Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De donkere maanden van het jaar zijn weer aangebroken,
Een tijd van veel smullen en de verwarming flink opstoken,
Maar tevens van een stilte, die nu wordt verbroken!

Begin oktober was ons eerste wapenfeit,
... Een avond vol herinneringen en muziek uit een vroegere tijd,
Een tweede editie, dat is waar sindsdien menig liefhebber voor pleit!

Vandaag is de dag dat we jullie niet meer kunnen laten wachten,
En presenteren wij wat velen al dachten,
Om zodoende de pijn van onwetendheid wat te verzachten.

Hetgeen waar jullie al maanden om vragen,
Wellicht begint er nu al iets te dagen,
Er is 2 maart 2013 weer een editie van De Tijdmachine in de KDanz in Schagen!

Helaas kan onze tijdmachine de tijd nog niet versnellen,
En daarom vertellen we jullie zonder al te veel toeters en bellen:
We zullen jullie spoedig meer vertellen!

De Tijdmachine wenst iedereen een vrolijk kerstfeest en een beukend nieuwjaar!

Line-up:
TBA

Erg dik concept dit! Een hele avond vol oudere tracks! Sowieso aanwezig :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 00:11 
 
Hardtraxxer

aanwezig!! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 00:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grote optie. Vorige editie helaas moeten missen ivm met een dubbele boeking, maar ik kan een feestje met dit unieke concept eigenlijk niet weerstaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 01:03 
 
Hardtraxx Veteran

Dit keer wel, koste wat kost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 01:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit keer MOET ik er bij zijn!! Wel weer ontzettend ver weg zeg......
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 12:33 
 
Hardtraxx Veteran

Hmm, wellicht aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom verdomme niet wat centraler in Nederland :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie! Iets waar ik heel graag heen wil, maar een eind reizen is en slecht kan vallen qua planning.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 14:58 
 
Hardtraxx Veteran

Wil hier wel heel graag heen, alleen gezien de locatie denk ik niet dat ik volk mee kan krijgen :( .
Had het inderdaad liever wat centraler in Nederland gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 15:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

100% aanwezig, spijt dat ik vorige keer niet ben geweest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer aanwezig, de vorige editie was muzikaal gezien een van de beste feesten waar ik ben geweest :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 21:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hmm, volgens maps ligt het op 10 minuten lopen van het station. Dat dit met het OV goed te bereiken is, vergroot de kans dat ik hier aanwezig ben. Eerste trein gaat 7:21 dat is dus ook nog goed te doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Hmm, volgens maps ligt het op 10 minuten lopen van het station. Dat dit met het OV goed te bereiken is, vergroot de kans dat ik hier aanwezig ben. Eerste trein gaat 7:21 dat is dus ook nog goed te doen!

Prima te doen.

Zeker weer aanwezig :) Hier gaan Nando, (Vik) en ik mooi onze verjaardag vieren :D Afgelopen editie was onvergetelijk, wat een geniale muziek werd er toen gedraaid :drool: Deze wordt ongetwijfeld weer geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 21:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ah goed om te horen! Als ik zie wat er op de vorige editie gedraaid is moet dat echt een geniale avond zijn geweest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat was echt geweldig inderdaad :D

Ga zeker mijn best doen om hier weer te zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi weer aanwezig. Gelijk verjaardag hier vieren. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een hoop voor 2004-2009 plaatjes aan grote namen: (die ook nog redelijk betaalbaar is)
A-Lusion
Zany
Isaac

En ultieme hoop: toch wel Dana! Na 1x haar in de toenmalige Outland gezien te hebben: Vaker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 22:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dana zit dan nog in Amerika, dus dat gaat niet.

Ga hier zeker weten heen :) Vorige editie was het beste feest sinds tijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het kan wil ik hier heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 15:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien wel aanwezig! ook al is het 3 uur met de trein
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 04:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
hopelijk aanwezig, spijt dat ik vorige keer niet ben geweest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 15:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ga hier wel proberen bij te zijn, vorige keer was echt vet :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb me hier de vorige keer ook goed vermaakt, is een optie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 17:16 
 
Hardtraxx Veteran

Vorige keer gemist, maar lijkt me geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 01:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Hooli schreef:
hopelijk aanwezig, spijt dat ik vorige keer niet ben geweest!
1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten