Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 42  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 11:33 

Hardtraxxer

De enige zon die ik die dag dus ga vangen is tijdens het lopen naar de eettent en terug naar de loudness... Zo belachelijk dat je voor 95% de namen alvast in kan vullen bij de main stages van grote feesten. Echt triest...
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 11:40 

Hardtraxx Veteran

Loudness is wel heel dik, snap alleen niet dat Zany op de Euphoria staat, misschien als afsluiter? :P
Toch sla ik deze editie over, het wordt me iets te duur en voor die prijs neem ik wel Qontinent/Q-Base voor..
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 11:43 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Loudness is wel heel dik, snap alleen niet dat Zany op de Euphoria staat, misschien als afsluiter? :P
Toch sla ik deze editie over, het wordt me iets te duur en voor die prijs neem ik wel Qontinent/Q-Base voor..

same here ! kan helaas niet overal vrij voor blijven vragen en het word ook aardig prijzig. Die loudness ziet gewoonweg heerlijk uit :thumbup:
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 11:47 

Donateur

Zal te maken hebben met z'n (euforische) album?
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 11:51 

Hardtraxx Veteran

Scherp. Dat zou kunnen ja. Remember area is errug vet zeg!
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 11:54 

goede industrial area, jammer dat het 70 euro is :')
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 11:57 

Hardtraxx Addict

Euphoria valt me wel heel erg tegen zeg.. Het zal wel voornamelijk Loudness en Main worden dan, alhoewel ik de Main juist vaak helemaal niet vet vind, had liever wat "grote" namen bij Euphoria gezien. Maar goed, zal ongetwijfeld een mooi feest worden, ik vind persoonlijk alleen R3belz en Scope echt ontbreken.
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 12:06 

Hardtraxx Addict

Hele dag op Loudness dus. Af en toe even naar Remember. En die main, nee :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 12:10 

Hardtraxx Veteran

Line-up staat in de begin post :)
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 12:12 

Hardtraxx Elite

Lekkere line-up wat betreft de hardstyle.
Mainstage eigenlijk allemaal wel vet, alleen wel erg standaard.
Normaal zet B2S toch nog wel wat verassende namen op de main, dit jaar totaal niet.
Waarom staan bijv. Alpha2 nooit meer eens op een grote mainstage?!

Loudness en Euphoria ziet er ook erg goed uit, snap alleen Activator in Loudness en Zany in Euphoria niet zo goed.
Toch nog maar ergens een kaartje zien te fixen denk ik...
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 12:14 

Bierkoning

Was eigenlijk niet van plan om te gaan maar de line up in de Loudness area zet me toch wel aan het twijfelen. Ben dan alleen net terug van 11 dagen Mallorca dus ik weet niet of m'n portemonnee het toelaat.
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 12:23 

Hardtraxxer

loudness!
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 12:34 

Hardtraxx Veteran

Mwohh niet echt een bijzondere line-up.
Weet niet wat er mist eigenlijk, maar hier ga ik geen 70 euro voor betalen aangezien ik ook al naar Alcatrazz / Defqon / Wish / Dreamfields ga ;) Dus die namen zie ik allemaal al wel een keertje deze zomer.
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 13:00 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Dat B-Front niet op de main staat komt heel goed uit. Nu kan hij tenminste gewoon zijn ding doen, in plaats van noodgedwongen zijn set aanpassen op het publiek. :)

Net of hij vorig jaar tracks heeft gedraait die hij niet vet vindt?
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 13:09 

Hardtraxx Veteran

Kutzooi hoopte dat het festival waar Switch Technique nog ging draaien Q-Base was. :cry:
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 13:22 

Hardtraxx Veteran

Ik vind de line-up tegenvallen.
Loudness ziet er gewoon goed uit, maar Main+Euphoria boeien me vrij weinig dit jaar.. :/

Kleine twijfel bij mij of ik nog wel ga met deze line-up.
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 13:41 

Aan het typen...

Nee weinig boeiends dit jaar, alleen Arne L2 is een naam die je niet zo vaak ziet. Maar zijn muziek is ook weer niet zo geweldig dat ik voor hem alleen een kaartje ga kopen. Verder alleen Thera en DHHD die de moeite waard zijn en in mindere mate: B-Front, Degos & Re-Done, Derb, Beholder & Leep. Maar dat is die meer dan 100 euro niet waard denk ik.
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 13:47 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Nee weinig boeiends dit jaar, alleen Arne L2 is een naam die je niet zo vaak ziet. Maar zijn muziek is ook weer niet zo geweldig dat ik voor hem alleen een kaartje ga kopen. Verder alleen Thera en DHHD die de moeite waard zijn en in mindere mate: B-Front, Degos & Re-Done, Derb, Beholder & Leep. Maar dat is die meer dan 100 euro niet waard denk ik.

streep the beholder maar weg uit je luistje. ik neem aan dat je wake-up, dragonborn etc niet hoeft te horen.

loudness stage ziet er vet uit, maar inderdaad, 100 euro is het niet waard
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 13:49 

Hardtraxx Veteran

delange schreef:
Lyst schreef:

streep the beholder maar weg uit je luistje. ik neem aan dat je wake-up, dragonborn etc niet hoeft te horen.

loudness stage ziet er vet uit, maar inderdaad, 100 euro is het niet waard

Hij draait early he.
Zijn early tracks zijn :drool:
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 13:57 

Aan het typen...

En die zijn tevens ook in iedere early set/op ieder early feestje meer dan genoeg te beluisteren. Gokje wat zijn tracklist zal zijn :P :
Geal- Losing My Feeling (The Beholder & Balistic Remix)
The Beholder & Balistic ft. Max Enforcer - Bigger, Better, Louder
Duro & The Prophet - Shizzle My Dizzle (The Beholder & Max Enforcer Remix)
Dj Rob - Boy's Interface (The Beholder & Balistic Remix)
The Beholder & Balistic - Decibel 2002
Space Frog & The Grim Reaper - Follow Me (Derb Remix)
The Beholder & Max Enforcer - Pulse Protraction (Warptool Mix)
Zemtec - Bring me UR Silence (The Beholder & Max Enforcer Remix)
Zero Vision - Overdrive
The Beholder & Balistic - Hardbass Extreme
Dopeman - Hardbazz Powah!
Hardheadz - Hardhouz Generation
Dj Tom-X – Cocaine (Bush Remix)
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 14:16 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Nando schreef:
Bizar slechte mainstage, maar 3 leuke namen bij Euphoria en de Loudness is ook maar voor de helft vet met B-Front, Thera, Degos & Re-Done en Solutio & The I's. Nee, ik ga deze overslaan.

Mainstage is juist zo prima.. Daar moeten geen harde artiesten staan, sfeer is er toch kut.. Net zoals bij B-Front vorig jaar :') Dood zonde.. Pomp die lui maar lekker in de Loudness tent :woot:

Mainstage is inderdaad hartstikke goed voor het volk wat daar gaat staan. Het zijn toch de grote namen dus wat zou daar anders moeten staan?
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 14:47 

Hardtraxx Veteran

Voor mij een teleurstellende line-up, wilde misschien wel een keertje Decibel meepakken. Mainstage te standaard, Loudness heeft wel een toffe line-up, Darkness4life heeft ook vrij vette namen. Maar voor mij is dat het geld echt niet waard, doe mij maar een paar kleinere feesten, vermaak ik me ook direct beter.
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 15:30 

Hardtraxxer

Zatox maakt het anthem, dit staat in zijn bio op de decibel site (http://www.b2s.nl/decibel/lineup.html)
Citaat:
Artist bio
Gerardo Roschini was born in Rome Italy and is a real Roman. His passion for music and his spirit to work for your goals started already at an early age. Nowadays, if you say “hardstyle music” you have to say “Zatox”. This talented DJ from Italy has the honor to produce the anthem for Decibel this year. He’s pumping his sounds everywhere… So watch out for getting Zatoxificated, because his bass will be loud and heavy!
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 15:33 

Hardtraxx Veteran

Daar was ik al bang voor...
Bericht Geplaatst op 04 jun 2012 15:38 

Hardtraxx Addict

Leuke line up joh. Zit op de camping dus als ik het niet leuk vind ga ik wel op bed liggen. Nee heb er zin in. Ga me wel vermaken daar.
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten