Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 19:40 
 
Hardtraxx Newbie

De Tijdmachine experimenteert voort!

Professor Barabas stuurt Suske & Wiske al jaren terug in de tijd om de wildste avonturen te beleven en lang leek het er op dat dit bonte gezelschap het alleenrecht had op tijdreizen. Halverwege augustus was daar echter ineens het bijna geslaagde ‘DYOA-experiment’, een proef die de wetenschappelijke wereld op zijn kop zette door aan te tonen dat tijdreizen niet alleen iets uit stripboeken is. De laatste hercalculaties zijn inmiddels gedaan en vol trots kan het onderzoeksteam van De Tijdmachine en Lose Your Mind melden dat tijdreizen vanaf nu voor iedereen beschikbaar is!

Een team van waanzinnige wetenschappers zal op 6 oktober 2012 in de Kdanz te Schagen voor het eerst aan de wereld laten zien waar zij al die jaren aan gewerkt hebben. De knappe koppen die deze avond de tijdmachine zullen bedienen hebben zich door de jaren heen bewezen als experts in reizen naar de periode 2004 t/m 2009. Wie dit zijn blijft nog even geheim en wordt zo spoedig mogelijk bekend gemaakt.

Nu zou je denken dat tijdreizen alleen weggelegd is voor de allerrijksten onder ons, maar niets is minder waar! Voor € 10,- kun jij tegen je kleinkinderen vertellen dat je getuige was van ’s werelds eerste tijdreis. Kaartverkoop start binnenkort!

Wil je op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen in de aanloop naar deze historische dag, like dan de Facebook pagina van De Tijdmachine: http://www.facebook.com/DeTijdmachineOfficial. Hier vind je livesets, foto’s, filmpjes en ander nostalgisch materiaal om je alvast in de stemming te brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 19:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom in gods naam aan de andere kant van het land? Verder een heel dik cencept!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super vet concept! Zeker aanwezig, lekker dichtbij ook :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 20:06 
 
Hardtraxx Veteran

Mooi dat het concept nu alsnog gestalte krijgt. Echter wel erg ver weg voor mij :( maar het is de reis denk ik wel meer dan waard. We zien wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 20:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Te ver... :cry: :cry: Meer dan 3 uur reizen met de trein :lol: Hou 'm toch als optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het in de buurt van Eindhoven was, zou ik zeker gegaan zijn, dit is me te ver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 22:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hier moet ik echt heen maar ik heb die datum al wat anders. Hopelijk wordt het een succes en komt er nog een editie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 22:53 
 
Hardtraxx Veteran

Tegelijk met Thera en co in Friesland. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 23:25 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Mooi dat het concept nu alsnog gestalte krijgt. Echter wel erg ver weg voor mij :( maar het is de reis denk ik wel meer dan waard. We zien wel.

Jij rijd, splitten de kosten. Ik zeg deal :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 23:51 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Firetrap schreef:
Mooi dat het concept nu alsnog gestalte krijgt. Echter wel erg ver weg voor mij :( maar het is de reis denk ik wel meer dan waard. We zien wel.

Jij rijd, splitten de kosten. Ik zeg deal :cool:


Wellicht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Tegelijk met Thera en co in Friesland. :(


Idd jammer! Anders was ik hier vast en zeker bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 00:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
JVDM schreef:
Tegelijk met Thera en co in Friesland. :(


Idd jammer! Anders was ik hier vast en zeker bij.


Dat wordt een thuiswedstrijd dus hier gaan we niet heen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 17:42 
 
Hardtraxxer

Zo jammer dat is tegelijk is met Syndicate !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 18:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jammer dat het zo ver weg is :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 19:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kdanz & Lose Your Mind is is bijna altijd wel een zekerheid.
Hoogstwaarschijnlijk gewoon aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 16:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Waarom in gods naam aan de andere kant van het land? Verder een heel dik cencept!! :worship:

Mag het nu eens een feestje dicht in de buurt zijn, het is altijd al bij jullie in de buurt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier wil ik zeker wel heen! Benieuwd wie er komen draaien. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 21:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Supervet concept dit. Wil hier wel heen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optione
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 22:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Jammer dat het zo ver weg is :(

Dit dus. :(

Wel een geniaal en (helaas) uniek concept!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 10:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Optione
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 14:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Chukkels schreef:
Optione

:nono: :nono: :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 15:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb ik een crashplekje bij jou dan Sjuul? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch wel interesse in dit concept. Misschien dus bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 15:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Waarom in gods naam aan de andere kant van het land? Verder een heel dik concept!! :worship:


Dit dus.. ik ga helaas echt niet die kant op, verder is het zo tof
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten