Waarom in godsnaam Zatox?
Omdat hij de laatste tijd zo goed bezig is?
Omdat hij de laatste tijd zo goed bezig is?
We zullen zien wat voor sound hij gaat gebruiken voor het anthemwrote:Het kan aan mij liggen, maar zijn tracks lijken allemaal op elkaar. Kan ze in geen mogelijkheid uit elkaar houden. Zelfde synth, zelfde kick. En die sound vind ik totaal niet bij een Decibel anthem passen
Leg uit...wrote:Je bio beantwoord die vraag eigenlijk al.
Gezellig, zijn wel een paar leuke acts daar. En aangezien ik toch niet dagelijks naar early luister vind ik het ook wel gaaf als al die hitjes langs komen.wrote:Dawaaaasiknieee dit jaar maar weer even naar de remember area, was wel gaaf vorig jaar
excuseer, dat had ik niet gezien.wrote:Hij draait early he.
Zijn early tracks zijn
Luister even achter elkaar naar Unite, Winter en My Life en vertel mij de overeenkomsten qua synth even.wrote:Het kan aan mij liggen, maar zijn tracks lijken allemaal op elkaar. Kan ze in geen mogelijkheid uit elkaar houden. Zelfde synth, zelfde kick. En die sound vind ik totaal niet bij een Decibel anthem passen. Nee, ook over deze keuze ben ik niet tevreden.![]()
Maar goed, ik ben benieuwd waar hij mee komt.
wrote:En dan op de main Festuca als HHz laten draaien?
niemand die het verschil ziet!wrote:wrote:En dan op de main Festuca als HHz laten draaien?
Ik kom je maar bij 3 namen tegen dan (áls ik al ga, weet het nog niet zeker).wrote:Euphoria: Zany
Hardcore4life: Partyraiser
Darkness4life: DaY-már, Dither, Drokz, Lowroller, Negative A, Switch Technique en Live [KRTM]
Loudness: B-Front, Crypsis, Degos & Redone, Solutio & The I's en Thera
Dat zijn toch wel beetje de namen waarvoor ik kom.
Ben blij dat de Mainstage dus echt dagjesvolk-proof is dit jaar. Die stage icm. Euphoria (aantal namen) en Pussy Lounge zullen toch we de hotspots voor de dagjesmensen worden.
Is er zoiezo genoeg plek voor de rauwe liefhebbers en tripkippen bij de darkness!