Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 30  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 13:14 

Hardtraxxer

Jay Reeve schreef:
Birdieb1992 schreef:
TNT op Defqon was inderdaad echt heel tof. Gaan ze nou tegelijk met Tatanka draaien of wisselen ze mekaar af? Op de lineup leek het alsof ze b2b gingen draaien. Dan verwacht ik wel een flink aantal oude Italiaanse pareltjes :love:

Die kicks op dat geluid van de Red! :worship:
Apart van elkaar volgens timetable. Misschien dat Tatanka wat meer classics doet en TNT wat meer nieuw.

Zolang ze maar de originele Countdown draaien ipv die Mutilator remix. Die kick in de climax van het origineel vind ik nog steeds een van de beste kicks die ik ooit gehoord heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 13:26 

Hardtraxx Veteran

ijssie schreef:
Dat volg ik eigenlijk helemaal niet zo. Ik hoop gewoon vooral een heleboel classics te horen. Idem met Zany en Tatanka. Misschien verwacht ik wel teveel "Remember" style muziek idd geen idee hoe ze gaan draaien. Of een beetje van alles wat

Als je de oude TNT een warm hart toedraagt zou ik de nieuwe zeker checken. Oude sounds in een nieuw jasje, vind het wel prettige muziek.

Jay Reeve schreef:
Die kicks op dat geluid van de Red! :worship:

Dit, dat was geniaal. Onbegrijpelijk dat niet meer producers op die stijl springen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 14:35 

Hardtraxx Veteran

ijssie schreef:
Mitch schreef:

Haha, het volk bij Pussylounge is toch net wat anders xd

Verschilt dat niet per act? Bij darkraver of zo zou je idd wel beetje dat domme volk zien maar 25years of zany of zo niet.

Tsja in ieder geval kom ik er voor de muziek. Vind het volk wat je bij die terror en alles tegenkomt nou ook niet altijd alles

Dan overschat je Pussylounge volk, sommigen zijn nergens anders te vinden, ongeacht wie er staat te draaien.
Oeps sorry, we zijn de hardstyle scene en laten iedereen in zijn waarde
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 14:38 

Hardtraxxer

Waar zien jullie op de timetable dat tnt apart gaat draaien. Staat and dus ik veronderstel gewoon b2b
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 14:39 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Oeps sorry, we zijn de hardstyle scene en laten iedereen in zijn waarde

Gelukkig is Hardtraxx niet representatief voor de hardstyle scene, en doen we dat dus hier gewoon mooi niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 14:49 

Hardtraxx Elite

svenn15 schreef:
Waar zien jullie op de timetable dat tnt apart gaat draaien. Staat and dus ik veronderstel gewoon b2b

Niet samen met tatanka gaat het over
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 14:55 

Hardtraxx Addict

het weer van zaterdag draait al wel n beetje om.
zondag en vrijdag nog wel top
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 15:00 

Hardtraxxer

billieb15 schreef:

Hilvarenbeek volgens buienradar:

Afbeelding

Het ligt er een beetje aan hoe hevig de buien zijn, maar ik denk dat dit nog wel beter is dan de 30+ die ze vorige week voorspelde.

Als ik moet kiezen tussen een uurtje miezer regen en rond de 25 graden of droog maar wel 35 graden dan ga ik voor het uurtje miezer regen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 15:02 

Hardtraxx Elite

ijssie schreef:
billieb15 schreef:

Het ligt er een beetje aan hoe hevig de buien zijn, maar ik denk dat dit nog wel beter is dan de 30+ die ze vorige week voorspelde.

Als ik moet kiezen tussen een uurtje miezer reden en rond de 25 graden of droog maar wel 35 graden dan ga ik voor het uurtje miezer regen.

Ideaal, lekker een kleine regenbui om af te koelen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 15:04 

Hardtraxxer

Mitch schreef:
ijssie schreef:
billieb15 schreef:

Als ik moet kiezen tussen een uurtje miezer reden en rond de 25 graden of droog maar wel 35 graden dan ga ik voor het uurtje miezer regen.

Ideaal, lekker een kleine regenbui om af te koelen :cool:

Mensen onderschatten echt hoe warm zo'n festival is in de mensenmassa of binnenin zo'n tent. Daar kan je sowieso 10 graden buiten of 20 graden binnen bij op tellen. En dan regent het niet maar ben je helemaal doorweekt van het zweet. Dan lijkt me een uurtje 0.4mm regen eigenlijk het beste. Af en toe zon af en toe een wolkje. Jahoor zoals het er nu uit ziet is het perfect

Ik vond die ene keer in 2012 echt te heet gewoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 15:11 

Hardtraxxer

ijssie schreef:
Als ik moet kiezen tussen een uurtje miezer regen en rond de 25 graden of droog maar wel 35 graden dan ga ik voor het uurtje miezer regen.

Vorig jaar tijdens de openingsset van Jay Reeve op de vrijdagavond kwam het ook even met bakken uit de lucht. Naar mijn idee kwam het de sfeer echt ten goede want alleen de liefhebbers bleven los gaan in de stromende regen. Volledig doorweekt na die set maar dat was het volledig waard. Heerlijke festivalherinnering :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 15:12 

Hardtraxx Veteran

Kleine buitjes voor de afkoeling teken ik voor. Weerplaza geeft bijna de gehele dag (kans) op regen op.

Vorig jaar op vrijdag, pohhh toen regende het uiteindelijk ff wat meer dan dat ze voorspelde idd. Kwam de sfeer wel volledig ten goede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 15:13 

Hardtraxxer

BroodjeKroket schreef:
ijssie schreef:

Vorig jaar tijdens de openingsset van Jay Reeve op de vrijdagavond kwam het ook even met bakken uit de lucht. Naar mijn idee kwam het de sfeer echt ten goede want alleen de liefhebbers bleven los gaan in de stromende regen. Volledig doorweekt na die set maar dat was het volledig waard. Heerlijke festivalherinnering :love:

Haha ja te nat is weer een ander verhaal. Volgens mij in 2018 of 2019 regende het in de middag heel erg, dat was ook niet alles.

Vraag me wel af of er ook onweer komt, dat is wel te zien aan dat flitswolkje. Zolang het maar geen lelijke zaagdonders zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 15:16 

Hardtraxx Addict

zag ook wel foto's voorbijkomen met onweer, vandaar.
Hoop niet zoals awakenings, dan kom ik met de blauwste ballen thuis
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 15:46 

Hardtraxxer

billieb15 schreef:
zag ook wel foto's voorbijkomen met onweer, vandaar.
Hoop niet zoals awakenings, dan kom ik met de blauwste ballen thuis

Hoe krijg je blauwe ballen van onweer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 15:47 

Kraak... Piep...

Misschien moet je even opzoeken wat er met Awake is gebeurd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 15:56 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:

Snap nog niet hoe je daar dan blauwe ballen van krijgt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 16:07 

Hardtraxx Veteran

Figuurlijk heel opgewonden raken van Decibel en dan alsnog van de koude kermis thuiskomen à la Awake. Geen dank Miwer
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 17:38 

Kraak... Piep...

heggenschaar schreef:
Broken Balance schreef:

Snap nog niet hoe je daar dan blauwe ballen van krijgt

Het verbaast me ook niet dat jij hem dan alsnog niet snapt.

Voor de rest. Vanwege hevig onweer e.d. werd Awakenings op de zondag compleet afgelast en moest het hele terrein worden geevacueerd.

Veel mensen die voor de zondag gingen, en daar zin in hadden, kwamen figuurlijk gesproken met blauwe ballen thuis omdat het hele feest een paar uur voor het zou beginnen werd gecancelled.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 21:05 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Thera vraagt op de socials welke Theracords-tracks je zeker niet wilt missen op zondag. Dus kom maar dooorrrrr.

Ik zet zelf maar een paar verzoekjes door, haha.

@Pieter: ik neem aan dat dit een soort Theracords Allstars wordt?
Wat Prefix & Density zou top zijn. Gevoelsmatig komt dat minder aan bod in een dergelijke set. Daarnaast (maar dat verzoekje plaats ik altijd, haha) hoop ik op wat minder hitjes (geen 2-1, Zimmersion enzovoorts) maar snap ook dat die gedraaid 'moeten' worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 22:12 

Artiest

Remi schreef:
Remi schreef:
Thera vraagt op de socials welke Theracords-tracks je zeker niet wilt missen op zondag. Dus kom maar dooorrrrr.

Wat Prefix & Density zou top zijn. Gevoelsmatig komt dat minder aan bod in een dergelijke set. Daarnaast (maar dat verzoekje plaats ik altijd, haha) hoop ik op wat minder hitjes (geen 2-1, Zimmersion enzovoorts) maar snap ook dat die gedraaid 'moeten' worden.

Zimmersion is een Spoontech release dus dat valt mee haha! Wat p&d erbij komt helemaal goed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 22:24 

Hardtraxx Elite

DjThera schreef:
Remi schreef:
Remi schreef:

Zimmersion is een Spoontech release dus dat valt mee haha! Wat p&d erbij komt helemaal goed :thumbsup:

Set er na zal die wel te horen zijn gok ik zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2023 06:23 

Hardtraxx Elite

Tickets staan in de mail net als een weekend boekje met info zoals vroeger maar dan digitaal.

Ook wel mooi dat de soundboks en jbl party speaker specifiek genoemd worden als verboden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2023 07:23 

Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Tickets staan in de mail net als een weekend boekje met info zoals vroeger maar dan digitaal.

Ook wel mooi dat de soundboks en jbl party speaker specifiek genoemd worden als verboden.

Ik hou mijn mond verder over het geen boekje hebben, mooi dat de optie er toch is.

Straks even printen op werk, handen omhoog wie ook wil xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2023 07:37 

Hardtraxxer

Ik heb helemaal geen boekje, alleen een beetje algemene info zoals telefoonnummers en vuilniszakken voor de camping terwijl ik helemaal niet naar de camping ga.

Hebben alleen de campinggangers boekjes?
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 30  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten