Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 30  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 12:32 
 
Hardtraxxer

ijssie schreef:
Nu ik er aan denk. Was afgelopen jaar de Remember (Hardstyle Classics) niet bij het water? Ik weet nog wel dat ik er een paar keer langsgelopen was om richting de main te gaan. Maar wat was dit een kut locatie en dode boel. Alsof die hele stage in een gangpad stond.

De oude locatie tussen de bomen was veel vetter. Hoop echt dat ze de Hardstyle Classics eens wat meer aandacht gaan geven. Als ze deze area weer ergens half wegproppen in een wandelgang dan zal dat de sfeer niet ten goede doen

Oja en met die twee platforms er ook nog bij. Wat een verschrikking was die plek zeg.

Never forget ook een wandelpad dwars door de hardcoretent heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Floorplan:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 12:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
ijssie schreef:

Never forget ook een wandelpad dwars door de hardcoretent heen.


Dat lijkt nu dus bij de Hardstyle Classics te zijn op zaterdag xd

Blijkbaar kan het moeilijk anders want bij Awakenings loopt het wandelpad ook door die area daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Floorplan:

Thanks :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 13:19 
 
Hardtraxx Elite

Remi schreef:
Floorplan:


Leuke video maar ik kan er niks van maken als Decibel leek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 14:40 
 
Hardtraxx Addict

Hard4Us schreef:
Remi schreef:
Floorplan:


Leuke video maar ik kan er niks van maken als Decibel leek.

Even een lucht foto van een voorgaand jaar we bij zoeken, dat maakt het misschien iets duidelijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 14:59 
 
Hardtraxx Newbie

Vanaf pagina 34 vind je de floorplans van vorig jaar:

https://assets.id-t.com/b2s/2022-decibe ... 022_a6.pdf
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@heggie Floorplan van een eerder jaar lijkt me handiger. En je bent helemaal een held als je ff het floorplan van vorig jaar pakt en ff in Photoshop oid de nieuwe indeling er in verwerkt.

Heb de Decibel app daarstraks gedownload maar daar staat het floorplan nog niet in. De line-up overigens ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 15:02 
 
Hardtraxx Newbie

Op zaterdag dus uptempo en harcore omgewisseld tov vorig jaar.

Strandstage weg?

Xtreme Raw zelfde plek als vorig jaar, die grote outdoor stage.

Dan hardcore classics misschien op de plek waar eerder altijd de hardstyle classics was? (Voor vorig jaar)

Livestage op de plek van raw indoor van vorig jaar.

Hardtechno op de plek van Euphoric vorig jaar?

Hardstyle classics op de plek van early/millenium van vorig jaar?

Op zondag dan zo te zien de extreme raw op de plek van de uptempo van zaterdag (bij ingang noord)

Raw classics in die tent in het bos daar waar eerder vaak de uptempo was

Hardtechno op de plek waar op zaterdag altijd industrial was (tussen de bomen)

Uptempo dus weer op de plek van de extreme raw, net als vorig jaar.

Frenchcore dan waar vorig jaar Element en Kruelty afsloten op de zondag (met die doorloop route achter in de tent)

Hardcore main op de plek van de Pussy Lounge.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Riiss schreef:
ijssie schreef:

Never forget ook een wandelpad dwars door de hardcoretent heen.


Dat lijkt nu dus bij de Hardstyle Classics te zijn op zaterdag xd

Blijkbaar kan het moeilijk anders want bij Awakenings loopt het wandelpad ook door die area daar.

Ze hadden vorig jaar een hele fucking loopbrug over het water gebouwd, die lieten ze dan uitkomen in die tent. Als je zo'n constructie kan bouwen, kun je hem toch ook iets verder doortrekken? Ik heb zelf niks met hardcore, maar ik voelde me gewoon schuldig elke keer als ik daar door die tent kwam wandelen.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 18:07 
 
Hardtraxx Addict

Om het nog lastiger te maken
De night party's en stages zijn net ook bekend gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 19:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Remi schreef:
Delt-A schreef:
Defqon zondag de Magenta ook al te klein

Waar ben je geweest? Tijdens Wasted Penguinz en Atmozfears & Adrenalize vond ik dat totaal niet. Via de linkerkant liep je zo naar voren en had je prima plek. (ik lijk nu wel Miwer)
Toen Psyko Punkz begon stroomde het zelfs behoorlijk leeg en vielen er overal wel gaten.

Told you


De Magenta was ook groter dit jaar, dus ja, je hebt het nog steeds mis maat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 19:38 
 
Hardtraxx Addict

Door de plaatsing van het podium zo ver naar voren was het vloeroppervlak wat goed geluid had gewoon het zelfde formaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens een nieuw filmpje op Insta & FB is dr XL afterparty terug :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 20:52 
 
Hardtraxxer

Raw indoor? Dit zijn floorplans van voorgaande jaren hoor

DECIBEL ZATERDAG 19 AUGUSTUS 2023

Afbeelding

Dit betekent dat de Hardstyle Classics/Remember dus gewoon weer op de oude locatie is tussen de bomen? En de live stage neemt dan de plek van de Loudness in?

Of nee, de hardcore classics komt eerst nog vanaf de mainstage. Dus dan is de Remember waar vorig jaar dus dat onhandige looppad van de hardcore was?

Nou wat een vage floorplan
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 21:08 
 
Hardtraxxer

Nou ik heb m'n best gedaan, alleen dat district gebeuren en de hardstyle classics ben ik niet over uit. Maar volgens mij is het ongeveer zo:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ijssie schreef:
Nou ik heb m'n best gedaan, alleen dat district gebeuren en de hardstyle classics ben ik niet over uit. Maar volgens mij is het ongeveer zo:

Afbeelding


Zo, da's weer aardig omgegooid. Die hardstyle classics stage met dat looppad is echt knullige indeling idd. Vorig jaar op de zondag had je daar wel heerlijk geluid tijdens Element & Kruelty.

Die livestage dus de oude Raw indoor op zaterdag, aardig grote locatie. Hardstyle classics werd daar op zondag zeker niet onderschat qua grootte vorig jaar, dat was toen in die tent.

Verder: De XL afterparty betekent weer een grote tent op het campingterrein? Dan begin ik wel aardig te balen dat ik geen weekend kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 21:22 
 
Hardtraxxer

Ben ook erg benieuwd waarom de hardcore en uptempo omgedraaid is. Niet dat ik er echt veel kwam, soms in het begin even, maar nu ga je het terrein op en je wordt gelijk verwelkomt met uptempo of zo dat wil men liever want die stages waren altijd ongeveer even groot toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 21:23 
 
Hardtraxx Newbie

Weet niet of ze echt die Extreme Raw weer op dat strand willen zetten. Of ze zouden een stage moeten maken zoals eerder daar altijd de 1992 is for you stage was, dat was toch altijd een redelijke tent? Met de rug van het podium richting pussy lounge dan dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 21:23 
 
Hardtraxx Newbie

ijssie schreef:
Ben ook erg benieuwd waarom de hardcore en uptempo omgedraaid is. Niet dat ik er echt veel kwam, soms in het begin even, maar nu ga je het terrein op en je wordt gelijk verwelkomt met uptempo of zo dat wil men liever want die stages waren altijd ongeveer even groot toch?


Omdat Uptempo tegenwoordig populairder is dan mainstream hardcore denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 21:42 
 
Hardtraxxer

En waar is de voormalige Loudness, nu dat de live stage wordt. Of heb ik even gemist dat er geen raw indoor/loudness/geef het een naam is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2023 06:26 
 
Hardtraxx Addict

Riiss schreef:
En waar is de voormalige Loudness, nu dat de live stage wordt. Of heb ik even gemist dat er geen raw indoor/loudness/geef het een naam is?

Ach de scène is toch al verneukt door de hoeveelheid raw. Dus die vind je op de main....
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2023 08:30 
 
Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Riiss schreef:
En waar is de voormalige Loudness, nu dat de live stage wordt. Of heb ik even gemist dat er geen raw indoor/loudness/geef het een naam is?

Ach de scène is toch al verneukt door de hoeveelheid raw. Dus die vind je op de main....

Hadden ze beter de Extreme Raw gewoon de Normal Raw kunnen noemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2023 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Camping line-up:

FRIDAY
Aversion | Barbaric Records | Blyatsquad | Deenis | DJ Glacius | DJ Medved | E-Force | Ekvalayzer vs E-Volition | Ephoric | Partyburgemeester Jason Payne | PRDX | Livid (Host | NX-XM (Host)

SATURDAY
Adaro | Andy SVGE | Barber: Early Uptempo | Bloodlust & Deluzion | Digital Punk: 10 Years Unleashed | Jason Payne & Friends | JNXD | LipDJ: World Of Hardstyle | Panic: Early Rave | Satirized | Tharken | Tharoza | The Viper: Early Hardcore | Unlocked | MC FLO (Host)

SAVAGE SUNDAY:
Anime: Hard Techno | DRS | Dual Damage | Geck-o: Hard Techno | Jones: Hardstyle Classics Journey | Juliëx | Luna: Hard Techno | Lunakorpz | Noxiouz | Partyburgemeester Jason Payne | Soulblast | Spitnoise: Savage Parade | System Overload presents DMT | The Brotherhood: Cryex, Scarra, Vasto, Vexxed, Kenai & MC Synergy | Unresolved | Synergy (Host)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2023 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Camping line-up:
| Unlocked |


Kaart verkocht.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 30  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten