Iemand een idee waarom zaterdag duurder is dan zondag ?
Omdat zaterdag langer duurt en meer artiesten op de line-up heeftwrote:Iemand een idee waarom zaterdag duurder is dan zondag ?
Omdat zaterdag langer duurt en meer artiesten op de line-up heeftwrote:Iemand een idee waarom zaterdag duurder is dan zondag ?
Decibel.wrote:Dit jaar voor het eerst een zaterdag te vinden bij Decibel. Waar is het een beetje mee te vergelijken? Defqon, Intents?
Genoeg leuks op de lineup in ieder geval!
Bepaal jij nietwrote:Vergelijken met een ander feest is sowieso niet nodigwrote:Dit jaar voor het eerst een zaterdag te vinden bij Decibel. Waar is het een beetje mee te vergelijken? Defqon, Intents?
Is eigenlijk altijd wel, heeft ook te maken met vraag en aanbod. Mensen gaan nu eenmaal liever op zaterdag naar een festival dan op zondag.wrote:Iemand een idee waarom zaterdag duurder is dan zondag ?
Een beetje met zoals hoe hardstyle festivals vroeger waren zoals Defqon op Almere Strand en zo. Maar voor mij persoonlijk is dit gevoel er toch een beetje af door de verandering in de muziekstyle. Eerst de Euphoria weg, nu de Loudness weg. Dit jaar gaat sowieso anders worden dan de jaren ervoor. Zal ook wel komen doordat ik een ouwe lul ben en alle 'raw' hardstyle tegenwoordig een beetje hetzelfde klinkt dan ga je altijd een beetje nostalgisch terugkijken hoe vroeger alles beter was etc. Heel benieuwd wat de Live Stage is. En de Remember/Hardstyle Classics mag ook wel een stuk groter en beter dit jaar anders is de lol er toch wel heel snel af. Maar Decibel setting naast het water met het bos ernaast is sowieso wel heel vet. Was altijd al een mooiere locatie dan Defqon Almere Strand.wrote:Dit jaar voor het eerst een zaterdag te vinden bij Decibel. Waar is het een beetje mee te vergelijken? Defqon, Intents?
GMTAwrote:Netjes, Ijssie. Tegelijkertijd hetzelfde gepost.
Liever Remember opsplitsen, op het strand Early HS, waar jarenlang de 1992 is 4 you zat, en Classic Hardstyle daar in het bos. Want de Early is compleet verdrongen door de Classics.wrote: Zou liever zien dat ze er echt een grote stage van maken en dan een beetje een Remember/Euphoria combi van maken
wrote:
Liever Remember opsplitsen, op het strand Early HS, waar jarenlang de 1992 is 4 you zat, en Classic Hardstyle daar in het bos. Want de Early is compleet verdrongen door de Classics.
Waar ben je geweest? Tijdens Wasted Penguinz en Atmozfears & Adrenalize vond ik dat totaal niet. Via de linkerkant liep je zo naar voren en had je prima plek. (ik lijk nu wel Miwer)wrote:Defqon zondag de Magenta ook al te klein
Klopt dit jaar was er aan de zijkanten wel ruimte, al viel het geluid daar vaak enorm tegen.wrote:Waar ben je geweest? Tijdens Wasted Penguinz en Atmozfears & Adrenalize vond ik dat totaal niet. Via de linkerkant liep je zo naar voren en had je prima plek. (ik lijk nu wel Miwer)wrote:Defqon zondag de Magenta ook al te klein
Toen Psyko Punkz begon stroomde het zelfs behoorlijk leeg en vielen er overal wel gaten.
Check. Ik vind zelf de main op zaterdag nog redelijk euforisch vergeleken met veel andere festivals. Het is me afgelopen twee seizoenen bij een aantal festivals toch wel pijnlijk duidelijk geworden dat ik met 80% van de huidige hardstyle/hardcore weinig kan. We gaan dan ook vooral naar Decibel vanwege een aantal classic setjes.wrote:Een beetje met zoals hoe hardstyle festivals vroeger waren zoals Defqon op Almere Strand en zo. Maar voor mij persoonlijk is dit gevoel er toch een beetje af door de verandering in de muziekstyle. Eerst de Euphoria weg, nu de Loudness weg. Dit jaar gaat sowieso anders worden dan de jaren ervoor. Zal ook wel komen doordat ik een ouwe lul ben en alle 'raw' hardstyle tegenwoordig een beetje hetzelfde klinkt dan ga je altijd een beetje nostalgisch terugkijken hoe vroeger alles beter was etc. Heel benieuwd wat de Live Stage is. En de Remember/Hardstyle Classics mag ook wel een stuk groter en beter dit jaar anders is de lol er toch wel heel snel af. Maar Decibel setting naast het water met het bos ernaast is sowieso wel heel vet. Was altijd al een mooiere locatie dan Defqon Almere Strand.wrote:Dit jaar voor het eerst een zaterdag te vinden bij Decibel. Waar is het een beetje mee te vergelijken? Defqon, Intents?
Ja dit jaar zal ik denk ik ook veel bij de main zijn. Vorig jaar eigenlijk bijna niet geweest, maar nu je geen loudness hebt en geen euphoria is voor het eerst in tijden de mainstage waarschijnlijk mijn "Go to" stage. Maar heel euforisch zal het niet zijn met deze namen, maar beter dan niks. Het is nog maar de vraag hoe er gedraaid gaat wordenwrote:Check. Ik vind zelf de main op zaterdag nog redelijk euforisch vergeleken met veel andere festivals. Het is me afgelopen twee seizoenen bij een aantal festivals toch wel pijnlijk duidelijk geworden dat ik met 80% van de huidige hardstyle/hardcore weinig kan. We gaan dan ook vooral naar Decibel vanwege een aantal classic setjes.wrote:Een beetje met zoals hoe hardstyle festivals vroeger waren zoals Defqon op Almere Strand en zo. Maar voor mij persoonlijk is dit gevoel er toch een beetje af door de verandering in de muziekstyle. Eerst de Euphoria weg, nu de Loudness weg. Dit jaar gaat sowieso anders worden dan de jaren ervoor. Zal ook wel komen doordat ik een ouwe lul ben en alle 'raw' hardstyle tegenwoordig een beetje hetzelfde klinkt dan ga je altijd een beetje nostalgisch terugkijken hoe vroeger alles beter was etc. Heel benieuwd wat de Live Stage is. En de Remember/Hardstyle Classics mag ook wel een stuk groter en beter dit jaar anders is de lol er toch wel heel snel af. Maar Decibel setting naast het water met het bos ernaast is sowieso wel heel vet. Was altijd al een mooiere locatie dan Defqon Almere Strand.wrote:Dit jaar voor het eerst een zaterdag te vinden bij Decibel. Waar is het een beetje mee te vergelijken? Defqon, Intents?
Told youwrote:Waar ben je geweest? Tijdens Wasted Penguinz en Atmozfears & Adrenalize vond ik dat totaal niet. Via de linkerkant liep je zo naar voren en had je prima plek. (ik lijk nu wel Miwer)wrote:Defqon zondag de Magenta ook al te klein
Toen Psyko Punkz begon stroomde het zelfs behoorlijk leeg en vielen er overal wel gaten.
Waar kan ik die vinden?wrote:Told youwrote:Waar ben je geweest? Tijdens Wasted Penguinz en Atmozfears & Adrenalize vond ik dat totaal niet. Via de linkerkant liep je zo naar voren en had je prima plek. (ik lijk nu wel Miwer)wrote:Defqon zondag de Magenta ook al te klein
Over decibel, floorplan is al bekend gemaakt in een video
Ja mee eens.wrote:Ik hoop ook dat ze op de afterparty ergens gewoon euforisch of classics programmeren ipv alleen nog maar raw en uptempo rond dat tijdstip. Vorig jaar draaiden de voor mij interessante acts in dat Rave Cafe en Hangout allemaal sochtends al.
wrote:Told youwrote:Waar ben je geweest? Tijdens Wasted Penguinz en Atmozfears & Adrenalize vond ik dat totaal niet. Via de linkerkant liep je zo naar voren en had je prima plek. (ik lijk nu wel Miwer)wrote:Defqon zondag de Magenta ook al te klein
Over decibel, floorplan is al bekend gemaakt in een video