De donkere maanden van het jaar zijn weer aangebroken,
Een tijd van veel smullen en de verwarming flink opstoken,
Maar tevens van een stilte, die nu wordt verbroken!
Begin oktober was ons eerste wapenfeit,
... Een avond vol herinneringen en muziek uit een vroegere tijd,
Een tweede editie, dat is waar sindsdien menig liefhebber voor pleit!
Vandaag is de dag dat we jullie niet meer kunnen laten wachten,
En presenteren wij wat velen al dachten,
Om zodoende de pijn van onwetendheid wat te verzachten.
Hetgeen waar jullie al maanden om vragen,
Wellicht begint er nu al iets te dagen,
Er is 2 maart 2013 weer een editie van De Tijdmachine in de KDanz in Schagen!
Helaas kan onze tijdmachine de tijd nog niet versnellen,
En daarom vertellen we jullie zonder al te veel toeters en bellen:
We zullen jullie spoedig meer vertellen!
De Tijdmachine wenst iedereen een vrolijk kerstfeest en een beukend nieuwjaar!
Line-up:
TBA
Erg dik concept dit! Een hele avond vol oudere tracks! Sowieso aanwezig

!