Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 18:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Jammer dat ik hier niet bij kan zijn, voor degene wie gaan veel plezier :thumbup:


Dit dus! Tof concept!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 23:16 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vrees nu al voor alle positieve berichten naderhand die op WA gaan volgen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ik vrees nu al voor alle positieve berichten naderhand die op WA gaan volgen :(

Lekker voor je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet helaas een stuk van Josh & Wesz missen, maar heb er wel onwijs veel zin in. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 16:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit wordt me een partijtje gezellig :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 17:17 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Firetrap schreef:
Ik vrees nu al voor alle positieve berichten naderhand die op WA gaan volgen :(

Lekker voor je.


Houd je mossel
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Mr Lellebel schreef:
Firetrap schreef:
Ik vrees nu al voor alle positieve berichten naderhand die op WA gaan volgen :(

Lekker voor je.


Houd je mossel

Hihi, veel plezier bij Coone :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie wil mijn kaartje hebben!?

Heb 2 VIP Tickets gewonnen, dus geef mijne en eventueel die van Mr. Lellebel weg.

Reageer, dan kies ik iemand uit :D (bekenden hebben waarschijnlijk wel voorrang ^^)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 17:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zin in, nog een paar uurtjes en dan een avond vol kippenvel :love: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 17:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Veel plezier vast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 17:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 18:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helaaaas moet ik deze voorbij laten schieten :cry: :cry:

Veel plezier iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

8 uur met de trein :D Wordt maximaal genieten dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 19:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Realtom schreef:
Helaaaas moet ik deze voorbij laten schieten :cry: :cry:

Veel plezier iedereen!

Doen we op 1 December toch extra hard genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel plezier iedereen! Ik ben heel benieuwd of dit concept een succes wordt. Voor de liefhebber zal dat wel lukken, maar krijgen ze de zaal vol? Ik hoop het, want het idee is prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 04:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Onverwachts hier toch naar toe gegaan... Maar het was super :worship: :worship: De muziek was echt heerlijk (L) (L) :love: :love:

Zijn wel iets eerder weg gegaan omdat we nog een best stuk moesten rijden.. Majah, als nog een super nacht gehad :clap:


En Rik, nog bedank voor je kaartje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Zijn wel iets eerder weg gegaan omdat we nog een best stuk moesten rijden.. Majah, als nog een super nacht gehad :clap:

Jullie hebben niet bijzonder veel gemist. Pinas draaide een paar lekkere platen en DHHD/Luna verneukte het compleet door zelfs Bringin' The Funk Remix te draaien.. >.<

Verder echt een geniaal feest! Wat was het heerlijk om al die oude platen te horen. :loving: Lanoz en Ryfle & Distractor hadden echt hele dikke sets en wat ik van J&W heb gezien was ook super.

Was verder ook erg gezellig en aardig druk tot een uur of drie, dus ik reken er wel op dat er nog een editie volgt. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:love: wat was dit geweldig tussen 00:00 en 4:00
Zoveel mooie platen gehoord die ik nog nooit live gehoord had :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
:love: wat was dit geweldig tussen 00:00 en 4:00
Zoveel mooie platen gehoord die ik nog nooit live gehoord had :worship:

Zijn we op het goede moment weg gegaan dus :P

Maar damn idd, wat was het vet om al die oude platen weer opnieuw te horen. Deepack viel me eigenlijk best tegen. Veel oude klassiekers van hun niet gehoord, begin was echt op een te traag tempo (die eerste gozer draaide zelfs op een hoger BPM) en het uitblijven van The Prophecy is echt een doorn in het oog. Josh & Wesz waren de helden van de avond en Ryfle en Distractor hadden ook wel een aantal hele lekkere platen. Toch kon je wel merken dat dit niet een hedendaags hardstyle feest is, want het mixwerk was bij IEDEREEN echt bar en bar slecht. Al met al me daar niet echt aan gestoord, maar viel me wel op.

Super naar m'n zin gehad en het was die anderhalf uur (of uur die ik er met mijn snelheid over deed) reizen meer dan waard :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 14:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
tommetjeuh schreef:
:love: wat was dit geweldig tussen 00:00 en 4:00
Zoveel mooie platen gehoord die ik nog nooit live gehoord had :worship:

Zijn we op het goede moment weg gegaan dus :P

Maar damn idd, wat was het vet om al die oude platen weer opnieuw te horen. Deepack viel me eigenlijk best tegen. Veel oude klassiekers van hun niet gehoord, begin was echt op een te traag tempo (die eerste gozer draaide zelfs op een hoger BPM) en het uitblijven van The Prophecy is echt een doorn in het oog. Josh & Wesz waren de helden van de avond en Ryfle en Distractor hadden ook wel een aantal hele lekkere platen. Toch kon je wel merken dat dit niet een hedendaags hardstyle feest is, want het mixwerk was bij IEDEREEN echt bar en bar slecht. Al met al me daar niet echt aan gestoord, maar viel me wel op.

Super naar m'n zin gehad en het was die anderhalf uur (of uur die ik er met mijn snelheid over deed) reizen meer dan waard :D


Ik weet het niet maar lanoz heeft echt een hele dikke set neer gezet! met super strak mix werk !
Sfeer was echt goed de hele zaal stond vol 1000/1300 zeker !
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
tommetjeuh schreef:
:love: wat was dit geweldig tussen 00:00 en 4:00
Zoveel mooie platen gehoord die ik nog nooit live gehoord had :worship:

Zijn we op het goede moment weg gegaan dus :P

Maar damn idd, wat was het vet om al die oude platen weer opnieuw te horen. Deepack viel me eigenlijk best tegen. Veel oude klassiekers van hun niet gehoord, begin was echt op een te traag tempo (die eerste gozer draaide zelfs op een hoger BPM) en het uitblijven van The Prophecy is echt een doorn in het oog. Josh & Wesz waren de helden van de avond en Ryfle en Distractor hadden ook wel een aantal hele lekkere platen. Toch kon je wel merken dat dit niet een hedendaags hardstyle feest is, want het mixwerk was bij IEDEREEN echt bar en bar slecht. Al met al me daar niet echt aan gestoord, maar viel me wel op.

Super naar m'n zin gehad en het was die anderhalf uur (of uur die ik er met mijn snelheid over deed) reizen meer dan waard :D

Komt uit 2003... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Chukkels schreef:
tommetjeuh schreef:
:love: wat was dit geweldig tussen 00:00 en 4:00
Zoveel mooie platen gehoord die ik nog nooit live gehoord had :worship:

Zijn we op het goede moment weg gegaan dus :P

Maar damn idd, wat was het vet om al die oude platen weer opnieuw te horen. Deepack viel me eigenlijk best tegen. Veel oude klassiekers van hun niet gehoord, begin was echt op een te traag tempo (die eerste gozer draaide zelfs op een hoger BPM) en het uitblijven van The Prophecy is echt een doorn in het oog. Josh & Wesz waren de helden van de avond en Ryfle en Distractor hadden ook wel een aantal hele lekkere platen. Toch kon je wel merken dat dit niet een hedendaags hardstyle feest is, want het mixwerk was bij IEDEREEN echt bar en bar slecht. Al met al me daar niet echt aan gestoord, maar viel me wel op.

Super naar m'n zin gehad en het was die anderhalf uur (of uur die ik er met mijn snelheid over deed) reizen meer dan waard :D

Komt uit 2003... :whistle:

Er werd zelfs clubmuziek gedraaid uit +- 2000 volgens mij, dus had er makkelijk bij gekund :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb hier zo hard genoten :D. Was prima geluid, lekker sfeertje en bovenal geweldige muziek :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook onverwachts nog gegaan, vond het toch wel een heel leuk feestje :)

Ken maar weinig uit deze periode, maar tussen 12 en 4 werd er wel erg lekker gedraaid! Luna was echt een aanfluiting :lol:

Locatie vond ik ook beter dan verwacht, geluid was prima en het was ook niet te warm. Er was zelfs wat softporn op de verhoging xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 19:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik had al hoge verwachtingen qua muzikale invulling, maar het overtrof al mn verwachtingen. Constant met kippenvel rondgelopen. Deepack was wel vet, maar helaas nog een beetje brak geluid. J&W en Lanoz draaiden erg goed en met name Lanoz mixte buitengewoon goed. Die maakte er een soort van megamix van. Ryfle en die andere gozer draaiden anderhalf uur de hele Saifam-catalogus :worship:

Daarna vond ik het wat minder. Pinas draaide wat steviger en ook wat platen die ik nog nooit eerder had gehoord maar het sloeg niet echt aan. Iedereen kakte ook een beetje in tijdens die set, die verder niet slecht was maar vergeleken met de sets daarvoor wel een stuk minder. DHHD en Luna vielen erg tegen. Opbouw was echt ver te zoeken en te soft voor een afsluitende set. Volgens mij was de hardste plaat uit hun set Puta Madre. Zegt denk ik genoeg... Maar zelfs hun set was tegenwoordig op het gemiddelde hardstylefeest de beste van de avond. Dat zegt denk ik ook wel genoeg over de muzikale kwaliteit van dit feest.

Muzikaal het beste feest uit mijn feestcarrière, verder ook weinig op of aan te merken op de locatie of de organisatie. Voor een tientje kreeg je gewoon waar voor je geld. Heb de hele avond genoten en het was erg gezellig, ook met het aanwezige volk van Hardtraxx.

Ik hoop van harte dat dit concept (of vergelijkbare concepten) de oude hardstyle weer op laten leven. Het moet niet een wekelijk iets gaan worden, maar oude hardstyle heeft genoeg te bieden voor een paar mooie avondjes per jaar.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten