Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2023 09:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ah ze hebben dus de indeling van Awakenings volledig overgenomen, slim, die was inderdaad veel effectiever met dat extra looppad en de meerdere tussenwegen achter en door podia.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2023 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ah ze hebben dus de indeling van Awakenings volledig overgenomen, slim, die was inderdaad veel effectiever met dat extra looppad en de meerdere tussenwegen achter en door podia.


Ik was echt volledig gedesorienteerd. Ik herkende oprecht amper wat terug van 11 jar geleden qua indeling. Nou was het ook nog extra verwarrend dat op vrijdag de helft nog dicht was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2023 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke zondag gehad (L) .
Dankzij een uur vertraging / uitval van treinen pas om 14:00 binnen i.p.v. 13:00 dus Daani precies gemist, vanaf dat moment tot einde Audiotricz om half 8 uitsluitend bij de Desperados-stage en Live-stage geweest. Dit waren eigenlijk uitsluitend hoogtepunten, met als uitschieters Jay Reeve live en een half uurtje Progressive Hardstyle als surprise-act. Met name die laatste was ma-xi-maal genieten, met het zonnetje mooi op de stage en een sfeer die ik al een tijdje niet meer gezien had.
Daarna stukje Art of Fighters gezien, Element, Theracords en Spoontech, toen met de fiets weer richting de trein en uiteindelijk rond half 1 thuis.

Mooie afsluiter van het festivalseizoen, wel gek om voor het eerst in hele, hele lange tijd geen weekend te zijn geweest en heb het toch wel soort van gemist.
Ik moet zeggen dat de drukte op zondag echt perfect was. Vond het zelfs opvallend rustig op een paar momenten na. Dat is wel een verademing t.o.v. de standaard zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2023 12:22 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ontzettend genoten :love: Wat n heerlijke sfeer gisteren bij de raw classics :yay:

Dit was mn tracklist
01. Dj Thera -Celebrate
02. Catatonic Overload & Deetox - State Of Mind
03. Dj Thera - The Gate
04. Dj Thera & Artifact - Revenge
05. Dj Thera - Can't Remember
06. Dj Thera & Delete - Welcome (Thera's Live Mix)
07. Dj Thera & Phrantic - Ammunition
08. Dj Thera feat. Yuna-X - Starfleet
09. Delete - The Curse
10. Geck-e - Soul Train
11. Dj Thera feat. Yuna-X - It's A Fine Day
12. Prefix & Density ft The Vision - Never Come Close
13. Dj Thera - Twilight Zone 2014
14. Dj Thera & Delete - Ridiculous
15. Prefix & Density - Soundwaves
16. Dj Thera - Do You Know 10 Kleine Acid Impressions (Mashup)
17. Geck-o - 2-1
18. Dj Thera & Geck-o - Do The Happy Face
19. Deetox & Delete - Android
20. Catatonic Overload vs Dj Thera - Goddamn Therafied (Theracords Live Mix)
21. Catatonic Overload - The Sexual Thrill (GZ 2011 Edit)
22. The Dizzorder ft R-Tillary - Vampires Dream
23. Deetox - Black Magic
24. Matt Restless - And It Goes
25. Dj Thera feat. Yuna-X - Surreal
26. Phrantic & Blackburn - In Your What
27. Geck-e - Parallel Worlds
28. Delete & Deetox - Alone
29. Delete - Dismissed Ghetto Level (Dj Thera Mash-Up)
30. Dj Thera feat. Yuna-X - Strong
31. B-Front & Thera - R.E.M. Coma (Dj Thera Live Mix)
32. Prefix & Density - Just A Memory
33. Alphaverb & The Machine - Smokemachine
34. Delete & Deetox - Fatal
35. Prefix & Density - STFU
36. Wavolizer - Sympho
37. Dj Thera - Crazier
38. Delete & Warface - The Baddest
39. Wavolizer vs Dj Thera - Done With My Stash (Theracords Live Mix)
40. Prefix & Density - Polka Dj Tool
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2023 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I.v.m. fomo ook gister een dagje geweest. Leuke sets van Jay Reeve, Degos en Re-Done, Element en stukje Thera gehoord. Barber te druk dus gegaan, Luna met een Luna-setje incl dubbele platen en voor mijn gevoel behoorlijk nieuwe nummers voor een classic stage. Promo met een set zoals al 94x eerder gehoord.

Ik heb mij vermaakt maar betrap mij erop dat ik het een beetje beu begin te worden om naar een festival te gaan, weer bij een classsic hardstyle/classic raw/classic hardcore te gaan staan. Even bij de groep weg om bij Element te gaan maaien heeft mij wel goed gedaan. En het feit dat ik een jaartje ouder word en het publiek een jaartje jonger begint ook steeds ongemakkelijker te voelen (ofzo), viel mij gister iig wel heel erg op.

Mark With A Tarrel schreef:
Was een mega gezellig dagje + ik heb MelvinFR leren kennen. Denk dat ik Hardtraxx daarmee nu wel uitgespeeld heb.

Condoleances.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2023 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Mooie afsluiter van het festivalseizoen, wel gek om voor het eerst in hele, hele lange tijd geen weekend te zijn geweest en heb het toch wel soort van gemist.


Dit gevoel heb ik ook heel erg na een dagje te zijn geweest.

Bij alle stages waar ik ben geweest afgelopen zaterdag was het geluid overigens erg goed, loepzuiver en hard op bijna alle plekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2023 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal later vandaag nog een verslag schrijven, maar: Progressive Hardstyle en Audiotricz solo :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2023 14:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Even beginnen met een speciale vermelding voor alles en iedereen tijdens de anderhalf uur Progressive Hardstyle / Audiotricz. Fijnste sfeertje dat ik in lange tijd heb meegemaakt, samen met die Jay Reeve set van Rebirth. In combinatie met die muziek in het zonnetje. Alleen maar blije, dansende, meezingende mensen. Non stop meters kippenvel terwijl het tegen de 30 graden was. Perfect.

Dan de zondag zelf. Voor het eerst sinds 2013 geen weekend aanwezig, wat toch wel raar was. Vergeten een chaletje te boeken. Gezien de line-up besloten om dan alleen de zondag mee te pakken: komt niet vaak meer voor dat je de keuze hebt om heel de dag euforische muziek te horen en dan ook nog eens de keuze tussen twee verschillende stages (Despo en live stage). Besloten om een keer met de trein + OV fiets te gaan (wat in al die jaren feesten zelden tot nooit voor is gekomen), mede door het gebrek aan fitheid zodat ik de vrijheid had om eventueel toch eerder op te bokken. Hebben we geweten ook, met uitvallende treinen en geboekte übers hebben we er deur tot deur zo'n 3 uur over gedaan, terwijl het iets meer dan een uur met de auto is. Wilden om half 1 al voor de ingang staan, maar uiteindelijk 2 uur binnen. Enfin. Even kort rondje gedaan en wat meteen al in positieve zin opviel was de drukte (of het gebrek aan). Vorig jaar zondag was dit ook wel prima, maar de zaterdag was dit veel en veel te. Gisteren heel de dag eigenlijk perfect. Nooit lang hoeven wachten bij de bar, eten of WC's.

Lekker euforisch dagje gehad dus. Begonnen bij Ecstatic, waar het al meteen weer een gezellige boel was met veel bekenden. Heerlijk om op te starten. Daarna doorgegaan naar de livesets van Jay Reeve, Demi Kanon en een klein stukje Primeshock, wat allemaal meer dan prima was :loving: . Toen toch maar weer even naar buiten gegaan en om 18:00 dus het al eerder genoemde hoogtepunt van de dag: Progressive Hardstyle en Audiotricz (L) . Van Toneshifters gaat ie meestal niet echt steigeren, dus Galactixx live meegepakt. Stukje Art of Fighters en door naar Element. Opvallend was het enorme leeftijdsverschil met de rest van de dag. Tot daar aan toe eigenlijk alleen maar bij de euforische stages gestaan en de gemiddelde leeftijd daalde meteen wel met een jaartje of 10 denk ik in die Raw tent, haha. Niet erg, maar wel opvallend. Hulde naar de beste man dat hij nog een van de weinige DJ's is die er nog eens een Hardstyle Mafia (Karma) of Vazard (Proximity to Extinction) plaat bij pakt. Daarna nog een stukje Thera gepakt, waar de lichten nogal aan de felle kant stonden. Laatste anderhalf uur lekker gedesorrienteerd gestaan. Afgesloten bij de Spoontech classics. Wat een muziek was dat toch. Toch weer een beetje de oude afsluitingen herleven van de gouden 2015 - 2016 periode. Machtig mooi ook om bijvoorbeeld weer eens een oude Freakshow plaat te horen. Kwartiertje voor het einde van de set naar de fietsen gegaan om de trein te halen. Ook dat ging niet helemaal top, aangezien de NS app ineens aan gaf dat de laatste trein richting Zeeland niet meer ging en Remi zijn baas ons in Roosendaal op is komen halen. Om er vervolgens op station Roosendaal achter te komen dat die trein toch gewoon richting Goes door ging. Nog eens een bevestiging dat het reizen met de trein (naar een feest) echt kut is haha.

Al met al echt een prima dag gehad. Beviel prima zo op de zondag. Volgend jaar toch weer een weekend? Allicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2023 14:14 
 
Hardtraxx Veteran

Zit niet mee qua nieuwsgeving, hopelijk wordt ie snel in goede gezondheid gevonden

Festivalganger (23) Decibel vermist, politie zoekt met helikopter

https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/432 ... helikopter
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2023 14:45 
 
Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
Zit niet mee qua nieuwsgeving, hopelijk wordt ie snel in goede gezondheid gevonden

Festivalganger (23) Decibel vermist, politie zoekt met helikopter

https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/432 ... helikopter

Zo juist naar buiten gebracht dat er een dode gevonden is in de buurt van het festival terrein
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2023 14:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
ErikZ schreef:
Zit niet mee qua nieuwsgeving, hopelijk wordt ie snel in goede gezondheid gevonden

Festivalganger (23) Decibel vermist, politie zoekt met helikopter

https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/432 ... helikopter

Zo juist naar buiten gebracht dat er een dode gevonden is in de buurt van het festival terrein


In het kanaal dus.

https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/432 ... ivalganger
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2023 15:38 
 
Hardtraxxer

Hopen dat het maar bij 2 blijft. Diep triest maar helaas gebeurt dit gewoon op festivals. Zeker op grote weekendfestivals van bijna 100.000 mensen is het eigenlijk gewoon een kwestie van statistiek. Hoop dat ze beide gevallen nou niet gaan gebruiken om weer allemaal negativiteit over de 'veiligheid' van hard dance festivals en zo op te schudden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2023 15:58 
 
Hardtraxxer

Precies dat inderdaad!

En inderdaad hopen dat er niet meer zijn. Is al erg genoeg dat er überhaupt overleden zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2023 16:18 
 
Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4326212/dode-gevonden-in-het-water-bij-zoekactie-naar-vermiste-festivalganger


Vreemde is dat politie dit op Twitter laat weten:
We hebben in een kanaal bij Biest-Houtakker een overleden persoon aangetroffen, hulpdiensten zijn ter plaatse, onderzoek moet uitwijzen of het de vermiste man is.

ff gekeken op Maps, dat is bijna 1 uur en 20 lopen van elkaar af :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2023 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pep is a hell of a drug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2023 16:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hij hoeft daar niet helemaal heen te zijn gelopen toch? Kan toch zijn dat hij met de stroming mee is gesleept na overlijden?

Rickzel schreef:
Pep is a hell of a drug.

Dit is dan wel weer een beetje overbodig
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2023 16:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4326212/dode-gevonden-in-het-water-bij-zoekactie-naar-vermiste-festivalganger


Vreemde is dat politie dit op Twitter laat weten:
We hebben in een kanaal bij Biest-Houtakker een overleden persoon aangetroffen, hulpdiensten zijn ter plaatse, onderzoek moet uitwijzen of het de vermiste man is.

ff gekeken op Maps, dat is bijna 1 uur en 20 lopen van elkaar af :huh:


Biest-Houtakker ligt naast het Decibel terrein?

Op de video is te zien dat de politie bij de brug over het kanaal van Biest-Houtakker naar Moergestel het fietspad langs het kanaal van Biest-Houtakker naar Tilburg op rijdt en ongeveer tegenover de camping plek stopt.

https://twitter.com/NoelvanHooft/status ... 27/photo/1
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2023 18:38 
 
Hardtraxx Addict

Het gaat inderdaad om de vermiste bezoeker meld Omroep Brabant.

Ook is er blijkbaar zondag nacht nog een trauma heli op de camping geland

Wat is het dit jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2023 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel bizar wat daar allaal gebeurt op de camping.

Was op alle fronten positief verrast toen ik er vrijdag weer eens was. Gezellige mensen, goed geluid, leuke podia, leuke setjes.

Maar wat er allemaal op die camping gebeurd is vind ik wel echt bizar.

Sneu voor b2s ook, die kunnen daar ook weinig aan doen natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2023 18:51 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Wel bizar wat daar allaal gebeurt op de camping.

Was op alle fronten positief verrast toen ik er vrijdag weer eens was. Gezellige mensen, goed geluid, leuke podia, leuke setjes.

Maar wat er allemaal op die camping gebeurd is vind ik wel echt bizar.

Sneu voor b2s ook, die kunnen daar ook weinig aan doen natuurlijk.

Ja echt. Wel goed dat ze echt de meeste grote speakers in hadden genomen (toen ik rond 14:00 aankwam stonden er minimaal 20)

Maar wat er allemaal gebeurde was inderdaad opvallend. Zelf ook nog voorkomen dat een zakkenroller er met de telefoon van een vriend vandoor ging(flinke elleboog op de neus helpt vaak wel)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2023 19:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Het gaat inderdaad om de vermiste bezoeker meld Omroep Brabant.

Ook is er blijkbaar zondag nacht nog een trauma heli op de camping geland

Wat is het dit jaar


Dat was in de nacht van zondag op maandag inderdaad, heftig. Veel politie bij komen kijken, er zou iemand zijn neergestoken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2023 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onwijs goed weekend gehad. In vergelijking met vorig jaar minder last gehad van de drukte op zaterdag. Op piekmomenten was het nog steeds wel te druk bij de wc's en bij sommige stages maar algeheel was het prima te doen. Vrijdag en zondag was de drukte echt ontzettend top! Daarnaast was het geluid ook een stuk beter bij de stages waar ik ben geweest. Eigenlijk viel alleen het geluid bij Panic op de Hardcore Classics zaterdag tegen en ook was het geluid bij de livestage zondagmiddag niet heel denderend. Verder was het geluid overal prima tot onwijs goed (Hardcore Classics zondag :love: ) Ook waren de stages zelf veel praktischer opgesteld dan vorig jaar.

Vrijdag
Enige grote irritatiepunt was het munten halen op vrijdag bij binnenkomst. Hier echt bijna een halfuur aan verloren en mede daardoor een groot deel van Balistic gemist. Uiteindelijk met bier in de hand bij The World Is Yours binnengekomen tijdens zijn set, top begin!. Verder was de hele Sound Of Decibel stage eigenlijk best een verademing. Het was beetje het geval van ''kijk maar wat je draait''. Max Enforcer was wel prima, niet heel bijzonder. Wildstylez was meer classics met zijn hitjes maar dat zijn ook veelal parels en de sfeer zat er toen heel goed in, dus dat was ook top. B-Front opende met Decibel Anthem (Brennan Heart Edit), held :worship: En had verder ook een hele toffe set met platen van hem die ik al enige tijd niet meer had gehoord (Dream World, Silent Scream, Deepest Wave, The Enigma). Zany was wel beetje een wazige set. Hij begon met Freestyle, merkte na een plaat of 3 dat dat niet aansloeg en stapte toen over op classics. Laatste 10 minuten was dan weer meer richting Freestyle. Sfeer was toen ook wel een beetje ingekakt. Verder deze dag nog naar Devin Wild & Phuture Noize geweest maar die combi pakte mij niet helemaal. Nieuwe platen van Phuture Noize doen mij niet zoveel en de oude heb ik al veel te vaak gehoord. Devin Wild zijn platenkeuze is ook wel eens beter geweest. Daardoor na een klein uurtje hier weer weggegaan, en wat Jump meegepakt bij LethalMG. Top geluid toen, en verder ook heel tof voor tussendoor :)

Zaterdag
Vanaf het begin aanwezig, paar platen gecheckt bij Firelite (+ veel voor Hardbeat Market!!!). Sunny D geweest en draaide prima en pluspunt voor het lage BPM (rond 145). Pavo had een onwijs verrassende platenkeuze en dit was daardoor de beste set van de zaterdag. Veel 2005/2006 platen :love: Denk aan Sky High (Technoboy Remix), Into Dub, Victim Of My Rage, End Of My Excistence, Payback, Hardventure (2005 Tatanka Remix) en Revolutions, maar ook platen als Tatanka & Zany - Connection en Dirty (Wildstylez Remix). Daarnaast een handjevol hitjes als Miami Belch, Her Voice Remix en On The Rise. Jones vond ik daarna niet zo, veelal hitjes en stuk nieuwe dan Pavo, dus maar naar de Industrial gegaan voor Djipe wat echt ontzettend vet was en het geluid was tov vorig jaar hier ook een heel stuk verbeterd! Wat gegeten en een stukje Tha Playah meegepakt en naar de main voor B-Front & Noisecontrollers wat ik maar een redelijk onsamenhange set vond en weinig speciaals aan. Desalniettemin wel op vermaakt. B-Front solo was ook prima en die nieuwe met Udex is weer een toppertje hoor! Naar Panic geweest wat wel prima was maar wel matig geluid en wat te druk. Endymion hun set op de Pussylounge was er dan wel weer eentje voor in de boeken, wat een klappers en ook hier weer top geluid :thumbsup:
Na deze set stond er eigenlijk niet echt wat interessants meer en daardoor in de feesttent beland voor Loud & Fout en daarna Gassie en Adriaan. Kostelijk vermaakt op dat laatste :lol: Daarna teruggegaan naar het huisje.

Zondag
Beste dag van het weekend. Uiteindelijk nog 20 minuten van Solstice zijn set mee kunnen pakken waardoor ik meteen in een top stemming kwam die de rest van de dag niet meer is weggegaan. Na Solstice wel wtf van het weekend meegemaakt bij Mojo Fyre, wat dus een of andere vage Happy Hardcore act bleek te zijn met danseressen enzo op het podium. Zowel het tijdstip als de stage was enorm misplaatst :lol: Stukje Retrospect gezien en die draaide een stuk beter dan vorig jaar! Ecstatic draaide een hele lekkere set en leuk om een hoop artiesten tussen het publiek te zien (Primeshock, Solstice en Jay Reeve) De sitdown die werd ingezet door Primeshock tijdens Down Down was ook een onwijs groot feest :loving: Teruggegaan naar de livestage voor Jay Reeve. Wat een platen maakt deze man... staat voor mij nu eenzaam aan de top in de hardstyle. Liveact zat verder ook weer heel top in elkaar!
Weer bij de hardcore classics beland en het geluid was hier echt absurd goed! Promo was verder beetje een setje zoals ik van hem gewend ben. Stukje Tommyknocker meegepakt en toen set van het weekend: Audiotricz. Eerste halfuur Progressive Hardstyle surprise was echt fenomenaal en die sfeer :worship: :worship: Audiotricz solo kakte in het begin wat in, maar de sfeer was binnen 10 minuten weer helemaal terug! Audiotricz zelf draaiden zelf ook een geweldige set. Veelal hitjes op het einde maar daardoor werd de sfeer alleen maar beter dus nam het prima voor lief. Hierna nog 1x teruggegaan naar de livestage waar het geluid nu gelukkig wat beter afgesteld stond. Devin Wild The Innergame zat wederom sterk in elkaar en weer een hoop kneiters gehoord, al moet ik zeggen dat zijn act op Rebirth mij toch nét iets meer pakte. Desalniettemin heel goed op vermaakt! Avond afgesloten bij de Hardcore Classics bij Ophidian (ook een dijk van een set weer) en Neophyte wat ook prima vertoeven was! Nog even gas bijgegeven met bier drinken dus niet alle platen zijn me meer bijgebleven tijdens Neophyte.

Volgend jaar weer :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2023 19:54 
 
Hardtraxx Addict

Mitch schreef:
heggenschaar schreef:
Het gaat inderdaad om de vermiste bezoeker meld Omroep Brabant.

Ook is er blijkbaar zondag nacht nog een trauma heli op de camping geland

Wat is het dit jaar


Dat was in de nacht van zondag op maandag inderdaad, heftig. Veel politie bij komen kijken, er zou iemand zijn neergestoken.

Dat had ik ook vernomen maar de gene die dat vertelde was zo vaag dat ik het niet serieus nam
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2023 21:47 
 
Hardtraxxer

Helikopter helemaal gemist joh.. triest allemaal.

Maar ondanks dat moet ik wel bekennen dat ik een fantastisch weekend hebt gehad.
Camping met alle gekte is weer genieten.

Qua setjes: op zaterdag, in die teringhitte tent (wat juist wel een extra dimensie geeft), Rejecta, Bloodlust en Aversion meegepakt. Vooral mijn eerste keer Aversion was voor mij een zeer positieve verassing. Kruelty helaas moeten laten schieten want andere voorkeur vrienden.
Op zondag, de laatste uren: Element en Spoontech classics. Man man, compleet leeg was ik daarna. Vooral sfeer linksvoor van de afsluitset was intents genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2023 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe was de City Hall op de camping? Goed uitgepakt?
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten