Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2023 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kunnen we die gast niet gewoon negeren en doorgaan met de normale zaken? Lijkt me toch een heel stuk wijzer.

Hoe was het op vrijdag en zaterdag eigenlijk bij de hard techno? Hoor / zie daar enorm weinig van. Op zondag, en vorig jaar, stond er gedurende het weekend wel redelijk wat volk. Over de Pussylounge op zaterdag hoorde ik dan wel weer positieve dingen, met een soort 'concept-sets' die wel aansloegen.
Welke dingen op muzikaal vlak willen jullie volgend jaar anders zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2023 09:56 
 
Hardtraxxer

Als je al meer dan 10 jaar een Decibel album cd hebt en dan opeens niet meer dan is dat gewoon een terecht punt om aan te kaarten in een decibel topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2023 10:02 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
met een soort 'concept-sets'

Wat waren deze concept-sets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2023 10:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Hoe was het op vrijdag en zaterdag eigenlijk bij de hard techno? Hoor / zie daar enorm weinig van.


Ben er vrijdag even geweest, was redelijk rustig. Wilde ook alleen Møscardø zien, maar die stond helaas te vroeg. Daar stond wel veel volk, te zien op zn insta.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2023 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

O.a. Zany 25 years, Italian icons, raw rumble, millennium mayhem. Niet per se random Pussylounge-setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2023 11:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Kunnen we die gast niet gewoon negeren en doorgaan met de normale zaken? Lijkt me toch een heel stuk wijzer.

Hoe was het op vrijdag en zaterdag eigenlijk bij de hard techno? Hoor / zie daar enorm weinig van. Op zondag, en vorig jaar, stond er gedurende het weekend wel redelijk wat volk. Over de Pussylounge op zaterdag hoorde ik dan wel weer positieve dingen, met een soort 'concept-sets' die wel aansloegen.
Welke dingen op muzikaal vlak willen jullie volgend jaar anders zien?

Hebben op de vrijdag een uurtje Hard Techno meegepakt (NYCO & XRTN). Was een kleine stage die toen aardig gevuld was, maar vond het een hele toffe afwisseling. Er werd toen zelfs Zimmersion gedraaid wat wel een mooi moment was.

Moet zeggen dat ik Decibel qua muzikale invulling wellicht wel het beste grote festival vind. Dingen als de LIVE stage (za voor raw en zo voor euforisch), de battle stage van de vrijdag met 90 min sets en de raw classics op zondag met label setjes voegt wel echt wat toe. Daarnaast heb je überhaupt gewoon een heel breed aanbod qua muziek. Met een wat gunstigere timetable zou het zo'n feest zijn waar je het hele terrein kan afstruinen en allemaal verschillende subgenres kan meepakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2023 12:38 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
O.a. Zany 25 years, Italian icons, raw rumble, millennium mayhem. Niet per se random Pussylounge-setjes.

Klinkt wel als een leuke twist voor Pussy Lounge inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2023 13:11 
 
Hardtraxx Addict

ijssie schreef:
Als je al meer dan 10 jaar een Decibel album cd hebt en dan opeens niet meer dan is dat gewoon een terecht punt om aan te kaarten in een decibel topic

En we zijn het niet met je eens
Einde discussie

Zou zeggen bel b2s
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2023 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ijssie schreef:
Als je al meer dan 10 jaar een Decibel album cd hebt en dan opeens niet meer dan is dat gewoon een terecht punt om aan te kaarten in een decibel topic

De verkoop zal simpelweg te laag hebben gelegen om hier nog tijd/moeite in te steken. Das kut voor voor jou, maar een logische verklaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2023 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wtf alles valt ineens op zn plek
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2023 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hey b2s doe ff album uitbrengen voor cro op floppy
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2023 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
hey b2s doe ff album uitbrengen voor cro op floppy

als er gated kicks op staan, anders houden ze hem maar lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2023 18:34 
 
Hardtraxxer

Albatrots schreef:
Moet zeggen dat ik Decibel qua muzikale invulling wellicht wel het beste grote festival vind. Dingen als de LIVE stage (za voor raw en zo voor euforisch), de battle stage van de vrijdag met 90 min sets en de raw classics op zondag met label setjes voegt wel echt wat toe.

Mee eens inderdaad! Ik ga sinds 2008 en vond dit muzikaal gezien een van de beste edities. Sound of Decibel op vrijdag was ook top: mix van classics en nieuwere platen, gewoon aan dj’s zelf overlaten wat ze willen draaien. Dan krijg je bijv Max Enforcer die achtereenvolgens We Live for the Music-remix, Lost in Paradise en Circles & Squares draait. En zeker bij raw classics heb ik superveel platen gehoord die je tegenwoordig niet of nauwelijks meer tegenkomt. Pussy Lounge-podium ben ik alleen heen geweest met Frequencerz op vrijdag en Endymion op zaterdag. Allebei hele lekkere sets, maar het is te groot en donker om echt een vette sfeer te krijgen. Ook weggelopen bij Noisecontrollers op de mainstage, viel weinig te beleven voor m’n gevoel. Doe me dan maar al die andere kleinere podia (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2023 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een beetje laat, maar hier is nog een verslagje:
We konden goed doorlopen bij de ingang.
Op dat zandpad met die stenen er bij zijn er volgens mij flink wat bolderkarwieltjes gesneuveld.
Goede plek onder een boom op veld 2, geen last gehad van buren en in de ochtend en begin middag lekker in de schaduw

Begonnen bij Balistic, was goed maar ging iets te snel over naar Classics
Stukje Max Enforcer meegepakt, daarna genoten van Devin Wild vs Phuture Noize, bij Aversion - Activation net voor de piepkicks vertrokken naar The Pitcher.
Veel staan kletsen maar veel leuke nummers gehoord (Underworld :loving: ), Wildstylez idem.
B-Front was weer heerlijk. Zany ook wel, was wel enigszins bezopen toen.

Goede nachtrust gepakt, één keer wakker geworden van een buurman die bij z’n tent kwam en z’n luchtbed doos tegen onze tent smeet en vervolgens terwijl ik in m’n nest lag z’n complete verhaal mogen aanhoren dat hij in Zaltbommel op stap door een groep 15 jarigen in elkaar gemept was, ik weet niet of z’n maten naar hem luisterden, maar ik vond het een schitterend verhaal, gr. Menno van de Zandoever.

’s Ochtends lekker broodje kroket gehaald bij die 24 uurs bar, chill dat de frietpan al/nog steeds aan stond.

Toen Lovely Launch by Geck-O, was fijn, zeker het tweede half uur, toen een tosti gegeten en door naar Pavo, die zoals al vermeld erg fijn draaide. Jones meegepakt omdat we dachten dat het ging regenen, maar was ook goed.
Toen het Noisecontrollers & B-Front blok, was fijn, wel veel bekenden tegengekomen, dus niet volledig gefocust geweest op de muziek.
Daarna best lang gechilld, en vervolgens naar Repeller & Shockrage, was lekker rammen op die kleine stage.
Adjuzt was helaas te druk, maar wel op tijd terug voor Kruelty, flinke klappers gehoord.

Lekker gaan slapen, ’s ochtends, om een uur of 9:30 denk ik, wakker geworden door een groep ganzen voor de tent, was grappig.

Eventjes naar Retrospect gegaan, jammer dat er bijna niemand stond. Had zelf een beetje last van de hitte en moest er nog even inkomen, dus even een broodje kroket gaan eten, en door naar de Raw Classics, wat fijn dat dit buiten was, én dat er genoeg schaduw was. Jason Payne draaide erg lomp voor een openingsset, maar op een groot festival maakt dat niet zo uit. Toen The Pitcher, onze Harrie en z’n vrouw sloten ook aan, het was genieten, grootste deel van de tracklist hier al eerder gepost.

Daarna naar Zatox op de main, toch een beetje consessie gedaan voor m’n broer. Decibel 2012 anthem was leuk, The Purge collab klonk ook lekker. Last Resort live door Dave Revan meegezongen, nou toppie. Toen eventjes stukje Promo en een stukje Tommyknocker meegepakt, het plan was om naar Adrenalize te gaan, maar Degos & Re-Done begonnen al bijna, dus weer daar naartoe gesneld. Draaiden weer een heerlijke set, zoals altijd. Devin Wild was lekker pompen, op 3 (piep)kicks na. Toen werd het even moeilijk kiezen: Element, Thera, Ophidian, of Rooler met m’n broeder. The Mine en nog een Ophidian plaat even meegekregen met richting Element lopen, daar de laatste paar tracks meegepakt, en toen richting Thera, was ook mooi, Spoontech daarna ook. Even de eindshow meegepakt, eerste keer dat ik dat op Decibel heb gedaan, en op de camping nog naar Luna geweest, was alleen te warm en druk in die blokhut, dus voornamelijk buiten staan zeveren. Leuk dat hij Unlocked er op legde, past goed in een Hard Techno set.

Erg leuk weekend gehad. Dit was m’n 10e Decibel en ik denk wel een van de beste, volgend jaar zeker weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2023 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had tering veel zin in een broodje kroket op zondagavond maar waar ik hem wilde bestellen, daar achter bij de main, waren ze op. Blijkt dat jij ze op hebt gegeten, dus ...

Uiteindelijk maar een broodje frikandel en een broodje kroket zonder broodje kro gehaald, if you know what I mean. :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2023 10:06 
 
Hardtraxxer

xd xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2023 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er alleen op de camping en bij de Hardcore Mainstage een gehad, dus niet mijn schuld! In 2019 heb ik er zo'n 8 in totaal gehad (plus heel veel mosterd), dus dit viel mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2023 10:19 
 
Hardtraxxer

Ook maar even wat benoemen m.b.t. mijn weekendervaring.

Vrijdag
Vond dit wel gezellig, maar had niet echt uitschieters qua sets.
Adaro vs Invector was nog het leukst die dag.
Warface was me een partij afzien, break na break, techno drop na techno drop echt de slechtste set van t weekend.

Zaterdag
Impakt Live was me een positieve verassing, veel drive, harde kicks en heerlijke sfeer.
Iets later de set van het weekend mee mogen maken, D-Sturb Playground4, wat was dat een show zeg.
Alles klopte daar gewoon :loving:
Vervolgens wilde ik niet bij AoR staan, maar enkele wilde de show graag zien, poah dat was ook een partij kutkicks na kutkicks...
Ten slotte afgesloten bij Neon Future en echt waar wat was dat ook knallen geblazen zeg. Super grimmig en 45min sfeer waar je u tegen zegt.

Zondag
Laat begonnen was ook niet al te fit met al die nachtbrakers naast ons.
Begonnen bij Adrenalize, lekker die euforische melodieën op die heerlijke zondagmiddag.
Jammer dat ik moeite met opstarten had, maar die set zat goed in elkaar.
Vervolgens even op de main gestaan en na een tidje me daar verveeld dus even alleen het terrein onveilig gemaakt.
Nog n leuk fotootje gemaakt met onze Björn :lol:
Vervolgens naar Vertile's Dimension, niet echt speciaal, altijd wel cool als hij zingt.
Uiteindelijk afgesloten bij Overdose, eerlijk is eerlijk, die lichtshow blijven dik, maar toch zitten me er een partij veel breaks in die set, als ik er meer op ga letten, des te meer die sets tegenvallen.

Al met al super dik, maar toch wel kriebels na de overledene mensen, is niet niks.
Alsof je realiseert dat je leeft op een negatieve manier, super gaaf weekend gehad maar toch met n negatief randje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2023 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet wel een top feest zijn geweest als je 11 dagen nodig hebt gehad om bij te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2023 11:20 
 
Hardtraxxer

Als ik iets post doe ik dat liever vanaf mn laptop ipv telefoon.
Dus nu werk ik weer, kan ik ff de tijd nemen
Had wel lekker n week vrij na decibel dus dat ging super!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2023 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah joh, Nuracore moet altijd 11 dagen bijkomen van een feest waarvoor hij een warmup mix heeft gemaakt waar hij niet eens is geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2023 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klopt, dat krijg je met zulke :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2023 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
In 2019 heb ik er zo'n 8 in totaal gehad (plus heel veel mosterd), dus dit viel mee.

?


Doe jij geen pep dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2023 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Ah joh, Nuracore moet altijd 11 dagen bijkomen van een feest waarvoor hij een warmup mix heeft gemaakt waar hij niet eens is geweest.

:lol: :lol: :lol:
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten