Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2023 10:46 
 
Hardtraxx Addict

Drukte bij de wc's en douches? Ik heb maar 1x een persoon voor me gehad, verder altijd meteen door kunnen lopen (camping veld 2)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2023 10:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Drukte bij de wc's en douches? Ik heb maar 1x een persoon voor me gehad, verder altijd meteen door kunnen lopen (camping veld 2)


Fijn voor jou! Ik heb vooral in de ochtend altijd lang moeten wachten, helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2023 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Drukte bij de wc's en douches? Ik heb maar 1x een persoon voor me gehad, verder altijd meteen door kunnen lopen (camping veld 2)

Linksvoor Magenta alle ruimte. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2023 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Een uur of 4 geslapen (s/o Remi ;) )

:kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2023 11:33 
 
Hardtraxx Addict

Mitch schreef:
heggenschaar schreef:
Drukte bij de wc's en douches? Ik heb maar 1x een persoon voor me gehad, verder altijd meteen door kunnen lopen (camping veld 2)


Fijn voor jou! Ik heb vooral in de ochtend altijd lang moeten wachten, helaas.

Ik heb het nu over ongeveer 9:00 in de ochtend elke dag
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2023 11:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Mitch schreef:
heggenschaar schreef:
Drukte bij de wc's en douches? Ik heb maar 1x een persoon voor me gehad, verder altijd meteen door kunnen lopen (camping veld 2)


Fijn voor jou! Ik heb vooral in de ochtend altijd lang moeten wachten, helaas.

Ik heb het nu over ongeveer 9:00 in de ochtend elke dag


Ja ik ook, kan zomaar eens verschillend zijn per douchegebouw ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2023 11:39 
 
Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Mitch schreef:
heggenschaar schreef:
Drukte bij de wc's en douches? Ik heb maar 1x een persoon voor me gehad, verder altijd meteen door kunnen lopen (camping veld 2)


Fijn voor jou! Ik heb vooral in de ochtend altijd lang moeten wachten, helaas.

Ik heb het nu over ongeveer 9:00 in de ochtend elke dag


Whaaat?? Jij hebt als enige een compleet andere ervaring/mening dan een ieder ander :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2023 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Drukte bij de wc's en douches? Ik heb maar 1x een persoon voor me gehad, verder altijd meteen door kunnen lopen (camping veld 2)


Hier precies hetzelfde! Vond alleen de bar bij de classics heel erg lang duren, verder weinig hoeven wachten op het hele festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2023 12:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Festival viel inderdaad mee, alleen op de camping lang moeten wachten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2023 12:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
heggenschaar schreef:
Drukte bij de wc's en douches? Ik heb maar 1x een persoon voor me gehad, verder altijd meteen door kunnen lopen (camping veld 2)


Hier precies hetzelfde! Vond alleen de bar bij de classics heel erg lang duren, verder weinig hoeven wachten op het hele festival.

Lang wachten bij de classics? Ik vond het bij de classics juist heel snel gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2023 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Albatrots schreef:
Lang wachten bij de classics? Ik vond het bij de classics juist heel snel gaan.

Ligt misschien ook wel een beetje aan mijn geduld en het niet willen missen van de muziek :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2023 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond 't bij alle barren tering langzaam, behalve de Despo bar naast de Future District stage, daar het gros van m'n drinken gehaald dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2023 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net eens voor het eerst het anthem opgezet, ook lekker op tijd mee. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2023 15:23 
 
Hardtraxx Addict

chas1n schreef:
Vond 't bij alle barren tering langzaam, behalve de Despo bar naast de Future District stage, daar het gros van m'n drinken gehaald dus.

Barren was idd weer een drama.
Enige plek waar het relatief snel ging was links achter main gek genoeg(wat ik gemerkt heb)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2023 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste keer Decibel en ook gelijk een heel weekend geweest. Verbleven in het Beekse Bergen Hotel dat dit jaar gebouwd is en dat is echt 100% aan te raden. Airco, geluidsdicht (onze luidde buren buiten alleen gehoord als we zelf ook buiten zaten), dieren in de achtertuin en een heel lekker ontbijt. :P

Voor mij is dit denk ik ook meteen het leukste festival waar ik ooit ben geweest, heb zo enorm genoten. Hele fijne en gevarieerde setjes gehoord, weinig last gehad van drukte (op enkele momenten op zaterdag na, maar prima), leuk terrein om over te lopen en het grootste pluspunt is voor mij vooral het geluid. Op veel festivals valt het me vaak tegen, maar hier was het bij iedere stage waar ik was gewoon dik in orde.

Hoogtepunten qua setjes:
- Frequencerz DB20 set
- Nightcraft
- D-Sturb Playground 04
- Ecstatic
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2023 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Eerste keer Decibel en ook gelijk een heel weekend geweest. Verbleven in het Beekse Bergen Hotel dat dit jaar gebouwd is en dat is echt 100% aan te raden.

Wat was je kwijt, voor het weekend? Ik kan me herinneren dat ik het wel heb zien staan en dat ik het behoorlijk aan de prijs vond, zeker ten opzichte van een chaletje daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2023 17:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Denkeleda schreef:
Eerste keer Decibel en ook gelijk een heel weekend geweest. Verbleven in het Beekse Bergen Hotel dat dit jaar gebouwd is en dat is echt 100% aan te raden.

Wat was je kwijt, voor het weekend? Ik kan me herinneren dat ik het wel heb zien staan en dat ik het behoorlijk aan de prijs vond, zeker ten opzichte van een chaletje daar.


Wij waren voor een hotelkamer van 4 personen €542,- per persoon kwijt. Inclusief weekendkaart, parkeerkaart per twee personen en ontbijt. :)

Qua prijs/kwaliteit in mijn ogen het geld echt 100% waard geweest, zeker als ik het vergelijk met een Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat vind ik inderdaad nog wel een redelijke prijs, een weekend Defqon zit met huisje op hetzelfde / meer maar dan zit je wel op fietsafstand. Echter heb je wel één extra festivaldag en ik vind nog steeds Defqon het geld meer waard dan een Decibel.
Mocht je toevallig ook nog ergens de link hebben naar die travelshop o.i.d. of meer info over dat hotel, dan ben ik benieuwd. Ik denk dat ik het t.o.v. een chaletje te duur vind maar wie weet.
Deze link werkt overigens niet meer: https://tickets.decibeloutdoor.com/ , je komt nog wel op een Decibel scherm uit maar de ticketshop linkt niet door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 09:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Dat vind ik inderdaad nog wel een redelijke prijs, een weekend Defqon zit met huisje op hetzelfde / meer maar dan zit je wel op fietsafstand. Echter heb je wel één extra festivaldag en ik vind nog steeds Defqon het geld meer waard dan een Decibel.
Mocht je toevallig ook nog ergens de link hebben naar die travelshop o.i.d. of meer info over dat hotel, dan ben ik benieuwd. Ik denk dat ik het t.o.v. een chaletje te duur vind maar wie weet.
Deze link werkt overigens niet meer: https://tickets.decibeloutdoor.com/ , je komt nog wel op een Decibel scherm uit maar de ticketshop linkt niet door.


Wat waren jullie altijd kwijt voor een chalet?
Het is dat wij met een te grote groep zijn, maar misschien dat we aankomend jaar ook (deels) in een chalet willen. Weekendticket + vriendenveld was dit jaar €254,- p.p. voor ons.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 10:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Remi schreef:
Dat vind ik inderdaad nog wel een redelijke prijs, een weekend Defqon zit met huisje op hetzelfde / meer maar dan zit je wel op fietsafstand. Echter heb je wel één extra festivaldag en ik vind nog steeds Defqon het geld meer waard dan een Decibel.
Mocht je toevallig ook nog ergens de link hebben naar die travelshop o.i.d. of meer info over dat hotel, dan ben ik benieuwd. Ik denk dat ik het t.o.v. een chaletje te duur vind maar wie weet.
Deze link werkt overigens niet meer: https://tickets.decibeloutdoor.com/ , je komt nog wel op een Decibel scherm uit maar de ticketshop linkt niet door.


Wat waren jullie altijd kwijt voor een chalet?
Het is dat wij met een te grote groep zijn, maar misschien dat we aankomend jaar ook (deels) in een chalet willen. Weekendticket + vriendenveld was dit jaar €254,- p.p. voor ons.


Voor 2022 betaalden wij €281 per persoon (inclusief weekendkaart en een extra parking ticket, voor een totaal van drie parking tickets). Dit was voor de Chalet Vista 6 (karigste chalet die ze hebben, maar alsnog prima voor zo'n weekend). Zeker als je het vergelijkt met de prijzen van Defqon dit jaar is dat natuurlijk echt geen reet. Echter was dit al wel geboekt in 2019, voor de editie van 2020. En dus ook voor die tarieven. Ik meen gezien te hebben dat de prijzen voor 2023 al een stuk hoger lagen. Hoeveel dat was durf ik alleen niet te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 15:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Dat vind ik inderdaad nog wel een redelijke prijs, een weekend Defqon zit met huisje op hetzelfde / meer maar dan zit je wel op fietsafstand. Echter heb je wel één extra festivaldag en ik vind nog steeds Defqon het geld meer waard dan een Decibel.
Mocht je toevallig ook nog ergens de link hebben naar die travelshop o.i.d. of meer info over dat hotel, dan ben ik benieuwd. Ik denk dat ik het t.o.v. een chaletje te duur vind maar wie weet.
Deze link werkt overigens niet meer: https://tickets.decibeloutdoor.com/ , je komt nog wel op een Decibel scherm uit maar de ticketshop linkt niet door.


De travelshop biedt geen info meer aan (https://decibel.beeksebergen.nl/en), maar via de site van Beekse Bergen kan je nog alles vinden: https://www.beeksebergen.nl/overnachten/accommodaties/savanne-room-4-personen?arrival=2023-09-04&departure=2023-09-08&subjects%5B%5D=7%3A0&subjects%5B%5D=9%3A4 ^^

Als je met z'n twee zo'n hotel boekte was je trouwens wel veel meer kwijt. Dan ging je al richting de 750 euro per persoon dacht ik.

En wel handig om te weten: die mini koelkast koelt niet, maar houdt alleen dingen koel. Dus belangrijk om het bier thuis alvast koud te zetten als iemand volgend jaar wil gaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 16:25 
 
Hardtraxx Newbie

Wij zitten altijd in een jungalow. Dit jaar waren we 397 euro p.p. kwijt en is het zeker waard naar mijn mening.

Prima huisje voor 6 personen inclusief weekendtickets en 2 parkeertickets. Groot voordeel vind ik ook dat je de auto bij het huisje kan parkeren waardoor je niet hoeft te slepen met spullen. Ander voordeel is dat het 's nachts vaak rustig is en je geen last hebt van andere huisjes/bezoekers.

Nadeel is dat je toch wel snel 25 minuten aan het wandelen bent van je huisje tot aan de festival entree.

Daarnaast was dit jaar Decibel weer een prima weekend festival en mezelf weer heel goed vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 08:23 
 
Hardtraxxer

Komt er dit jaar nog een album uit eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 11:19 
 
Hardtraxxer

Trouwens: nog even een minpuntje wat betreft lockers.

Als ik een locker wil dan loop ik naar die locker kraam en geef ik geld of ik gebruik mn pinpas. Maar blijkbaar is tegenwoordig een smartphone zelfs een vereiste als je een simpele locker wilt huren want je moet een QR code scannen of zo. Ik stond daar vooraan en mij werd me gewoon verteld dat het dus gewoon niet kon wat ik wilde.

Belachelijke onzin waar niemand op zit te wachten. Met veel moeite via via iemand kunnen aanspreken met een mobiel pinapparaat die voor mij dat ding kon regelen en moest ze me nog even vertellen: "Ja maar eigenlijk is het niet de bedoeling" maar wat een achterlijke technologische achteruitgang. Belachelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 11:44 
 
Hardtraxxer

Ben jij Willem Engel?
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten