Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 30  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2023 14:21 
 
Hardtraxxer

Omdat de media het vaak op een uiterste vervelende manier brengt, met weinig respect voor de overledene en nabestaanden maar wel zodanig om de festivals in een kwaad daglicht te zetten. En ja, vaak ook de drugsellende uitvergroten, i.p.v. te sturen op meer voorlichting etc..

Kortom, stemmingmakerij waar we met z'n allen niets aan hebben. Want zoals gezegd, het is inderdaad al erg genoeg. Daar hoeft geen mediacircus omheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2023 14:43 
 
Hardtraxx Addict

MaartenV schreef:
Omdat de media het vaak op een uiterste vervelende manier brengt, met weinig respect voor de overledene en nabestaanden maar wel zodanig om de festivals in een kwaad daglicht te zetten. En ja, vaak ook de drugsellende uitvergroten, i.p.v. te sturen op meer voorlichting etc..

Kortom, stemmingmakerij waar we met z'n allen niets aan hebben. Want zoals gezegd, het is inderdaad al erg genoeg. Daar hoeft geen mediacircus omheen.

En in ons geval de muziek stijlen specifiek
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2023 14:49 
 
Hardtraxxer

Exact, ik wilde er nog bijzetten inderdaad 'onze scene'
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2023 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om het even over wat anders te hebben. Hoe en wat was nou die special van B-Front en Noisecontrollers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2023 02:14 
 
Hardtraxx Addict

Nuracore schreef:
Om het even over wat anders te hebben. Hoe en wat was nou die special van B-Front en Noisecontrollers?

De laatste helft mee gekregen en prima op vermaakt. Oud en nieuw
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2023 02:22 
 
Hardtraxxer

Audiotricz waren lekker op dreef :D
Ze draaiden meerdere keren het geluid weg zodat het publiek het kon overnemen. Met als hoogtepunt de volledige climax van Reawakening, wat een sfeer (L)

Bass Modulators vond ik daarna toch net wat vetter, heel veel platen die eigenlijk te nieuw zijn voor een classic maar inmiddels wel een beetje vergeten zijn (see the light, holding on, requiem, leave the world, etc). Helemaal top :thumbsup:

Alpha Twins met oa Rap God en Betrayal-remix ook heel vet :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2023 03:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heftig bericht van die overleden jongen, komt wel ff binnen zeg
Veel te jong.

Verder prima vermaakt zeg vandaag, genoten van de sfeer eigenlijk overal wel. Veel xtreme raw geweest, wat een geluid daar zeg pohhh.

Mish draaide uiteindelijk een prima setje toen ik er stond, nie verwacht. Verder was Adjuzt z'n liveset ook maximaal rammen.

Wat een tyfushitte in de overdekte tenten, man man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2023 08:15 
 
Hardtraxx Elite

Al vaker gezegd dat ik nooit meer op een camping wil gaan, bij deze bevestigd.
Sinds vrijdag 9 uur wakker en nog geen oog dicht kunnen doen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2023 09:35 
 
Hardtraxx Addict

Op de camping was een reclame voor nightmare met 2 graven, deze zijn weg gehaald zo te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2023 09:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

cheers jeff
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2023 10:22 
 
Hardtraxxer

Heeft iemand Deepack nog volledig gezien? Ik vroeg me af of ze Cant Hold Us Down nog hebben gedraaid. We werden iig wel ff goed verrast met het 2002-anthem :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2023 11:22 
 
Hardtraxxer

Ltmbr schreef:
Heeft iemand Deepack nog volledig gezien? Ik vroeg me af of ze Cant Hold Us Down nog hebben gedraaid. We werden iig wel ff goed verrast met het 2002-anthem :bomb:

Deepack was voor mij de set van de dag, 1.5 uur staan knallen. Kan me alleen ff niet herinneren dat ze die hadden gedraaid. Wel genoeg andere pareltjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2023 11:55 
 
Hardtraxxer

D-sturb en neon future :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2023 13:18 
 
Hardtraxxer

Ontzettend verdrietig nieuws van die jongen. Ik begrijp dat de organisatie hier niet teveel aandacht aan kan/wil besteden, maar een reactie op gebeurtenissen zou toch wel respectvol zijn geweest. Ze doen nu net alsof er niks gebeurd is.

Deepack ook voor mij de set van de dag. Voor een groot deel raw classics in hun set en die knalden er goed op! Echt staan genieten! Setjes van Nightcraft, Audiotricz en Wasted Penguinz vond ik ook heel fijn. Mainstage opvallend genoeg nauwelijks gezien dit jaar. Alleen even bij B-front en Noisecontrollers gekeken, maar ik vond het helaas geen fijne combinatie. Eindelijk heeft de hardstyle classics een beter stekje gekregen, dat was een heel groot pluspunt. Hier ook een groot deel van de dag gestaan. Was een fijne ruimte en werd ook goed bezocht. Ik vond die livestage ook leuk met die grote visuals op de schermen. Wel weer vreselijk warm en nat in die tent. Aankleding main zag er heel goed uit. Toch blijf ik ook nu weer toch een beetje met een ‘mwoah-gevoel’ achter bij Decibel, net zoals vorig jaar. Ik weet niet wat het is, maar het pakt mij op de één of andere manier niet zo. Eindshows lopen wij niet meer warm voor en gaan we eigenlijk al niet meer kijken. Het is niet heel goed gedaan en dat hele veld staat bomvol. De laatste 2 uur is het voor mij echt zoeken naar een leuke act, want het wordt of steeds harder of een deel van de stages stopt om 00.00. Volgend jaar maar weer even kijken of we gaan, maar twijfel eerlijk gezegd wel een beetje…
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2023 13:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Donderstraal allemaal ff lekker heen. Wat is er nou weer ineens heftig? Omdat het gebeurt op een feestje van de muziek waar jullie zo van houden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2023 13:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onwijs vette dag gehad en echt hele fijne sets gehoord!!

Door wat files helaas pas rond 14.30 binnen en na het opzoeken van wat vrienden en halen van munten enz. richting de Classics gegaan voor Jones en een stukje Josh & Wesz. Jones draaide lekker gevarieerd met o.a. Wildstylez - Rootz, DBSTF & Deepack - Rocking With The Best, Zatox - Creation en Ran-D & Digital Punk - Rebel To The Grave :clap:

Vervolgens de Walking The Line set van Tha Playah bijgewoond en die oude Hardcore doet het altijd goed.

Toen de main opgezocht voor B-Front (met Noisecontrollers en solo) en dat stelt nooit teleur!
Om de tijd te doden tot aan Phuture Noize zijn we maar blijven staan bij Atmozfears en met name de kicks klonken verrassend dik!
Phuture Noize was daarna echt fantastisch, met name ook door de sfeer rondom ons heen op dat moment. Leuk om King of the Junhle weer eens te horen! :yay:

Daarna richting Pussy Lounge gegaan voor de 25 years set van Endymion en ook dat was geweldig. Een grote groep bekenden bij elkaar en alle Hardcore hits van de heren aangevuld met track als Amnesys - Refly was genieten!

Tot slot weer terug naar main waarbij alle anthems achter elkaar voorbij kwamen tijdens de DB20 show. Wat een pareltjes zitten daar ook tussen! :loving:

Ik blijf wel fan van het stijltje van Act of Rage, dus ondanks dat je het merendeel van de tracks als vaak zat voorbij hebt horen komen ga ik hier wel goed op.

Angerfist draaide daarna ook een hele fijne set, maar omdat de energie bij mij wel was verdwenen heb ik daar vooral stilstaand van genoten, net als van de eindshow.

Al met al dus een topdag!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2023 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Donderstraal allemaal ff lekker heen. Wat is er nou weer ineens heftig? Omdat het gebeurt op een feestje van de muziek waar jullie zo van houden?


Nee, dit is gewoon niet wat je wilt toch. Zeker niet op een plek waar je dichtbij bent.
Ongeacht de muziek of festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2023 17:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Superdag gehad gisteren, Jay Reeve en Kruelty uitschieters met onwijs vette sets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2023 17:46 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wat was dit vet zeg, ongekende sfeer bij onze set. Enorm veel waardering voor de mensen die de gehele set bleven staan ondanks het feit dat er 0 beweegruimte was. Hier de tracklist voor de geïnteresseerden! :D

Chapter V @ Decibel 2023 schreef:
01. Southstylers - Decibel 2006 Anthem (Chapter V Re-Kick)
02. Chapter V & Posyden - Inner Conflict
03. D-Verze & Cryex - Pun Intended
04. Nutty T - Nacho (Delete Remix)
05. Delete - D
06. Vasto & Chapter V - Control
07. Chapter V - Heart Of Steel (Spectrum Of Spoontech 2023 OST)
08. Chapter V - Beyond Infinity
09. Vazard - Portals & Potatoes (Chapter V Remix)
10. Chapter V - Clank It Up (Live Edit)
11. Vazard & Delete - Get Weird (Decade Of Weirdness Edit)
12. Chapter V - Bombs Away!
13. The Prophet & DJ Duro - Shizzle My Dizzle (The Smiler Refix)
14. Chapter V & Repeller & MC Barricade - Underground Identity
15. Adaro & Danny Scandal - For The Street (Regain Remix)
16. Experion - Dark Times
17. Phantom & Chapter V - The Underworld
18. Collusion - The Collapse
19. Repeller - Parasite
20. Delete & The Geminizers - Evolve
21. Chapter V & Amduscias - Mutilate
22. Mind Dimension - Haters
23. Phantom - Demoniac
24. Sledgehammers & Mrotek - Iron & Steel
25. Rebelion - Salvation (Delete Remix)
26. Chapter V - Questions
27. Kruelty & Chapter V - Death Remains
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2023 17:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja jullie set was echt dik. De talent area op Decibel was ook (vooral door het goeie geluid) best wel heel erg vet. Op vrijdag avond stond de boel ook echt VER buiten de are nog stamp en stamp vol. Erg vet.

Was weer een gezellig dagje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2023 20:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Top dag gehad gister. Wat B2s neerzet qua stages en show blijft me elk jaar verbazen, zag er allemaal weer heel vet uit. De classics stage was echt een verademing ten opzichte van de afgelopen edities, zowel qua beweegruimte als geluid was het perfect. Vanaf Jones tot Bass Modulators daar bijna non stop geweest. Voor mij was de set van de dag van Audiotricz, door die platen van toen ben ik echt verliefd geworden op de muziek dus dit ging vantevoren al speciaal worden. Heerlijke sfeer hing er tijdens die set en mooi dat Léon van Audiotricz en MC Tellem in het publiek gingen staan bij een aantal nummers. Daarna een Uitstapje gemaakt naar Phuture Noize, heerlijke set en sfeer zoals altijd, draaide nog King Of The Jungle. Sowieso kreeg ik wel het gevoel dat bij dit feest de artiesten wat meer moeite deden om er wat verrassende platen erbij te pakken. Daarna even wezen buurten bij de Live stage maar het was daar veel te druk. De stage leek ook veel kleiner dan voorheen. Hoorde ook nauwelijks mashups en ook wel eens een plaat van een andere artiest dus er was weinig ‘live’ aan. Toen naar D-Sturb gegaan. Wat een geweldige show werd er neer gezet bij die set, echt zwaar van genoten :worship:. Door het weer sluipte de vermoeidheid bij de meesten er wat sneller in dan normaal. Onze groep ook maar eerder weggegaan dus helaas Kruelty moeten missen. Was zeker weer een geslaagde editie, Decibel heeft het op een aantal vlakken toch heel goed voormekaar in vergelijking met andere grote festivals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2023 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ook nog eens een dagje Decibel gedaan en ons dat niet beklaagd. Wat me wel opviel tegenover The Qontinent vorige week was de drukte. Waar je vorige week rustig drinken en eten kon bestellen en naar de wc gaan was dat gisteren wel wat anders. Maar goed, dat kon de pret niet drukken.

Door Kiss&Ride waren we eerst al heel snel binnen. Bijna geen controle gehad en snel munten gehaald. Ik moet wel even wat kwijt over de prijzen. Dat is al veel aangehaald maar wil het toch nog even aanhalen. Het wordt echt belachelijk. Ik heb gisteren 150 euro aan bonnen opgedaan en nog geen eens overdreven gedaan. Hamburgers boven de 10 euro enzo is echt overdreven. Ik moet wel zeggen dat al het eten en zeker aan de food market zeer goede kwaliteit was. (Steak burger :drool: )

Doorheen de dag PussyLounge geweest voor Mark with a K & Pat B en een stukje Zany. Openen met Angel of the sun :thumbsup: , dan Classic voor Josh & Wesz. Main voor NC & B-Front. NC die solo nog Club Bizarre draaide :love: .
Combo was soms wat vreemd maar wel vet tegelijkertijd. Dikke platen oud en nieuw. Sfeer daar was ook top en de inmiddels stevige zon. Maten wilden dan naar Rejecta maar daar was het zo druk dat we toch maar Classic stage gedaan hebben met Bass Modulators, ook een vette set wel. Voor de resr vooral nog main geweest. Volgens mij overal echt dik geluid gehad, goeie sfeer. Ook vette platen gehoord. Decibel maakt altijd wel toffe line ups vind ik. Altijd met speciale ideeën achter en dat geeft precies ook meer inspiratie aan de dj’s. Ik ben vooral blij dat ik gedurende de hele dag enkel op het laatste biji de main naar die herrie heb moeten luisteren. (Nog even een thumbsup voor Tellem die dat teouwens letterlijk tijdens een set verkondigde :lol: ) Daar nog even op doorbomen: ik snap het echt niet. Heel de dag naar 700 vershillende kicks luisteren zonder samenhang, dat je zelfs de tracks nog kunt onderscheiden. Chapeau. Als je dan de kicks op de classic stage voelt blazen, jongens wat is dat toch heerlijk. :love:

En ook nog even dit: Dat drugsgebruik :/ Leven en laten leven en mij niet gelaten. Maar hoe velen er bij lopen op zo’n festival. Tjaaa, daar stel ik mij toch vragen bij. (Overigens ook echt veel gelachen met sommige types, je ziet toch wat passeren he xd )

Al bij al een hele vette dag gehad. 1 dag ging mee ook een stuk beter af dan een weekend. Goeie keuzes gemaakt, dikke platen gehoord en geen problemen gehad verder. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2023 02:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was een mega gezellig dagje + ik heb MelvinFR leren kennen. Denk dat ik Hardtraxx daarmee nu wel uitgespeeld heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2023 03:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat heeft The Pitcher gedraaid? Was te laat binnen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2023 07:54 
 
Hardtraxxer

Ik vond alles qua indeling eigenlijk heel goed geregeld. Dat extra loop pad over het water scheelde ook die asfalt weg ontlasten qua drukte. Muntjes halen een trucje wat ik al een aantal jaren toepas maar als je bij noord binnen komt loop even ietsje verder richting de hardcore. Daar heb je vaak ook 4 munt kraampjes en die zijn leeg. Terwijl bij de munt kraampjes daarvoor rijen staan van 20+ mensen per raam. Zelfde gaat voor drinken. Loop ff ietsje verder naar een rustigere plek en vermijd de barren aan de grote looppaden. Soms word je gewoon als 1e geholpen. Heeft natuurlijk weinig zin als je midden in de drukte bij de mainstage staat of zo, maar het is een goede tip.

Eigenlijk vond ik de drukte wel meevallen. Heb wel 1x later op de dag gehad dat ik mainstage niet tof vond, toen had ik zoiets van laten we hier maar weg gaan want als je geen ruimte hebt kan ik er niet van genieten. Maar het was echt heerlijk rustig bij de hardstyle classics vooraan. En mainstage en pussy lounge net achter de achter speakers was ook lekker rustig.

Denk ook dat de podium orientatie die ze dus een paar jaar terug hebben verandert veel scheelt. Dat mainstage nu richting de uitgang staat en pussy lounge ook wat gedraaid dan heb je gewoon net wat meer ruimte en kom je niet aan de voorkant binnen waar het altijd eigenlijk al druk is.

Paar jaar geleden stond de mainstage toch ook een keer aan het water? Zelf was ik die editie er niet, maar ik kan daar ook wel de logica van inzien denk ik
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 30  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten