Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2023 08:44 
 
Hardtraxxer

Vrijwel de hele dag bij raw gestaan, alleen even weg voor Ophidian. Alleen maar vette shit gehoord en leuke mensen gezien. De kleinere podia blijven sowieso het vetst, heb ook echt genoten van Chapter V met een vierkante centimeter beweegruimte :D
Fijn dat het geluid ook wat beter meewerkte dan vorig jaar, vooral in de latere uurtjes ging het goed hard. Bij Kruelty had het volgens mij nog wel wat steviger gekund (in 2019 werd je op dat podium echt aan stukken geblazen), maar het was sowieso beter dan bij Unresolved vorig jaar.

Uiteindelijk was Ophidian toch m’n favoriet op zondag. Het begon iets te obscuur en rustig voor mijn smaak, maar het ging steeds harder los (met Attack als afsluiter :thumbsup: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2023 08:51 
 
Hardtraxx Addict

chas1n schreef:
Hoe was de City Hall op de camping? Goed uitgepakt?

Alleen zaterdag ochtend geweest voor panic
Geluid was matig toen (ook niet heel vol) en het was er om 10:00 al zeer warm. Voor Andy svge er na bleef wel geteld 8 man staan.

Geen idee hoe het in de avond was verder maar het formaat tent was denk ik wel prima.
Locatie wel ruk, stonden mensen met hun tent letterlijk naast de feest tent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2023 09:37 
 
Hardtraxxer

Het was op vrijdagnacht ook bloedjeheet en vond het geluid ook nogal matig. Er waren nog wel aardig wat mensen op de been. Maar ik vond het uiteindelijk leuker om een beetje rond te spoken en spelletjes te spelen. Zaterdag en zondag heb ik het helemaal geskipt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2023 10:22 
 
Hardtraxxer

Ltmbr schreef:
Het was op vrijdagnacht ook bloedjeheet en vond het geluid ook nogal matig. Er waren nog wel aardig wat mensen op de been. Maar ik vond het uiteindelijk leuker om een beetje rond te spoken en spelletjes te spelen. Zaterdag en zondag heb ik het helemaal geskipt.

Klinkt als een geslaagd decibel weekend

om 12:00 door naar het ganzenborden, toen nog ff lopen rumicubben en vervolgens afgesloten bij de twister
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2023 10:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Hoe was de City Hall op de camping? Goed uitgepakt?


Zondagnacht even gekeken maar er werd helaas geen muziek gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2023 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vvkeer schreef:
Wat heeft The Pitcher gedraaid? Was te laat binnen..


Niet op volgorde:

Fusion of Sound
Do You Want Heavy
The New God
Scrambled Pt. 1
Rockstar
Son of Torture
Quakers
Getting Off
MPX 1
Justice 4 All
Octavius Augustus (Zany Remix)
Braincrackin' (Titan & Slim Shore Remix)
Atrocity (B-Front Remix)
Virus
Mysterias
My Angel (Hard Bass Edit)
Psycho
So You Wanna Be Hardcore
Going Under
Gangstas Paradise

Ben er misschien een aantal vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2023 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Mooie afsluiter van het festivalseizoen, wel gek om voor het eerst in hele, hele lange tijd geen weekend te zijn geweest en heb het toch wel soort van gemist.

Het is wel eens lekker om op de dinsdag na een weekendfestival niet helemaal naar de ratten te zijn en sowieso is het 'lege gevoel van missen' veel minder sterk na maar 1 dagje feesten. Toch wel een beetje sad dat het festivalseizoen er voor mij weer op zit, zeker omdat het zo'n toffe dag was in alle opzichten.

Komende maanden gaan we de verkoop van chalets eens wat beter in de gaten houden en dan beslissen wat we volgend jaar doen met wel / geen weekend. Een dagje Decibel vind ik eigenlijk te kort maar de vrijdag en de zaterdag vind ik nooit zo héél boeiend. Zal sterk afhangen van de line-up en animo van de club.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2023 11:27 
 
Hardtraxx Newbie

Min of meer per toeval bij Audiotricz op de zondag beland omdat we zin in een flesje Despo hadden. Wat een mazzel! Ontzettend genoten van de sfeer een heerlijke muziek. Blijkbaar met een hele boel mensen van hier ook zo te lezen. Heerlijk 1,5 uur in het zonnetje (eigenlijk te warm) met een biertje elk nummer inzetten en de handen de lucht in :beer: :worship:

Verder 2 top dagen gehad, waarbij de zondag er voor mij bovenuit stak. Voornamelijk door de drukte en de toch de (andere) sfeer op de zondag. Zaterdag eigenlijk elke stage wel even gehad, maar voornamelijk de Hardstyle Classics en Main. Op de Zondag voornamelijk de Hardstyle, Raw Classics en Live meegepakt. Zodoende toch genoeg goede muziek mee kunnen pakken. Was op voorhand sceptisch omdat er tegenwoordig zoveel gekkigheid gemaakt wordt, maar dat viel redelijk goed te vermijden.
De drukte op zaterdag blijft een dingetje, maar valt te overzien. Behalve als je nummertje 2 moet doen en er staat 30 man/vrouw voor je in de rij die moeten poederen in de dixi... Ze moeten daar volgend jaar echt wat aan doen want daar is vergeleken met vorig jaar niets verbeterd volgensmij.

Volgend jaar weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2023 11:34 
 
Hardtraxxer

Bambambam schreef:
Min of meer per toeval bij Audiotricz op de zondag beland omdat we zin in een flesje Despo hadden. Wat een mazzel! Ontzettend genoten van de sfeer een heerlijke muziek. Blijkbaar met een hele boel mensen van hier ook zo te lezen. Heerlijk 1,5 uur in het zonnetje (eigenlijk te warm) met een biertje elk nummer inzetten en de handen de lucht in :beer: :worship:

Verder 2 top dagen gehad, waarbij de zondag er voor mij bovenuit stak. Voornamelijk door de drukte en de toch de (andere) sfeer op de zondag. Zaterdag eigenlijk elke stage wel even gehad, maar voornamelijk de Hardstyle Classics en Main. Op de Zondag voornamelijk de Hardstyle, Raw Classics en Live meegepakt. Zodoende toch genoeg goede muziek mee kunnen pakken. Was op voorhand sceptisch omdat er tegenwoordig zoveel gekkigheid gemaakt wordt, maar dat viel redelijk goed te vermijden.
De drukte op zaterdag blijft een dingetje, maar valt te overzien. Behalve als je nummertje 2 moet doen en er staat 30 man/vrouw voor je in de rij die moeten poederen in de dixi... Ze moeten daar volgend jaar echt wat aan doen want daar is vergeleken met vorig jaar niets verbeterd volgensmij.

Volgend jaar weer!

Sowieso vind ik dat maar raar dat poederen op een dixi. Hoezo niet gewoon op de plek waar je op dat moment staat? Anders maken ze maar speciale poederhokjes of zo een beetje zoals stemhokjes

Over wc's gesproken, was zaterdag nou de wc bij de hardstyle classics opeens dicht 's avonds?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2023 11:49 
 
Hardtraxx Addict

ijssie schreef:
Bambambam schreef:
Min of meer per toeval bij Audiotricz op de zondag beland omdat we zin in een flesje Despo hadden. Wat een mazzel! Ontzettend genoten van de sfeer een heerlijke muziek. Blijkbaar met een hele boel mensen van hier ook zo te lezen. Heerlijk 1,5 uur in het zonnetje (eigenlijk te warm) met een biertje elk nummer inzetten en de handen de lucht in :beer: :worship:

Verder 2 top dagen gehad, waarbij de zondag er voor mij bovenuit stak. Voornamelijk door de drukte en de toch de (andere) sfeer op de zondag. Zaterdag eigenlijk elke stage wel even gehad, maar voornamelijk de Hardstyle Classics en Main. Op de Zondag voornamelijk de Hardstyle, Raw Classics en Live meegepakt. Zodoende toch genoeg goede muziek mee kunnen pakken. Was op voorhand sceptisch omdat er tegenwoordig zoveel gekkigheid gemaakt wordt, maar dat viel redelijk goed te vermijden.
De drukte op zaterdag blijft een dingetje, maar valt te overzien. Behalve als je nummertje 2 moet doen en er staat 30 man/vrouw voor je in de rij die moeten poederen in de dixi... Ze moeten daar volgend jaar echt wat aan doen want daar is vergeleken met vorig jaar niets verbeterd volgensmij.

Volgend jaar weer!

Sowieso vind ik dat maar raar dat poederen op een dixi. Hoezo niet gewoon op de plek waar je op dat moment staat? Anders maken ze maar speciale poederhokjes of zo een beetje zoals stemhokjes

Over wc's gesproken, was zaterdag nou de wc bij de hardstyle classics opeens dicht 's avonds?

Ik weet wel dat de wagen met de pisbak naar rechts afliep terwijl de putjes links zaten.
Zal misschien daar mee te maken hebben gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2023 12:02 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Was weer een weekend voor in de boeken! :love:

Hele vette ervaring om Zaterdag op de MainStage te staan voor zo'n mensenmassa. Die zag ik ff niet aankomen aangezien we als 2e stonden. En Zondag toch wel het hoogtepuntje :love:. Ondanks dat je voor een minder groot publiek draait dan een mainStage, kan er gewoon niks op tegen die intieme sfeer. Alleen maar blije koppies voor m'n neus gezien. Super bedankt iedereen die aanwezig was :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2023 12:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Domper van de dag Remi om jou niet om 13:00 bij Daani te zien! Ik zag de telleurstelling in haar ogen...

Gaf de mogelijkheid om eens bij Solstice te kijken en daarna naar de Despo stage voor Ecstatic en Retrospect. Jay Reeve was uiteraard heel leuk. Niet alleen de muziek zelf, maar ook de sfeer vanuit het publiek. Dat nieuwe plaatje We Are Forever live gezongen door Elyn was heel cool, afsluiten met een bootlegje van Prospa - WANT NEED LOVE (Dimension Remix) ook zeker. Later nog een paar keer bij de LIVE tent terug gekomen (leek wel steeds minder druk te worden), maar ook wat over het terrein gesjokt richting de raw classics en op het einde nog even main stage meegepakt.

Die 45 ipv 30 minuten sets bij de LIVE waren erg chill btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2023 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het concept van die Live Stage wel prima inderdaad. Helaas was het daar wel echt veel te warm, de set van Adjuzt volledig proberen bij te wonen op zaterdag, zonder succes. Niét te harden. :lol:

Ook door een paar maten met frisse tegenzin paar keer meegesleurd naar de Uptempo, daar was 't net zulke teffes hitte.

De wc's op het terrein blijft wel een drama, volgens mij weer niets aan gewijzigd de afgelopen jaren. Altijd 'n groot mierrennest bij vrijwel ieder wc-punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2023 13:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pohh wat een fantastisch weekend. Heel blij dat ik toch de keuze heb gemaakt om 3 dagen te gaan, want ik heb het hele festival volop genoten. Geen zin om een volledig verslag ervan te maken, dus daarom alleen de hoogtepunten die er voor mij het meeste uitsprongen:

Wasted Penguinz classics. Holy shit wat een geweldige sfeer hing daar. Dit was een van die sets met aan het eind een enorme ovatie, voordat de MC de set afsloot. De tracklist kon je van te voren invullen, maar t was tegelijkertijd ook precies wat ik hoopte te horen. Heb toch wel een aantal keer met vochtige oogjes gestaan.

B-Front (beide solo sets). De set van de vrijdag was heerlijk omdat er veel platen uit het 2014-2020 tijdperk werden gedraaid; platen die je tegenwoordig eigenlijk nooit meer hoort, maar waarmee ik wel ben opgegroeid. De set van de zaterdag was top omdat B-Front muziek naar mijn mening het beste tot zijn recht komt op een mainstage. We hadden een ideaal plekje en de hele groep zat er goed in. Er is dat half uur flink met de handjes gewapperd.

Jay Reeve (Reevolution). Alle platen die hij de laatste jaren heeft gemaakt, zijn een schot in de roos. Deze set bracht die muziek mooi samen en alle elementen voor een toffe live act waren aanwezig: live vocalen, visuals, edits en een goede samenhang van de set. Overal om me heen zag ik blije gezichten en ondanks dat ik half gebroken was door de 2 dagen ervoor, had ik tijdens die set nergens last van.

Audiotricz / Progressive Hardstyle. Ik was aanvankelijk eigenlijk niet eens van plan om deze set mee te pakken, maar toch heel blij dat ik dit heb gedaan. Dit was weer een van die speciale intiemere sets waar zo'n ongekende sfeer hing. De setting van de stage was tof en wederom alleen maar blije gezichten gezien. Heel gaaf om al die Progressive Hardstyle platen te horen en ook een lading oudere platen van Audiotricz.

Tijdens Decibel ben ik wel in gaan zien hoe belangrijk de sfeer tijdens een set voor mij is. Het kan de ervaring van een set maken of breken. Vroeger was de sfeer bij raw een stuk beter. Nu lijkt euforisch de place to be te zijn voor een goede sfeer. Ik ben daarom alleen maar blij dat er nog altijd artiesten zijn die tegen de stroom in durven te zwemmen en dat die artiesten zo'n dedicated fanbase hebben. Heb dit festival seizoen daardoor toch de nodige hoogtepunten gehad, die ik niet meer had verwacht te krijgen binnen de huidige scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2023 13:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn vriendin en ik hebben het laatste moment toch besloten om niet naar Decibel te gaan afgelopen zondag. Nu ik op zowel Facebook als hier veel positieve verhalen lees over de euforische setjes baal ik daar stiekem wel een beetje van. Sinds de festivals weer in volle glorie zijn gaan draaien heb ik steeds minder de drang om een festival te bezoeken (uitzonderingen daargelaten), terwijl ik vroeger overal bij wilde zijn. Dit komt met name omdat ik tegenwoordig de sfeer en het losgaan tijdens setjes vaak mis. Dit ervaar ik vooral bij setjes van raw artiesten (ook daar zijn uitzonderingen). Sinds de zaterdag van Rebirth afgelopen jaar ben ik gaan inzien dat de sfeer op de hardstyle stages en de artiesten/labels (bijv. Spoon) met een dedicated fanbase veel en veel beter is. Jay Reeve tijdens Rebirth is echt één van mij hoogtepunten van afgelopen jaar :loving:. Hoop dan ook echt dat steeds meer festivals weer in hebben gezien dat het niet alleen maar harder hoeft.

Albatrots schreef:
Tijdens Decibel ben ik wel in gaan zien hoe belangrijk de sfeer tijdens een set voor mij is. Het kan de ervaring van een set maken of breken. Vroeger was de sfeer bij raw een stuk beter. Nu lijkt euforisch de place to be te zijn voor een goede sfeer. Ik ben daarom alleen maar blij dat er nog altijd artiesten zijn die tegen de stroom in durven te zwemmen en dat die artiesten zo'n dedicated fanbase hebben. Heb dit festival seizoen daardoor toch de nodige hoogtepunten gehad, die ik niet meer had verwacht te krijgen binnen de huidige scene.


Daarom ook volledig eens met bovenstaande quote van Albatrots :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2023 13:56 
 
Hardtraxxer

https://www.telegraaf.nl/nieuws/796441007/politie-doodsoorzaak-19-jarige-bezoeker-decibel-niet-drugsgerelateerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2023 14:55 
 
Hardtraxxer

Weer een mooi feest gehad en in vergelijking met vorig jaar stuk beter. Dit omdat vorig jaar al vrij vroeg je niet meer kon ontkomen aan enkel harde teffes raw/ of harder! Vorig jaar was de opstelling van Hardstyle classics ook drama dus daar niet veel geweest. Nu had het een perfecte plek gekregen en ook steeds druk bezet. Geluid was heerlijk en daarbij een leuke line up. Heerlijk genoten van Josh en Wesz, Jones en wat een afsluiter Alpha2, echt geniaal!! Jammer dat dan zn classis gesloten word om 12.00 en je dus genoodzaakt bent laatste uur naar huis te gaan of toch die klere herrie te trosteren. Zou mooi zijn als de organisatie volgend jaar die classics tot 1.00 door laten gaan of nog iets euforisch geprogrammeerd heeft staan zodat het tot het einde van het feest interessant blijft. Dit zelfde had ik dit jaar op vrijdag met defqon ook, toen maar de keus gemaakt voor mainstage bij Rooler en Rebelion wat helemaal ruk is.

Verder zaterdag nog noisecontrollers solo geweest waar ik zeer matig vond beginnen, tegen het einde van zijn set werd het beter. Daarna de ste samen met b-front en solo mee gekregen wat ook heerlijk ging. vervolgens positief verrast bij atmosfearz. Tevens nog even d-sturb geprobeerd, maar nee, dat is het voor mij echt niet en mooi afgesloten bij alpha2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2023 15:47 
 
Hardtraxx Veteran

hardstyle007 schreef:


KOMT ALLEMAAL DOOR HET CORANO VAKSEN!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2023 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel veel mense krijge laatste tijd hartaanvals na corona
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2023 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Heel veel mense krijge laatste tijd hartaanvals na corona

User RoyAPO had hier aaalles over kunnen vertellen.....
Maar die is opgelost in het digitale universum?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2023 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nie fijn neer gelecht door hard aan val
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2023 16:28 
 
Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Alm1ghty schreef:
Heel veel mense krijge laatste tijd hartaanvals na corona

User RoyAPO had hier aaalles over kunnen vertellen.....
Maar die is opgelost in het digitale universum?


HuisAPOtheker geworden
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2023 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus dit is echt de eerste keer dat ik de link leg met wat APO betekent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2023 17:01 
 
Hardtraxxer

heb zelf corona in koelkast, komt wel heel dichtbij zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2023 10:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een weekend weer! Hier een klein verslag:

Vrijdag
Om 11:00 vertrokken, normaal gesproken is het voor ons maar een kleine 30 minuten rijden naar Hilvarenbeek, maar de navigatie gaf nu al bijna anderhalf uur aan. Eenmaal aangekomen bleek dat het gewoon enorm slecht geregeld was met de parkeerwachters/politie. Mensen werden doorgestuurd naar verkeerde locaties en hebben hierna weer achteraan in de rij aan kunnen sluiten.
Van onze groep (13 auto’s) zijn maar 2 parkeertickets gescand. :/

Eenmaal aangekomen hebben we ook een flink stuk moeten lopen t.o.v. voorgaande jaren.
Bij de ingang stond gelukkig geen lange rij en we konden gelijk doorlopen, zonder enige fouillering. Wel moest iedereen op een knop drukken, waarna een groen of rood lampje ging branden. Bij rood kreeg je een iets uitgebreidere fouillering.

Ons vriendenveld lag helemaal achteraan de camping, maar dat was verder prima, rustig, dichtbij de supermarkt/douches/wc’s en we hadden voldoende ruimte. Enige nadeel is dat de stroompunten (weer) niet werkte en we van het kastje naar de muur gestuurd werden. 2 nachten op rij had ons hele veld geen stroom. Toch zuur als je terug komt en alle boodschappen in de koelkast liggen. :thumbdown:

Eenmaal gesetteld ervoor gekozen om niet naar Møscardø te gaan maar te gaan bbqen, wat opfrissen en daarna richting het festivalterrein te lopen.
De fouillering richting het festivalterrein was wel wat strenger dan bij de ingang van de camping, de een na de ander werd meegenomen en er werd vrij grondig gefouilleerd.
Munten gehaald en een rondje over het terrein gedaan en uiteindelijk bij area 8 belandt, Psyko Punkz en The Pitcher draaide beide erg lekker! Hierna gelijk doorgegaan naar area 7 voor gelijk een van de beste sets van het weekend: Chapter V! :worship: Wat een ongekende sfeer hing hier, niet normaal! Van begin tot eind genoten. Nog even bij Screecher, Unresolved vs Mish en de mannen van Gezellige Uptempo gekeken en toen weer terug naar de camping gegaan.

Zaterdag
Een uur of 4 geslapen (s/o Remi ;) ), wat gegeten en gedoucht en fris en fruitig richting Panic gegaan. Best leuk zo in de ochtend, maar het was er gigantisch warm, dus zijn na afloop ook gelijk weer terug gelopen.
Om 13:00 richting de classics gegaan en hier tot aan Wasted Penguinz gebleven. Leuke setjes gehoord van eigenlijk iedereen die er draaide. Geluid was goed en de sfeer was zoals altijd top!
Hierna met de groep naar de Club X Special gegaan en een stukje Panic meegepakt en vervolgens naar Mish gegaan. Wat een ongekend goed geluid hebben ze daar bij de Extreme Raw! Mish draaide een voorspelbaar maar ideaal setje om lekker op te feesten. Hierna tijd voor Aversion en Adjuzt, enorm druk en warm daar, maar had de set van Adjuzt niet willen missen. Wat kan die man toveren met kicks! :worship:

Voordat we naar terug naar de Extreme Raw wilde gaan, zijn we even wat eten gaan halen en stapte we bij Gassie en Adriaan binnen, wat misschien wel een van de leukste momenten van het weekend was :lol: :lol:

Fraw en Krowdexx draaide ook erg goed, alleen het einde viel wat tegen. Gelukkig werd dit ruimschoots gecompenseerd met de man die daarna draaide: Kruelty! Ongekend hoe hard en grof deze kicks zijn, wat een held. :thumbsup:

Omdat het in de ochtend gigantisch warm was bij de pre/afterparty tent op de camping, hadden we besloten om verder te feesten bij onze eigen partytent.

Zondag
Zoals altijd de leukste dag van het weekend! :cool:
Om 11:00 gestart met onze eigen versie van Miljoenenjacht en daarna naar de rest van onze vrienden gegaan bij de raw classics.
Verder veel tussen de main, raw classics en extreme raw gewisseld, met name omdat het ook flink druk en warm was bij de extreme raw wat dingen gewisseld in mijn timetable.
De set van Element was voor mij echt de set van het weekend, gevolgd door de Spoontech classics set! Enorm veel blije gezichten, iedereen ging los en alleen maar goede nummers gehoord! :worship:
Eindelijk ook weer eens Digital Abuse - Definition of a Brain Killer live mogen horen! :loving:

Hier en daar nog wat mensen aangesproken met de vraag of ze op Hardtraxx zaten, maar dit weekend alleen Remi en MelvinFR tegengekomen.

Eenmaal terug op de camping nog wat rondgestruind, wat maak je daar toch allemaal mee :lol:

Al met al weer een top weekend gehad! Hier nog de plus- en min punten:

++++ Element & Spoontech classics
+++ Chapter V, Adjuzt, Kruelty, Gassie en Adriaan
+++ Geluid bij de Extreme Raw zaterdag en zondag en over het algemeen bij alle stages.
++ Het weer, de vele bekende, de sfeer op het festival en op de camping
++ Kwaliteit en de keuze van het eten
+ Indeling van het terrein
--- File, parkeren, lang lopen naar de plek en twee keer geen stroom hebben bij onze vriendenvelden
-- Drukte bij de wc's en douches op de camping, ook waren ze niet heel schoon.
- Barpersoneel dat vaak een verkeerde bestelling gaf

Volgend jaar sowieso weer aanwezig! :thumbsup:
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten