks nooit gereleased zullen worden dus hadden Adaro & B-Front gewoon hun eigen versie van Nomansland gemaakt en dan een andere naam aan gegeven zodat hij wel gereleased kan worden?
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026 29,098 postssince 2011
Dat is toch veel omslachtiger dan de originele alsnog releasen gezien B-Front (met Pulse) het origineel heeft gemaakt. Pulse lijkt me niet iemand die dat gaat tegenwerken dus aan de artiesten zal het niet liggen.

Mochten er rechten van iets in de plaat zitten dan heeft het opnieuw maken van de plaat weinig nut zo te horen omdat je dan tegen het zelfde probleem aan loopt.
Hardtraxx Veteran
last seen 58 minutes ago 14,710 postssince 2009
Dik :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago 7,368 postssince 2014
Broken Balance wrote:Dat is toch veel omslachtiger dan de originele alsnog releasen gezien B-Front (met Pulse) het origineel heeft gemaakt. Pulse lijkt me niet iemand die dat gaat tegenwerken dus aan de artiesten zal het niet liggen.

Mochten er rechten van iets in de plaat zitten dan heeft het opnieuw maken van de plaat weinig nut zo te horen omdat je dan tegen het zelfde probleem aan loopt.
Ik denk niet dat B-Front en Pulse dit tegenwerken, maar de originele makers van het nummer View on YouTube

Maar zoals het nu klinkt is er tekst opnieuw ingezongen en de synth zelf gemaakt, zodat het wel te releasen is (net zoals Ran-D - Zombie)
Kraak... Piep...
Dan snap ik niet waarom je het origineel niet gewoon gratis weggeeft, veel minder gedoe.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago 7,368 postssince 2014
Broken Balance wrote:Dan snap ik niet waarom je het origineel niet gewoon gratis weggeeft, veel minder gedoe.
Ik ben geen copyright-expert, dus ik weet niet of dat mag. Maar hopen dat deze dan wel (free) gereleased wordt, want dit klinkt ook wel goed in LQ
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago 3,492 postssince 2017
Broken Balance wrote:Dan snap ik niet waarom je het origineel niet gewoon gratis weggeeft, veel minder gedoe.
Omdat het kwalitatief niet echt mee kan met deze tijd.
Hardtraxx Veteran
Omdat dit de kans is om een nieuwe hit te scoren. De oude garde gaat dit vet vinden vanwege de 2-Sidez plaat en de nieuwe hardstyle liefhebbers zullen het ook vet vinden. De oude track freerelease doen heeft weinig impact.
Hardtraxx Crew
last seen 3 hours ago 30,644 postssince 2010
Parvuz wrote:
Omdat dit de kans is om een nieuwe hit te scoren. De oude garde gaat dit vet vinden vanwege de 2-Sidez plaat en de nieuwe hardstyle liefhebbers zullen het ook vet vinden. De oude track freerelease doen heeft weinig impact.
+ de oude past niet in een hedendaagse set dit dat. Je weet hoe ze denken.
D
Hardtraxxer
last seen Jan 2026 311 postssince 2017
Dit is Adaro, B-Front & TBA - Touch A Star
Bron: Instagram Adaro
View on Streamable
Donateur
last seen Aug 2024 15,013 postssince 2010
Volgens mij werkt dat niet meer helemaal zo gezien je uiteindelijk het meeste geld pakt op je boekingen. Free release met originele samples zorgt op die manier alsnog voor direct financieel gewin. Lijkt me wel een risico dat je loopt
Kraak... Piep...
Ah ok, ja dan zie ik Parvuz zn punt wel :)
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026 9,476 postssince 2011
Nomansland is zo ongeveer mijn favoriete hardstyle plaat ooit, maar die hoor je helaas vrijwel nooit (2-Sidez setjes uitgezonderd). Hopelijk dat we de melo op deze manier wat vaker gaan horen op feesten, klinkt goed in ieder geval (L)
R
Hardtraxxer
last seen Jun 2022 120 postssince 2015
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025 10,235 postssince 2009
Dit word de grootste festival hit deze zomer. Klinkt vet trouwens :) :thumbsup:
Hardtraxx Elite
last seen 23 hours ago 2,512 postssince 2012
Gok dat de TBA artiest dan Pulse is.
Hardtraxx Veteran
iRon wrote:Gok dat de TBA artiest dan Pulse is.
Denk het ook. Anders zeg je wel gelijk wie het is. Zal wel onder nieuwe naam wat gaan doen.
Hardtraxx Elite
last seen 19 hours ago 2,715 postssince 2008
Toffe update dit, de oorspronkelijke melodie blijft ooit gewoon goud natuurlijk! :loving:
Hopelijk wordt deze versie wel gereleased!
D
Hardtraxxer
last seen 3 hours ago 644 postssince 2012
Dit is toch puur goud of niet (L) (L)
Hardtraxx Veteran
last seen 21 hours ago 7,917 postssince 2013
Ja, dit klinkt erg lekker! :love:
K
Hardtraxxer
last seen Dec 2022 186 postssince 2011
Zal binnenkort wel wat meer duidelijkheid komen. Vriend van me dacht misschien een nieuwe live act. Beetje 2sidez in een nieuw jasje ofzo. Weet nog niet zo goed wat ik daar eventueel van zou vinden
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago 8,677 postssince 2013
Razzstep wrote:View on YouTube
Wtf zijn die gasten onderin beeld aan het doen? Beetje als de populaire harry tegen iedereen aan rossen...

OT: Deze melodie blijft zo fijn <3 Klinkt prima in het nieuwe jasje.

Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago