Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 30  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 11:07 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Lunatic schreef:
Maar jouw laatste opmerking, hoewel die helemaal klopt, zint mij niet. Dat is voor mij geen legitieme reden om er niet "iets moois van te maken". Mij valt op dat bij kleinere partijen (neem weer een Intents) meer gepassioneerde mensen werken die hier wel veel tijd en energie in steken, ondanks dat het wellicht minder rendabel is. (Weet niet of het waar is maar zo komt het op mij over)

Een Intents Festival is ook relatief kleiner en meer "basic" qua voorzieningen en dingen die te doen zijn over het weekend dan bijv Decibel of Defqon.1. Daarom zijn ze wat goedkoper en houden ze ook dingen over voor bijv betere aankleding. Dat is meer hun USP dan bijv een Decibel.

Decibel is ook weer goedkoper dan Defqon.1 omdat ze niet de marketing, aankleding, activiteiten e.d. hebben die een Defqon.1 wel weer heeft.

En als je alles bij elkaar gooit, heb je Tomorrowland met een zieke aankleding, grote camping, enorme marketing, uitgebreide gevarieerde line-up, zat activiteiten enz enz. En dat kost een klein fortuin t.o.v. van de voorgenoemden.

Aankleding, marketing, communicatie line-ups, alles kost bakken met geld. En als je alles wilt van een organisatie, mag je ook alles betalen. Zo werkt het helaas, en iedereen heeft andere voorkeuren over wat ze liever willen. En communicatie is nou eenmaal een van de allerslechtste aspecten van b2s/Q-Dance, de aankleding en marketing is ook bij Decibel nooit enorm sterk geweest. b2s feesten zijn in dat opzicht altijd relatief basic geweest, waar meer op de line-ups wordt gefocust.

Klopt inderdaad.

En aan andere kant waardeer ik Decibel juist ook dat focus ligt op wat belangrijk is (muziek, geluidskwaliteit), en is dit nog steeds mijn favoriete weekender.

Ik vind het gewoon wel even lekker om te spuien en dit forum even aan te wakkeren. Als 33-jarig kantoorpikkie zit ik drie dagen vóór mijn vakantie, welke begint met een heerlijk weekend decibel. Motivatie om te werken is laag, dus moet wat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 11:08 

Hardtraxxer

Lunatic schreef:
Ik vind het gewoon wel even lekker om te spuien en dit forum even aan te wakkeren. Als 33-jarig kantoorpikkie zit ik drie dagen vóór mijn vakantie, welke begint met een heerlijk weekend decibel. Motivatie om te werken is laag, dus moet wat..

Ik dacht dat ik de enige was
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 11:21 

Hardtraxx Veteran

heerlijke discussie weer heren. Ik heb er in ieder geval zin in.

Wel benieuwd hoe die Future District eruit gaat zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 11:22 

Hardtraxx Veteran

ijssie schreef:
Weet je wat het is? Ik denk dat ze het zelf nog niet weten. Nu zitten er waarschijnlijk een paar dronken Brabanders de mainstage te bouwen aan de zuidkant of zo

Als ze nou eens iets verder het kanaal afdwalen en 'm in centrum Haghorst optuigen dan kunnen we WC Experience daar zaterdag op het dorpsfeest zien op een podium die ze verdienen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 11:26 

Hardtraxxer

Accepteert die pendelbus trouwens gewoon de strippenkaart of moet je iets anders kopen? Hoop wel dat het telefoon bereik goed is heb net meer beltegoed op m'n telefoon gezet zodat ik mensen kan smsen waar ik sta.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 11:30 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:

Kunnen we poephark niet even vragen om met een floorplan te komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 11:44 

Hardtraxx Veteran

ijssie schreef:
Accepteert die pendelbus trouwens gewoon de strippenkaart of moet je iets anders kopen? Hoop wel dat het telefoon bereik goed is heb net meer beltegoed op m'n telefoon gezet zodat ik mensen kan smsen waar ik sta.

Bus accepteert alleen chipknip heb ik gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 11:48 

Hardtraxxer

Justinhafc schreef:
ijssie schreef:

Bus accepteert alleen chipknip heb ik gehoord.

8 euro voor een transfer ticket, dat is bijna 18 gulden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 11:49 

Hardtraxx Veteran

Warm-up mix staat alvast op cassette voor in de auto en de TomTom is up to date, wel als back-up een wegenkaart gehaald bij de ANWB, zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 11:50 

Hardtraxx Veteran

Was voor ons nog lastig om een boel gezellige uptempo op vinyl te vinden voor onze set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 11:50 

Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
Warm-up mix staat alvast op cassette voor in de auto en de TomTom is up to date, wel als back-up een wegenkaart gehaald bij de ANWB, zin in :thumbsup:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 11:51 

Hardtraxxer

Delt-A schreef:

Zorg er wel voor dat je vlak voor het hele of het halve uur vertrekt, dan heb je nog de mogelijkheid om de actuele verkeersinformatie op de radio te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 11:52 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Was voor ons nog lastig om een boel gezellige uptempo op vinyl te vinden voor onze set.

Mitch schreef:
Vrijdag
23:30 - 01:00 Unresolved vs Mish Area 5 | Battles
00:00 - 01:00 Gezellige Uptempo Area 7 | Future District

Dan is de keuze bij deze gemaakt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 12:21 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:

Waanzinnig inderdaad. Maar neemt toch niet weg dat ze de floorplan alvast even in de app kunnen uploaden? Er staat zelfs een kopje 'Floorplan' in de app, dus ze gaan hem uiteindelijk toch wel posten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 16:24 

Hardtraxx Elite

Nou hij staat online hoor

Alleen. De camping nog niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 16:33 

Hardtraxxer

Pussylounge over de breedte dit jaar...

Benieuwd hoe groot die xxl afterparty nu wordt als die op camping veld 1 staat. Die grote tent van vroeger past daar echt niet met al die bomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 16:40 

Hardtraxx Addict

heggenschaar schreef:

HE HE NOU EINDELIJK JONGENS
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 17:07 

Hardtraxxer

Pussy Lounge en Extreme Raw in de lengte langs het water. Looppad nog steeds door de hardstyle classics of is het dat stuk waar vroeger de Euphoria was?

hardstyle classics dus waar vorig jaar de hardcore classics waren
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 17:24 

Hardtraxx Addict

the battles op plek waar xtreme raw en uptempo was zowel vorig jaar als dit jaar.
Was echt heerlijk geluid, ben benieuwd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 17:25 

Hardtraxxer

Beter dat de classics niet meer op die kut positie van vorig jaar staat, maar helemaal ruk dat het in een tent is met de voorspelde hitte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 17:29 

Hardtraxxer

Pantermaat schreef:
Beter dat de classics niet meer op die kut positie van vorig jaar staat, maar helemaal ruk dat het in een tent is met de voorspelde hitte.

welke classics
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 18:05 

Hardtraxx Elite

ijssie schreef:
Pussy Lounge en Extreme Raw in de lengte langs het water. Looppad nog steeds door de hardstyle classics of is het dat stuk waar vroeger de Euphoria was?

hardstyle classics dus waar vorig jaar de hardcore classics waren

Stond altijd al een tent daar alleen toen was die tent kleiner en liep je dus niet door de stage zeg maar
Hopelijk dat nu weer het geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 18:22 

Hardtraxx Addict

Mark With A Tarrel schreef:
Rickzel schreef:

Kunnen we poephark niet even vragen om met een floorplan te komen?

Poephark :lol:

Epische tijden waren dat :lol: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 19:09 

Hardtraxxer

heggenschaar schreef:

Alleen. De camping nog niet

Poahh, dat we dit nog mogen meemaken. Wel weer half werk.

En natuurlijk alleen in die kloteapp, kan er nog steeds niks geprint worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 19:14 

Hardtraxx Crew

Wat een bullshit weer trouwens om Solstice te laten openen en dan maar 45 minuten >.< De hekken gaan nooit om 13 open, dan nog munten, pissen en kluisje, mis je heel die set. Ze moeten op festivals echt de poorten eerder dan de eerste muziek opengooien.
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 30  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten