Tis ammal wawrote:- Zany
- Tatanka
- Technoboy
- Tuneboy
- Luna
- Crypsis
ja dat zijn wel gewoon sterke namen daar kom ik voor, had liever dat ze ook bij de remember stonden ipv op de pussy lounge maar ja als ik dan de leuke hardstyle artiesten niet ga zien omdat pussy lounge een anabolen reputatie heeft vind ik ook weer zoiets
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
-
IHardtraxxer
- 316 posts member since 2019
- last seen Aug 2026
Zo gaan die dingen somswrote:Tis ammal wawrote:- Zany
- Tatanka
- Technoboy
- Tuneboy
- Luna
- Crypsis
ja dat zijn wel gewoon sterke namen daar kom ik voor, had liever dat ze ook bij de remember stonden ipv op de pussy lounge maar ja als ik dan de leuke hardstyle artiesten niet ga zien omdat pussy lounge een anabolen reputatie heeft vind ik ook weer zoiets
Hedde welluswrote:Zo gaan die dingen somswrote:Tis ammal wawrote:- Zany
- Tatanka
- Technoboy
- Tuneboy
- Luna
- Crypsis
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 1 hour ago
Waar heb je dit vandaan?wrote:
Mensen ervaring met hoe ze de campsites open gooien van de reguliere velden (blauwe vakjes)? Gaat dat per veld wat vol is? Heb er weinig zin in om op veld 1 terecht te komen..wrote:![]()
-
HHardtraxx Elite
- last seen 1 hour ago
Ze deden het vorig jaar niet eens per veld maar per veld en dan heel rustig een lintje steeds 10m opschuiven ofzowrote:Mensen ervaring met hoe ze de campsites open gooien van de reguliere velden (blauwe vakjes)? Gaat dat per veld wat vol is? Heb er weinig zin in om op veld 1 terecht te komen..wrote:![]()
Kreeg deze links toegestuurd vanuit de B2S wandelgangen.wrote:Waar heb je dit vandaan?
https://www.b2s.nl/en/static/db23-floor ... s-paradise
https://www.b2s.nl/en/static/db23-floor ... ers-resort
https://www.b2s.nl/en/static/db23-floor ... t-campsite
Ik dacht dat de hardstyle scene zo fijn was omdat we iedereen in hun waarde laten.....
-
HHardtraxx Elite
- last seen 1 hour ago
Die tijd is met de euphoric/raw splitsing allang verleden.wrote:Ik dacht dat de hardstyle scene zo fijn was omdat we iedereen in hun waarde laten.....
De 'non-classic' TNT setjes in NL zijn schaars dus erg blij dat ze daar staan ipv Remember. Heerlijk om al die nieuwe tracks van ze live te horen!wrote:- Zany
- Tatanka
- Technoboy
- Tuneboy
- Luna
- Crypsis
Volgens mij wordt het van voor naar achter gevuld, dus eerst veld 1. Maar pin me er niet op vast.wrote:Mensen ervaring met hoe ze de campsites open gooien van de reguliere velden (blauwe vakjes)? Gaat dat per veld wat vol is? Heb er weinig zin in om op veld 1 terecht te komen..wrote:plaatje
Jammer dat die city hall niet op veld 2 is, dat is ook veel centraler, en juist in dat bos vond ik een erg mooie kampeerplek.
Dat lege veld, links van H, dat was toch ook altijd een kampeerveld? Heb daar 1 keer gestaan. Benieuwd waarom daar nu geen veld is.
-
LHardtraxxer
- 216 posts member since 2021
- last seen 25 days ago
Als ik het zo zie is indeling behoorlijk op de schop gegaan. Dat grote lege veld, waar vorig jaar dat plein/plaza was, is nu voor de tentplekken.wrote:
Ik vond vorig jaar op campsite 2 staan heel chill, dicht in de buurt van alle faciliteiten op de camping incl. de plaza/blokhut en de beach bar (aanradertje om de dag te starten).
Blokhut enzo lijken nu richting het City Hall gedeelte te zijn verplaatst?
Blokhut enzo lijken nu richting het City Hall gedeelte te zijn verplaatst?
-
IHardtraxxer
- last seen Aug 2026
Jullie kinderen met jullie "extreme raw" weten niet wat echte hardstyle was. Vroeger he.... in mijn tijd.. Dat waren nog eens tijden vertel ik je mijn kind. Nog voor je smartphones had en alleswrote:Ik dacht dat de hardstyle scene zo fijn was omdat we iedereen in hun waarde laten.....
-
IHardtraxxer
- last seen Aug 2026
Dat volg ik eigenlijk helemaal niet zo. Ik hoop gewoon vooral een heleboel classics te horen. Idem met Zany en Tatanka. Misschien verwacht ik wel teveel "Remember" style muziek idd geen idee hoe ze gaan draaien. Of een beetje van alles watwrote:De 'non-classic' TNT setjes in NL zijn schaars dus erg blij dat ze daar staan ipv Remember. Heerlijk om al die nieuwe tracks van ze live te horen!wrote:- Zany
- Tatanka
- Technoboy
- Tuneboy
- Luna
- Crypsis
-
HHardtraxx Elite
- last seen 1 hour ago
Tnt kan je wel de set van Defqon opzoeken. Prima setjewrote:Dat volg ik eigenlijk helemaal niet zo. Ik hoop gewoon vooral een heleboel classics te horen. Idem met Zany en Tatanka. Misschien verwacht ik wel teveel "Remember" style muziek idd geen idee hoe ze gaan draaien. Of een beetje van alles watwrote:De 'non-classic' TNT setjes in NL zijn schaars dus erg blij dat ze daar staan ipv Remember. Heerlijk om al die nieuwe tracks van ze live te horen!wrote:- Zany
- Tatanka
- Technoboy
- Tuneboy
- Luna
- Crypsis
Zany verwacht ik eigenlijk gewoon freestyle nu omdat hij ook nog op de classic stage staat
-
IHardtraxxer
- last seen Aug 2026
Ah ja, inderdaad een heleboel titels die ik niet meer ken. Maar zie ook Her Voice en Phases Romantic Mix en zo, ja dat zou wel echt lekker zijnwrote: Tnt kan je wel de set van Defqon opzoeken. Prima setje
Zany verwacht ik eigenlijk gewoon freestyle nu omdat hij ook nog op de classic stage staat
-
LHardtraxxer
- 216 posts member since 2021
- last seen 25 days ago
Als City Hall geen silent disco maar een normale after is, lijkt me slapen op camping 1 wel een uitdaging.
-
HHardtraxx Elite
- last seen 1 hour ago
Normale after is al bekend gemaakt. Geluid staat wel richting het water.wrote:Als City Hall geen silent disco maar een normale after is, lijkt me slapen op camping 1 wel een uitdaging.
Maar vorig jaar was er ook een normale after op volume standje je kan fluisteren en elkaar nog verstaan
Denk dat je die muziek ook wel kunt waarderen als je van classics houdt. Voor mij een goed voorbeeld van 'pure' hardstyle in een modern jasjewrote:Ah ja, inderdaad een heleboel titels die ik niet meer ken. Maar zie ook Her Voice en Phases Romantic Mix en zo, ja dat zou wel echt lekker zijnwrote: Tnt kan je wel de set van Defqon opzoeken. Prima setje
-
BHardtraxxer
- 249 posts member since 2022
- last seen Sep 2025
TNT op Defqon was inderdaad echt heel tof. Gaan ze nou tegelijk met Tatanka draaien of wisselen ze mekaar af? Op de lineup leek het alsof ze b2b gingen draaien. Dan verwacht ik wel een flink aantal oude Italiaanse pareltjeswrote:Denk dat je die muziek ook wel kunt waarderen als je van classics houdt. Voor mij een goed voorbeeld van 'pure' hardstyle in een modern jasjewrote:Ah ja, inderdaad een heleboel titels die ik niet meer ken. Maar zie ook Her Voice en Phases Romantic Mix en zo, ja dat zou wel echt lekker zijnwrote: Tnt kan je wel de set van Defqon opzoeken. Prima setje
Die kicks op dat geluid van de Red!wrote: TNT op Defqon was inderdaad echt heel tof. Gaan ze nou tegelijk met Tatanka draaien of wisselen ze mekaar af? Op de lineup leek het alsof ze b2b gingen draaien. Dan verwacht ik wel een flink aantal oude Italiaanse pareltjes
Apart van elkaar volgens timetable. Misschien dat Tatanka wat meer classics doet en TNT wat meer nieuw.
Last edited by Jay Reeve on , edited 1 time in total.
-
HHardtraxx Elite
- last seen 1 hour ago
Volgens de time table na elkaar