Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 30  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 10:14 

Hardtraxx Elite

ijssie schreef:
- Zany
- Tatanka
- Technoboy
- Tuneboy
- Luna
- Crypsis

ja dat zijn wel gewoon sterke namen daar kom ik voor, had liever dat ze ook bij de remember stonden ipv op de pussy lounge maar ja als ik dan de leuke hardstyle artiesten niet ga zien omdat pussy lounge een anabolen reputatie heeft vind ik ook weer zoiets

Tis ammal wa
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 10:15 

Hardtraxxer

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 10:15 

Hardtraxxer

Mitch schreef:
ijssie schreef:
- Zany
- Tatanka
- Technoboy
- Tuneboy
- Luna
- Crypsis

ja dat zijn wel gewoon sterke namen daar kom ik voor, had liever dat ze ook bij de remember stonden ipv op de pussy lounge maar ja als ik dan de leuke hardstyle artiesten niet ga zien omdat pussy lounge een anabolen reputatie heeft vind ik ook weer zoiets

Tis ammal wa

Zo gaan die dingen soms
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 10:29 

Hardtraxx Veteran

ijssie schreef:
Mitch schreef:
ijssie schreef:
- Zany
- Tatanka
- Technoboy
- Tuneboy
- Luna
- Crypsis

Tis ammal wa

Zo gaan die dingen soms

Hedde wellus
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 10:34 

Hardtraxx Elite

Sven-O schreef:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Waar heb je dit vandaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 10:35 

Hardtraxx Veteran

Sven-O schreef:
Afbeelding

Mensen ervaring met hoe ze de campsites open gooien van de reguliere velden (blauwe vakjes)? Gaat dat per veld wat vol is? Heb er weinig zin in om op veld 1 terecht te komen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 10:44 

Hardtraxx Elite

Wij staan op veld nummer 12, Okapi :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 10:46 

Hardtraxx Elite

Maximize schreef:
Sven-O schreef:
Afbeelding

Mensen ervaring met hoe ze de campsites open gooien van de reguliere velden (blauwe vakjes)? Gaat dat per veld wat vol is? Heb er weinig zin in om op veld 1 terecht te komen..

Ze deden het vorig jaar niet eens per veld maar per veld en dan heel rustig een lintje steeds 10m opschuiven ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 10:47 

Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Waar heb je dit vandaan?

Kreeg deze links toegestuurd vanuit de B2S wandelgangen.

https://www.b2s.nl/en/static/db23-floorplan-ravers-paradise
https://www.b2s.nl/en/static/db23-floorplan-ravers-resort
https://www.b2s.nl/en/static/db23-floorplan-ravers-resort-campsite
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 10:49 

Hardtraxxer

Ik dacht dat de hardstyle scene zo fijn was omdat we iedereen in hun waarde laten.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 10:54 

Hardtraxx Elite

Scotty018 schreef:
Ik dacht dat de hardstyle scene zo fijn was omdat we iedereen in hun waarde laten.....

Die tijd is met de euphoric/raw splitsing allang verleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 11:04 

Artiest

ijssie schreef:
- Zany
- Tatanka
- Technoboy
- Tuneboy
- Luna
- Crypsis

De 'non-classic' TNT setjes in NL zijn schaars dus erg blij dat ze daar staan ipv Remember. Heerlijk om al die nieuwe tracks van ze live te horen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 11:08 

Hardtraxx Veteran

Maximize schreef:
Sven-O schreef:
plaatje

Volgens mij wordt het van voor naar achter gevuld, dus eerst veld 1. Maar pin me er niet op vast.

Jammer dat die city hall niet op veld 2 is, dat is ook veel centraler, en juist in dat bos vond ik een erg mooie kampeerplek.

Dat lege veld, links van H, dat was toch ook altijd een kampeerveld? Heb daar 1 keer gestaan. Benieuwd waarom daar nu geen veld is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 11:22 

Hardtraxxer

Sven-O schreef:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Als ik het zo zie is indeling behoorlijk op de schop gegaan. Dat grote lege veld, waar vorig jaar dat plein/plaza was, is nu voor de tentplekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 11:28 

Hardtraxx Veteran

Ik vond vorig jaar op campsite 2 staan heel chill, dicht in de buurt van alle faciliteiten op de camping incl. de plaza/blokhut en de beach bar (aanradertje om de dag te starten).

Blokhut enzo lijken nu richting het City Hall gedeelte te zijn verplaatst?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 11:47 

Hardtraxxer

Scotty018 schreef:

Jullie kinderen met jullie "extreme raw" weten niet wat echte hardstyle was. Vroeger he.... in mijn tijd.. Dat waren nog eens tijden vertel ik je mijn kind. Nog voor je smartphones had en alles
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 11:51 

Hardtraxxer

Jay Reeve schreef:
ijssie schreef:
- Zany
- Tatanka
- Technoboy
- Tuneboy
- Luna
- Crypsis

De 'non-classic' TNT setjes in NL zijn schaars dus erg blij dat ze daar staan ipv Remember. Heerlijk om al die nieuwe tracks van ze live te horen! :thumbsup:

Dat volg ik eigenlijk helemaal niet zo. Ik hoop gewoon vooral een heleboel classics te horen. Idem met Zany en Tatanka. Misschien verwacht ik wel teveel "Remember" style muziek idd geen idee hoe ze gaan draaien. Of een beetje van alles wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 12:04 

Hardtraxx Elite

ijssie schreef:
Jay Reeve schreef:
ijssie schreef:
- Zany
- Tatanka
- Technoboy
- Tuneboy
- Luna
- Crypsis

Dat volg ik eigenlijk helemaal niet zo. Ik hoop gewoon vooral een heleboel classics te horen. Idem met Zany en Tatanka. Misschien verwacht ik wel teveel "Remember" style muziek idd geen idee hoe ze gaan draaien. Of een beetje van alles wat

Tnt kan je wel de set van Defqon opzoeken. Prima setje
Zany verwacht ik eigenlijk gewoon freestyle nu omdat hij ook nog op de classic stage staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 12:10 

Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Zany verwacht ik eigenlijk gewoon freestyle nu omdat hij ook nog op de classic stage staat

Ah ja, inderdaad een heleboel titels die ik niet meer ken. Maar zie ook Her Voice en Phases Romantic Mix en zo, ja dat zou wel echt lekker zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 12:16 

Hardtraxxer

Als City Hall geen silent disco maar een normale after is, lijkt me slapen op camping 1 wel een uitdaging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 12:45 

Hardtraxx Elite

Lunatic schreef:
Als City Hall geen silent disco maar een normale after is, lijkt me slapen op camping 1 wel een uitdaging.

Normale after is al bekend gemaakt. Geluid staat wel richting het water.

Maar vorig jaar was er ook een normale after op volume standje je kan fluisteren en elkaar nog verstaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 12:51 

Artiest

ijssie schreef:
heggenschaar schreef:

Ah ja, inderdaad een heleboel titels die ik niet meer ken. Maar zie ook Her Voice en Phases Romantic Mix en zo, ja dat zou wel echt lekker zijn

Denk dat je die muziek ook wel kunt waarderen als je van classics houdt. Voor mij een goed voorbeeld van 'pure' hardstyle in een modern jasje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 12:58 

Hardtraxxer

Jay Reeve schreef:
ijssie schreef:
heggenschaar schreef:

Denk dat je die muziek ook wel kunt waarderen als je van classics houdt. Voor mij een goed voorbeeld van 'pure' hardstyle in een modern jasje :)

TNT op Defqon was inderdaad echt heel tof. Gaan ze nou tegelijk met Tatanka draaien of wisselen ze mekaar af? Op de lineup leek het alsof ze b2b gingen draaien. Dan verwacht ik wel een flink aantal oude Italiaanse pareltjes :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 13:08 

Artiest

Birdieb1992 schreef:
TNT op Defqon was inderdaad echt heel tof. Gaan ze nou tegelijk met Tatanka draaien of wisselen ze mekaar af? Op de lineup leek het alsof ze b2b gingen draaien. Dan verwacht ik wel een flink aantal oude Italiaanse pareltjes :love:

Die kicks op dat geluid van de Red! :worship:
Apart van elkaar volgens timetable. Misschien dat Tatanka wat meer classics doet en TNT wat meer nieuw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 13:08 

Hardtraxx Elite

Volgens de time table na elkaar
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 30  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten