Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 30  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 19:17 

Hardtraxxer

Lunatic schreef:
heggenschaar schreef:
Nou hij staat online hoor

Alleen. De camping nog niet

Poahh, dat we dit nog mogen meemaken. Wel weer half werk.

En natuurlijk alleen in die kloteapp, kan er nog steeds niks geprint worden.

Ja handig idd ook echt dat je geen screenshot kan maken voor de mensen die het graag willen zien maar niet zelf die app hebben.

Hey b2s volgende keer moeten jullie mensen trouwens verplichten om ook nog een account te maken en te moeten inloggen voor ze de floorplan kunnen zien, dat zou het net nog net even ietsje meer kutter maken dan het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 19:58 

Hardtraxx Elite

ijssie schreef:
Lunatic schreef:
heggenschaar schreef:
Nou hij staat online hoor

Alleen. De camping nog niet

Poahh, dat we dit nog mogen meemaken. Wel weer half werk.

En natuurlijk alleen in die kloteapp, kan er nog steeds niks geprint worden.

Ja handig idd ook echt dat je geen screenshot kan maken voor de mensen die het graag willen zien maar niet zelf die app hebben.

Hey b2s volgende keer moeten jullie mensen trouwens verplichten om ook nog een account te maken en te moeten inloggen voor ze de floorplan kunnen zien, dat zou het net nog net even ietsje meer kutter maken dan het is.

Screenshot kan gewoon hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 20:08 

Hardtraxxer

Aan de hand van het floorplan lijkt dit wel een klein festival of heb ik het mis ?
Ik zou graag parkeren aan de parking vlakbij de mainstage parking noord.
Staat dat ergens aangegeven of staat er gewoon parking ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 20:16 

Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Screenshot kan gewoon hier

Ja alleen kan je dan de namen niet lezen, dus moet je 4 verschillende screenshots maken zodat alles in beeld is en dat weer doorsturen. Achja, mensen downloaden de app zelf maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 20:17 

Hardtraxx Elite

svenn15 schreef:
Aan de hand van het floorplan lijkt dit wel een klein festival of heb ik het mis ?

Dat heb je zeker mis en mag toch hopen dat dat sarcasme is.
Je staat bij zuid als je met de auto bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 20:18 

Hardtraxxer

svenn15 schreef:

Het is alles behalve klein, en ja daar zijn parkings, maar je zou zomaar +15minuten kunnen wandelen van de auto naar de ingang. In 2019 stonden we ergens op een grasveld en moesten wij volgens mij helemaal door bospaden en weet ik veel wat allemaal. Struikelen over boomwortels, het was ergens wel mooi, als je van wandelen houdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 20:18 

Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
svenn15 schreef:

Dat heb je zeker mis en mag toch hopen dat dat sarcasme is.
Je staat bij zuid als je met de auto bent.

Ook via noord toch? Volgens mij wel paar jaar terug, meost toen wel ver lopen. of misschien was het wel zuid en weet ik het niet meer, nu ga ik twijfelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 20:24 

Hardtraxxer

Is het van grote te vergelijken met defqon ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 20:26 

Hardtraxx Elite

svenn15 schreef:

Qua hoeveelheid mensen per dag volgens mij wel
Qua main stage formaat weer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 21:04 

Hardtraxxer

svenn15 schreef:

Je doet er iniedergeval langer over om van stage naar stage te komen dan met defqon dus als je veel verschillende sets wil zien moet je daar wel rekening mee houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 22:57 

Hardtraxxer

Grappig iedereen zegt altijd dat Decibel altijd zoveel lopen is. Heb net even gemeten met Google Maps maar van mainstage tot de pussylounge is net zo ver als van de Red naar de Black op defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 23:10 

Hardtraxx Veteran

Scotty018 schreef:
Grappig iedereen zegt altijd dat Decibel altijd zoveel lopen is. Heb net even gemeten met Google Maps maar van mainstage tot de pussylounge is net zo ver als van de Red naar de Black op defqon.

Toch ben je voor mijn gevoel daar meer tijd voor kwijt op Decibel dan op Defqon. De drukte op de looppaden is afgelopen edities steeds een storende factor geweest en denk ook zeker dat dat een rol speelt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 23:16 

Kraak... Piep...

SL5961 schreef:
Scotty018 schreef:

Toch ben je voor mijn gevoel daar meer tijd voor kwijt op Decibel dan op Defqon. De drukte op de looppaden is afgelopen edities steeds een storende factor geweest en denk ook zeker dat dat een rol speelt. :P

Ook met Awakenings, het feit dat alles langs een of twee looppaden gaat die niet heel breed zijn maakt het dat je als nog enorm lang onderweg bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 23:31 

Hardtraxx Veteran

Scotty018 schreef:
van de Red naar de Black

Precies de twee stages waar de gemiddelde HT'er het minste komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 06:50 

Hardtraxx Elite

Scotty018 schreef:

Laten de uptempo en hardcore nu nog eens achter de mainstage zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 09:22 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Scotty018 schreef:
van de Red naar de Black

idem voor

Scotty018 schreef:
mainstage tot de pussylounge
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 09:27 

Hardtraxxer

Chroman schreef:
Norther66 schreef:
Scotty018 schreef:
van de Red naar de Black

idem voor

Scotty018 schreef:
mainstage tot de pussylounge

Ik vind pussy lounge en mainstage dit jaar eigenlijk vrij sterk, minimaal 3 dj's per stage die ik wel wil zien vergeleken met maximaal 1 of zo voorgaande jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 09:50 

Hardtraxx Veteran

Pussylounge staan wel wat leuke acts, maar puur door het volk wat daar over het algemeen staat ben ik er niet te vinden. Ik ben helaas geen Björn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 09:52 

Hardtraxxer

chas1n schreef:
Pussylounge staan wel wat leuke acts, maar puur door het volk wat daar over het algemeen staat ben ik er niet te vinden. Ik ben helaas geen Björn.

Is toch hetzelfde volk als bij de andere tenten, maar ik snap wel wat je bedoelt. Met die strippers en zo dat hoeft van mij ook allemaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 09:53 

Hardtraxx Elite

ijssie schreef:
chas1n schreef:

Is toch hetzelfde volk als bij de andere tenten, maar ik snap wel wat je bedoelt. Met die strippers en zo dat hoeft van mij ook allemaal niet.

Haha, het volk bij Pussylounge is toch net wat anders xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 09:54 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:

Zal tijdens de opening van Geck-O wel meevallen. Is ook ideaal om daar te beginnen als je op de camping zit, je bent er meteen bij binnenkomst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 09:57 

Hardtraxxer

Mitch schreef:
ijssie schreef:
chas1n schreef:

Haha, het volk bij Pussylounge is toch net wat anders xd

Verschilt dat niet per act? Bij darkraver of zo zou je idd wel beetje dat domme volk zien maar 25years of zany of zo niet.

Tsja in ieder geval kom ik er voor de muziek. Vind het volk wat je bij die terror en alles tegenkomt nou ook niet altijd alles
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 10:07 

Hardtraxx Veteran

ijssie schreef:
chas1n schreef:

Daar vind je meer anabolen Björn's en barbie Betty's dan op de andere stages, het 'zien en gezien worden' volk overheerst daar.

Delt-A schreef:
Zal tijdens de opening van Geck-O wel meevallen. Is ook ideaal om daar te beginnen als je op de camping zit, je bent er meteen bij binnenkomst.

Da's zeker waar, helaas geen weekend dit jaar.

Ben benieuwd hoe de City Hall gaat uitpakken op de camping.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 10:09 

Hardtraxxer

chas1n schreef:
ijssie schreef:
chas1n schreef:

Daar vind je meer anabolen Björn's en barbie Betty's dan op de andere stages, het 'zien en gezien worden' volk overheerst daar.

XD

ja die gasten kom je daar wel tegen idd

Pussy Lounge is over het algemeen "Cringe", maar ja zoals ik al zei, het is dat de line up er beter is dan die extreme raw ellende van tegenwoordig, had liever dat de shirtloze anabolen losers daar stonden dan kon ik lekker van ouderwetse echte hardstyle genieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 10:13 

Hardtraxxer

- Zany
- Tatanka
- Technoboy
- Tuneboy
- Luna
- Crypsis

ja dat zijn wel gewoon sterke namen daar kom ik voor, had liever dat ze ook bij de remember stonden ipv op de pussy lounge maar ja als ik dan de leuke hardstyle artiesten niet ga zien omdat pussy lounge een anabolen reputatie heeft vind ik ook weer zoiets
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 30  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten