Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 20:18 
 
Hardtraxxer

Wat een feestje :) Platen gehoord die ik nog nooit eerder live hard gehoord, maar o zo fijn zijn..
Toch op zich ook nog wel wat gemist (Frontliner/Headhunterz/Zanyplaten en de rest waar we het nog in de trein over hadden).
Ik werd er weer even fijn aan herinnerd waarom ik deze muziek ben gaan luisteren. :thumbsup:
Hopelijk komen er nog wat tracklists, want ik ben de helft van de tracks al weer vergeten...
Wat mij betreft kan dit concept zeker verder ! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 21:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat heb ik mij ultiem vermaakt deze avond :D Echt al die oude platen deden oude tijden herleven :woot: :woot:
En de leukste verrassing was nog wel dat Chukkels, Roberttt & Banaanslak onverwachts voor m'n neus stonden :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 21:07 
 
Hardtraxx Newbie

Ryfle vs Distractor (Italian Tribute) @ De Tijdmachine

01. Builder - Her Hardbeat Market Voice (Zero Sanity Mashup)
02. T4t4nk4 - GTP (Technoboy Remix)
03. Builder - Dragons Lair (DBSTF Edit)
04. Tuneboy - Wackyjackie
05. The Raiders - A Feeling (Citizen Remix)
06. The Raiders - Speaker Leader (Leader Mix)
07. Hardstyle Masterz - Age Of Reverse Bass (DJ Activator Remix)
08. Kayem vs Dark Angel - Killashot (Tatanka & Zatox Mix)
09. The Raiders - Miss Kidman On A Cruise (Eyes Wide Style Mix)
10. Dark Oscillators - Superstar DJ (Original Mix)
11. Hardstyle Masterz - B Cool (Technoboy's Atomic Mix)
12. Citizen - If I Say Stop (Original Mix)
13. Traum - The Frame (The Raiders Mix)
14. Zairon - I'm Techno
15. Zairon - Stand Up (Piano Mix)
16. Zatox - Tanz Electrik
17. Dark Oscillators - Nero
18. DJ Phil Ty - Miami Belch (Unpolite Mix)
19. Giada - Diamond (TNT Remix)
20. Star Creatorz - Killzone (Hunter Remix)
21. Citizen - Microteck (IP 06 Remix)
22. The Hose - The Pressure
23. Tatanka - Borderline (Parto Mix)
24. 2 Best Enemies - Phases (TBY Romantic Mix)
25. The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een geniaal feest, thx to Black Sunrise :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ryfle schreef:
Ryfle vs Distractor (Italian Tribute) @ De Tijdmachine

"Tracklist"

Deze set... :love: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Normaal gesproken als ik een verslag of reactie typ over een feest. Noem ik heel vaak bepaalde tracks als hoogtepuntjes van een feest. Daar hoef ik nu dus niet over te beginnen :D.

Afgezien dat ik (tegen t einde) heel erg moe was, een geweldig feest gehad. (J&W, Lanoz en Ryfle & Distractor ontzettend dikke sets!)

Maar er waren wel een paar kleine minpuntjes:
- mixwerk:
Voornamelijk Pinas en natuurlijk Trilok met zn pre-mixed set... >.<
- gemiste muziek:
Fusion, superplastik, seismic, alphaverb enz. en vooral het echte beukwerk uit die tijd. Bv Zany & Beholders, drop the beats out enz... Daar vind ik Titan en Luna t meest voor verantwoordelijk.
- Trilok/Luna set
Sloegen voor mij voor zowel mixwerk en platen keuze (voor dat tijdstip) totaal de plank mis.

Voor de rest, niets dan lof. En eens met Dawasiknie, de minpuntjes zijn relatief klein en vallen in t niet bij hedendaagse feestjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 14:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goed vermaakt in ieder geval, publiek vond ik ook erg tof! :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Deze live horen (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 15:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

(L) (L) Echt fijn om zulk soort plaatjes eindelijk eens live te horen :woot:

Hoop dat er snel weer zo'n concept komt, ben ik er zeker bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reacties zijn heel erg lovend overall. Ik hoop op meer edities/meer organisatoren die dit gaan aanpakken. Hopelijk kan ik dan ook een editie meepakken.

Leuk ook dat ze de tent dusdanig vol hebben gekregen, goed teken voor de andere organisaties dat hier dus een aardig animo voor is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 16:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Leuk ook dat ze de tent dusdanig vol hebben gekregen, goed teken voor de andere organisaties dat hier dus een aardig animo voor is!

Deze tent staat met Hardstyle of Hardcore feesten over het algemeen altijd wel vol. Ik vond het deze keer juist rustiger dan normaal, maar gewoon gezellig druk. Mannetje of 1000(?!) schat ik. En het vdk gehalte was ultiem laag, echt opvallend. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 16:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Reacties zijn heel erg lovend overall. Ik hoop op meer edities/meer organisatoren die dit gaan aanpakken. Hopelijk kan ik dan ook een editie meepakken.

Leuk ook dat ze de tent dusdanig vol hebben gekregen, goed teken voor de andere organisaties dat hier dus een aardig animo voor is!

Idd, hopen op een iets meer centralere locatie in nederland en goed te doen met OV. Dan ben ik er zeker wel bij. Heel erg gaaf concept dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
En het vdk gehalte was ultiem laag, echt opvallend. ^^

Dat is mijn ervaring toch wel met zulk soort feestjes. Heb altijd het idee dat hier meer mensen op af komen die zich hebben verdiept (liefhebbers, zeg maar), en dus ook volop van de muziek willen genieten. Hoe groter/commerciëler het feest is qua LU, hoe meer mensen vdk...

Is mijn ervaring :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 18:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Hoe groter/commerciëler het feest is qua LU, hoe meer mensen vdk...
Is mijn ervaring :$

Inderdaad, maar dat verband wilde ik dan niet meteen leggen, voordat er weer word gezegd hoe sommige liefhebbers ook soms uit hun dak zijn :P
Het was alleen opvallend en ik denk inderdaad dat je gelijk hebt, maar kan ook stom toeval zijn geweest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 19:08 
 
Hardtraxx Veteran

Nee is geen toeval. Dit is echt typisch een feest waarbij je de muziek écht wil meemaken. Met het befaamde zwarte gat van XTC lukt dat niet ( in zijn geheel ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 19:15 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Nee is geen toeval. Dit is echt typisch een feest waarbij je de muziek écht wil meemaken. Met het befaamde zwarte gat van XTC lukt dat niet ( in zijn geheel ).

Onzin, ik heb nooit een zwart gat van de X.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 19:46 
 
Hardtraxxer

Black Sunrise schreef:
En het vdk gehalte was ultiem laag, echt opvallend. ^^

Nog in die HC zaal geweest? Volgens mij lag hij daar wel wat hoger.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 19:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mocambo schreef:
Black Sunrise schreef:
En het vdk gehalte was ultiem laag, echt opvallend. ^^

Nog in die HC zaal geweest? Volgens mij lag hij daar wel wat hoger.. >.<


Nee, daar gebruikte niemand! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Firetrap schreef:
Nee is geen toeval. Dit is echt typisch een feest waarbij je de muziek écht wil meemaken. Met het befaamde zwarte gat van XTC lukt dat niet ( in zijn geheel ).

Onzin, ik heb nooit een zwart gat van de X.

Los daarvan is het gewoon duidelijk dat op de kleinere feestjes voor de wat meer "liefhebbers" het vdk gehalte gewoon een stuk lager ligt.

Hoe "commerciëler" het feest, hoe hoger het vdk gehalte...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 22:09 
 
Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Jurheinen schreef:
Firetrap schreef:
Nee is geen toeval. Dit is echt typisch een feest waarbij je de muziek écht wil meemaken. Met het befaamde zwarte gat van XTC lukt dat niet ( in zijn geheel ).

Onzin, ik heb nooit een zwart gat van de X.

Los daarvan is het gewoon duidelijk dat op de kleinere feestjes voor de wat meer "liefhebbers" het vdk gehalte gewoon een stuk lager ligt.

Hoe "commerciëler" het feest, hoe hoger het vdk gehalte...

Owh daar ben ik het volledig mee eens hoor :) alleen was het niet eens met dat zwarte gat gebeuren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 22:24 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zeg ook niet dat iedereen dat heeft, maar het grootste deel wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb dat ook nooit hoor... Scheelt misschien ook dat ik nooit zo veel gebruik dat ik gekke bekken trek en schuimbekkend rondloop zoals sommigen :P Enigszins mate weten houden doet wonderen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 00:14 
 
Hardtraxx Newbie

WAt een fucking bruut feest :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 15:27 
 
Hardtraxx Newbie

Rik schreef:
Jurheinen schreef:
Firetrap schreef:
Nee is geen toeval. Dit is echt typisch een feest waarbij je de muziek écht wil meemaken. Met het befaamde zwarte gat van XTC lukt dat niet ( in zijn geheel ).

Onzin, ik heb nooit een zwart gat van de X.

Los daarvan is het gewoon duidelijk dat op de kleinere feestjes voor de wat meer "liefhebbers" het vdk gehalte gewoon een stuk lager ligt.

Hoe "commerciëler" het feest, hoe hoger het vdk gehalte...


Normaal is de vdk in de Kdanz abnormaal hoog, hoger dan bij grote commerciele feesten. Dus denk niet dat die theorie klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeeba schreef:
Rik schreef:
Los daarvan is het gewoon duidelijk dat op de kleinere feestjes voor de wat meer "liefhebbers" het vdk gehalte gewoon een stuk lager ligt.

Hoe "commerciëler" het feest, hoe hoger het vdk gehalte...


Normaal is de vdk in de Kdanz abnormaal hoog, hoger dan bij grote commerciele feesten. Dus denk niet dat die theorie klopt.

Normaal is de line up in kdanz ook abnormaal comercieel :P

Ik had het dus over een ander soort (kleine) feesten.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten