Ik had al hoge verwachtingen qua muzikale invulling, maar het overtrof al mn verwachtingen. Constant met kippenvel rondgelopen. Deepack was wel vet, maar helaas nog een beetje brak geluid. J&W en Lanoz draaiden erg goed en met name Lanoz mixte buitengewoon goed. Die maakte er een soort van megamix van. Ryfle en die andere gozer draaiden anderhalf uur de hele Saifam-catalogus
Daarna vond ik het wat minder. Pinas draaide wat steviger en ook wat platen die ik nog nooit eerder had gehoord maar het sloeg niet echt aan. Iedereen kakte ook een beetje in tijdens die set, die verder niet slecht was maar vergeleken met de sets daarvoor wel een stuk minder. DHHD en Luna vielen erg tegen. Opbouw was echt ver te zoeken en te soft voor een afsluitende set. Volgens mij was de hardste plaat uit hun set Puta Madre. Zegt denk ik genoeg... Maar zelfs hun set was tegenwoordig op het gemiddelde hardstylefeest de beste van de avond. Dat zegt denk ik ook wel genoeg over de muzikale kwaliteit van dit feest.
Muzikaal het beste feest uit mijn feestcarrière, verder ook weinig op of aan te merken op de locatie of de organisatie. Voor een tientje kreeg je gewoon waar voor je geld. Heb de hele avond genoten en het was erg gezellig, ook met het aanwezige volk van Hardtraxx.
Ik hoop van harte dat dit concept (of vergelijkbare concepten) de oude hardstyle weer op laten leven. Het moet niet een wekelijk iets gaan worden, maar oude hardstyle heeft genoeg te bieden voor een paar mooie avondjes per jaar.