Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 30  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2023 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Verdomme, nu zit ik weer met de Bingo-tune en Linda de Mol in mijn hoofd.
Alleen Corine en ik gaan, hebben geen huisje en de camping is eigenlijk geen optie dus het worden 2 losse dagen (helaas). Maar ik heb een meer dan prima alternatief, haha.


hallo
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2023 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar was er nog een soort van kleine Euphoria stage (lees: alvast laten wennen aan het opheffen)
Those where the days :cry:
Toch wel opvallend dat een DQ nog een grote UV stage erbij houdt (voor hoe lang) en Decibel praktisch niets
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2023 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Vorig jaar was er nog een soort van kleine Euphoria stage (lees: alvast laten wennen aan het opheffen)
Those where the days :cry:
Toch wel opvallend dat een DQ nog een grote UV stage erbij houdt (voor hoe lang) en Decibel praktisch niets

Eens, daarom sinds vorig jaar ook afgehaakt. Na 12 jaar Decibel wel mooi geweest, zonder fatsoenlijke Euforische stage vind ik het redelijk zwaar behappen de hele dag. Vooral na een uurtje of 18 normaal gesproken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2023 16:18 
 
Hardtraxxer

Mijn gevoel:
Internationale publiek is meer in Euforisch, daarom houd het zijn plek makkelijker op Defqon (en Qlimax).,
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2023 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sappers schreef:
Mijn gevoel:
Internationale publiek is meer in Euforisch, daarom houd het zijn plek makkelijker op Defqon (en Qlimax).,

Ja denk wel dat het er mee te maken heeft inderdaad
Fransen tellen ook mee als internationaal, maar daar heeft de Euphoria weinig aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2023 05:43 
 
Hardtraxxer

hurricane schreef:
Vorig jaar was er nog een soort van kleine Euphoria stage (lees: alvast laten wennen aan het opheffen)
Those where the days :cry:
Toch wel opvallend dat een DQ nog een grote UV stage erbij houdt (voor hoe lang) en Decibel praktisch niets


Lastig, ze hebben het in 2019 (eerste keer dat ik ging) de euforische stijl echt nog wel een volwaardige kans gegeven. Grote stage op het water en een behoorlijke line-up. Maar de stage werd gewoon slecht bezocht. Hoe verder de dag vorderde hoe leger het stond. Ben er zelf uiteindelijk ook niet geweest, terwijl ik de stijl nog steeds heel erg waardeer. Vorig jaar is de stage op een andere plek komen te staan. Even langs gelopen, maar ook nu weer niet blijven hangen. Desperados als sponsor en er zat zo weinig bezieling in de aankleding, ik vond het maar niks.
Mijn gevoel zegt dat het op de één of andere manier minder goed werkt binnen het concept van Decibel. Als ik ergens sta loop je er ten eerste niet zo even heen, terwijl je misschien dat best even zou willen. Loopafstanden zijn toch anders op Decibel. Ten tweede is Decibel zich de laatste jaren steeds meer gaan profileren als het ‘hardere’ evenement. Als je een indigo met de extra raw op Decibel vergelijkt zie je eigenlijk al waar mogelijk een andere oorzaak ligt. De oppervlakte waar het publiek kan staan is voor mijn gevoel veel groter op Decibel en het staat werkelijkwaar de hele dag afgeladen vol.

Maar ik denk ook dat b2s zelf heel goed is in het onbewust concepten de nek omdraaien. Ik zie het ook bij de classics. Ongelukkige keuzes maken qua locatie stage, niet de liefde en aandacht geven in de aankleding die het verdient en dan bloedt het gewoon langzaam dood. Ook de classics werd vorig jaar in de loop van de dag steeds rustiger en ik vond het vrij sfeerloos. En kijk dan naar een Magenta of inderdaad een UV… een wereld van verschil als je het mij vraagt! Als Q het kan, dan moet B2s het ook kunnen. Wees een creatief en ga ermee aan de slag denk ik dan. Ik heb in 2019 een hele leuke editie gehad, maar twijfel na vorig jaar oprecht om voor dat geld weer een ticket te kopen. Alle dingen die ik leuk vond waren gewoon ondermaats en ik denk dat ik niet de enige ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2023 08:34 
 
Hardtraxxer

Jawel schreef:
Maar ik denk ook dat b2s zelf heel goed is in het onbewust concepten de nek omdraaien. Ik zie het ook bij de classics. Ongelukkige keuzes maken qua locatie stage, niet de liefde en aandacht geven in de aankleding die het verdient en dan bloedt het gewoon langzaam dood. Ook de classics werd vorig jaar in de loop van de dag steeds rustiger en ik vond het vrij sfeerloos. En kijk dan naar een Magenta of inderdaad een UV… een wereld van verschil als je het mij vraagt! Als Q het kan, dan moet B2s het ook kunnen. Wees een creatief en ga ermee aan de slag denk ik dan. Ik heb in 2019 een hele leuke editie gehad, maar twijfel na vorig jaar oprecht om voor dat geld weer een ticket te kopen. Alle dingen die ik leuk vond waren gewoon ondermaats en ik denk dat ik niet de enige ben.


Ik denk dat het bij B2S financieel minder gaat dan bij QDance. De aankleding/decoratie was vorig jaar volgens mij overal minder, op de camping waren opeens veel meer kampeerplekken voor hetzelfde aantal wc’s en douches, en de night party wordt ook steeds kariger in mijn beleving (hoewel dat strandfeest ‘s ochtends wel heel vet is). Ik ga het dit jaar nog een keer proberen, met een plekje op camping in de buurt. Decibel zelf vind ik qua terrein nog steeds heel chill, met die stukjes water en bos erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2023 08:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit jaar helaas geen Decibel camping met de groep. Dit had zeker veel met de camping beleving van het afgelopen jaar te maken. Kwartier in de rij om ff te kunnen schijten, organisatorisch was echt een aanfluiting.

En verhuizing...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 10:45 
 
Hardtraxxer

Ik zit nog een beetje last minute te kijken om m'n zaterdag ticket eventueel te upgraden naar een weekendticket omdat er toch een hoop artiesten missen en op zondag pas zijn. Maar ik weet niet zo goed wat er allemaal mogelijk is. Lijkt er ook op dat echt alle accommodaties al bezet zijn. In ieder geval de camping en bungalow plekken (wat natuurlijk begrijpelijk is zo laat). Er zijn nog wel opties over in het Savannah Hotel, wat is dit precies? Kan me niet herinneren dat dit er een paar jaar geleden al was, zit dit wel op het terrein of erbuiten dat je met pendelbussen enzo moet gaan?

Edit: Zie opeens dat er inderdaad nog gewoon weekend/camp site tickets available zijn. Wat is precies het verschil tussen "Ravers Paradise Campsite South" en "Ravers Resort Campsite West" ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Raver's Paradise heb je de meeste 'dingen' zoals de camping stages, de blokhut en de botsbaan stage. Resort is wat rustigere gedeelte van de camping.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 11:06 
 
Hardtraxxer

Udex stond toch op zondag? Ik kan hem opeens nergens vinden, ben ik nou gek of is er iets veranderd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 11:07 
 
Hardtraxxer

chas1n schreef:
Op Raver's Paradise heb je de meeste 'dingen' zoals de camping stages, de blokhut en de botsbaan stage. Resort is wat rustigere gedeelte van de camping.

Wat is de blokhut precies?

En ja botsauto's hoeft van mij niet. Beetje rustig kunnen slapen is wel leuk, maar ik weet niet of je dan die stages heel erg gaat missen. Pfoeh dat is wel lastig kiezen zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ijssie schreef:
chas1n schreef:
Op Raver's Paradise heb je de meeste 'dingen' zoals de camping stages, de blokhut en de botsbaan stage. Resort is wat rustigere gedeelte van de camping.

Wat is de blokhut precies?

En ja botsauto's hoeft van mij niet. Beetje rustig kunnen slapen is wel leuk, maar ik weet niet of je dan die stages heel erg gaat missen. Pfoeh dat is wel lastig kiezen zo


Blokhut is legendarisch. Wordt vanuit b2s aangeduid als Rave café geloof ik en daar heb je 24/7 muziek in een blokhut :P. Geen Decibel camping experience als je daar niet op een willekeurige nacht/ochtend even een bezoekje aan brengt om vage mensen te spotten

Als je niet te dicht bij Raver's plaza staat dan hoor je die stages echt niet bij je tent. Dan moet je eerder geluk hebben met je buren die geen uptempo uit hun speakers rammen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 11:31 
 
Hardtraxxer

chas1n schreef:
ijssie schreef:
chas1n schreef:
Op Raver's Paradise heb je de meeste 'dingen' zoals de camping stages, de blokhut en de botsbaan stage. Resort is wat rustigere gedeelte van de camping.

Wat is de blokhut precies?

En ja botsauto's hoeft van mij niet. Beetje rustig kunnen slapen is wel leuk, maar ik weet niet of je dan die stages heel erg gaat missen. Pfoeh dat is wel lastig kiezen zo


Blokhut is legendarisch. Wordt vanuit b2s aangeduid als Rave café geloof ik en daar heb je 24/7 muziek in een blokhut :P. Geen Decibel camping experience als je daar niet op een willekeurige nacht/ochtend even een bezoekje aan brengt om vage mensen te spotten

Als je niet te dicht bij Raver's plaza staat dan hoor je die stages echt niet bij je tent. Dan moet je eerder geluk hebben met je buren die geen uptempo uit hun speakers rammen.

Bij het lezen van het woord blokhut moet ik echt denken aan een houten gebouw in de achtertuin van 2x2 meter om je fiets in te stallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 11:35 
 
Hardtraxx Veteran

Deze is 10 bij 3 dus je zit aardig in de buurt, Blokhut is het ook niet meer wat het is geweest. Geluid staat daar (ergens logisch) op standje ''Ik kan prima met mijn buurman praten''
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 11:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zit nog even rustig de line-up te checken, en die van zondag is wel érg sterk. Voor het eerst in 10 jaar tijd geen weekend meer aanwezig maar lekker alleen de zondag :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2023 20:56 
 
Hardtraxxer

Buiten de lineup zit er nog verschil op de zaterdag en zondag editie ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2023 12:39 
 
Hardtraxxer

svenn15 schreef:
Buiten de lineup zit er nog verschil op de zaterdag en zondag editie ?


Zondag stopt om 00:00, zaterdag om 01:00.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2023 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meer hyped dan normaal voor deze, zeker gezien het feit dat de (euforische) line-ups behoorlijk goed zijn. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2023 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
svenn15 schreef:
Buiten de lineup zit er nog verschil op de zaterdag en zondag editie ?


Zondag stopt om 00:00, zaterdag om 01:00.

Zondag 23:30 toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2023 08:36 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Meer hyped dan normaal voor deze, zeker gezien het feit dat de (euforische) line-ups behoorlijk goed zijn. :love:

welke euforische line up
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2023 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ijssie schreef:
Remi schreef:
Meer hyped dan normaal voor deze, zeker gezien het feit dat de (euforische) line-ups behoorlijk goed zijn. :love:

welke euforische line up


De zaterdag ga ik me prima vermaken op de mainstage en de classics en wat losse uitstapjes hier en daar, naar de hard techno en stukje industrial bijvoorbeeld. Maarrrrrr zondag jonge, dan is die live stage helemaal goud en de 'hardstyle by Desperados' is goeie. Dát, en het feit dat er op andere stages voor mij leuke acts staan, maakt me hyped hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2023 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor het eerst sinds 2013 dat ik geen weekend ga maar 2 losse dagen, zal ook wel gek zijn. De animo in onze groep is voor Decibel minder aan het worden en ik vind de vrijdag toch altijd 'mweh'. Maar met name het feit dat we gewoon hebben zitten slapen omtrent een huisje heeft ons genekt, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2023 10:22 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind het ook bijzonder dat vroeger de animo voor Decibel in mijn omgeving groter was dan bijvoorbeeld Defqon. Defqon zou te internationaal zijn en dat werd al gezegd in 2012. Nu lijkt de interesse te zijn omgekeerd. Veel gaan nu alleen nog naar Defqon. Ik ben meer fan van Defqon maar dat heeft meer te maken met de datum en hoe het terrein is ingedeeld. Ik vind tussen stages pendelen op Decibel aanzienlijk lastiger dan bijvoorbeeld Defqon. Bovendien is augustus natuurlijk een maand waarin ik zelf heel moeilijk vakantie kan krijgen dus een weekend zit er bijna nooit in. (1x weekend geweest tegenover 3x DQ) Totaal aantal bezoeken Defqon: 7 Decibel: 2. Toch trekt dit jaar Decibel wel meer mijn aandacht en de kans is groot dat ik last minute hier nog wel te vinden ben terwijl ik DQ dit jaar heb overgeslagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2023 19:29 
 
Hardtraxxer

Dit jaar voor het eerst een zaterdag te vinden bij Decibel. Waar is het een beetje mee te vergelijken? Defqon, Intents?
Genoeg leuks op de lineup in ieder geval!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 30  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten