Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 23:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goed initiatief :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 19:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig! :) Wordt sowieso een vet feestje. Zal zelf de postproductie (Intro's van artiesten etc. ) verzorgen daar. Heb iets verzonnen waardoor jullie "Terug in de tijd" geworpen zullen worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 12:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 17:31 
 
Hardtraxx Addict

baronpilsener schreef:
Aanwezig! :) Wordt sowieso een vet feestje. Zal zelf de postproductie (Intro's van artiesten etc. ) verzorgen daar. Heb iets verzonnen waardoor jullie "Terug in de tijd" geworpen zullen worden :)

Hey jij zit ook op FOK! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 00:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
baronpilsener schreef:
Aanwezig! :) Wordt sowieso een vet feestje. Zal zelf de postproductie (Intro's van artiesten etc. ) verzorgen daar. Heb iets verzonnen waardoor jullie "Terug in de tijd" geworpen zullen worden :)

Hey jij zit ook op FOK! :P

Jazeker! Wat is je username daar? Of lurk je alleen mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tickets in de pocket. Wederom aanwezig met vrouwelijke wederhelft :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 19:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Tickets in de pocket. Wederom aanwezig met vrouwelijke wederhelft :cool:

Moet ik ook nog maar even doen binnen kort, begint nu toch wel tijd te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woei, waarschijnlijk wel hier heen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig! Mede mogelijk gemaakt door opperheld Black Sunrise! :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 14:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

baronpilsener schreef:
M-arijn schreef:
baronpilsener schreef:
Aanwezig! :) Wordt sowieso een vet feestje. Zal zelf de postproductie (Intro's van artiesten etc. ) verzorgen daar. Heb iets verzonnen waardoor jullie "Terug in de tijd" geworpen zullen worden :)

Hey jij zit ook op FOK! :P

Jazeker! Wat is je username daar? Of lurk je alleen mee?

FOK!kers united! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 15:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben er wss ook bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 17:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan niet heen, heb eerst verjaardag vieren voor familie die dag.
Wat wel nog kan ik dat ik om half 12 de trein pak ben ik er rond 12 uur, maar heb dan iig wel een terug reis partner nodig.
Is er iemand die ook met de trein moet na het feest en via Alkmaar noord gaat, of is er iemand die nog een plekje heeft in de auto en me in Alkmaar (Daalmeer) kan afzetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 21:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Aanwezig! Mede mogelijk gemaakt door opperheld Black Sunrise! :loving: :loving: :loving:

Nog niks is zeker he, niet te hard van stapel lopen. Ik moet eerst met mams overleggen of zij het goed vind dat er 3 idioten hier komen overnachten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook aanwezig, super vet concept! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Chukkels schreef:
Aanwezig! Mede mogelijk gemaakt door opperheld Black Sunrise! :loving: :loving: :loving:

Nog niks is zeker he, niet te hard van stapel lopen. Ik moet eerst met mams overleggen of zij het goed vind dat er 3 idioten hier komen overnachten xd


Doe maar 2 idioten, want ik reken mezelf niet tot een idioot :P Maar wel een leuke uitnodiging als je mams het goed vind :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje binnen. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 16:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yea, me as well! :D Dit wordt echt goed :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 14:01 
 
Hardtraxxer

Lange tijd geen feest meer gehad maar hier toch echt verrekte veel zin in! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 21:50 
 
Hardtraxx Newbie

Zin in!!! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 00:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch besloten niet aanwezig te zijn :cry:
Eerst verjaardag vieren voor familie en heb daarna nog een feestje van iemand, heb geen zin alleen te wachten op de trein voor anderhalf uur. Had hier graag bij geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 20:04 
 
Hardtraxx Newbie

Komende zaterdag vindt de eerste editie van De Tijdmachine plaats in de KDanz in Schagen. Alles wat je moet weten nogmaals op een rijtje:

ALGEMENE INFO

Adres
KDanz
Loet 13
1741 BN
Schagen

Openingstijden
De Tijdmachine wordt gestart om 22.00 uur en zal tot 06.00 uur op volle toeren blijven draaien. Kom op tijd en mis niets van de show!

Ticketverkoop
Kaarten voor De Tijdmachine kosten € 10,- (exclusief fee) in de voorverkoop. We raden iedereen aan om zijn of haar kaarten ook daadwerkelijk in de voorverkoop te kopen. Dit kan via www.de-tijdmachine.nl en www.loseyourmind.nl. Voor de late beslissers zullen er aan de deur nog kaarten te koop zijn. Deze zullen € 15,– kosten.

ROUTE


Openbaar vervoer
De KDanz ligt op ongeveer 10 minuten loopafstand van station Schagen. Voor actuele vertrektijden van de treinen kijk je op www.9292.nl

Auto
Het adres van de KDanz is Loet 13 te Schagen. Gratis parkeren kan in de nabije omgeving aan de Hofstraat en de Menisweg. Plan je route met je navigatiesysteem of via internet via bijvoorbeeld Google Maps of de ANWB Routeplanner.
OVERIGE INFO

Timetable
Area 1: Hardstyle (2004 – 2009)
22:00 – 23:00 Chop-E
23:00 – 00:00 Deepack
00:00 – 01:00 Josh & Wesz
01:00 – 02:00 Lanoz
02:00 – 03:30 Ryfle & Distractor
03:30 – 04:30 Pinas
04:30 – 05:15 DHHD
05:15 – 06:00 Luna

Area 2: Milennium hardcore (1999 – 2004)
23:30 – 00:30 Da Lucci
00:30 – 01:30 Scorpion
01:30 – 03:00 Pacifier & Viruz
03:00 – 04:00 Sceletor
04:00 – 05:00 Conspirator

Legitimatie en leeftijd
De minimumleeftijd van De Tijdmachine is 16 jaar. Voorkom teleurstelling en zorg dat je een geldige legitimatie bij je hebt. Bij de ingang van de KDanz zal hierop gecontroleerd worden.

Het weer
De zomer ligt inmiddels achter ons en het kan ’s avonds en vooral ’s ochtends flink afkoelen. Bereid je hier goed op voor en draag warme kleding! Er is een garderobe aanwezig.

Social media
Wil je op de hoogte blijven van alles rondom De Tijdmachine, volg ons dan op Twitter en gebruik de hashtag #DeTijdmachine.

Onze social media:
Facebook.com/DeTijdmachineOfficial
Twitter.com/De_Tijdmachine
YouTube.com/TijdmachineOfficial

We wensen iedereen een voorspoedige tijdreis!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in, slaapplek is geregeld, morgen ff ticket kopen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dik zin in! Wordt echt een epische fuif :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dik zin in! Wordt echt een epische fuif :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 18:36 
 
Hardtraxx Veteran

Jammer dat ik hier niet bij kan zijn, voor degene wie gaan veel plezier :thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten