Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 30  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2023 19:54 
 
Hardtraxxer

Iemand een idee waarom zaterdag duurder is dan zondag ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2023 20:12 
 
Hardtraxxer

svenn15 schreef:
Iemand een idee waarom zaterdag duurder is dan zondag ?


Omdat zaterdag langer duurt en meer artiesten op de line-up heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2023 20:23 
 
Hardtraxx Addict

Jappie schreef:
Dit jaar voor het eerst een zaterdag te vinden bij Decibel. Waar is het een beetje mee te vergelijken? Defqon, Intents?
Genoeg leuks op de lineup in ieder geval!

Decibel.

Vergelijken met een ander feest is sowieso niet nodig
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2023 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Jappie schreef:
Dit jaar voor het eerst een zaterdag te vinden bij Decibel. Waar is het een beetje mee te vergelijken? Defqon, Intents?
Genoeg leuks op de lineup in ieder geval!


Vergelijken met een ander feest is sowieso niet nodig


Bepaal jij niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2023 20:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bedankt heggeschaar, echt een tering goed antwoord, gefeliciteerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2023 21:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

svenn15 schreef:
Iemand een idee waarom zaterdag duurder is dan zondag ?

Is eigenlijk altijd wel, heeft ook te maken met vraag en aanbod. Mensen gaan nu eenmaal liever op zaterdag naar een festival dan op zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 08:57 
 
Hardtraxxer

Jappie schreef:
Dit jaar voor het eerst een zaterdag te vinden bij Decibel. Waar is het een beetje mee te vergelijken? Defqon, Intents?
Genoeg leuks op de lineup in ieder geval!

Een beetje met zoals hoe hardstyle festivals vroeger waren zoals Defqon op Almere Strand en zo. Maar voor mij persoonlijk is dit gevoel er toch een beetje af door de verandering in de muziekstyle. Eerst de Euphoria weg, nu de Loudness weg. Dit jaar gaat sowieso anders worden dan de jaren ervoor. Zal ook wel komen doordat ik een ouwe lul ben en alle 'raw' hardstyle tegenwoordig een beetje hetzelfde klinkt dan ga je altijd een beetje nostalgisch terugkijken hoe vroeger alles beter was etc. Heel benieuwd wat de Live Stage is. En de Remember/Hardstyle Classics mag ook wel een stuk groter en beter dit jaar anders is de lol er toch wel heel snel af. Maar Decibel setting naast het water met het bos ernaast is sowieso wel heel vet. Was altijd al een mooiere locatie dan Defqon Almere Strand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 09:13 
 
Hardtraxxer

Nu ik er aan denk. Was afgelopen jaar de Remember (Hardstyle Classics) niet bij het water? Ik weet nog wel dat ik er een paar keer langsgelopen was om richting de main te gaan. Maar wat was dit een kut locatie en dode boel. Alsof die hele stage in een gangpad stond.

De oude locatie tussen de bomen was veel vetter. Hoop echt dat ze de Hardstyle Classics eens wat meer aandacht gaan geven. Als ze deze area weer ergens half wegproppen in een wandelgang dan zal dat de sfeer niet ten goede doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Remember / classics aan de smalle strandzijde was afgelopen jaar overigens echt ruk. De jaren er voor (op zondag, denk ik?) in dat stukje bij het bos was wel tof maar daar liepen overal boomwortels enzo. De plek tussen de bomen achter de main vond ik altijd wel relaxed: groot genoeg, makkelijk bereikbaar, bar achterin. Dikke priem.

Die Live tent zal denk ik in de hoek van de bossen bij de Noord-ingang zijn, waar vorig jaar die koepel stond. Verder is het denk ik wel redelijk in te vullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Netjes, Ijssie. Tegelijkertijd hetzelfde gepost. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 09:20 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Netjes, Ijssie. Tegelijkertijd hetzelfde gepost. :thumbup:

GMTA

Nu maar hopen dat b2s dit ook heeft ingezien want dat was echt een dikke middelvinger naar de hardstyle classics.

Zou liever zien dat ze er echt een grote stage van maken en dan een beetje een Remember/Euphoria combi van maken

Aan ene kant was Remember daar buiten tussen de bomen altijd erg vet, maar ik mis ook wel de Euphoria die in een tent was (op de bloedhitte na dan). Laatste keer Euphoria was op het water met een doorzichtig dak of iets? Was wel helemaal leeg dus snap dat ze die toen gedropt hebben maar toch mis je gewoon een euforische stage en is er niet iets te veel raw. Maar ja dan hebben we altijd mainstage nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk de Classics stage weer in het bos zoals voor Covid, ja, en het liefst zoals in 2016(?) t/m 2018.

ijssie schreef:
Zou liever zien dat ze er echt een grote stage van maken en dan een beetje een Remember/Euphoria combi van maken


Liever Remember opsplitsen, op het strand Early HS, waar jarenlang de 1992 is 4 you zat, en Classic Hardstyle daar in het bos. Want de Early is compleet verdrongen door de Classics.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:

Liever Remember opsplitsen, op het strand Early HS, waar jarenlang de 1992 is 4 you zat, en Classic Hardstyle daar in het bos. Want de Early is compleet verdrongen door de Classics.

:yes: Veel betere verdeling. Wat was het vorig jaar druk op het strandje.. Je werd zowat verdrukt. Onlogische indeling. Dat verpestte voor mij iig de zaterdag nogal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Defqon zondag (andere dagen niet geweest) de Magenta ook al te klein, beide organisaties onderschatten de populariteit van classics vorig jaar leek wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Defqon zondag de Magenta ook al te klein

Waar ben je geweest? Tijdens Wasted Penguinz en Atmozfears & Adrenalize vond ik dat totaal niet. Via de linkerkant liep je zo naar voren en had je prima plek. (ik lijk nu wel Miwer)
Toen Psyko Punkz begon stroomde het zelfs behoorlijk leeg en vielen er overal wel gaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het over vorig jaar, dit jaar niet geweest. Bij Isaac kwamen we aan, toen stonden we daar bij die food court, maar richting de Blue gegaan vanwege de drukte. Later van Anura diezelfde tip gekregen, om naar voren te lopen, bij de laatste 2 acts gedaan (Ran-D & Adaro, B-Front), en daar was het wel te doen ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 10:16 
 
Hardtraxxer

Ik snap sowieso niet hoe het mogelijk is om die stages te klein te maken bij decibel. Als je zo'n groot festival hebt, hoe veel duurder is het om die drijvende stages iets meer door te trekken? Dan heb je de Remember aan het strand, maak er dan gewoon een groot drijvend vlot van. Dat lukt met de extreme raw en loudness ook gewoon dus waarom dan de Remember op zo'n klein stukje strand waar iedereen de hele dag langs loopt richting de main?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 10:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Delt-A schreef:
Defqon zondag de Magenta ook al te klein

Waar ben je geweest? Tijdens Wasted Penguinz en Atmozfears & Adrenalize vond ik dat totaal niet. Via de linkerkant liep je zo naar voren en had je prima plek. (ik lijk nu wel Miwer)
Toen Psyko Punkz begon stroomde het zelfs behoorlijk leeg en vielen er overal wel gaten.


Klopt dit jaar was er aan de zijkanten wel ruimte, al viel het geluid daar vaak enorm tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 10:47 
 
Hardtraxxer

ijssie schreef:
Jappie schreef:
Dit jaar voor het eerst een zaterdag te vinden bij Decibel. Waar is het een beetje mee te vergelijken? Defqon, Intents?
Genoeg leuks op de lineup in ieder geval!

Een beetje met zoals hoe hardstyle festivals vroeger waren zoals Defqon op Almere Strand en zo. Maar voor mij persoonlijk is dit gevoel er toch een beetje af door de verandering in de muziekstyle. Eerst de Euphoria weg, nu de Loudness weg. Dit jaar gaat sowieso anders worden dan de jaren ervoor. Zal ook wel komen doordat ik een ouwe lul ben en alle 'raw' hardstyle tegenwoordig een beetje hetzelfde klinkt dan ga je altijd een beetje nostalgisch terugkijken hoe vroeger alles beter was etc. Heel benieuwd wat de Live Stage is. En de Remember/Hardstyle Classics mag ook wel een stuk groter en beter dit jaar anders is de lol er toch wel heel snel af. Maar Decibel setting naast het water met het bos ernaast is sowieso wel heel vet. Was altijd al een mooiere locatie dan Defqon Almere Strand.


Check. Ik vind zelf de main op zaterdag nog redelijk euforisch vergeleken met veel andere festivals. Het is me afgelopen twee seizoenen bij een aantal festivals toch wel pijnlijk duidelijk geworden dat ik met 80% van de huidige hardstyle/hardcore weinig kan. We gaan dan ook vooral naar Decibel vanwege een aantal classic setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 10:52 
 
Hardtraxxer

Jappie schreef:
ijssie schreef:
Jappie schreef:
Dit jaar voor het eerst een zaterdag te vinden bij Decibel. Waar is het een beetje mee te vergelijken? Defqon, Intents?
Genoeg leuks op de lineup in ieder geval!

Een beetje met zoals hoe hardstyle festivals vroeger waren zoals Defqon op Almere Strand en zo. Maar voor mij persoonlijk is dit gevoel er toch een beetje af door de verandering in de muziekstyle. Eerst de Euphoria weg, nu de Loudness weg. Dit jaar gaat sowieso anders worden dan de jaren ervoor. Zal ook wel komen doordat ik een ouwe lul ben en alle 'raw' hardstyle tegenwoordig een beetje hetzelfde klinkt dan ga je altijd een beetje nostalgisch terugkijken hoe vroeger alles beter was etc. Heel benieuwd wat de Live Stage is. En de Remember/Hardstyle Classics mag ook wel een stuk groter en beter dit jaar anders is de lol er toch wel heel snel af. Maar Decibel setting naast het water met het bos ernaast is sowieso wel heel vet. Was altijd al een mooiere locatie dan Defqon Almere Strand.


Check. Ik vind zelf de main op zaterdag nog redelijk euforisch vergeleken met veel andere festivals. Het is me afgelopen twee seizoenen bij een aantal festivals toch wel pijnlijk duidelijk geworden dat ik met 80% van de huidige hardstyle/hardcore weinig kan. We gaan dan ook vooral naar Decibel vanwege een aantal classic setjes.

Ja dit jaar zal ik denk ik ook veel bij de main zijn. Vorig jaar eigenlijk bijna niet geweest, maar nu je geen loudness hebt en geen euphoria is voor het eerst in tijden de mainstage waarschijnlijk mijn "Go to" stage. Maar heel euforisch zal het niet zijn met deze namen, maar beter dan niks. Het is nog maar de vraag hoe er gedraaid gaat worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 11:35 
 
Hardtraxx Addict

Remi schreef:
Delt-A schreef:
Defqon zondag de Magenta ook al te klein

Waar ben je geweest? Tijdens Wasted Penguinz en Atmozfears & Adrenalize vond ik dat totaal niet. Via de linkerkant liep je zo naar voren en had je prima plek. (ik lijk nu wel Miwer)
Toen Psyko Punkz begon stroomde het zelfs behoorlijk leeg en vielen er overal wel gaten.

Told you


Over decibel, floorplan is al bekend gemaakt in een video
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 11:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vorig jaar waren de classics op de zondag dan wel weer in een tent die ruim genoeg was. Best bizar dat verschil in grootte op de zaterdag en zondag voor classics.

Ik hoop ook dat ze op de afterparty ergens gewoon euforisch of classics programmeren ipv alleen nog maar raw en uptempo rond dat tijdstip. Vorig jaar draaiden de voor mij interessante acts in dat Rave Cafe en Hangout allemaal sochtends al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Remi schreef:
Delt-A schreef:
Defqon zondag de Magenta ook al te klein

Waar ben je geweest? Tijdens Wasted Penguinz en Atmozfears & Adrenalize vond ik dat totaal niet. Via de linkerkant liep je zo naar voren en had je prima plek. (ik lijk nu wel Miwer)
Toen Psyko Punkz begon stroomde het zelfs behoorlijk leeg en vielen er overal wel gaten.

Told you


Over decibel, floorplan is al bekend gemaakt in een video

Waar kan ik die vinden? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Ik hoop ook dat ze op de afterparty ergens gewoon euforisch of classics programmeren ipv alleen nog maar raw en uptempo rond dat tijdstip. Vorig jaar draaiden de voor mij interessante acts in dat Rave Cafe en Hangout allemaal sochtends al.


Ja mee eens.

En van mij mag die kermisattractie weg, om plaats te maken voor een grotere after party.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 12:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Remi schreef:
Delt-A schreef:
Defqon zondag de Magenta ook al te klein

Waar ben je geweest? Tijdens Wasted Penguinz en Atmozfears & Adrenalize vond ik dat totaal niet. Via de linkerkant liep je zo naar voren en had je prima plek. (ik lijk nu wel Miwer)
Toen Psyko Punkz begon stroomde het zelfs behoorlijk leeg en vielen er overal wel gaten.

Told you


Over decibel, floorplan is al bekend gemaakt in een video



Edit: hier de video trouwens https://www.b2s.nl/en/decibel-outdoor-2023-discover-the-loudest-city
Ah, als ik het goed zie in de video wordt de classics op zaterdag bij Area 8 hieronder, en op zondag wordt Area 3 de Raw Classics.

Afbeelding
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 30  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten