Een beetje laat, maar hier is nog een verslagje:
We konden goed doorlopen bij de ingang.
Op dat zandpad met die stenen er bij zijn er volgens mij flink wat bolderkarwieltjes gesneuveld.
Goede plek onder een boom op veld 2, geen last gehad van buren en in de ochtend en begin middag lekker in de schaduw
Begonnen bij Balistic, was goed maar ging iets te snel over naar Classics
Stukje Max Enforcer meegepakt, daarna genoten van Devin Wild vs Phuture Noize, bij Aversion - Activation net voor de piepkicks vertrokken naar The Pitcher.
Veel staan kletsen maar veel leuke nummers gehoord (Underworld

), Wildstylez idem.
B-Front was weer heerlijk. Zany ook wel, was wel enigszins bezopen toen.
Goede nachtrust gepakt, één keer wakker geworden van een buurman die bij z’n tent kwam en z’n luchtbed doos tegen onze tent smeet en vervolgens terwijl ik in m’n nest lag z’n complete verhaal mogen aanhoren dat hij in Zaltbommel op stap door een groep 15 jarigen in elkaar gemept was, ik weet niet of z’n maten naar hem luisterden, maar ik vond het een schitterend verhaal, gr. Menno van de Zandoever.
’s Ochtends lekker broodje kroket gehaald bij die 24 uurs bar, chill dat de frietpan al/nog steeds aan stond.
Toen Lovely Launch by Geck-O, was fijn, zeker het tweede half uur, toen een tosti gegeten en door naar Pavo, die zoals al vermeld erg fijn draaide. Jones meegepakt omdat we dachten dat het ging regenen, maar was ook goed.
Toen het Noisecontrollers & B-Front blok, was fijn, wel veel bekenden tegengekomen, dus niet volledig gefocust geweest op de muziek.
Daarna best lang gechilld, en vervolgens naar Repeller & Shockrage, was lekker rammen op die kleine stage.
Adjuzt was helaas te druk, maar wel op tijd terug voor Kruelty, flinke klappers gehoord.
Lekker gaan slapen, ’s ochtends, om een uur of 9:30 denk ik, wakker geworden door een groep ganzen voor de tent, was grappig.
Eventjes naar Retrospect gegaan, jammer dat er bijna niemand stond. Had zelf een beetje last van de hitte en moest er nog even inkomen, dus even een broodje kroket gaan eten, en door naar de Raw Classics, wat fijn dat dit buiten was, én dat er genoeg schaduw was. Jason Payne draaide erg lomp voor een openingsset, maar op een groot festival maakt dat niet zo uit. Toen The Pitcher, onze Harrie en z’n vrouw sloten ook aan, het was genieten, grootste deel van de tracklist hier al eerder gepost.
Daarna naar Zatox op de main, toch een beetje consessie gedaan voor m’n broer. Decibel 2012 anthem was leuk, The Purge collab klonk ook lekker. Last Resort live door Dave Revan meegezongen, nou toppie. Toen eventjes stukje Promo en een stukje Tommyknocker meegepakt, het plan was om naar Adrenalize te gaan, maar Degos & Re-Done begonnen al bijna, dus weer daar naartoe gesneld. Draaiden weer een heerlijke set, zoals altijd. Devin Wild was lekker pompen, op 3 (piep)kicks na. Toen werd het even moeilijk kiezen: Element, Thera, Ophidian, of Rooler met m’n broeder. The Mine en nog een Ophidian plaat even meegekregen met richting Element lopen, daar de laatste paar tracks meegepakt, en toen richting Thera, was ook mooi, Spoontech daarna ook. Even de eindshow meegepakt, eerste keer dat ik dat op Decibel heb gedaan, en op de camping nog naar Luna geweest, was alleen te warm en druk in die blokhut, dus voornamelijk buiten staan zeveren. Leuk dat hij Unlocked er op legde, past goed in een Hard Techno set.
Erg leuk weekend gehad. Dit was m’n 10e Decibel en ik denk wel een van de beste, volgend jaar zeker weer.