Locatie: Kdanz, Schagen
Ik weet onderhand wel dat LYM meeleest, dus graag een verzoekje, en dat is om dit keer extra geluid neer te zetten mét kwaliteit.
Die subwoofer uit de jaren 80 die er bij de vorige Penoze bij lag deed zijn ding, maar de kwaliteit van die kast en de toppen voor de hoge tonen waren niet zo heel denderend
Ook was het achterdek gedeelde niet zo heel goed qua geluid. Slecht, als ik eerlijk ben.
Die 2 torens die er standaard staan zijn leuk voor de standaard kdanz feestjes, maar niet voor dit.
Het is een ondergrondse tempel die kan en mag beuken, laten we dat dan ook doen!
