Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 30  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2023 21:30 

Hardtraxx Veteran

Thera vraagt op de socials welke Theracords-tracks je zeker niet wilt missen op zondag. Dus kom maar dooorrrrr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2023 23:31 

Hardtraxx Elite

De feest tenten van de camping zijn verplaatst. Staan nu op dat "veld" tussen de bomen meteen links na de oud ingang van de camping.
Waar vorig jaar alleen die tunnel stage stond zeg maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 07:34 

Hardtraxxer

Handig man zo'n app. Nog steeds geen floorplan beschikbaar 3 dagen van ter voren. Is allemaal wel heel last minute tegenwoordig, net als dat je je kaartje pas 1 dag van ter voren mag uitprinten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 07:55 

Hardtraxx Elite

ijssie schreef:
Handig man zo'n app. Nog steeds geen floorplan beschikbaar 3 dagen van ter voren. Is allemaal wel heel last minute tegenwoordig, net als dat je je kaartje pas 1 dag van ter voren mag uitprinten.

Vroegah had je de floorplan pas op de dag zelf.

Wat wil je er ook nu mee eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 08:04 

Hardtraxx Elite

heggenschaar schreef:
ijssie schreef:

Plannen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 08:33 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:

Deze beschrijving ontcijferen:

heggenschaar schreef:
De feest tenten van de camping zijn verplaatst. Staan nu op dat "veld" tussen de bomen meteen links na de oud ingang van de camping.
Waar vorig jaar alleen die tunnel stage stond zeg maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 08:55 

Kraak... Piep...

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 09:40 

Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
ijssie schreef:

Kijken naar meest ideale looproutes (ook al is de floorplan al wel "geleaked" maar 100% zeker of het klopt weet je dus niet. En het is gewoon een principekwestie qua traditie. Net zoals mijn kaartje, normaliter printte ik deze al een maand van ter voren uit en hing hem aan de deur. Dan kon ik er elke keer naar kijken en wist ik "yes ik heb er zoveel zin in"!. Ook was het zo bijna onmogelijk hem te vergeten. En nu is die hele magie weg. Het voelt gewoon slordig om 3 dagen voor het festival niet dit soort dingen te hebben. Waar is dan die hele app goed voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 09:47 

Hardtraxx Veteran

Godverdomme zeg, wat vind ik jou een moeilijk zure gast. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 09:58 

Hardtraxxer

Ik ben het wel deels met heggenschaar eens eigenlijk..

Het toewerken naar een mooi feest gebeurt deels met leuke updates, timetable uitpluizen, floorplan bekijken..
Op het festival zelf kreeg je “vroeger” een mooi A5 boekje (inclusief timetable, floorplan, activiteiten op de camping en andere weetjes) die je het weekend bij je kon dragen.

Nu krijgen we een mislukte app die nauwelijks wordt onderhouden. Natuurlijk is dit een meer duurzamere oplossing (ik print mijn eigen timetable wel) maar zorg dan dat het naar behoren werkt. Zelfde geldt voor de site van Q-dance en B2S, werkt ook ruk. Het is toch veel leuker als je een dedicated site hebt per feest waar het thema mooi naar voren komt (kijk naar bijvoorbeeld Intents)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 10:04 

Hardtraxx Veteran

Met ijssie eens bedoel je.

Ik vind dat het floorplan ook onderhand wel mag komen.
Verder vond ik zo'n boekje ook erg fijn, lekker bij je tent op vrijdagmiddag dat ding lezen.

Ik heb ook alle boekjes van de feesten waar ik geweest ben nog. Met een app heb je zo'n aandenken niet, en het ding vreet waarschijnlijk ook nog eens batterij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 10:06 

Kraak... Piep...

Wat boeit die hele floorplan ook.
Alsof er ook maar iets verandert daar als je hem wel ziet of niet. De pret die ik heb is juist de hype voor de verrassingen, hoe alles er uit gaat zien.

Het feit dat je niks uit kan printen is gewoon een goede duurzame oplossing, we leven niet meer in 1998. En dat er een app en een site is, is zodat je niet een ton aan geld neerlegt voor elke keer die website opnieuw maken zodat een paar mensen een beetje kunnen voorhypen wat ook prima via social media en warm up mixjes kan.

Remi schreef:

Zelfs ik schrik er van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 10:09 

Hardtraxx Veteran

Nou ja die video met het 3D model van de indeling is er al een hele tijd, ik zou het wel wat beter willen kunnen zien dan in die video, met een floorplan.

Maar ik heb het al wel redelijk goed uit die video kunnen halen, en de timetable die ze laatst postten geeft de stages ongeveer van noord naar zuid weer dus dan kun je het wel invullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 10:12 

Hardtraxxer

Ik mis die tijd van dat je de timetables uitgedeeld kreeg bij de ingang en als je wegliep zo'n DJ magazine mee kreeg :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 10:15 

Hardtraxx Elite

ijssie schreef:
Ik mis die tijd van dat je de timetables uitgedeeld kreeg bij de ingang en als je wegliep zo'n DJ magazine mee kreeg :cry:

Titanium en free festival hadden het nog dit jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 10:16 

Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
ijssie schreef:

Titanium en free festival hadden het nog dit jaar

En het milieu dan!?!?!

Nee maar zonder gekkigheid, snap wel dat dingen en zo gemoderniseerd worden. Maar doe het dan tenminste goed. Heb toch het idee dat alles heel slecht geregeld is zo kort voor het feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 10:17 

Kraak... Piep...

Free Festival is dan ook wel het grootste tokkiefestival dat er is, dus dat verbaast me dan ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 10:18 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Wat boeit die hele floorplan ook.
Alsof er ook maar iets verandert daar als je hem wel ziet of niet. De pret die ik heb is juist de hype voor de verrassingen, hoe alles er uit gaat zien.

Het feit dat je niks uit kan printen is gewoon een goede duurzame oplossing, we leven niet meer in 1998. En dat er een app en een site is, is zodat je niet een ton aan geld neerlegt voor elke keer die website opnieuw maken zodat een paar mensen een beetje kunnen voorhypen wat ook prima via social media en warm up mixjes kan.

Remi schreef:

Zelfs ik schrik er van.

Is een verschil in behoeftes.

Ikzelf zit niet op social media dus bezoek graag een site, en als ik al eens kijk op socials zie ik met name de staafgrafiekjes van de kaartverkoop.

Een ton voor een website is ook lekker gechargeerd. We klagen met zijn allen (en terecht) over de ticket- en voedselprijzen die ieder jaar weer stijgen, dan zou je denken dat een leuke site en app er ook wel vanaf kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 10:19 

Hardtraxx Veteran

Ik snap ook niet dat ze die floorplan niet al ff in die app hebben gegooid hoor, toch handig. Zeker omdat de stages qua plek op zaterdag en zondag anders zijn.

Dat je geen boekjes krijgt vind ik meer dan logisch. Uit oogpunt van duurzaamheid moet je een half muntje dokken als je je bekertje kwijt bent, maar dan wel overal die (gratis) boekjes zien ronddwalen over het terrein :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 10:22 

Kraak... Piep...

Lunatic schreef:

Ikzelf zit niet op social media dus bezoek graag een site, en als ik al eens kijk op socials zie ik met name de staafgrafiekjes van de kaartverkoop.

Een ton voor een website is ook lekker gechargeerd. We klagen met zijn allen (en terecht) over de ticket- en voedselprijzen die ieder jaar weer stijgen, dan zou je denken dat een leuke site en app er ook wel vanaf kunnen.

Iedereen wil wel wat inderdaad, het verschil is dat jij daarbij enorm in de minderheid bent.

Bedrijven zijn niet achterlijk, als er een daadwerkelijk grote behoefte was naar dit soort dingen, dan kreeg je het wel. Krijg je het niet, dan is er geen rendement, dan is het te duur omdat het geen meerwaarde heeft voor ze of voor het overgrote deel van hun bezoekers.

En ik zei een ton aan geld, niet een ton als in 100k. Ik werk zelf bij een bedrijf dat websites bouwt en je betaalt inderdaad geen 100k nee., maar je gaat qua onderhoud en telkens een nieuwe voor elk feest daarbij wel in de buurt komen. Maar zoals gezegd, het geld wat er in gaat heeft geen meerwaarde voor het bedrijf als je feest toch wel uitverkoopt of goed verkoopt zonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 10:22 

Hardtraxxer

chas1n schreef:
Ik snap ook niet dat ze die floorplan niet al ff in die app hebben gegooid hoor, toch handig. Zeker omdat de stages qua plek op zaterdag en zondag anders zijn.

Dat je geen boekjes krijgt vind ik meer dan logisch. Uit oogpunt van duurzaamheid moet je een half muntje dokken als je je bekertje kwijt bent, maar dan wel overal die (gratis) boekjes zien ronddwalen over het terrein :P

Straks krijgen we zo'n statement dat het expres doen of zo, net zo als dat je je kaartje pas 1 dag van ter voren kan inzien/uitprinten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 10:29 

Hardtraxxer

Weet je wat het is? Ik denk dat ze het zelf nog niet weten. Nu zitten er waarschijnlijk een paar dronken Brabanders de mainstage te bouwen aan de zuidkant of zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 10:37 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Lunatic schreef:

Iedereen wil wel wat inderdaad, het verschil is dat jij daarbij enorm in de minderheid bent.

Bedrijven zijn niet achterlijk, als er een daadwerkelijk grote behoefte was naar dit soort dingen, dan kreeg je het wel. Krijg je het niet, dan is er geen rendement, dan is het te duur omdat het geen meerwaarde heeft voor ze of voor het overgrote deel van hun bezoekers.

En ik zei een ton aan geld, niet een ton als in 100k. Ik werk zelf bij een bedrijf dat websites bouwt en je betaalt inderdaad geen 100k nee., maar je gaat qua onderhoud en telkens een nieuwe voor elk feest daarbij wel in de buurt komen. Maar zoals gezegd, het geld wat er in gaat heeft geen meerwaarde voor het bedrijf als je feest toch wel uitverkoopt of goed verkoopt zonder.

Dat ik in de minderheid ben wat dit betreft is wel waarschijnlijk ja. En dat het rendement daarom laag is en het vanuit financieel oogpunt niet slim is hierin te investeren ben ik mij ook bewust van.

Maar jouw laatste opmerking, hoewel die helemaal klopt, zint mij niet. Dat is voor mij geen legitieme reden om er niet "iets moois van te maken". Mij valt op dat bij kleinere partijen (neem weer een Intents) meer gepassioneerde mensen werken die hier wel veel tijd en energie in steken, ondanks dat het wellicht minder rendabel is. (Weet niet of het waar is maar zo komt het op mij over)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 10:38 

Hardtraxxer

ijssie schreef:
Weet je wat het is? Ik denk dat ze het zelf nog niet weten. Nu zitten er waarschijnlijk een paar dronken Brabanders de mainstage te bouwen aan de zuidkant of zo

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 10:52 

Kraak... Piep...

Lunatic schreef:
Maar jouw laatste opmerking, hoewel die helemaal klopt, zint mij niet. Dat is voor mij geen legitieme reden om er niet "iets moois van te maken". Mij valt op dat bij kleinere partijen (neem weer een Intents) meer gepassioneerde mensen werken die hier wel veel tijd en energie in steken, ondanks dat het wellicht minder rendabel is. (Weet niet of het waar is maar zo komt het op mij over)

Een Intents Festival is ook relatief kleiner en meer "basic" qua voorzieningen en dingen die te doen zijn over het weekend dan bijv Decibel of Defqon.1. Daarom zijn ze wat goedkoper en houden ze ook dingen over voor bijv betere aankleding. Dat is meer hun USP dan bijv een Decibel.

Decibel is ook weer goedkoper dan Defqon.1 omdat ze niet de marketing, aankleding, activiteiten e.d. hebben die een Defqon.1 wel weer heeft.

En als je alles bij elkaar gooit, heb je Tomorrowland met een zieke aankleding, grote camping, enorme marketing, uitgebreide gevarieerde line-up, zat activiteiten enz enz. En dat kost een klein fortuin t.o.v. van de voorgenoemden.

Aankleding, marketing, communicatie line-ups, alles kost bakken met geld. En als je alles wilt van een organisatie, mag je ook alles betalen. Zo werkt het helaas, en iedereen heeft andere voorkeuren over wat ze liever willen. En communicatie is nou eenmaal een van de allerslechtste aspecten van b2s/Q-Dance, de aankleding en marketing is ook bij Decibel nooit enorm sterk geweest. b2s feesten zijn in dat opzicht altijd relatief basic geweest, waar meer op de line-ups wordt gefocust.
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 30  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten