Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 19:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding


Facebook: http://www.facebook.com/events/1464606530526704/

Line-up:

Gunz for Hire
E-Force
Titan
Alpha²
High Voltage
Jason Payne
Requiem
Artifact
Malua
Geck-o
MC Da Syndrome

Unresolved
Sub Zero Project
D-Sturb
Bouncing Ball
Audiomedics
Unchained
Crossfight
Nemesis

Datum:
5 december 2015

Timetable:
22:00-23:00 Geck-o
23:00-23:30 Geck-o b2b Malua
23:30-00:00 Malua
00:00-00:30 Malua b2b Alpha²
00:00-01:00 Alpha²
01:00-01:30 Alpha² b2b High Voltage
01:00-02:30 High Voltage
02:00-02:30 High Voltage b2b Jason Payne & Artifact
02:30-03:00 Jason Payne & Artifact
03:00-03:30 Jason Payne & Artifact b2b Titan & Requiem
03:00-04:30 Titan & Requiem
04:00-04:30 Titan & Requiem b2b E-Force
04:30-05:00 E-Force
05:00-END Gunz for Hire
Hosted by MC Da Syndrome

22:00-23:00 Nemesis
23:00-00:00 Crossfight
00:00-01:00 Audiomedics
01:00-02:00 Sub Zero Project
02:00-03:00 D-Sturb & Bouncing Ball
03:00-04:00 Unchained
04:00-05:00 Unresolved
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 14:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sowieso aanwezig.


Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De absolute top van de onderwereld komt op 5 december 2015 naar de KDanz, Schagen. Als deze keiharde killers eenmaal op gang zijn, dan zijn ze ook niet te stoppen. Penoze maakt zich op voor Gunz for Hire en ze zijn tot op de tanden gewapend met de nieuwste tracks en een meedogenloze show.
Benieuwd naar de rest van de line up? Houd de Lose Your Mind socials deze week goed in de gaten. De kaartverkoop start vrijdag 9 oktober 2015 om 19:00.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet aanwezig want Pandemonium.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Niet aanwezig want Pandemonium.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line Up bekend:

Gunz for Hire
E-Force
Titan
Alpha²
High Voltage
Jason Payne
Requiem
Artifact
Malua
Geck-o
MC Da Syndrome

Unresolved
Sub Zero Project
D-Sturb
Bouncing Ball
Audiomedics
Unchained
Crossfight
Nemesis
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 14:31 
 

ErikZ schreef:
Line Up bekend:

Requiem
Artifact
Geck-o
Sub Zero Project


Dit zijn voor mij leuke namen..

Rest :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar verschillen de meningen over. Ik heb zelf dan veel liever E-Force, Titan & High Voltage ipv Requiem en Sub Zero Project die jij dan weer leuk vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 14:35 
 
Hardtraxx Veteran

Wel geteld 2 ineressante namen voor mij Geck-o en Artifact
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 14:39 
 

Delt-A schreef:
Daar verschillen de meningen over.


En dat is maar goed ook toch? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Alpha2 & Malua en Geck-O op een mainstage van een raw-hardstyle feest toch best origineel eigenlijk,
G4H zal vast leuk zijn met die nieuwe tracks weer, en Artifact zet altijd heerlijke sets neer. Requiem vind ik persoonlijk ook erg fijn, komt misschien omdat ik m nog maar een paar keer heb zien draaien.
Dat het dan aangevuld wordt met "publiekstrekkers" als E-Force, Titan (en Jason Payne, trekt toch altijd wel wat mensen aan heb ik het idee) vind ik dan ook niet zo vreemd.

Helaas heb ik die avond al Supersized Freestyle Special in 013 Tilburg, ook leuk en het scheelt 150 km om er te komen! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thuis wedstrijdje :thumbsup: Een v/d weinige ook, dus wie weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 22:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Thuis wedstrijdje :thumbsup: Een v/d weinige ook, dus wie weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima line-up voor Penoze denk ik zo. Originele namen aangevuld met de betere gevestigde namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 09:49 
 
Hardtraxxer

Aii helaas niet in amsterdam. Leuke line up maar deze locatie is te ver weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

22:00-23:30 Geck-o
23:00-00:30 Malua
00:00-01:30 Alpha²
01:00-02:30 High Voltage
02:00-03:30 Jason Payne & Artifact
03:00-04:30 Titan & Requiem
04:00-05:00 E-Force
05:00-END Gunz for Hire
Hosted by MC Da Syndrome

22:00-23:00 Nemesis
23:00-00:00 Crossfight
00:00-01:00 Audiomedics
01:00-02:00 Sub Zero Project
02:00-03:00 D-Sturb & Bouncing Ball
03:00-04:00 Unchained
04:00-05:00 Unresolved
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 20:00 
 
Hardtraxxer

Overlap dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

denk dat het een foutje is, maar dit stond op hun facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt of elke act b2b draait met de act daar voor en erna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

volgens lym op facebook klopt het wel, dat die tijden overlappen, dus b2b's leuk idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje ala Pussy Lounge toch met die 1.5 uur sets die half uren overlappen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 20:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

provehito schreef:
22:00-23:30 Geck-o
23:00-00:30 Malua
00:00-01:30 Alpha²
01:00-02:30 High Voltage
02:00-03:30 Jason Payne & Artifact
03:00-04:30 Titan & Requiem
04:00-05:00 E-Force
05:00-END Gunz for Hire
Hosted by MC Da Syndrome

22:00-23:00 Nemesis
23:00-00:00 Crossfight
00:00-01:00 Audiomedics
01:00-02:00 Sub Zero Project
02:00-03:00 D-Sturb & Bouncing Ball
03:00-04:00 Unchained
04:00-05:00 Unresolved


Heb hem veranderd met alle tijden van de b2b's erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Beetje ala Pussy Lounge toch met die 1.5 uur sets die half uren overlappen?

Jup daar doen ze dit al langer ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
05:00-END Gunz for Hire

T feest duurde tot 6 toch? Dus een set van G4H van een uur als ik het goed begrijp?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 12:06 
 

Ik had toch echt graag Geck-O en Malua omgedraaid gezien :/
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten