Normaal gesproken als ik een verslag of reactie typ over een feest. Noem ik heel vaak bepaalde tracks als hoogtepuntjes van een feest. Daar hoef ik nu dus niet over te beginnen

.
Afgezien dat ik (tegen t einde) heel erg moe was, een geweldig feest gehad. (J&W, Lanoz en Ryfle & Distractor ontzettend dikke sets!)
Maar er waren wel een paar kleine minpuntjes:
- mixwerk:
Voornamelijk Pinas en natuurlijk Trilok met zn pre-mixed set...
- gemiste muziek:
Fusion, superplastik, seismic, alphaverb enz. en vooral het echte beukwerk uit die tijd. Bv Zany & Beholders, drop the beats out enz... Daar vind ik Titan en Luna t meest voor verantwoordelijk.
- Trilok/Luna set
Sloegen voor mij voor zowel mixwerk en platen keuze (voor dat tijdstip) totaal de plank mis.
Voor de rest, niets dan lof. En eens met Dawasiknie, de minpuntjes zijn relatief klein en vallen in t niet bij hedendaagse feestjes.