https://issuu.com/officialb2s/docs/db23 ... KAE9_zU1NQwrote:Ik heb helemaal geen boekje, alleen een beetje algemene info zoals telefoonnummers en vuilniszakken voor de camping terwijl ik helemaal niet naar de camping ga.
Hebben alleen de campinggangers boekjes?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
-
LHardtraxxer
- 216 posts member since 2021
- last seen 24 days ago
-
IHardtraxxer
- 316 posts member since 2019
- last seen Aug 2026
Thanks, nu nog ff een printer kopen en uitprinten zodat ik hem daar na afloop op de grond kan flikkeren. Traditie is traditiewrote:https://issuu.com/officialb2s/docs/db23 ... KAE9_zU1NQwrote:Ik heb helemaal geen boekje, alleen een beetje algemene info zoals telefoonnummers en vuilniszakken voor de camping terwijl ik helemaal niet naar de camping ga.
Ik heb ook het mailtje gekregen met alle weekendinfo inclusief boekje, ga alleen geen weekend. Ze wrijven het er nog even in.
-
IHardtraxxer
- last seen Aug 2026
Ik heb hetzelfde. Ben alleen in 2011 geweest op de camping en 2012 met een bungalow. Vooral dat laatste was zo super relaxt. Maar ja, de mensen waar ik toen mee was zijn allemaal oud en verzuurd en zitten allemaal moeilijk te doen, vrouwtje en kinderen en zo dus dat kan/mag allemaal niet meer. Als deze editie leuk is dan ga ik wel op zoek naar nieuwe vrienden om volgend jaar een bungalow mee te nemen.wrote:Ik heb ook het mailtje gekregen met alle weekendinfo inclusief boekje, ga alleen geen weekend. Ze wrijven het er nog even in.
Dit filmpje is heerlijk nostalgisch
View on YouTube
-
RHardtraxxer
- 666 posts member since 2021
- last seen 6 days ago
Deelden ze die maar uit op videoband.
-
IHardtraxxer
- last seen Aug 2026
Is waarschijnlijk te duur. Ze zouden doorgeefvideobanden kunnen doen dat iedereen hem 2 dagen mag hebben, maar dan zal je net zien dat er altijd van die mensen zijn die hem vergeten terug te spoelen.wrote:Deelden ze die maar uit op videoband.
-
RHardtraxxer
- last seen 6 days ago
Fijn dat je tenminste wel een beetje zelfspot hebt 
-
IHardtraxxer
- last seen Aug 2026
Wat bedoel je hiermeewrote: tenminste wel
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 32 minutes ago
Goed planwrote:Thanks, nu nog ff een printer kopen en uitprinten zodat ik hem daar na afloop op de grond kan flikkeren. Traditie is traditiewrote:https://issuu.com/officialb2s/docs/db23 ... KAE9_zU1NQwrote:Ik heb helemaal geen boekje, alleen een beetje algemene info zoals telefoonnummers en vuilniszakken voor de camping terwijl ik helemaal niet naar de camping ga.
Paar keer uitprinten en op de grond flikkeren.
-
LHardtraxxer
- 216 posts member since 2021
- last seen 24 days ago
Als we dan toch terug gaan in de tijd is “uitprinten” nog steeds een contaminatie, duss printen of uitdraaien.wrote:Goed planwrote:Ik heb helemaal
Thanks, nu nog ff een printer kopen en uitprinten zodat ik hem daar na afloop op de grond kan flikkeren. Traditie is traditie
Paar keer uitprinten en op de grond flikkeren.
Jezus, tis waar.wrote:Zimmersion is een Spoontech release dus dat valt mee haha!
Nou ja, dan geldt dat voor de heren na jou, haha.
Ik zal komende dagen nog eens in de Spotify releaselijst gaan grasduinen naar wat klappers.
Dit is dus ook exact het beeld wat ik van jou heb. En ook nog eens niet grappig en irritant.wrote:de mensen waar ik toen mee was zijn allemaal oud en verzuurd en zitten allemaal moeilijk te doen
-
IHardtraxxer
- last seen Aug 2026
Jeetje, denk aan je hart.wrote:Dit is dus ook exact het beeld wat ik van jou heb. En ook nog eens niet grappig en irritant.wrote:de mensen waar ik toen mee was zijn allemaal oud en verzuurd en zitten allemaal moeilijk te doen
wrote:Dit is dus ook exact het beeld wat ik van jou heb. En ook nog eens niet grappig en irritant.wrote:de mensen waar ik toen mee was zijn allemaal oud en verzuurd en zitten allemaal moeilijk te doen
In november een Weekend Parking Ticket gekocht, maar we moeten dus een Ravers Paradise South Parking ticket hebben.
Lekker verwarrend allemaal
Maar goed dat ik er nog op tijd achter kom.
Lekker verwarrend allemaal
Niet vergeten 'm in een plastic insteekhoesje te doen.wrote:Paar keer uitprinten en op de grond flikkeren.
Kan prima hoor, zolang het niet elk weekend is. Jouw maten zijn zeurpieten.wrote:vrouwtje en kinderen
En aan jouw comments te zien denk ik dat het ook nog wel eens aan jou kan liggen dat ze niet meer met je mee willen
-
HHardtraxx Elite
Hee hee, die miwer is al een stuk minder zuur dan vroegerwrote:Is ijssie de broer van miwer?
-
IHardtraxxer
- last seen Aug 2026
ajoh een beetje geinen zo een paar dagen voor het feest, moet kunnen. Althans vroeger in mijn tijd was dat heel normaal. Maar dit is natuurlijk de nieuwe 'woke' generatie waarbij alles als beledigend op wordt gevat.
-
RHardtraxxer
- last seen 6 days ago
Wie is miwer?wrote:Hee hee, die miwer is al een stuk minder zuur dan vroegerwrote:Is ijssie de broer van miwer?
Tering wat ben jij irritantwrote: dit is natuurlijk de nieuwe 'woke' generatie
Pff net deze eens doorgenomen en auw auw, ik krijg toch wel FOMO om voor het eerst in een jaar of 10 geen weekend te gaan.wrote:https://issuu.com/officialb2s/docs/db23_city-guide_a5_hr_1_?fr=xKAE9_zU1NQ
Had precies hetzelfde... Na 5 jaar te zijn geweest weer eens geen weekend. Na het boekje lezen begon het toch wel erg te kriebelen..wrote:Pff net deze eens doorgenomen en auw auw, ik krijg toch wel FOMO om voor het eerst in een jaar of 10 geen weekend te gaan.wrote:https://issuu.com/officialb2s/docs/db23_city-guide_a5_hr_1_?fr=xKAE9_zU1NQ
Laatste dagje werken vandaag om morgen naar de camping te gaan. Partij zin in jonge!

-
HHardtraxx Elite
Dat was hier precies het planwrote:Laatste dagje werken vandaag om morgen naar de camping te gaan. Partij zin in jonge!![]()
Maar als je collega niet op komt dagen en je zonder hem niet verder kan is dat extra dagje vrij ook zeer welkom