Lekker veel euforisch ook..wrote:Camping line-up:
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Heh...?wrote:Camping line-up:
| Barber: Early Uptempo |
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 51 minutes ago
Dan moet ik denken aan platen als sound becomes one en ode to the godfatherwrote:Heh...?wrote:Camping line-up:
Ik aan DJ Bonehead - Spreek Ik Met De Politie
-
HHardtraxx Elite
Neewrote:Ik aan DJ Bonehead - Spreek Ik Met De Politie
Zei je wat?wrote:Neewrote:Ik aan DJ Bonehead - Spreek Ik Met De Politie
Wat had je dan verwacht als er überhaupt al geen Euphoria stage is? Dat de camping wel ermee vol staat?wrote:Lekker veel euforisch ook..wrote:Camping line-up:
Had ik ook zeker niet verwacht. Maar wanneer er 40 artiesten aan de camping line-up worden toegevoegd in alle verschillende muziek stijlen, had ik gehoopt dat de verdeling iets beter zou zijn. Nu zijn er zo'n 3 die géén raw of harder zijn..wrote:Wat had je dan verwacht als er überhaupt al geen Euphoria stage is? Dat de camping wel ermee vol staat?wrote:Lekker veel euforisch ook..wrote:Camping line-up:
Ja, vorig jaar had je ook Toneshifterz & B-Front in de ochtend op dat strand, met classics. Helaas toen moeten missen door uitslapen & een katertje, maar was fijn geweest als er dit jaar weer zoiets was.
Panic early rave setje op dat strandje in de ochtend was ook wel lekker beginnen hoor met het cocktailbarretje daarachter.
-
OHardtraxx Newbie
- 34 posts member since 2022
- last seen Jun 2026
Doen Awakenings en Decibel dit jaar weer samen met de opbouw van het terrein, net als vorig jaar? Vorig jaar zat er 3 weken tussen, nu is Awakenings dit jaar komend weekend al.
Misschien kan je dan nog wat met de plattegrond van Awakenings:

Misschien kan je dan nog wat met de plattegrond van Awakenings:

Last edited by Ongeldig on , edited 1 time in total.
-
OHardtraxx Newbie
- 34 posts member since 2022
- last seen Jun 2026
Early als in om 8 uur 's ochtends misschien.wrote:Heh...?wrote:Camping line-up:
Is toch goud. Oudere Partyraisertjes, Cryogenic - Victimized enzo. Hakkewrote:Heh...?wrote:Camping line-up:
-
HHardtraxx Elite
Die plattegrond van Awakenings klopt wel heel erg niet met de werkelijkheid
Erg benieuwd naar je argumentatie voor dit heftige statement miwer
Gewoon negeren als Miwer weer aan het etterbakken is.wrote:Erg benieuwd naar je argumentatie voor dit heftige statement miwer
Ik begrijp je, lukt mij ook niet alijd.
-
HHardtraxx Elite
Bvbwrote:Erg benieuwd naar je argumentatie voor dit heftige statement miwer
Die "stay awake beach" is niet op die plek
Het is de exacte floorplan die de organisatie zelf heeft gepost op de socials. Miwer weet het blijkbaar dus beter dan de organisatie 
Hij bedoelt dat de wereld niet schematisch en isometrisch is, maar deze plattegrond ons dat wil laten denken.
-
HHardtraxx Elite
Dat de organisatie hem zo post betekent niet dat een strand opeens na jaren 90 graden gedraaid iswrote:Het is de exacte floorplan die de organisatie zelf heeft gepost op de socials. Miwer weet het blijkbaar dus beter dan de organisatie
-
RHardtraxxer
- 666 posts member since 2021
- last seen 6 days ago
Eb en vloed he.
Dit keer alleen de zaterdag aanwezig .
Wij hebben met de groep nog geen knoop doorgehakt of we Ravers Paradise of Ravers Resort camping pakken.
Weet iemand of het Ravers Resort gedeelte met Decibel op dezelfde plek is zoals bij Awakenings hierboven? Dacht namelijk dat na de uitgang van het festivalterrein beide campings wel dezelfde richting op waren, maar hier lijkt het al gelijk te splitsen.
Weet iemand of het Ravers Resort gedeelte met Decibel op dezelfde plek is zoals bij Awakenings hierboven? Dacht namelijk dat na de uitgang van het festivalterrein beide campings wel dezelfde richting op waren, maar hier lijkt het al gelijk te splitsen.
wrote:Weet iemand of het Ravers Resort gedeelte met Decibel op dezelfde plek is zoals bij Awakenings hierboven? Dacht namelijk dat na de uitgang van het festivalterrein beide campings wel dezelfde richting op waren, maar hier lijkt het al gelijk te splitsen.
Volgens mij wel aangezien ze het ook Camping West noemen

-
HHardtraxx Elite
Links(de oude camping) is resort
Rechts is paradise (waar dus ook alle afters enzo zijn)
Rechts is paradise (waar dus ook alle afters enzo zijn)