Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 19:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Facebook: http://www.facebook.com/events/107284552952786/
Locatie: Kdanz, Schagen
Line-up:

Area1:

Adaro
Bouncing Ball
Danny Scandal
Deepack
Jason Payne
Josh & Wesz
Ran-D
Regain
Sub Sonik
MC Da Syndrome

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 15:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Locatie: Kdanz, Schagen

Ik weet onderhand wel dat LYM meeleest, dus graag een verzoekje, en dat is om dit keer extra geluid neer te zetten mét kwaliteit.

Die subwoofer uit de jaren 80 die er bij de vorige Penoze bij lag deed zijn ding, maar de kwaliteit van die kast en de toppen voor de hoge tonen waren niet zo heel denderend :)
Ook was het achterdek gedeelde niet zo heel goed qua geluid. Slecht, als ik eerlijk ben.

Die 2 torens die er standaard staan zijn leuk voor de standaard kdanz feestjes, maar niet voor dit. :whistle:

Het is een ondergrondse tempel die kan en mag beuken, laten we dat dan ook doen! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 16:15 
 

Afbeelding

Voor mij niet de moeite waard om hier helemaal naartoe af te reizen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh & Wesz wel vet, alleen hier een beetje een vreemde eend in de bijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:yawn:
Alleen Josh & Wesz is een positieve verrassing, maar lijkt er inderdaad niet goed tussen te passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu nog die Tijdmachine line-up...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 17:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tegelijk met de Tijdmachine zie ik net. De doelgroepen komen toch niet overeen maar wel opvallend dat beide events op dezelfde dag plaatsvinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 17:26 
 
Hardtraxxer

Patjee410 schreef:
Tegelijk met de Tijdmachine zie ik net. De doelgroepen komen toch niet overeen maar wel opvallend dat beide events op dezelfde dag plaatsvinden.

Tegenwoordig is bijna elk weekend wel een feest. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 17:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zephyrus schreef:
Patjee410 schreef:
Tegelijk met de Tijdmachine zie ik net. De doelgroepen komen toch niet overeen maar wel opvallend dat beide events op dezelfde dag plaatsvinden.

Tegenwoordig is bijna elk weekend wel een feest. :P

Maar niet van dezelfde organisatie. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 17:39 
 
Hardtraxxer

Oh ja, ik zie het nu. Waarom zouden ze tegen zichzelf gaan concurreren? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 17:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wel mooi dat je nu een splitsing krijgt tussen mensen die echt hier voor komen of echt voor de Tijdmachine
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks dat KDanz hier praktisch om de hoek is en Tijdmachine een uurtje rijden ga ik lekker naar Tijdmachine :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 10:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dan denk je 'oh vet, een speciaal Adaro feest!' (een van mijn helden, was mega fan van hem), krijg je zo'n nikszeggende line-up. Dit zijn niet de namen die ik associeer met de Adaro die mij aan de hardere hardstyle bracht.
Als de line-up nou bijv Adaro, Ran-d, Frequencerz, E-force, Crypsis, Radical en B-front was geweest, zou ik misschien nog wel heen willen. Maar ik heb helemaal niks met die nieuwe lui. Zonde, ik hoef echt geen Jason Payne of Sub Sonik of Regain te zien

Ik ga gewoon lekker naar Tijdmachine :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2015 12:12 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2015 21:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bever schreef:
Dan denk je 'oh vet, een speciaal Adaro feest!' (een van mijn helden, was mega fan van hem), krijg je zo'n nikszeggende line-up. Dit zijn niet de namen die ik associeer met de Adaro die mij aan de hardere hardstyle bracht.
Als de line-up nou bijv Adaro, Ran-d, Frequencerz, E-force, Crypsis, Radical en B-front was geweest, zou ik misschien nog wel heen willen. Maar ik heb helemaal niks met die nieuwe lui. Zonde, ik hoef echt geen Jason Payne of Sub Sonik of Regain te zien

Ik ga gewoon lekker naar Tijdmachine :thumbup:

Ja want Radical en Crypsis zijn echte 'Adaro namen'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2015 03:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crypsis wel hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2015 19:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Crypsis wel hoor

1 collab samen, dus het valt wel mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2015 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom baseer je het alleen op een collab? Adaro heeft vooral vroeg altijd vaak zowel de nieuwe als oude platen van Crypsis gedraaid. Draait vaak Torture, Strike bijv. Ook nodigen ze elkaar vaak uit bij stagehostings, crypsis stond ook op Adaro zijn Thrillogy 2 jaar geleden
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2015 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met Yowan, die reden al meer een toevoeging op de mainstage dan een Sub Sonik of Deepack. Wat een achterlijk matige line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2015 16:56 
 
Hardtraxxer

Wie zie ik vanavond? :P
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten