Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 11:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is toch chill. Scheelt weer 10 minuten in de rij staan voor een code. Nu heb je binnen een minuut een kluisje + code en kun je z.s.m. hakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chalet / jungalow enzovoorts vind ik nog wel een optie voor volgend jaar alhoewel dat hotel van Denkeleda er wel gruwelijk uit ziet. Thansks voor de toelichting, mannen.
Eind van dit jaar zal er al wel meer info komen over de travelpackages, dan t.z.t. maar eens kijken wat we doen. Enerzijds vond ik de zondag wel lekker, toch kriebelt een weekend ook wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 17:38 
 
Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:
Is toch chill. Scheelt weer 10 minuten in de rij staan voor een code. Nu heb je binnen een minuut een kluisje + code en kun je z.s.m. hakken.

Niet voor de mensen zonder smartphone. Straks kan je niet eens meer naar de supermarkt zonder een smartphone.

Ze zouden die dingen sowieso moeten verbieden op een festival. Dat is echt een gat in de markt een feest waar telefoons/cameras verboden zijn. Voor je naar binnen gaat verplicht in een kluisje stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok boomer. Hoe was pinkpop 1988?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 18:28 
 
Hardtraxx Addict

ijssie schreef:
RomanAnthony schreef:
Is toch chill. Scheelt weer 10 minuten in de rij staan voor een code. Nu heb je binnen een minuut een kluisje + code en kun je z.s.m. hakken.

Niet voor de mensen zonder smartphone. Straks kan je niet eens meer naar de supermarkt zonder een smartphone.

Ze zouden die dingen sowieso moeten verbieden op een festival. Dat is echt een gat in de markt een feest waar telefoons/cameras verboden zijn. Voor je naar binnen gaat verplicht in een kluisje stoppen.

Ja nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 18:33 
 
Hardtraxxer

Jawel, tegenwoordig zijn mensen meer bezig met tictacs en filmen en fotos maken dan gewoon van het feest of de muziek genieten. Dat was vroeger veel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 18:36 
 
Hardtraxxer

ijssie schreef:
Jawel, tegenwoordig zijn mensen meer bezig met tictacs en filmen en fotos maken dan gewoon van het feest of de muziek genieten. Dat was vroeger veel beter.


Was dat een beetje chill parkeren bij Decibel met paard en wagen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 18:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zin om een tictac te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 18:50 
 
Hardtraxx Addict

ijssie schreef:
Jawel, tegenwoordig zijn mensen meer bezig met tictacs en filmen en fotos maken dan gewoon van het feest of de muziek genieten. Dat was vroeger veel beter.

En precies dat is de reden dat het dus totaal geen gat in de markt maar een flop zal zijn.
En het viel reuze mee sowriso
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 18:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik probeer mijn smartphone bij voorkeur zo weinig mogelijk te gebruiken op festivals ect. Daarom verfoei ik dat het programmaboekje verleden tijd is. Heb je dat ding alsnog nodig. De pest van deze tijd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 19:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ijssie schreef:

Ze zouden die dingen sowieso moeten verbieden op een festival. Dat is echt een gat in de markt een feest waar telefoons/cameras verboden zijn. Voor je naar binnen gaat verplicht in een kluisje stoppen.


Dan is Draaimolen Festival echt iets voor jou
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 19:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Verbod op flitsen en op zn meest extreme filmen is zat om een goede sfeer te behouden. Maar dat is op grote feesten praktisch onmogelijk.

En geen telefoon hebben op een festival is echt het meest onzinnige wat je kan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ijssie broeder, wanneer gaan we Sensation videobanden bekijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 20:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ijssie schreef:
Jawel, tegenwoordig zijn mensen meer bezig met tictacs en filmen en fotos maken dan gewoon van het feest of de muziek genieten. Dat was vroeger veel beter.

Ik deel je sentiment wel, maar waar ik was op Decibel was dit bijvoorbeeld totaal niet aan de orde. T is maar net bij welke stage/muziek je staat. En ach als mensen het naar hun zin hebben, wie ben jij dan om erover te oordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ijssie schreef:
Niet voor de mensen zonder smartphone.

Welke debiel heeft er nou geen smartphone

ijssie schreef:
Straks kan je niet eens meer naar de supermarkt zonder een smartphone..

Ja, en dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2023 11:51 
 
Hardtraxxer

Maar komt er dit jaar dus geen normale album CD zoals elk voorgaand jaar?

Vind ik erg jammer, had altijd standaard na het feest de decibel cd's in de wisselaar in de koffer en luisterde ze minimaal tot het nieuwe jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2023 12:01 
 
Hardtraxx Addict

ijssie schreef:
Maar komt er dit jaar dus geen normale album CD zoals elk voorgaand jaar?

Vind ik erg jammer, had altijd standaard na het feest de decibel cd's in de wisselaar in de koffer en luisterde ze minimaal tot het nieuwe jaar

Lijkt me niet want die was er altijd al ruim voor het feest.

Juist dit jaar was mooi geweest om iedere cd een aantal jaar te geven, maarja
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2023 12:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ijssie schreef:
Maar komt er dit jaar dus geen normale album CD zoals elk voorgaand jaar?

Vind ik erg jammer, had altijd standaard na het feest de decibel cd's in de wisselaar in de koffer en luisterde ze minimaal tot het nieuwe jaar

CD's zijn ook niet echt meer van deze tijd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2023 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ijssie leeft nog in 2008
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2023 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil het album graag op cassettebandjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2023 15:33 
 
Hardtraxx Addict

Albatrots schreef:
ijssie schreef:
Maar komt er dit jaar dus geen normale album CD zoals elk voorgaand jaar?

Vind ik erg jammer, had altijd standaard na het feest de decibel cd's in de wisselaar in de koffer en luisterde ze minimaal tot het nieuwe jaar

CD's zijn ook niet echt meer van deze tijd :P

Betekend niet dat je geen mix album op een manier uit kan brengen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2023 17:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Albatrots schreef:
ijssie schreef:
Maar komt er dit jaar dus geen normale album CD zoals elk voorgaand jaar?

Vind ik erg jammer, had altijd standaard na het feest de decibel cd's in de wisselaar in de koffer en luisterde ze minimaal tot het nieuwe jaar

CD's zijn ook niet echt meer van deze tijd :P

Betekend niet dat je geen mix album op een manier uit kan brengen

Dan heb je een afspeellijstje met gereleasde platen en hooguit een handjevol promo's. Of dat nou de moeite waard is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2023 17:56 
 
Hardtraxx Addict

Nee ik bedoel dus wel zoals de CDs altijd waren, als mix dus (maar dan hebben we de pre mixen natuurlijk eigenlijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2023 07:49 
 
Hardtraxxer

Gewoon deze dingen

Afbeelding
Afbeelding

Die krijg je ieder jaar, maar nu dus niet meer? "Want het is niet meer van deze tijd" wat is dat nou voor flauwekul.

Dit was ideaal voor onderweg in de auto of lekker tijdens het hardlopen of zo omdat je heel makkelijk naar het volgende nummer kon gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2023 08:58 
 
Hardtraxxer

ijssie schreef:
of lekker tijdens het hardlopen

Voor in je discman dan ofzo?
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten