Ik neem ze op op cassettebandjes zelfs.wrote:Heb vernomen dat Corneel nog altijd zijn kaartjes uitprint inderdaad
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Internetcafé, cassettebandje, beltegoed, ja, dit forum is echt blijven hangen in toen het nog levend was.
wrote:Internetcafé, cassettebandje, beltegoed, ja, dit forum is echt blijven hangen in toen het nog levend was.
Net als die emoticon
Ben al heel lang in 2004 blijven hangen dus daarom voel ik me hier ook zo thuis.wrote:Internetcafé, cassettebandje, beltegoed, ja, dit forum is echt blijven hangen in toen het nog levend was.
Ja ik doe dat ook.wrote:Heb vernomen dat Corneel nog altijd zijn kaartjes uitprint inderdaad
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Hier ook weekend tickets binnen!
Als ik niet voor vrijdag 17.00 uur met een ambulance auto word afgevoerd is het al pure winst.
Als ik niet voor vrijdag 17.00 uur met een ambulance auto word afgevoerd is het al pure winst.
wrote:Gezellige Uptempo op vrijdag
Heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er vrijdag nog meer staat te gebeuren..wrote:Chapter V op vrijdag
Beste paard van stal vergeten op te noemen amigowrote:wrote:Gezellige Uptempo op vrijdag
Repeller & Shockrage op de zaterdag Future District stage 
Super tof dat wij op de zaterdag mogen draaien, kijken er naar uit! 
^ Zijn er nieuwe dingen aangekondigd ofzo? Mis ik iets?
Future District stage toegevoegd.wrote:^ Zijn er nieuwe dingen aangekondigd ofzo? Mis ik iets?
Our everchanging city is the ULTIMATE breeding ground for FRESH talents. At the FUTURE DISTRICT, we build the future of our scene! These up-and-coming artists will show you what lies ahead.
FUTURE DISTRICT | FRIDAY
Art Frequency | Chapter V | Delius | Embassy | Flux Overload | Gezellige Uptempo | Phyric | Revolve | Screecher | Uncaged | Hosted by Activate
FUTURE DISTRICT | SATURDAY
Break Of Dawn | Bright Visions | Collusion | Divinez | Oxya | Rekall | Repeller & Shockrage | Rude Convict | Spitfire | The Teacher | Thomas Cristian | Hosted by Activate
FUTURE DISTRICT | SAVAGE SUNDAY
Akimbo & Eraized | Cold Confusion | Inflame | K1 | Refract | Resolute | Rosbeek | Sanctuary | Spectre | Syph | Hosted by Barricade
Jaaa! Geniaal. Kom zeker gezellig langs op de vrijdag 
Vind het echt bizar dat voor elk weekend festival er tegenwoordig losse tickets voor de vrijdag gekocht kunnen worden, maar weer voor Decibel niet... Ga geen weekend ticket halen voor alleen de vrijdag.
Zal wel met de capaciteit te maken hebben, dat er ongeveer genoeg plek is ingeschat voor de campinggasten en verder niet veel ruimte meer over is Wie weet in de toekomst, de vrijdag is ook pas sinds 2 edities op het festivalterrein te doen ipv op de camping.
Jij gaat zaterdag en/of zondag gewoon mee hoor, matje.wrote:Ga geen weekend ticket halen voor alleen de vrijdag.
Akkoord ik ga weekend.wrote:Jij gaat zaterdag en/of zondag gewoon mee hoor, matje.wrote:Ga geen weekend ticket halen voor alleen de vrijdag.
Ga jij geen weekend? Kom bingoënwrote:Jij gaat zaterdag en/of zondag gewoon mee hoor, matje.wrote:Ga geen weekend ticket halen voor alleen de vrijdag.
wrote: Akkoord ik ga weekend.
Toch knap hoe jouw ruggengraat zelfs in de ochtend het al binnen 15 min kan begeven.wrote:Akkoord ik ga weekend.wrote:Jij gaat zaterdag en/of zondag gewoon mee hoor, matje.wrote:Ga geen weekend ticket halen voor alleen de vrijdag.
Ga zelf ook een weekendje meepakken dus kunnen we samen op safari moat
kijk nu al uit naar dit weekend.

Verdomme, nu zit ik weer met de Bingo-tune en Linda de Mol in mijn hoofd.wrote:Ga jij geen weekend? Kom bingoënwrote:Jij gaat zaterdag en/of zondag gewoon mee hoor, matje.wrote:Ga geen weekend ticket halen voor alleen de vrijdag.
Alleen Corine en ik gaan, hebben geen huisje en de camping is eigenlijk geen optie dus het worden 2 losse dagen (helaas). Maar ik heb een meer dan prima alternatief, haha.
Bingo, Bingo, Bingo, Bingo, Bingoooowrote: Verdomme, nu zit ik weer met de Bingo-tune en Linda de Mol in mijn hoofd.
Alleen Corine en ik gaan, hebben geen huisje en de camping is eigenlijk geen optie dus het worden 2 losse dagen (helaas). Maar ik heb een meer dan prima alternatief, haha.
Zonde maar begrijpelijk inderdaad, 2 dagen is dan zeker een prima alternatief