Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 18:26 
 

Ik heb me vaak zat gewassen zo nu en dan... weinig last van zand gehad.. Prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 18:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Ik heb me vaak zat gewassen zo nu en dan... weinig last van zand gehad.. Prima!

Wit shirt was je daar niet zomaar :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 18:38 
 

roberttt schreef:
Chris Two schreef:
Ik heb me vaak zat gewassen zo nu en dan... weinig last van zand gehad.. Prima!

Wit shirt was je daar niet zomaar :p


Je lijf wel :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 12:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Je lijf wel :p

Maar dan word je shirt alsnog vies :P
Ik heb ook een paar keer even lekker afgespoeld op het terrein, dat was best fijn :$ :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 13:13 
 
Hardtraxx Addict

Ik was soms net een mijnwerker zeg tering :D Vriendin van me had een theedoek meegenomen, ding kletsnat gemaakt, heerlijke verkoeling en lekker opfrissen op elk moment :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 13:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

op het kampeer gedeelte had je van die kraantjes.
wat heb ik daar vaak onder gelegen zeg! heerlijk! xD


vooral bij de pussylounge waaide veel zand om...
maat van me zeurde over dat hij n og meer zand had in zn neus, dan ander spul :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 18:39 
 
Hardtraxx Veteran

Dit was zo'n gaaf dagje! Top :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 18:48 
 

Wat een feest gehad, was me eerste grote feest nuchter en was gewoon eve dik als met :woot: :woot: :thumbsup: :thumbsup: :love: :love: (wel anders dik, maar alsnog dik :P )


Hoogtepunte: B-Front, Radical Redemption, Zany, Partyraiser, Zatox(niet de nummers wel de geakte die mijn groepje deed :worship: ), Showtek - FTS, Delay Distortion, Geluid in Loudness :worship:


Nadeel: beetje heet maar boeide ook weer niet echt

Kvond het anthem trouwens ook best vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 19:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Aristo schreef:

Jezus wat is die anthem slecht zeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 20:50 
 

die anthem wolla mattie
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 00:10 
 
Hardtraxx Newbie

Jurheinen schreef:
Basshunterzz schreef:
Klopt dat was ook niet slim maar zoals hij het vertelde wist hij niet dat er een bar onder zat en werd hem verteld, zo als ik al zei, dat hij daar wel even op kon leunen om hem te pakken.

Hahaha, dan heb je alsnog het IQ van een bromvlieg. Spring maar even van deze brug, overleef je wel. OKE!
Nee even serieus, hoe sneu het ook is. Die gast kan echt niet gedacht hebben. Owh kan ik daar op klimmen? Tuurlijk joh, doe ik dat even.
Nee je kan zoveel zeggen tegen mij BazzzHunterzzz maar ik geloof ik er geen klap van.


Jurheinen: jij weet niet waar je over praat! Het is mijn broer en je kan in het vervolg misschien beter je mond houden als je het niet precies weet!!! IQ van een bromvlieg? Ajb doe niet zo zielig, het is al erg genoeg dat het gebeurd is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 00:41 
 

Domme broer heb je dan als je niet in kan schatten...
Iederen domme b(r)oer weet onderhand dat stof geen 10kg kan dragen. laat staan 50-60kg?

EN niet zien dat er een bar onderzat? Hallo, welke trap neem je dan? of hoe blind ben je dan. Iedereen weet dat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 01:03 
 
Hardtraxx Veteran

je broer was vet onder invloed, vertel maar snel tegen je mama.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 01:05 
 

Inderdaad, je mama mag trots zijn ! maximaal van de kaart
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 02:25 
 

klinkt als terror of iets van nekrolog1k/agnost1k

Godver verkeerde knop, dat was dus over die D4L plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 10:10 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ruubiie schreef:
wat was ik pikzwart toen ik thuiskwam xd .

En ik ook. :)

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 18:44 
 
Hardtraxx Newbie

Iemand nog bij de set van Activator in de Loudness geweest? Zo ja hoe draaide hij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 19:48 
 
Hardtraxx Veteran

Kolbeinn schreef:
Iemand nog bij de set van Activator in de Loudness geweest? Zo ja hoe draaide hij?

Liep daar om 11.20 binnen en toen werd Bitcrusher (Chris One Remix) gedraaid xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Kolbeinn schreef:
Iemand nog bij de set van Activator in de Loudness geweest? Zo ja hoe draaide hij?

Liep daar om 11.20 binnen en toen werd Bitcrusher (Chris One Remix) gedraaid xd

Hoorde ik ook inderdaad!

Eindigde met Activator - Spring 2012. Geen idee dus verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Acti & Jajox - Satana heeft hij ook gedraaid! Klonk allemaal best wel prima haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

z'n tweede of 3e track was al meteen New System
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 19:31 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Kolbeinn schreef:
Iemand nog bij de set van Activator in de Loudness geweest? Zo ja hoe draaide hij?

Hij heeft flink wat theracords tracks gedraaid (weet ff niet meer welke), en veel eigen (/jajox) dingen enzo.
Hoogtepunt: Let The Bodies Hit The Floor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 10:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Activator - Bodies
Activator - Crap out (Jajox remix)
Jajox - Be Reborn
Zatox - Bitch slap
Wild motherfuckers - We don't care
Activator - Spring
Activator - Big Fat Pancake
Francesco Zeta vs Cristian D - 1-2 & Fuck U
Francesco Zeta vs Air Teo - Nightmare
Artic - In the night
Acti & Jajox - Satana
Activator ft Mc Apster - Treath to our existence
Degos & Re-done - Yes We Know
Dj Thera - Disturbia (The Reb3lz rmx)
Plasmaravers - Bust a move (The Reb3lz rmx)
Beholder & Max Enforcer - Bitcrusher time (Chris one rmx)
Zatox - Stand up-Headwave (Qlimax mash up)
Phrantic - Spells
Catatonic overload - Enviroment
Hard Driver - In the dark

Misschien helpt dit jullie wat :)
Het zijn niet alle nummers en niet de goede volgorde dit is alleen wat activator zich kan herinneren stond op zijn Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 14:43 
 

Geen QT13? Wel verwacht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 17:23 
 
Hardtraxx Newbie

Dank allen! Van wat ik zo hoor moet het een heerlijke set zijn geweest, zonde dat ik hem gemist heb! :(
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten